Ik weet niet of mensen al met dit walgelijk fenomeen in aanraking zijn gekomen, maar ik zal het even uitleggen.
Ik ging met wat vrienden naar de snackbar toe, doen onze bestelling en krijgen de borden voor onze neus. Met nog een extra'tje.
http://www.devriessnacks.nl/booster.aspxHet meisje van de frituur legde uit: "Dit is een nieuwe snack, de Booster. Je krijgt er normaal gesproken bij iedere bestelling 1, maar mensen vinden hem niet zo'n succes.....dus ik geef jullie er eerst 1, proef hem even, en als je hem lekker vindt bakken we er gewoon een paar extra voor jullie. Het is een frikandel gemengd met energydrank"
Ik dacht even dat ik het niet goed hoorde. Een frikandel met energydrank? Dit moet toch een grap zijn? Maar toen de geur eenmaal over tafel aan kwam waaien was het duidelijk dat ze bloedserieus was. Wat een walgelijke mierzoete geur kwam er van dat gedrocht af zeg, ronduit verschrikkelijk.
Erger nog, wie verzint er zoiets. Zitten er nou serieus ergens in nederland mensen aan een vergadertafel van: "Weet je wat een goed idee is? Frikandel met een energydrank...ER IN". Ontsla die debiel meteen aub, want ik heb zelden zo'n verschrikkelijk ranzige combinatie gehoord.
Ik ging van de geur alleen al bijna over mijn nek, een vriend heeft een hapje geprobeerd en zei dat het smaakte als gefrituurde kauwgombal. Hij mag dan wel even dapper zijn geweest, voor nu staat ie altijd bekend als: "Hij die een booster gegeten heeft".
Begrijp me niet verkeerd, ik vond het aardig van het meisje dat ze wat aanbod....maar het is wel duidelijk waarom ze het gratis aanbieden, zelfs straathonden schijten op dit misbaksel van de frituur.