SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door VMSDKR op 18-03-2014 12:52:38 ]
?quote:
lol maken ook al die apps enzoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:39 schreef Awesome_ het volgende:
Die zijn verdomd handig met computers die chinezen hoor
vriend geloof mij hier hebben we het laatste nog niet van gezien hoorquote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:39 schreef Awesome_ het volgende:
Die zijn verdomd handig met computers die chinezen hoor
Wissel ze om man. Niemand krijgt hier een pijve stiemel van die mutantsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:42 schreef VMSDKR het volgende:
Oh ja, en niet liftende chicks in de spoiler voor Klokov.
Klopt, zijn niet de mooiste. Geef me een paar minuutjes.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wissel ze om man. Niemand krijgt hier een pijve stiemel van die mutants
Cor, kom jij ff met een goede chick, dan zet ik hem erin.quote:
Pls don't.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:44 schreef VMSDKR het volgende:
Cor, kom jij ff met een goede chick, dan zet ik hem erin.
die kan de rest van z'n leven aan de HRTquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn, son.
[ afbeelding ]
LOLquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
die kan de rest van z'n leven aan de HRT![]()
Ben jij dat?quote:
Dit. Al was van te voren ook wel te voorzien dat dit geen briljante actie zou wordenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
LOL
Ik kan mij niet eens indenken hoe fucking veel pijn dat wel niet moet doen.
Ik kan wel een keertje naar Eindhoven komen om te trainen. Misschien dat jij me kan helpen betreft het goed uitvoeren van sommige oefeningen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:09 schreef Eleiko het volgende:
Zodra G.R.S. weer eens in EHV is gaan we trainen + topicmeet doen.
Het een sluit het ander niet uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
NP; kan ik wel hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
NP; kan ik wel hebben.dat weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Oh nee, dan kan het inderdaad niet.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.ben geen homewreckerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor spanning lees ik wel een boek ofzoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maar het is wel extra spannend toch?
lol, hier hebben we ook drie dames die CrossFitachtige oefeningen doen. Beetje zwaaien met de barbell enzoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:29 schreef Drinky het volgende:
lol, snapcity crossfit gasten hier in de gym. Strong cringe bij het zien van front squats en deadlifts. Mijn rug voelde hun pijn
Nice, met badmintonvelden en allesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Voor spanning lees ik wel een boek ofzoIk heb geen respect voor vreemdgangers en duw ze dan ook graag voor de trein.
[..]
lol, hier hebben we ook drie dames die CrossFitachtige oefeningen doen. Beetje zwaaien met de barbell enzoDe krachthonk is niet zo heel groot waardoor het gewoon vervelend is.
Ziehier, mijn gym https://www.google.nl/map(...)UDlA!2e0!3e2!6m1!1e1
Mooie ruimte, jammer van die startec cardiomeuk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Voor spanning lees ik wel een boek ofzoIk heb geen respect voor vreemdgangers en duw ze dan ook graag voor de trein.
[..]
lol, hier hebben we ook drie dames die CrossFitachtige oefeningen doen. Beetje zwaaien met de barbell enzoHET krachthonk is niet zo heel groot waardoor het gewoon vervelend is.
Ziehier, mijn gym https://www.google.nl/map(...)UDlA!2e0!3e2!6m1!1e1
lol maandelijkse feestje ofzo?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:26 schreef Eleiko het volgende:
Zonder het op te zoeken:
- Croky Bolognese >> Lays Bolognese
- De meeste GYM members zijn te gierig/krenterig/armoedig om het teveel teruggegeven geld terug te brengen.
In beide gevallen geen verrassende uitkomst.
Was ook een chick die wat PL moves deed met perfecte form, hard mirin'. Cleans, front squats, OHP, BOR, DL en dat met redelijk wat gewicht voor een chick. Daarnaast stonden die crossfitters wat wazige backsnaps te doenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
lol, hier hebben we ook drie dames die CrossFitachtige oefeningen doen. Beetje zwaaien met de barbell enzoDe krachthonk is niet zo heel groot waardoor het gewoon vervelend is
vertel me alsjeblieft meer over hoe goed jij bentquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
Was ook een chick die wat PL moves deed met perfecte form, hard mirin'. Cleans, front squats, OHP, BOR, DL en dat met redelijk wat gewicht voor een chick. Daarnaast stonden die crossfitters wat wazige backsnaps te doen![]()
Ik ben ook een van de weinigen (zeg maar gerust enige) die olympic lifts doet, feelssoweirdman
waar had ik het ook alweer over?
ik heb me laatst voorgedaan als kreupele met krukken om een zitplaats te krijgen in de bus tijdens de spits.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
vertel me alsjeblieft meer over hoe goed jij bent
doe even normaal hij doet jou toch ook niks heb je zelf maandelijks feestje ofzo ga lkkr acceptgyros kopieren kutjongquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
vertel me alsjeblieft meer over hoe goed jij bent
Better start praying son.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:42 schreef Drinky het volgende:
Over gyros gesproken, is dat varkens want ik ben islam?
weer zoiets, zeggen dat je een godsdienst bentquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:42 schreef Drinky het volgende:
beledig je nu mijn geloof?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
weer zoiets, zeggen dat je een godsdienst bent
Ik wil daar ook een keer trainen. Kun je daar voor een dag trainen? Kan ik ergens pics zien?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:37 schreef stinkie het volgende:
Elke keer als ik denk ik doe een keer een WOD mee bij het reebok centrum zie ik ze weer rondjes rennen buiten en dan denk ik "laat maar".
quote:
Gyros is zo varken als het maar kan. Maar man, je mist echt goddelijke gerechten, IslamBrah.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:42 schreef Drinky het volgende:
Iemand de contactgegevens van dat antiterrorismeding?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
pas maar op anders stuur ik taliban naar je toe (mijn vader heeft contacten daar)
alleen het killer teamquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iemand de contactgegevens van dat antiterrorismeding?
neehee, hij is lam. gezopen. Of poten gebroken, dat kan ookquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
weer zoiets, zeggen dat je een godsdienst bent
volgens mij 75 per maand, 15 euro losse les, 12,50 per keer met een 10-rittenkaartquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wil daar ook een keer trainen. Kun je daar voor een dag trainen? Kan ik ergens pics zien?
haha dan zien ze mij maar in de hel varken is zo goedkoop en lekker gewoon beetje babi pangang weetjequote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wil daar ook een keer trainen. Kun je daar voor een dag trainen? Kan ik ergens pics zien?
[..]
[..]
Gyros is zo varken als het maar kan. Maar man, je mist echt goddelijke gerechten, IslamBrah.
https://www.aivd.nl/organisatie/contact-0/quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik heb geen les nodig lol. Wil gewoon een keertje liften.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
volgens mij 75 per maand, 15 euro losse les, 12,50 per keer met een 10-rittenkaart
kan denk ik niet. Liep er van de week langs, Alleen maar WOD. Veel staat er ook niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb geen les nodig lol. Wil gewoon een keertje liften.
Het was maar grapje hoor!! Dadelijk kan mijn broertje geen KCT'er worden vanwege de shit die ik heb gezegdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tis op kruip afstand van je huis, loop er gewoon binnen, ik ben je loop jongen nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lopen er wat sterke mensen rond daar?
Jammer dat je je op die manier aangesproken voelt man. Totaal niet mijn bedoeling.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
Tis op kruip afstand van je huis, loop er gewoon binnen, ik ben je loop jongen niet
Ik ben verward. Ik dacht dat je Islam was.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
haha dan zien ze mij maar in de hel varken is zo goedkoop en lekker gewoon beetje babi pangang weetje
Nee man ga toch geen gekke regeltjes volgen, beetje geen varken eten kom nouquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben verward. Ik dacht dat je Islam was.
Respect.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee man ga toch geen gekke regeltjes volgen, beetje geen varken eten kom nou
Precies. Beetje varkenshaas of speklappen laten liggenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee man ga toch geen gekke regeltjes volgen, beetje geen varken eten kom nou
Snap ik ook niet.quote:
Vond je het kut dat Cohle dood ging?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:23 schreef Awesome_ het volgende:
True detective af. Man, wat een goede serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |