Dit soort mensen zijn we meer nodigquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:58 schreef Retarded het volgende:
Wat een stumper...
Zat er serieus aan te denken om nog 6 weekendtickets te kopen voor mensen hier op forum. Ik was er al voor 2e keer doorheen, maar had geen geld meer. Anders had ik het wel gedaan, en mochten ze voor kostprijs weg ... heb er twee kunnen kopen, en kreeg een minuut later een appje van een vriendin van me. Needless to say was die heeeel erg blij dat ik vooruit dacht
Ok, dus als je ziek bent en je wil van je kaarten af heb je een probleem? Wist ik nietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:20 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ik heb alleen vaker gehoord dat mensen die twee kaarten voor een te hoge prijs verkopen gewoon net zo goed de lul zijn. Ze krijgen idd geen boete, maar die kaartjes worden gewoon ongeldig verklaard.
Nee, want je kunt je gewoon aan de regels houden door ze voor maximaal 120% van de originele prijs te verkopen. Zoals ook staat vastgelegd in de wet zegmaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Ok, dus als je ziek bent en je wil van je kaarten af heb je een probleem? Wist ik niet
Systeem van België zou een uitkomst zijn.
ook dat vind ik iemand een poot uit draaien,, maar goed ik ben hier erg principieel inquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Maar wat kunnen ze mij dan maken als ik bijv. 2 kaarten voor ¤250,- verkoop?
Let op, ik ben tegen zwarte handel en woekerprijzen, maar als je door omstandigheden je kaarten moet verkopen, geldt er gewoon marktwerking. Geen prijs noemen, mensen laten bieden en als iemand er ¤500,- voor over heeft, prima toch? Tuurlijk, het is anders als je aan bulk-inkoop doet.
kun jij niet ff twee weekendkaarten voor me regelen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goed, laten we het over Pinkpop hebben.
Je hebt vast nog wel wat liggenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goed, laten we het over Pinkpop hebben.
pukkelpopquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:05 schreef Retarded het volgende:
Ticketservice moet gewoon beginnen met tickets op naam te verkopen. Als dan later blijkt dat je niet kunt.. via website of telefoon tickets ongedaan maken en geld terug op rekening.
Sweet Summer Sun concert van afgelopen zomer kijkenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:40 schreef tdrone het volgende:
ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik van de stones moet verwachten, qua show en live performance
ga je ook kamperen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:59 schreef geindoctrineerd het volgende:
Ik maak dit jaar mijn debuut op Pinkpop en ben er het hele weekend bij
thx voor de tipquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:57 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Sweet Summer Sun concert van afgelopen zomer kijken
jepquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
ga je ook kamperen?
[..]
thx voor de tip
Stond een beste rij daar had ik gezien.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:05 schreef MidnightShow_ het volgende:
Heb vanmorgen om 5.45 (ja echt waar moest eraan geloven) in de rij gestaan bij concerto in Amsterdam. was nummer 7. Had 10.15 mijn (weekend) kaartjes! helemaal blij!
Voor mensen die nog kaarten willen, er zijn nog kaarten via eventtravel.nl geloof ik, met bus vervoer. maar goed dat is wel redelijk goed denk ik zo...
Ik las dat Plato Leiden nog wat kaarten had. Misschien andere verkooppunten ook nog?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:33 schreef fraubitch het volgende:
ik ben nog steeds aan het proberen tickets te scoren via TM. zou het nog lukken?
Overigens is de audiocode hillarisch
tnx ik kan ze alleen niet vindenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:46 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik las dat Plato Leiden nog wat kaarten had. Misschien andere verkooppunten ook nog?
Gewoon proberen, ik heb met Lowlands ook weleens gehad dat het al uitverkocht was, en toen kwam er ineens zo'n batch vrij. Op m'n dooie gemakkie zonder wachtrijen nog paar tickets weten te scorenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:33 schreef fraubitch het volgende:
ik ben nog steeds aan het proberen tickets te scoren via TM. zou het nog lukken?
Overigens is de audiocode hillarisch
Welke fout?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:53 schreef MissLuna het volgende:
Ik kan nog steeds wel janken door die klotefout van Ticketmaster.
Ik was erdoor, kaarten stonden voor een kwartier gereserveerd maar werd er bij de laatste stap van betalen uitgegooid. Geen mogelijkheid om een stap terug te gaan, gewoon meteen terug in de wachtrij gezet. Ow, en of ik even contact op wilde nemen met de sitebeheerder.quote:
same herequote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:42 schreef Duizendpootje het volgende:
Ik heb TM ook nog steeds open staan en hoop dat er nog 3 weekendkaarten vrij komen!!
Lowlands deed/doet dat ook vaak, gewoon 'uitverkopen', en dan toch nog ineens een batch van een paar duizend tickets vrijgeven, om de zwarthandelaren beetje te stangenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:07 schreef peaceman het volgende:
Gewoon nog ff 1000 weekend tickets vrijgeven en we zijn allemaal blij.
Dat is inderdaad zwaar klote! Het spijt me voor je!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:03 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Ik was erdoor, kaarten stonden voor een kwartier gereserveerd maar werd er bij de laatste stap van betalen uitgegooid. Geen mogelijkheid om een stap terug te gaan, gewoon meteen terug in de wachtrij gezet. Ow, en of ik even contact op wilde nemen met de sitebeheerder..
ja dat is ook mijn/onze enige hoop nog...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lowlands deed/doet dat ook vaak, gewoon 'uitverkopen', en dan toch nog ineens een batch van een paar duizend tickets vrijgeven, om de zwarthandelaren beetje te stangen
Nee, zijn ieder jaar anders.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:05 schreef JaimyLee het volgende:
Zijn de bandjes eigenlijk elk jaar roze? Ik heb die van vorig jaar nog om
Hoe laat was je in Geleen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:07 schreef Mandéra het volgende:
Zware domper hier, vanmorgen om 7u in de rij bij VVV Landgraaf, rond 10u stonden er ongeveer 400-500 mensen. Deuren gingen open, misschien 20 mensen binnengeweest. Uitverkocht.
Daarna nog naar Gulpen, Heerlen VVV, Heerlen Satisfaction en Geleen gereden. Alle weekendkaarten en zaterdagkaarten weg. Geleen had er nog, stonden nog 15 man voor me, komt er een man naar buiten van Buro Pinkpop, uitverkocht.
Nu maar ticketmaster in de gaten houden.
Ik kan die veiligheidscode nog steeds zien, maar meteen erachteraan de melding dat er geen kaarten meer zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:33 schreef MissLuna het volgende:
En tóch blijven proberen. Ik kan die code ook niet meer zien..
Ik kan hem niet meer zien als in; ik heb hem al driehonderveertigmiljoen keer moeten invullen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:45 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik kan die veiligheidscode nog steeds zien, maar meteen erachteraan de melding dat er geen kaarten meer zijn
Op marktplaats wordt al 3500 euro geboden op 4 weekend kaarten.
Ik raad je ten zeerste af om meer dan 120% van de prijs te betalen(max. prijs voor doorverkoop volgens de Nederlandse wet). Hoe zuur zou het zijn als je straks voor te veel geld een kaart koopt, en daarna ook nog eens niet binnenkomt. Ticketmaster gaat bij dit evenement echt alles op alles zetten om kaarten die voor een te hoge bedragen aangeboden worden ongeldig te verklaren. Hou hier dus wel echt rekening mee als je een kaart wilt kopen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:57 schreef Mike009000 het volgende:
Vanochtend sinds half 7 in de rij gestaan in Heerlen, helaas tevergeefs. Ik geef echter niet op en moet en zal er deze editie wederom bij zijn. Ben nu van alles af het speuren, ben bereid tot 250 euro te gaan, dus ik vermoed wel voor 7 juni een weekendticket voor die prijs te krijgen.
kijk eens via eventtravelquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:57 schreef Mike009000 het volgende:
Vanochtend sinds half 7 in de rij gestaan in Heerlen, helaas tevergeefs. Ik geef echter niet op en moet en zal er deze editie wederom bij zijn. Ben nu van alles af het speuren, ben bereid tot 250 euro te gaan, dus ik vermoed wel voor 7 juni een weekendticket voor die prijs te krijgen.
Ik geef het voor vandaag bij TM op en hoop dat er nog kaarten bijkomen. Ik ga alleen echt geen 250+ betalen, want dat gun ik die verkopers niet. Honden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:57 schreef Mike009000 het volgende:
Hoe wil ticketmaster dit dan toetsen en controleren? Als iemand meer dan 300-400 euro voor een kaartje overheeft is dat niet het probleem van ticketmaster, maar eerder het probleem van de koper.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:02 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ik raad je ten zeerste af om meer dan 120% van de prijs te betalen(max. prijs voor doorverkoop volgens de Nederlandse wet). Hoe zuur zou het zijn als je straks voor te veel geld een kaart koopt, en daarna ook nog eens niet binnenkomt. Ticketmaster gaat bij dit evenement echt alles op alles zetten om kaarten die voor een te hoge bedragen aangeboden worden ongeldig te verklaren. Hou hier dus wel echt rekening mee als je een kaart wilt kopen.
sureee,,,quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:03 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Ik was erdoor, kaarten stonden voor een kwartier gereserveerd maar werd er bij de laatste stap van betalen uitgegooid. Geen mogelijkheid om een stap terug te gaan, gewoon meteen terug in de wachtrij gezet. Ow, en of ik even contact op wilde nemen met de sitebeheerder..
Ik kan je het screenshot van het daarop volgende Whatsapp gesprek met mijn vriend wel laten lezen.quote:
Er zijn tegenwoordig wetten en regels ivm. doorverkopen, ticketmaster hanteert een actief beleid in het opsporen en blokkeren van kaarten die voor te veel geld zijn verkocht. Hier zijn twee redenen voor; 1. Extra geld, kaarten worden door TM opnieuw verkocht. 2. De industrie is doorverkopers meer dan zat, dit beleid word dus ook gesteund.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:19 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Hoe wil ticketmaster dit dan toetsen en controleren? Als iemand meer dan 300-400 euro voor een kaartje overheeft is dat niet het probleem van ticketmaster, maar eerder het probleem van de koper.
Ik zelf wil maar tot 250 euro gaan, alleen maar vanwege de Stones, Plant en Metallica. Bij dat laatste optreden zou ik dan wat meer achteraan gaan staan om te voorkomen dat met het vele wilde trekken en duwen mijn mooie vlecht beschadigd raakt als iemand daar grof aan gaat trekken.
Praat uit eigen ervaring tijdens Sepultura in Pinkpop 1996 werd ik letterlijk aan mijn paardestaart getrokken door een stel dronken fans.
Dat zal de komende dagen alleen nog maar erger worden, nu het zeker is dat je via de officiele kanalen niet meer aan kaartjes kunt komen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:57 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Ik doe het niet snel. Maar nu ben ik het zo zat dat ik op marktplaats gewoon een heleboel advertenties rapporteer. Stelletje klootzakken dat het zijn. Kaartjes wel drie keer over de kop laten gaan.
Staat op account die van jou is. Dus denk het welquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:14 schreef Grazzle het volgende:
Maar stel mijn vader verkoopt over een paar maanden een kaartje voor meer dan 120% van de VK. Kom ik dan ook in gevaar, ik heb gewoon legitiem via mijn eigen TM account gekocht.
Nee, allebei ander account.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:20 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Staat op account die van jou is. Dus denk het wel
Het is gewoon zuur. Tuurlijk, het gaat met ieder uitverkocht festival zo, maar kom op zeg. En niet omdat ik zelf geen kaarten heb, maar ik heb bij een eerder uitverkocht festival "teveel" kaarten gehad en verkocht voor de normale prijs. Het heeft gewoon echt niets meer met muziek te maken, alleen maar handel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:57 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Ik doe het niet snel. Maar nu ben ik het zo zat dat ik op marktplaats gewoon een heleboel advertenties rapporteer. Stelletje klootzakken dat het zijn. Kaartjes wel drie keer over de kop laten gaan.
Opbellen die rat!quote:Kenmerken
Aantal personen : Twee personen
Maand : Juni
Beschrijving
Aangeboden.
2 Tickets voor een concert van de Rolling Stones op Pinkpop 2014 7 juni 2014 in Landgraaf
Andere bekende artietsten zijn John Mayer en Joe Bonamassa.
De tickets kunnen geprint worden.
Vraagprijs: 800,00 EUR
U kunt mij bereiken op 06 28 62 96 60 of everestjones7@gmail.com
daten!!!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:50 schreef theKiD het volgende:
Ik lag om 10 uur vanmorgen net een uurtje in mijn bed. Toen ik om half 4 wakker werd, las ik 2 smsjes.. De eerste was om half 11, 'klote het is uitverkocht" En de 2e om 10:50u. 'We zijn erbij!'
Oftewel, na 2 jaar afwezig te zijn geweest, gaan we dit jaar weer terug!
Geld. Meer dagjesmensen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:57 schreef Lamabal het volgende:
Ja tuurlijk. Maar dat krijg je.
Wat was de reden dat ze minder weekend kaarten verkochten?
Succes met je heksenjacht.quote:
Ja, maar wat wil je er verder mee doen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:01 schreef SpauldingPF het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Als je het nummer hebt wat onder de streepjescode staat, kun je de code toch namaken?
Hoe?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:12 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Die vent naaien met zn woekerprijzen
Door te hopen dat je eerder bij de ingang bent dat de eventuele nieuwe eigenaar van het kaartje. Oftewel, je naait de nieuwe koper ermeequote:
Dat zou kunnen, maar je vader verkoopt neem ik aan maar een kaartje toch? Dan gaan ze niet alle kaarten van dat ip blokkerenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:42 schreef Grazzle het volgende:
Maar stel mijn vader verkoopt over een paar maanden een kaartje voor meer dan 120% van de VK. Kom ik dan ook in gevaar? Ik heb gewoon legitiem via mijn eigen TM account gekocht.
Maar wil je dan alleen met een barcode aan komen kakken? Of heb je toevallig een rol aan blanco tickets liggen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:24 schreef theKiD het volgende:
[..]
Door te hopen dat je eerder bij de ingang bent dat de eventuele nieuwe eigenaar van het kaartje. Oftewel, je naait de nieuwe koper ermee![]()
Ik niks.. Ik heb een officieel kaartje. Maar dat zou tot de mogelijkheid kunnen horen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Maar wil je dan alleen met een barcode aan komen kakken? Of heb je toevallig een rol aan blanco tickets liggen?
Punt is juist dat er vanuit TM vrij actieve controle hierop is, ook de mensen die een keertje cashen op MP. Probleem is alleen dat kaartjes vaak gewoon nog verkocht worden, alleen is het dan een ongeldig kaartje. De koper van die kaartjes word dus keihard genaaid. Wat ook gewoon hartstikke eerlijk is, hij of zij houd het systeem namelijk gewoon keihard in stand.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:15 schreef hottentot het volgende:
Ik snap die verontwaardiging wel, maar stel ik zou twee kaarten overhebben dan verkoop ik die toch liever aan iemand die er 600,- voor geeft dan iemand die er 400,- voor geeft.
Wil je dit aanpakken dan kan dat alleen als de organisatie de opzet geheel veranderd.
Dat het ranzig is dat mensen winst willen maken en alleen al daarvoor kaarten kopen snap ik, maar ongelijk kan ik ze niet geven, Even op een middag een extra maandloon meesnaaien is wel erg gemakkelijk verdiend.
Gast, ik wil wel een kaart van je kopenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:47 schreef Lastpost het volgende:
Nou ik bood een extra kaart tegen de kostprijs aan, geef dat duidelijk aan en krijg boden van 350 euro binnen.
Heb 'm inmiddels al aan een andere Fok!ker verkocht, sorry man!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:48 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Gast, ik wil wel een kaart van je kopen
Ah, helaas!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Heb 'm inmiddels al aan een andere Fok!ker verkocht, sorry man!
Ik vind het bijzonder sneu. Wij hadden de mazzel dat we met twee accounts er snel door waren, en dus meteen 6 kaarten konden kopen. Ik was ze binnen no time kwijt aan vrienden die er niet doorkwamen. Maar als ik niemand had geweten had ik ze direct op FOK gezet, voor kostprijs.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:15 schreef hottentot het volgende:
Ik snap die verontwaardiging wel, maar stel ik zou twee kaarten overhebben dan verkoop ik die toch liever aan iemand die er 600,- voor geeft dan iemand die er 400,- voor geeft.
Wil je dit aanpakken dan kan dat alleen als de organisatie de opzet geheel veranderd.
Dat het ranzig is dat mensen winst willen maken en alleen al daarvoor kaarten kopen snap ik, maar ongelijk kan ik ze niet geven, Even op een middag een extra maandloon meesnaaien is wel erg gemakkelijk verdiend.
Dat bedoelde ik dus, je zou toch een dief van je eigen portemonnee worden tegen kostprijs. Hoe goed ik het initiatief ook vind van je.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:47 schreef Lastpost het volgende:
Nou ik bood een extra kaart tegen de kostprijs aan, geef dat duidelijk aan en krijg boden van 350 euro binnen.
Er word wel actief gecontroleerd, en je leest ook af en toe wel van een serie die ongeldig word verklaard. Maar naar mijn idee gaat het met het gros van de te duur verkochte kaarten prima.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:34 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Punt is juist dat er vanuit TM vrij actieve controle hierop is, ook de mensen die een keertje cashen op MP. Probleem is alleen dat kaartjes vaak gewoon nog verkocht worden, alleen is het dan een ongeldig kaartje. De koper van die kaartjes word dus keihard genaaid. Wat ook gewoon hartstikke eerlijk is, hij of zij houd het systeem namelijk gewoon keihard in stand.
Daarom adviseer ik ook iedereen om niet meer te betalen dan 210 euro, mocht je toch meer betalen loop je altijd het risico om met een ongeldige kaart te komen zitten.
Nou ik hoor persoonlijk andere geluiden vanuit TM(Weliswaar maar een stagiair maar dan nog). Je moet niet vergeten dat alle geblokkeerde kaartjes nog eens verkocht kunnen worden. 2 Vliegen in een klap, en extra geld en je laat mensen zien dat kopen van zwarthandelaar niet meer loont. En je houd het tegen als je gaat werken met een Glastonbury systeem. http://metro.co.uk/2007/0(...)-glastonbury-538606/quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:59 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus, je zou toch een dief van je eigen portemonnee worden tegen kostprijs. Hoe goed ik het initiatief ook vind van je.
[..]
Er word wel actief gecontroleerd, en je leest ook af en toe wel van een serie die ongeldig word verklaard. Maar naar mijn idee gaat het met het gros van de te duur verkochte kaarten prima.
Uiteindelijk doe je er vrij weinig tegen.
Al zouden ze alleen maar hard copy kaarten in shops verkopen zoals vroeger gebeurde, dan nog houd je het niet tegen.
Zou ik ook zeker aanmoedigen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:03 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nou ik hoor persoonlijk andere geluiden vanuit TM(Weliswaar maar een stagiair maar dan nog). Je moet niet vergeten dat alle geblokkeerde kaartjes nog eens verkocht kunnen worden. 2 Vliegen in een klap, en extra geld en je laat mensen zien dat kopen van zwarthandelaar niet meer loont. En je houd het tegen als je gaat werken met een Glastonbury systeem. http://metro.co.uk/2007/0(...)-glastonbury-538606/
Denk dat Smeets daar nu ook niet meer onderuit gaat komen.
Dat weet ik eigenlijk niet, maar ik kan me goed voorstellen dat ze daar eenzelfde systeem als in Belgie hebben. Daar kun je kaarten van uitverkochte events namelijk gewoon teruggeven, en als die dan verkocht worden krijg je je salaris van de organisatie terug.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:06 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zou ik ook zeker aanmoedigen.
Hebben ze ook iets zodat je even tegen een meerprijs kaarten toch over kunt schrijven?
Zou sneu zijn als er iets tussenkomt en je daardoor je geld gewoon kwijt bent.
Mee eens. Die mensen halen jaar in jaar uit op zaterdag hun kaartjes en zijn nooit bang dat het uitverkocht raakt. Het zou me niets verbazen als de vaste Pinkpop-gangers zich pas na 10.00 uur aansloten bij de digitale wachtrij en dus massaal achter het net visten, omdat ze niet gewend zijn aan zo'n run op de kaarten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:52 schreef Lamabal het volgende:
Vind het wel triest voor de mensen die al jaren achter elkaar heen gaan en dus geen kaarten hebben. Dat is gewoon te zuur
RAR niet te vergeten, is eigenlijk de enige optie in hetzelfde weekend.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mee eens. Die mensen halen jaar in jaar uit op zaterdag hun kaartjes en zijn nooit bang dat het uitverkocht raakt. Het zou me niets verbazen als de vaste Pinkpop-gangers zich pas na 10.00 uur aansloten bij de digitale wachtrij en dus massaal achter het net visten, omdat ze niet gewend zijn aan zo'n run op de kaarten.
Als veel van deze mensen naar een ander festival (BKS, Hurricane, Zwarte Cross, noem maar op) gaan, dan vraag ik me af of ze volgend jaar trouw blijven aan Pinkpop.
En hebben eigenlijk altijd betere line-up, ook dit jaar misschien wel, maar uiteraard geen Stones. Ook een van de redenen dat Pinkpop van Pinksteren afgestapt is...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:19 schreef tofastTG het volgende:
[..]
RAR niet te vergeten, is eigenlijk de enige optie in hetzelfde weekend.
Klopt, alleen echt klote dat de camping helemaal vol zit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En hebben eigenlijk altijd betere line-up, ook dit jaar misschien wel, maar uiteraard geen Stones. Ook een van de redenen dat Pinkpop van Pinksteren afgestapt is...
Green camping, echt ideaal, gratis, dichtbij het terrein, geen dikke Duitsers met aggregaten en Rammstein of Die Toten Hosen 24/7 op repeatquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:21 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Klopt, alleen echt klote dat de camping helemaal vol zit.
Gratis?:Oquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Green camping, echt ideaal, gratis, dichtbij het terrein, geen dikke Duitsers met aggregaten en Rammstein of Die Toten Hosen 24/7 op repeat
Jup, is gewoon extra RaR service, maar beperkte plaats dus wie eerst komt, eerst maalt enzoquote:
Absoluut, ben super blij om gewoon eindelijk The Rolling Stones live te zien, ben groot fan van Keith, dus dat belooft wat.quote:
Huh?? Wat ga je met hem doen dan??quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
ben groot fan van Keith, dus dat belooft wat.
Dat zou wel heel naief zijn met zo'n line upquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mee eens. Die mensen halen jaar in jaar uit op zaterdag hun kaartjes en zijn nooit bang dat het uitverkocht raakt. Het zou me niets verbazen als de vaste Pinkpop-gangers zich pas na 10.00 uur aansloten bij de digitale wachtrij en dus massaal achter het net visten, omdat ze niet gewend zijn aan zo'n run op de kaarten.
Nouja, ik ga (helaas) niks met hem doenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Huh?? Wat ga je met hem doen dan??
Ach, ergens is t wel verneukeratief dat de weekendkaarten van 45k naar 30k worden teruggebracht. Ook benieuwd wat dat met de sfeer doet, meestal is er over en weer wel wat gemopper tussen dagjes- en weekendmensenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat zou wel heel naief zijn met zo'n line up
Ik heb er nog 6!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Even een vraag van een hele andere orde. Heeft iemand een code voor het stemmen voor de setlist van Metallica over? Heb namelijk hardcopy kaarten en daar zaten geen codes bij en zou wel heel graag willen stemmen.![]()
¤550.002quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:01 schreef SpauldingPF het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Als je het nummer hebt wat onder de streepjescode staat, kun je de code toch namaken?
Nee, zit alleen bij eticketsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:58 schreef iAvani het volgende:
Als je via internet een hard-copy ticket hebt besteld, krijg je dan wel een Metallica vote-code?
Je krijgt vanzelf mailquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:59 schreef Grazzle het volgende:
Waar kun je stemmen voor setlist Metallica dan?
quote:For those of you planning to attend the European shows and HEAVY MONTREAL in the summer of 2014, if you purchased your ticket(s) online keep an eye open to your inbox for an e-mail from the ticket service with more details on how to vote. And then check back here to see how your fellow fans are voting!
http://www.metallicabyrequest.com
Ieder zijn keuze, maar een weekend naar de zon is voor mij nog geen 35 euro waard.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:47 schreef Retarded het volgende:
350 euro... jij bent gek. Ik zou uit principe al niet meer gaan. Voor dat geld kan je een lang weekend naar de zon.
Waarom is het dom om tips op te volgen van Ticketmaster?quote:Op zondag 16 maart 2014 08:49 schreef Ooi86 het volgende:
Jeetje, wat een mineurstemming hier. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een beetje dom en naief vind om pas om 10 uur in te loggen bij TM als je weet wat er voor hype is omtrent deze editie van Pinkpop. Ook als je niet voor de Stones komt. Je kan dan op je vingers nagaan dat je dan te laat bent. Ja, ik heb kaarten en ben er dolblij mee. En ja, ook ik had aan het einde een foutmelding bij mijn betaling, maar kennelijk is het wel goed door gekomen en zaten de kaarten gewoon bij mij in de mail.
Ik zou bijna zeggen.....
You can't always get what you want
Welke tips? Ze geven alleen aan dat om 10 uur precies de kaartenverkoop start.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:54 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Waarom is het dom om tips op te volgen van Ticketmaster?
Punt 8quote:Op zondag 16 maart 2014 08:56 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Welke tips? Ze geven alleen aan dat om 10 uur precies de kaartenverkoop start.
Ja om te kopen. En vervolgens, zie punt 7. Ik vind het lullig voor je, maar zo werkt het nou eenmaal. Je moet het gewoon zien als een echte wachtrij. Hoe later je bent, hoe verder je in de rij staat en dus hoe kleiner de kans is dat je een kaartje bemachtigd.quote:
Nee, wachtrij was totaal random vanaf 10 uur. Iedereen die voor 10 uur in de rij stond werd automatisch gereset.quote:Op zondag 16 maart 2014 09:12 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ja om te kopen. En vervolgens, zie punt 7. Ik vind het lullig voor je, maar zo werkt het nou eenmaal. Je moet het gewoon zien als een echte wachtrij. Hoe later je bent, hoe verder je in de rij staat en dus hoe kleiner de kans is dat je een kaartje bemachtigd.
Dat is niet waar. Maargoed, kennelijk wil je niks van me aannemen.quote:Op zondag 16 maart 2014 09:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, wachtrij was totaal random vanaf 10 uur. Iedereen die voor 10 uur in de rij stond werd automatisch gereset.
Wat een discussie ook weerquote:Op zondag 16 maart 2014 09:17 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Maargoed, kennelijk wil je niks van me aannemen.
Toch doen hequote:Op zondag 16 maart 2014 11:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zoek ook nog 2 weekend kaarten. Mijn zwager heeft er naast gegrepen helaas. Dus als iemand wat weet DM please.
quote:We staan op FOK! niet toe dat (concert)kaarten tegen winst verkocht worden. Eventuele aanbiedingen tegen kostprijs kun je plaatsen in V&A.
Hier praten wij over het festival.
Zwager nietquote:Op zondag 16 maart 2014 11:31 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen kaartjes? Of alleen je zwager niet?
Het verhaal op de TM site is duidelijk genoeg: iedereen die voor 10.00 uur in de wachtrij staat wordt om 10:00:00 uur automatisch (@ random) herschikt. In theorie zou het niet uit moeten maken of je om 7.30 in die wachtrij ging staat of om 9.59. Stel er staan 60.000 mensen in die digitale rij dan krijgen zij om 10:00:00 uur een nummer van 1 tot 60.000. Klik je om 10:00:01 op de link krijg je op zijn best nummer 60.001 en ben je kansloos. Dus die tip van TM om pas ná 10.00 uur op die link te klikken is alleen eerlijk advies als iedereen zich daar aan houdt...en dat doet dus niemand.quote:
Waarom vertel je deze onzin als de waarheid? Bronnen?quote:Op zondag 16 maart 2014 09:17 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Maargoed, kennelijk wil je niks van me aannemen.
Dat maakt niet zoveel uit. Ze bliepen en gaan weer verder.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:05 schreef J.Appleseed het volgende:
Misschien heeft iemand er hier ervaring mee, maar ik heb dus gisteren een paar e-tickets opgehaald welke wel op naam staan (als in, de naam van de oorspronkelijke koper staat erop). Nu vroeg ik me af of dit problemen gaat opleveren?
Wordt daar echt naar gekeken, of kan ik die kaartjes zonder problemen gebruiken om een bandje te krijgen en dus het terrein op te komen? Anders zal ik namelijk de verkoper moeten contacteren
Het gaat om 3-dagenkaartjes.
Voor hoeveel heb je de kaartjes gekocht? Meer dan 20% te veel? Dan kunnen je kaartjes geschrapt worden door TM.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:05 schreef J.Appleseed het volgende:
Misschien heeft iemand er hier ervaring mee, maar ik heb dus gisteren een paar e-tickets opgehaald welke wel op naam staan (als in, de naam van de oorspronkelijke koper staat erop). Nu vroeg ik me af of dit problemen gaat opleveren?
Wordt daar echt naar gekeken, of kan ik die kaartjes zonder problemen gebruiken om een bandje te krijgen en dus het terrein op te komen? Anders zal ik namelijk de verkoper moeten contacteren
Hmm oké. Nu kan ik altijd de verkoper op voorhand contacteren dat als er een probleem blijkt te zijn, we even contact opnemen o.i.d.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:23 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit. Ze bliepen en gaan weer verder.
Dus als de ticket het doet, dan heb je geen problemen. Het word moeilijker als hij het niet doet, en je wilt toch naar binnen wilt. Dan word het een stuk moeilijker om ze te controleren hoe jij eraan komt.
Ik heb veel ervaring met e-tickets kopen van andere, niet voor festivals overigens. maar wel voor concerten.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:05 schreef J.Appleseed het volgende:
Zou ook raar zijn, stel je hebt 4 weekendkaarten online gekocht via ticketmaster, dan staan die 4 kaarten ook allemaal op dezelfde naam van de koper. Maar er zullen uiteindelijk wel 4 verschillende personen mee naar het optreden gaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:42 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
Ik heb veel ervaring met e-tickets kopen van andere, niet voor festivals overigens. maar wel voor concerten.
Bij concerten, groot en klein, wordt er nooit naar naam gekeken. en festivals, ook niet althans niet op Pinkpop, nog niet meegemaakt in elk geval.
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:42 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
Ik heb veel ervaring met e-tickets kopen van andere, niet voor festivals overigens. maar wel voor concerten.
Bij concerten, groot en klein, wordt er nooit naar naam gekeken. en festivals, ook niet althans niet op Pinkpop, nog niet meegemaakt in elk geval.
Top, dan kan ik met een gerust hart daar binnenlopen. Zo had ik er inderdaad niet naar gekeken, hahaquote:Op zondag 16 maart 2014 14:46 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Zou ook raar zijn, stel je hebt 4 weekendkaarten online gekocht via ticketmaster, dan staan die 4 kaarten ook allemaal op dezelfde naam van de koper. Maar er zullen uiteindelijk wel 4 verschillende personen mee naar het optreden gaan.
Behalve als de door jou gekocht kaartjes geblokkeerd worden, of als ze vaker verkocht worden. Een ongeveer maand voor het evenement zal TM een lijst publiceren met geblokkeerde kaartnummers, even kijken of jou kaartje daar tussen staat. Mocht dat niet het geval zijn, zorg dan dat je zo vroeg als mogelijk het kaartje laat scannen indien jou kaartje dan ook nog door iemand anders gebruikt word is hij de sjaak in plaats van jij.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
[..]
Top, dan kan ik met een gerust hart daar binnenlopen. Zo had ik er inderdaad niet naar gekeken, haha
Zoals ik al eerder zei heb ik van tevoren goed gepolst van wie ik kaartjes kocht. Waren aardige mensen, vonden het dan ook geen probleem om mij adresgegevens en een foto van hun identiteitsbewijzen te verschaffen. Heb achteraf nog een leuk gesprek gehad, dus dat zit denk ik wel snor.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:09 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Behalve als de door jou gekocht kaartjes geblokkeerd worden, of als ze vaker verkocht worden. Een ongeveer maand voor het evenement zal TM een lijst publiceren met geblokkeerde kaartnummers, even kijken of jou kaartje daar tussen staat. Mocht dat niet het geval zijn, zorg dan dat je zo vroeg als mogelijk het kaartje laat scannen indien jou kaartje dan ook nog door iemand anders gebruikt word is hij de sjaak in plaats van jij.
Allemaal leuk en aardig, dat hij aardige mensen zijn en weet ik niet wat.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:11 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei heb ik van tevoren goed gepolst van wie ik kaartjes kocht. Waren aardige mensen, vonden het dan ook geen probleem om mij adresgegevens en een foto van hun identiteitsbewijzen te verschaffen. Heb achteraf nog een leuk gesprek gehad, dus dat zit denk ik wel snor.
Wat betreft TM: weten zij voor hoeveel ik dat kaartje heb gekocht? Nee (en dat hoeven jullie overigens ook niet te weten). Ze weten alleen dat de verkoper de gewone prijs voor het kaartje heeft betaald - voor zover hun weten zijn die kaartjes nog gewoon in hun bezit
Ik begrijp heel goed dat het lullig is, maar het was al lullig op het moment dat ik uren in de rij heb gestaan om van een koude kermis thuis te komen. Ja sorry, maar ik wil toch gewoon een leuk weekend hebben dan en dan heb ik dat er wel voor over.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:17 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, dat hij aardige mensen zijn en weet ik niet wat.
Maar TM doet ook eigen research, zo mailen ze bijvoorbeeld met ticketverkopers die kaartjes verkopen op sites als marktplaats en proberen ze gegevens te ontfutselen (onder het mom van vertrouwen bijvoorbeeld om scan van het id vragen voordat iets betaald word).
Als blijkt dat TM voldoende aan kan tonen(en dat gaat vaak vrij snel) dat het hier om mensen gaat die de wet overtreden door te veel te vragen voor hun kaartjes worden deze zonder pardon geblokkeerd.
Dat ze jou daar uiteindelijk mee pakken weten ze, en dat is volgens hun ook terecht. Doordat jij (als je meer dan 20% meer betaald) de wet overtreed hou je dit systeem in stand.
Ik begrijp dat het voor een individu moeilijk is in te schatten dat je het systeem instant houd, vaak denken mensen ach wat maakt een kaartje kopen nou uit. Helaas denkt iedereen zo en blijven kaartjes opgekocht worden.
Aan de ene kant is het nu hartstikke lullig om te stellen dat ik hoop dat ze jou kaartverkoper ontmaskeren, maar aan de andere kant is dit wel een van de beste oplossingen om de kaarthandel te stoppen.
Als het goed is niet maar dan ga je wel enorm van de eerlijkheid van de verkoper uit. Hoeveel keer heeft die persoon de kaarten geprint en verkocht.....quote:Op zondag 16 maart 2014 14:05 schreef J.Appleseed het volgende:
We hebben de verkoper een 'minicontract' laten tekenen waarin er duidelijk wordt aangegeven dat we ervan uitgaan dat de tickets die wij hebben gekregen de enige afdrukken zijn. Voeg daar aan toe dat we de adres- en identiteitsgegevens van de verkoper hebben... ik denk dat een oplichter al lang was weggerendquote:Op zondag 16 maart 2014 15:26 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Als het goed is niet maar dan ga je wel enorm van de eerlijkheid van de verkoper uit. Hoeveel keer heeft die persoon de kaarten geprint en verkocht.....
Snap wat je bedoeld inderdaad, laat niet weg dat ik hoop dat ook Pinkpop en Lowlands gaan werken met een Glastonbury systeem (id-kaart uploaden en die staat dan gekoppeld aan je entree kaart) om het schrappen van kaartjes(en dus de zwarthandel) helemaal onnodig te maken.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:21 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed dat het lullig is, maar het was al lullig op het moment dat ik uren in de rij heb gestaan om van een koude kermis thuis te komen. Ja sorry, maar ik wil toch gewoon een leuk weekend hebben dan en dan heb ik dat er wel voor over.
Ik vind het ook heel vervelend dat mensen puur voor de winst dit soort kaartjes kopen, maar in dit geval was het (volgens de verkoper) zo dat ze met een vriendengroep kaarten wilden kopen, en er waren wat kaartjes over. Nou ja, dan gaan die het internet op. Er was naar mijn idee geen sprake van massainkoop en -verkoop.
Ze hadden tegen die tijd ook biedingen van meer dan twee keer de vraagprijs gekregen, dus waren ze echt op winst uit hadden ze dat wel gedaan. Dit waren voor zover ik kon beoordelen uiterst betrouwbare mensen: zo niet, heb ik hun adres- en identiteitsgegevens en is zo aangifte gedaan.
Ga nu alsjeblieft niet de moraalridder uithangen. Mensen zijn gewoon ontzettende klootzakken, daar doe je (op dit moment althans) niks aan. "If you can't beat them, join them" zoals ze zeggen. Ik laat geen ontzettend leuk weekend aan me voorbijgaan omdat ik een enorme groep amorele klootzakken hun zin niet wil geven.
Sowieso wel bedankt voor de tip betreffende die lijst met geblokkeerde kaartnummers, die zal ik t.z.t. zeker raadplegen
Dat hoop ik ook, zou een onwijs goede actie zijn. Maar zoals je zegt is dat niet zeker, en juist om zeker te zijn van een ticket wilde ik z.s.m. een ticket.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:30 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Snap wat je bedoeld inderdaad, laat niet weg dat ik hoop dat ook Pinkpop en Lowlands gaan werken met een Glastonbury systeem (id-kaart uploaden en die staat dan gekoppeld aan je entree kaart) om het schrappen van kaartjes(en dus de zwarthandel) helemaal onnodig te maken.
Ik verwacht trouwens alsnog dat Jan Smeets de zwarthandelaren een grote hak wil zetten door volgende week aan te kondigen dat hij nog eens 10.000 (weekend)kaarten in de verkoop gaat gooien. Deze bezoekers aantallen zijn volgens mij geen probleem voor Megaland. Maar zeker weten doe je het natuurlijk nooit.
65.000 is de max. En zoveel kan er niet meer in de verkoop gaan. Bij Buro Pinkpop zijn na het uitverkopen nog een hele rits kaarten extra uitgebracht voor de hele rij. Ik gok zo'n 1500 à 2000 kaarten extra.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:30 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Snap wat je bedoeld inderdaad, laat niet weg dat ik hoop dat ook Pinkpop en Lowlands gaan werken met een Glastonbury systeem (id-kaart uploaden en die staat dan gekoppeld aan je entree kaart) om het schrappen van kaartjes(en dus de zwarthandel) helemaal onnodig te maken.
Ik verwacht trouwens alsnog dat Jan Smeets de zwarthandelaren een grote hak wil zetten door volgende week aan te kondigen dat hij nog eens 10.000 (weekend)kaarten in de verkoop gaat gooien. Deze bezoekers aantallen zijn volgens mij geen probleem voor Megaland. Maar zeker weten doe je het natuurlijk nooit.
Overigens een vriend van mij loopt stage bij TM, vandaar dat ik weet dat ze echt wel goed willen controleren (of het altijd lukt is natuurlijk een tweede vraag). Natuurlijk ligt voor TM de focus op grote vissen en veel kaartnummers, maar ook gelegenheidsverkopers worden daar waar mogelijk gewoon meegepikt.
Heb het gisteren toch wel meegemaakt.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:35 schreef -Hakuna- het volgende:
Is mij uit eerdere uitverkochte Pinkpop edities nooit gebleken dat er om die reden extra kaarten werden bijgedrukt. Wel komen er bij de dagkassa vaak kaarten opnieuw in de verkoop die ongeldig zijn gemaakt maar voor die dag weer opnieuw geldig zijn.
Neemt niet weg dat ik vindt dat we inmiddels wel toe zijn aan het 'inburgeren' van de 20% regel. Verder vind ik ook dat marktplaats eens proactiever moet gaan optreden, op sites als ticketswap is het ook niet toegestaan om meer dan 20% te veel te vragen.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:33 schreef MidnightShow_ het volgende:
je kan nooit alles 100 % vertrouwen. met dingen waar dan minder een run op is heb ik gemerkt dat er zat eerlijk mensen zijn. maar goed, meeste zien alleen de mensen die dat niet zijn.
op deze kaarten zit natuurlijk een hele run op, dus hier zul je wel meer oneerlijke mensen tussen hebben zitten. maar ook mensen die wel eerlijk zijn.
Als je kaarten probeert te kopen met meerdere mensen en je klikt maar alles aan, of zoals nu er staat nog iemand in de rij bij een platenzaak, dan kan het heel goed zijn dat je kaarten overhoudt, natuurlijk gooi je die gewoon meteen op het internet. het is ook zo dat mensen gewoon zelf wanhopig zijn voor de kaarten en meteen zo hoog gaan bieden.
Dan is het moeilijk om nee te zeggen tegen iemand die bijv. 300 euro bied. maar goed, je kan ook bijv doen degene die het eerst was met reageren, dat is ook makkelijk, maar zelfs die kunnen meteen 300 willen geven.
65.000 is niet de max van het terrein voor zover ik weet, maar dan zou je eigenlijk eens de vergunning van de gemeente erbij moeten halen.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:34 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
65.000 is de max. En zoveel kan er niet meer in de verkoop gaan. Bij Buro Pinkpop zijn na het uitverkopen nog een hele rits kaarten extra uitgebracht voor de hele rij. Ik gok zo'n 1500 à 2000 kaarten extra.
Heb je ze nog niet?quote:Op zondag 16 maart 2014 15:58 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
elezen hebben.. maar wanneer kan je de hardcopy tickets verwachten als je die zaterdag netjes op internet besteld hebt?!
Staat in je bevestigingsmail, binnen 14 dagen...quote:Op zondag 16 maart 2014 15:58 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ik zal er vast overheen gelezen hebben.. maar wanneer kan je de hardcopy tickets verwachten als je die zaterdag netjes op internet besteld hebt?!
Ah top, toen was ik nog met mijn vreugdedansje bezig toen die bevestigingsmail binnen kwam :pquote:Op zondag 16 maart 2014 16:03 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Staat in je bevestigingsmail, binnen 14 dagen...
Wel netjes, bij veel vvv-kantoren zijn er maar 20 kaartjes verkocht! Stuk beter geregeld daar dus.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:21 schreef strawberryfieldsforever het volgende:
Gisteren vanaf 5 uur 's ochtends in de rij gestaan, en gelukkig was dat op tijd. Er waren een hoop mensen die voor de winkel hadden geslapen en de sfeer in de rij was wel ontzettend gezellig. Nummer 1 t/m 100 waren allemaal verzekerd van een kaartje en wij zaten in de 40. Ben echt nog nooit zo blij geweest met een paar tickets! Heb dan ook wel een uitgebreid vreugdedansje uitgevoerd toen we eindelijk de winkel uitliepen met de kaartjes, tot grote ergenis van de mensen die achterin de rij stonden te stressen om een kaartje en mij heel chagrijnig aankeken...
Klopt, het was inderdaad ontzettend goed geregeld! Zodra je bij de winkel aankwam, kreeg je een nummertje. Rond 9 uur/half 10 mochten de nummers 1 t/m 33 in de winkel doorgeven hoeveel kaartjes ze wilden, vervolgens de nummers 34 t/m 66 etc. Daarna moest je weer buiten de winkel gaan wachten. Na iets over 10 kwam een van de medewerkers buiten vertellen dat iedereen t/m 100 verzekerd is van een kaartje! Heb nog nooit zoveel blije mensen bij elkaar gezien, haha.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:22 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Wel netjes, bij veel vvv-kantoren zijn er maar 20 kaartjes verkocht! Stuk beter geregeld daar dus.
Wat denk je zelf? Het telefoonnummer heeft niet eens 10 getallenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:51 schreef Mike009000 het volgende:
http://pinkpoptickets.24u(...)lusief_camping_.aspx
Dit is ongetwijfeld te mooi om waar te zijn he?
Stuur hem eens een mailtje zou ik zeggen en vraag naar een foto van de ticketsquote:Op zondag 16 maart 2014 19:51 schreef Mike009000 het volgende:
http://pinkpoptickets.24u(...)lusief_camping_.aspx
Dit is ongetwijfeld te mooi om waar te zijn he?
Daar zit wel wat in, maar vrijwel alle advertenties op markplaats zijn (momenteel) e tickets. Want pas na 2 weken komen de echte hard copy tickets naar de kopers toe. Ik ben tot nu toe nog nooit belazerd gweest op marktplaats. Maarja op de offciele weg gaat het vrijwel niet meer lukken. Ik kan natuurlijk ook gaan hopen dat Smeets 10.000 weekendkaarten laat bijdrukken, maar daar geloof ik niet zo in. Pinkpop heeft in het algemeen weinig last gehad van hoge woekerprijzen voor tickets in tegenstelling tot Lowlands. Het is dat er dit jaar een bijzonder line-up komt van 3 héél grote namen. Normaal blijven er elk jaar nog kaarten over.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:35 schreef Fuszy het volgende:
Ik zou bij voorbaat zeggen NIET DOEN, maar als je hem denkt te kunnen vertrouwen misschien. Bij een E-ticket moet je het sowieso nooit doen. Die aanbetaling zou ik overigens ook niet doen.
Tickets van een ander overkopen is altijd op eigen risico. Er zijn een hoop klootzakken.
Dan vraag je gewoon om opgelicht te worden.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:20 schreef -Hakuna- het volgende:
het enige wat hij nu heeft is een e mail bevestiging van ticketmasters. Ik wil 50 euro aanbetalen contant op voorwaarde dat hij als ik bij hem komt die mail doorstuurd naar mij toe.
Licht dat een nader toe, misschien zie ik wel iets over het hoofd.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dan vraag je gewoon om opgelicht te worden.
Een bevestiging is nog helemaal niks waard. Pas als je daadwerkelijk de kaarten kunt bekijken, kun je gerust betalen. Maar om een aanbetaling te doen met alleen een bevestigingmail is best riskant. Ik zou het nooit doen in ieder geval.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:51 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Licht dat een nader toe, misschien zie ik wel iets over het hoofd.
Dat wil ik het liefst ook, maar weinig keus heb ik niet en uit het gespek met de koper moet blijken met wie dat ik te doen heb, als hij op alle vragen inhoudelijk antwoord geeft en gewoon alles laat zien vetrouw ik het nog, maar als ik aankom en het blijkt kamerverhuur te zijn of een achterstands flat in een van de vele probleemwijken van Heerlen dan is de kans heel groot dat ik mij bedenkt of pas weer terugkom als hij echte kaarten kan laten zien.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Een bevestiging is nog helemaal niks waard. Pas als je daadwerkelijk de kaarten kunt bekijken, kun je gerust betalen. Maar om een aanbetaling te doen met alleen een bevestigingmail is best riskant. Ik zou het nooit doen in ieder geval.
Ticketmasters stuurt niet altijd de kaarten aangetekend op. Je kan kiezen of je dit wilt bij de betaling. Normale post kost 3 euro, aangetekend 11,50 (uit m'n hoofd.)quote:Op zondag 16 maart 2014 22:05 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dat wil ik het liefst ook, maar weinig keus heb ik niet en uit het gespek met de koper moet blijken met wie dat ik te doen heb, als hij op alle vragen inhoudelijk antwoord geeft en gewoon alles laat zien vetrouw ik het nog, maar als ik aankom en het blijkt kamerverhuur te zijn of een achterstands flat in een van de vele probleemwijken van Heerlen dan is de kans heel groot dat ik mij bedenkt of pas weer terugkom als hij echte kaarten kan laten zien.
Maar wacht eerst even af hoe dat gesprek maandag of dinsdag as gaat verlopen. Kan niet al voorbarige conclussie gaan trekken.
Zoals ik al eerder schreef de meeste verkopers kunnen momenteel alleen maar hun (e mail) kaarten verkopen omdat ze de orginele tickets (nog) niet in bezit hebben. Wel is het zo dat ticketmasters altijd aangetekend de kaarten opstuurd, dit om te voorkomen dat kopers later gaan beweren hun kaartje niet ontvangen te hebben en hopen dan op gratis nieuwe tickets. Ticketmasters kan dan aantonen met de track en tracecode dat ze wel degelijk de tickets verstuurd hebben en dat er ook voor getekend is bij ontvangst.
Is goed dat ik dat weet, kan ik meteen de verkoper vragen en het zal ook wel in de bevestigingsmail van hem moeten staan welke verzend methode gekozen is of dat er eventueel een annuleringverzekering bij zit.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:09 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ticketmasters stuurt niet altijd de kaarten aangetekend op. Je kan kiezen of je dit wilt bij de betaling. Normale post kost 3 euro, aangetekend 11,50 (uit m'n hoofd.)
Het is nagenoeg uitverkocht, beantwoord dat je vraag?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:09 schreef Samson het volgende:
Pinkpop, is toch wel een beetje iets uit het verleden onderhand lijkt me. Zijn er intussen geen betere festivals?
Staat inderdaad in de mail, dit is een stukje uit die van mij;quote:Op zondag 16 maart 2014 22:13 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Is goed dat ik dat weet, kan ik meteen de verkoper vragen en het zal ook wel in de bevestigingsmail van hem moeten staan welke verzend methode gekozen is of dat er eventueel een annuleringverzekering bij zit.
amen! Gelukkig ben ik niet de enige met deze opvatting.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:57 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder sneu. Wij hadden de mazzel dat we met twee accounts er snel door waren, en dus meteen 6 kaarten konden kopen. Ik was ze binnen no time kwijt aan vrienden die er niet doorkwamen. Maar als ik niemand had geweten had ik ze direct op FOK gezet, voor kostprijs.
Juist omdat het me meer waard is om er iemand blij mee te maken dan er zelf geld aan te verdienen.
70.000 kan ook makkelijk. Dus laat ze nog maar weekendkaarten erbij drukken...quote:Op zondag 16 maart 2014 15:34 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
65.000 is de max. En zoveel kan er niet meer in de verkoop gaan. Bij Buro Pinkpop zijn na het uitverkopen nog een hele rits kaarten extra uitgebracht voor de hele rij. Ik gok zo'n 1500 à 2000 kaarten extra.
Boerderij Limburgerhof. Gisteren het formulier ingevuld en vanmiddag een bevestiging gehad dat we mogen komen logeren. En maar een km of 5 van het terrein af.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:16 schreef 1shot1kill het volgende:
Ik heb kaarten voor de zondag en de maandag, dus geen camping erbij. Is er iemand die ervaring heeft met een redelijk goedkope maar goede camping voor 2 tentjes in de buurt? Ik snap dat alle campings in de directe omgeving helemaal vol zitten maar binnen een kilometer of 25 moet te doen zijn.
Dat is ook alleen maar vanwege The Rolling Stones.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:13 schreef lighted het volgende:
[..]
Het is nagenoeg uitverkocht, beantwoord dat je vraag?
Nee maar als de Rolling Stones er niet hadden gestaan hadden ze ook geld over gehad voor andere acts natuurlijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar vanwege The Rolling Stones.
Ik denk niet dat als John Mayer er als headliner had gestaan dat het zo snel zou uitverkopen.
Dat is zeker waarquote:Op maandag 17 maart 2014 00:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee maar als de Rolling Stones er niet hadden gestaan hadden ze ook geld over gehad voor andere acts natuurlijk.
Zo snel zeker niet inderdaad. Vorig jaar heb ik nog een kaartje kunnen krijgen maanden nadat de verkoop was begonnen. Nu heb ik niet eens een kaartje kunnen krijgen.. En dat komt allemaal door de Stones iddquote:Op maandag 17 maart 2014 00:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is zeker waarMaar dan had het alsnog niet (zo snel) uitverkocht.
Daarom.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Zo snel zeker niet inderdaad. Vorig jaar heb ik nog een kaartje kunnen krijgen maanden nadat de verkoop was begonnen. Nu heb ik niet eens een kaartje kunnen krijgen.. En dat komt allemaal door de Stones idd
Om héél erg eerlijk te zijn ben ik bang dat dit hun laatste tournee is.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:58 schreef richolio het volgende:
Overigens vraag ik me af of ze hierna snel weer zullen touren door de EU. Ze zijn er weer na 7 jaar afwezigheid.. Als dat hierna weer zo lang gaat duren voordat ze terug komen.. Ik zie ze niet echt als (bijna) 80-jarigen optreden. Ik hoop dat ze snel terug komen..
Vorig jaar was het lang en breed niet uitverkocht.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Zo snel zeker niet inderdaad. Vorig jaar heb ik nog een kaartje kunnen krijgen maanden nadat de verkoop was begonnen. Nu heb ik niet eens een kaartje kunnen krijgen.. En dat komt allemaal door de Stones idd
Pinkpop is gewoon een festival dat het moet hebben van de line-up voor een groot deel van de verkoop. Meer dan Lowlands bijvoorbeeld. En je zal dan ook zien dat het aan die line up ligt wat uitverkocht raakt. Ik weet niet of Jan er verstandig aan heeft gedaan om een stuk minder weekendkaarten te verkopen want het is een flinke gok of hij nu nog genoeg dagkaarten voor de zondag en maandag gaat verkopen.quote:Op maandag 17 maart 2014 01:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Vorig jaar was het lang en breed niet uitverkocht.
Goed om te zien dat ons gemeenschapsgeld goed terecht komtquote:Op maandag 17 maart 2014 00:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daarom.
Heb zelf hals over kop een kaartje gehaald voor TW Classics, maar er gaan nu al geruchten dat ze wat meer shows gaan aankondigen deze week en dat er ook een Arena zit aan te komen hier in Amsterdam.
Dan word het voor het eerst dat ik van 1 artiest 2/3 shows ga zien
Dat laatste betwijfel ik wel. Ik heb het idee dat the stones een extraatje is om zo de status van Pinkpop een enorme boost te geven en het ego van smeets te strelen. Zo van: zie je wel dat het me lukt om ze te boeken.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee maar als de Rolling Stones er niet hadden gestaan hadden ze ook geld over gehad voor andere acts natuurlijk.
smeets boekt niks. Mojo boekt.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat laatste betwijfel ik wel. Ik heb het idee dat the stones een extraatje is om zo de status van Pinkpop een enorme boost te geven en het ego van smeets te strelen. Zo van: zie je wel dat het me lukt om ze te boeken.
Klopt, er is echt ff extra in de buidel getast voor de Stones, staat Pinkpop toch ineens weer op de kaart, en Smeets mag natuurlijk wel overal met de eer strijken, ook al boekt hij niet meer.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat laatste betwijfel ik wel. Ik heb het idee dat the stones een extraatje is om zo de status van Pinkpop een enorme boost te geven en het ego van smeets te strelen. Zo van: zie je wel dat het me lukt om ze te boeken.
Dat zijn beste getallen.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Tijd voor statistieken. Zaterdag om 10 uur stonden 113.000 man in de wachtrij op Ticketmaster.nl
Ik hoop hetquote:Op maandag 17 maart 2014 00:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daarom.
Heb zelf hals over kop een kaartje gehaald voor TW Classics, maar er gaan nu al geruchten dat ze wat meer shows gaan aankondigen deze week en dat er ook een Arena zit aan te komen hier in Amsterdam.
Dan word het voor het eerst dat ik van 1 artiest 2/3 shows ga zien
quote:Op maandag 17 maart 2014 00:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Om héél erg eerlijk te zijn ben ik bang dat dit hun laatste tournee is.
Charlie Watts gaf al aan ten tijden van de ABB tour dat hij het touren steeds vervelender gaat vinden, en dat hij blij zou zijn als het over was.
zoals hij ook altijd de hoon over zich heen kreeg als het programma niet goed was.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, er is echt ff extra in de buidel getast voor de Stones, staat Pinkpop toch ineens weer op de kaart, en Smeets mag natuurlijk wel overal met de eer strijken, ook al boekt hij niet meer.
Ik kreeg vandaag een tweet terug van Ticketmaster:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, zit alleen bij etickets
twitter:IzJoen twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 21:57:16@Ticketmaster_NL Als je via internet een hard-copy ticket hebt besteld voor Pinkpop, krijg je dan wel de Metallica vote-code? reageer retweet
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op maandag 17-03-2014 om 12:01:53@IzJoen Ja, die krijg je deze week via de mail
reageer retweet
Waar heb je die getallen vandaan? Uit de cookies?quote:Op maandag 17 maart 2014 10:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Tijd voor statistieken. Zaterdag om 10 uur stonden 113.000 man in de wachtrij op Ticketmaster.nl
Precies, niet meer dan terecht dus. Hij is nou eenmaal het boegbeeldquote:Op maandag 17 maart 2014 11:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
zoals hij ook altijd de hoon over zich heen kreeg als het programma niet goed was.
Dagblad De Limburger. Citaat van Jan Smeetsquote:Op maandag 17 maart 2014 12:36 schreef Junkie het volgende:
[..]
Waar heb je die getallen vandaan? Uit de cookies?
Laat ik het dan anders zeggen. Alleen als je via internet hebt besteld.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:29 schreef iAvani het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een tweet terug van Ticketmaster:twitter:IzJoen twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 21:57:16@Ticketmaster_NL Als je via internet een hard-copy ticket hebt besteld voor Pinkpop, krijg je dan wel de Metallica vote-code? reageer retweet
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op maandag 17-03-2014 om 12:01:53@IzJoen Ja, die krijg je deze week via de mail
reageer retweet
Aantal man of sessies? Had er hier wel 12 open staan haha.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Dat zegt toch 0,0 lijkt me? Volledig irrelevant nav mijn opmerking....quote:Op zondag 16 maart 2014 22:13 schreef lighted het volgende:
[..]
Het is nagenoeg uitverkocht, beantwoord dat je vraag?
Woei weer kansen voor hen die de Stones niet kan boeien, maar wel graag Metallica/Arcade Fire/John Mayer/Arctic Monkeys en Editors willen zienquote:Op maandag 17 maart 2014 18:08 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik vermoed dat de stones hun hele tour afzeggen. Ben benieuwd hoe ze het met de tickets gaan oplossen dan, verder komt er niet veel soeps
Ik zou dan enorm balen, maar de line-up is in mijn ogen 1 van de beste in jaren, zelfs zonder de Stonesquote:Op maandag 17 maart 2014 18:08 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik vermoed dat de stones hun hele tour afzeggen. Ben benieuwd hoe ze het met de tickets gaan oplossen dan, verder komt er niet veel soeps
Zou een prima oplossing zijn voor de zwarthandel, maar iedereen die een kaartje heeft krijgt echt geen geld terug of iets dergelijks. Zie 2009 bijvoorbeeld.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:08 schreef Ratsnest89 het volgende:
Wat was er in 2009 dan aan de hand?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:21 schreef Operc het volgende:
[..]
Zou een prima oplossing zijn voor de zwarthandel, maar iedereen die een kaartje heeft krijgt echt geen geld terug of iets dergelijks. Zie 2009 bijvoorbeeld.
Daarnaast lijkt het me sterk dat ze hier hun tour om afzeggen.
Wat is er nu aan de hand?quote:
Òptreden van Depeche Mode werd lastminute gecanceld door ziekte en Krezip verving (tenminste, zij werden subheadliner en Placebo schoof door naar headliner).quote:
Goeie deal lijkt me.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:28 schreef Joszwa het volgende:
[..]
Òptreden van Depeche Mode werd lastminute gecanceld door ziekte en Krezip verving.
Ohja.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:28 schreef Joszwa het volgende:
[..]
Òptreden van Depeche Mode werd lastminute gecanceld door ziekte en Krezip verving.
quote:Op maandag 17 maart 2014 18:28 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)-in-appartement.html
Dit dus. Heeft toen nogal wat gelazer opgeleverd. Een aantal dagen van te voren wist iedereen wel dat Depeche Mode niet zou komen (zanger had net een operatie gehad nadat er maagkanker was geconstateerd) maar de band liet officieel pas 2 dagen van te voren weten dat het feest niet door ging. Daarna zijn ze gaan onderhandelen met o.a. Oasis en The Prodigy maar dat lukte niet, terwijl mensen toen wel zulke verwachtingen hadden. Krezip zou dat jaar ophouden te bestaan en dus werden zij van stal gehaald.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:28 schreef Joszwa het volgende:
[..]
Òptreden van Depeche Mode werd lastminute gecanceld door ziekte en Krezip verving (tenminste, zij werden subheadliner en Placebo schoof door naar headliner).
Haar FB wordt ook nog steeds geüpdatet door haar team.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:31 schreef JaimyLee het volgende:
"Een paar uur voor haar dood werd er nog een tweet verstuurd op haar officiële Twitteraccount."
Die tweet is pas 2 uur geleden, gaat snel met het nieuws.
Kom op, het is twee maanden ervoor?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Holy fuck, hoop dat de Stones nu niet gaan afzeggen. Hoe erg het ook voor Jagger is.
Die hoeft iig nog niet gereanimeerd te worden voordat ie het podium op gaatquote:Op maandag 17 maart 2014 18:45 schreef Q. het volgende:
Of gewoon Justin Bieber. Die is toch groter dan de Stones en de Beatles bij elkaar. Zegt ie zelf.
Ik moest een beetje lachen.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:45 schreef Q. het volgende:
Of gewoon Justin Bieber. Die is toch groter dan de Stones en de Beatles bij elkaar. Zegt ie zelf.
Die moet na zijn optreden gereanimeerd wordenquote:Op maandag 17 maart 2014 18:48 schreef Samson het volgende:
[..]
Die hoeft iig nog niet gereanimeerd te worden voordat ie het podium op gaat
TIETUHHHHHHHHHHquote:Op maandag 17 maart 2014 19:34 schreef MidnightShow_ het volgende:
Pinkpop is nog 3 maanden weg.
Ik denk niet dat het in gevaar komt.
in elk geval is het heel erg nieuws...
als artiest kan je denk het beste gewoon je ding doen en proberen het zo te verwerken, dan heb je iets nodig om je afleiding te geven.
Ben je wel goed bij je hoofd? Dat is toch voor iedereen anders, zeker bij een plotseling overlijden. Bovendien moeten "normale"mensen (financieel gezien) soms door. Mick hoeft eens helemaal niets.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:33 schreef Samson het volgende:
7 juni is toch ver weg man, als van jezelf een man of vrouw overlijdt ga je toch na een paar maanden ook wel door met je leven lijkt me....
Lijkt me verdomd lastig als je 65.000 man moet entertainen terwijl je zelf niet lekker in je vel zit. Denk dat iedereen op zijn of haar manier om gaat met een verlies. Het is in ieder geval wat kort door de bocht om nergens voor te vrezen. Ik zou hem er iig. niet scheef voor aankijken als hij hierom niet komt(alhoewel het natuurlijk wel klote zou zijn).quote:Op maandag 17 maart 2014 19:34 schreef MidnightShow_ het volgende:
Pinkpop is nog 3 maanden weg.
Ik denk niet dat het in gevaar komt.
in elk geval is het heel erg nieuws...
als artiest kan je denk het beste gewoon je ding doen en proberen het zo te verwerken, dan heb je iets nodig om je afleiding te geven.
Oh dat is zeker waar. maar Mick heeft geloof ik ook toen zijn vader overleefd die avond gewoon nog opgetreden. Dus misschien voelt hij dat als de juiste manier.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:01 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Lijkt me verdomd lastig als je 65.000 man moet entertainen terwijl je zelf niet lekker in je vel zit. Denk dat iedereen op zijn of haar manier om gaat met een verlies. Het is in ieder geval wat kort door de bocht om nergens voor te vrezen. Ik zou hem er iig. niet scheef voor aankijken als hij hierom niet komt(alhoewel het natuurlijk wel klote zou zijn).
Ja, ben ik ook héél benieuwd naar. Ik hoop stiekem dat 'ie nog wordt aangekondigd. Las laatst dat er voor elke dag nog één (grote?) artiest aangekondigd moet worden, en het vierde podium (met 9 artiesten) is ook nog niet bekend.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:45 schreef Brakintrainingspak het volgende:
Iemand nog iets van Kravitz gehoord?
Vierde podium is voor lokale talentjes, dus verwacht daar niet al te veel van.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook héél benieuwd naar. Ik hoop stiekem dat 'ie nog wordt aangekondigd. Las laatst dat er voor elke dag nog één (grote?) artiest aangekondigd moet worden, en het vierde podium (met 9 artiesten) is ook nog niet bekend.
Ohquote:Op maandag 17 maart 2014 20:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Vierde podium is voor lokale talentjes, dus verwacht daar niet al te veel van.
Als je zelf zegt dat het voor iedereen anders is hoef je naar mij niet te roepen of ik wel goed bij mn hoofd ben lijkt me?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:58 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ben je wel goed bij je hoofd? Dat is toch voor iedereen anders, zeker bij een plotseling overlijden. Bovendien moeten "normale"mensen (financieel gezien) soms door. Mick hoeft eens helemaal niets.
EENSquote:Op maandag 17 maart 2014 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
Als de Stones niet komen dan Foo Fighters maar.
Dat zou ik persoonlijk nog 1000x vetter vindenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb al gezegd als Foo Fighters naar Europa komen ga ik heenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:23 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dat zou ik persoonlijk nog 1000x vetter vinden
Ook op Lowlands 2012 geweest denk ik?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd als Foo Fighters naar Europa komen ga ik heenMaakt niet uit waar.
Niet dat ik de Stones niet graag wil zien hoor, heel graag zelfs
Ik ben naar Pinkpop 2011 geweest en Lowlands 2012 was al uitverkocht toen Foo Fighters werden aangekondigd, heb me daar bij neergelegd. Toen vorig jaar augustus bekend werd dat er een nieuw album kwam dit jaar verheugde ik me erop dat ze naar Europa zouden komen maar niets wijst er op dat het album voor de zomer uitkomt, ze hebben wel al opgenomen enzo maar verder.. Ze hebben één gig gepland Firefly festival bij Philadelphia in de buurt.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:29 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ook op Lowlands 2012 geweest denk ik?
Ik wil de Stones wel zien, maar ik ken op dit moment niet veel van hun muziek. Ik zou zelfs op dit moment geen nummer kunnen op noemenNou zal ik zeker wel een aantal nummers herkennen als ik ze hoor natuurlijk, maar vooral met het nieuws vandaag houd ik het nog even zo en ga ik me er niet op verheugen, straks word ik teleurgesteld als ze echt niet komen
Voor mij draait de line-up ook vooral om Arctic Monkeys, White Lies en The Kooks. Flogging Molly en Editors mogen er ook zeker zijn en gaan heel erg tof worden.
Dit is wel slechtquote:Op maandag 17 maart 2014 21:29 schreef JaimyLee het volgende:
ik zou zelfs op dit moment geen nummer kunnen op noemen
Ze zullen in het najaar misschien wel komen. dan doen ze eens gewoon eigen gigs hier. dat is veel leuker als je het mij vraagt.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben naar Pinkpop 2011 geweest en Lowlands 2012 was al uitverkocht toen Foo Fighters werden aangekondigd, heb me daar bij neergelegd. Toen vorig jaar augustus bekend werd dat er een nieuw album kwam dit jaar verheugde ik me erop dat ze naar Europa zouden komen maar niets wijst er op dat het album voor de zomer uitkomt, ze hebben wel al opgenomen enzo maar verder.. Ze hebben één gig gepland Firefly festival bij Philadelphia in de buurt.
Sowiesoquote:
Zeker, maar de laatste keer dat ze in NL stonden en het geen festival was was HMH 2006 daarvoor 2 keer lowlands en dan weer HMH 2002. Het is echt wel een festival band. Van mij mogen ze in Tivoli Oudegracht spelen ^^.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:37 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
Ze zullen in het najaar misschien wel komen. dan doen ze eens gewoon eigen gigs hier. dat is veel leuker als je het mij vraagt.
Dat was inderdaad een episch moment toen het tientallen mensen naar die regenboog wezen en Dave het ook opviel, er naar wijst en het volgende zegt:quote:
Wel Smeetsesque, een enorme headliner laten vervangen door een of ander gehypt actjequote:Op maandag 17 maart 2014 21:37 schreef satecl het volgende:
Als Mick Jagger niet wil komen zou ik overwegen om Jake Bugg voor hem in te laten vallen. Hij lijkt wel op die ouwe gek.
Pinkpop is echt een muziekfestival. Als je daar niet veel aan vindt, is er verder vrij weinig te beleven.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kaartje gekocht. Echter houd ik volgens mij niet echt van de muziek die er gaat draaien. Zou het ook leuk zijn als je daar wat minder van geniet?
![]()
Enfin, tijdje geweest dat ik naar een festival ben geweest. Misschien wel weer leuk.
Ja daar was ik al bang voor. Nou goed, ik zie het wel.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Pinkpop is echt een muziekfestival. Als je daar niet veel aan vindt, is er verder vrij weinig te beleven.
Nee, Pinkpop moet je puur voor de line-up gaan, verder qua sfeer, aankleding of nevenactiviteiten is er niet zoveel te beleven.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kaartje gekocht. Echter houd ik volgens mij niet echt van de muziek die er gaat draaien. Zou het ook leuk zijn als je daar wat minder van geniet?
![]()
Enfin, tijdje geweest dat ik naar een festival ben geweest. Misschien wel weer leuk.
draaien?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
![]()
Dit. Maar nu ze met The birds of satan bezig zijn verwacht ik het nietquote:Op maandag 17 maart 2014 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
Alleen Taylor is daarmee bezigquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:24 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dit. Maar nu ze met The birds of satan bezig zijn verwacht ik het niet
quote:'Pinkpop had ook zonder The Rolling Stones gekund'
Festivalorganisator Jan Smeets denkt dat de aankomende editie van Pinkpop ook een succes zal worden als Mick Jagger de tournee van The Rolling Stones zou afzeggen.
"Deze editie is dermate sterk dat Pinkpop ook zonder de Stones had gekund", zegt Smeets op Radio 10 in reactie op het overlijden van Jaggers vriendin L’Wren Scott.
Hij vreest niet dat de tournee wordt afgelast. "Die mevrouw woonde in New York en is niet meegegaan op tournee, dus ze heeft geen connectie met de band en alles wat erbij hoort."
Mocht de band onverhoopt wel de tournee annuleren, dan wordt John Mayer doorgeschoven als hoofdact van de eerste dag Pinkpop. Verder hekelt Smeets het "leedvermaak" op Twitter na het overlijden van Scott, vooral "het gekakel van mensen die geen kaart hebben kunnen krijgen".
Puike opmerking van de heer Smeets. Dat zal meneer Jagger leuk vinden als hij al niet eens de grap van 3Fm kon appreciëren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:39 schreef Jan Smeets het volgende:
"Die mevrouw woonde in New York en is niet meegegaan op tournee, dus ze heeft geen connectie met de band en alles wat erbij hoort."
Sowieso, dit soort praatjes/interviews/uitspraken. Gewoon niet doen, nu ineens kan Pinkpop wel zonder de Stones... Yeah right, daarom zijn de zondag en maandag ook al uitverkocht. Die weekendtickets gaan uiteraard hard, maar dat is ook niet zo verwonderlijk als je er daar 15k minder van uitgeeft.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
Puike opmerking van de heer Smeets. Dat zal meneer Jagger leuk vinden als hij al niet eens de grap van 3Fm kon appreciëren.![]()
Wie haalt hem van die plek af bij Pinkpop want hij is echt een wandelend probleem bij die organisatie.
daarom is het ook een muziekfestival en geen allerhande festival.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, Pinkpop moet je puur voor de line-up gaan, verder qua sfeer, aankleding of nevenactiviteiten is er niet zoveel te beleven.
dat is hij al jarenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
Puike opmerking van de heer Smeets. Dat zal meneer Jagger leuk vinden als hij al niet eens de grap van 3Fm kon appreciëren.![]()
Wie haalt hem van die plek af bij Pinkpop want hij is echt een wandelend probleem bij die organisatie.
denk dat de mensen die kaarten speciaal voor de stones hebben gekocht hier niet mee zullen lachen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:57 schreef Leonos het volgende:
Haha, Pinkpop uitverkocht en dan komen de Rolling Stones niet. Grap van het jaar!
Klopt, maar dat was toch de vraag van HSG, of er verder nog wat te beleven was. En overigens vind ik dat er nog wel tussenweg is te vinden. Het is echt niet zo dat je gelijk met theater, kunst, en weet ik wat aan de slag hoeft. Beetje meer aankleding van het terrein bv. zo mijnsinziens al veel doen voor de sfeer/beleving. Maar goed, dat is zo'n oeverloze discussie, omdat het deels gewoon 'smaak' is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
daarom is het ook een muziekfestival en geen allerhande festival.
Accountje maken op ticketswap.nl , dan komt het vast goed!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat de mensen die kaarten speciaal voor de stones hebben gekocht hier niet mee zullen lachen.
vrienden van me die geen weekendkaarten hebben kunnen krijgen waarschijnlijk wel als ze ze dan alsnog op marktplaats kunnen kopen..
Haha iemand's vriendin heeft zich van kant gemaakt en daarom komt een grote band waar duizenden mensen zich op verheugd hadden niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:57 schreef Leonos het volgende:
Haha, Pinkpop uitverkocht en dan komen de Rolling Stones niet. Grap van het jaar!
Juist!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Haha iemand's vriendin heeft zich van kant gemaakt en daarom komt een grote band waar duizenden mensen zich op verheugd hadden niet.
Hi-fucking-la-risch!
Wat zal jij leuk zijn op feestjes, als je daar al voor zou worden uitgenodigd natuurlijkquote:
Natuurlijk is het niet om te lachen, alhoewel die hele blinde paniek die overal uitbreekt ook wat overdreven is, je kan geen nieuwssite lezen of het is 'OH NOES KOMEN ZE NOG WEL WAT MOETEN WE NU SNEL SNEL BEL JAN SMEETS!!11'. Het is bijna 3 maanden weg nog hé... het is vreselijk nieuws, maar ik neem toch aan dat ze ook snappen dat ze verplichtingen hebben en iedereen het snapt als ze de komende 2 á 3 weken de boel omgooien, maar niet 3 maanden verder?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Haha iemand's vriendin heeft zich van kant gemaakt en daarom komt een grote band waar duizenden mensen zich op verheugd hadden niet.
Hi-fucking-la-risch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |