Aantal man of sessies? Had er hier wel 12 open staan haha.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Tijd voor statistieken. Zaterdag om 10 uur stonden 113.000 man in de wachtrij op Ticketmaster.nl
Dat zegt toch 0,0 lijkt me? Volledig irrelevant nav mijn opmerking....quote:Op zondag 16 maart 2014 22:13 schreef lighted het volgende:
[..]
Het is nagenoeg uitverkocht, beantwoord dat je vraag?
Woei weer kansen voor hen die de Stones niet kan boeien, maar wel graag Metallica/Arcade Fire/John Mayer/Arctic Monkeys en Editors willen zienquote:Op maandag 17 maart 2014 18:08 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik vermoed dat de stones hun hele tour afzeggen. Ben benieuwd hoe ze het met de tickets gaan oplossen dan, verder komt er niet veel soeps
Ik zou dan enorm balen, maar de line-up is in mijn ogen 1 van de beste in jaren, zelfs zonder de Stonesquote:Op maandag 17 maart 2014 18:08 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik vermoed dat de stones hun hele tour afzeggen. Ben benieuwd hoe ze het met de tickets gaan oplossen dan, verder komt er niet veel soeps
Zou een prima oplossing zijn voor de zwarthandel, maar iedereen die een kaartje heeft krijgt echt geen geld terug of iets dergelijks. Zie 2009 bijvoorbeeld.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:08 schreef Ratsnest89 het volgende:
Wat was er in 2009 dan aan de hand?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:21 schreef Operc het volgende:
[..]
Zou een prima oplossing zijn voor de zwarthandel, maar iedereen die een kaartje heeft krijgt echt geen geld terug of iets dergelijks. Zie 2009 bijvoorbeeld.
Daarnaast lijkt het me sterk dat ze hier hun tour om afzeggen.
Wat is er nu aan de hand?quote:
Òptreden van Depeche Mode werd lastminute gecanceld door ziekte en Krezip verving (tenminste, zij werden subheadliner en Placebo schoof door naar headliner).quote:
Goeie deal lijkt me.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:28 schreef Joszwa het volgende:
[..]
Òptreden van Depeche Mode werd lastminute gecanceld door ziekte en Krezip verving.
Ohja.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:28 schreef Joszwa het volgende:
[..]
Òptreden van Depeche Mode werd lastminute gecanceld door ziekte en Krezip verving.
quote:Op maandag 17 maart 2014 18:28 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)-in-appartement.html
Dit dus. Heeft toen nogal wat gelazer opgeleverd. Een aantal dagen van te voren wist iedereen wel dat Depeche Mode niet zou komen (zanger had net een operatie gehad nadat er maagkanker was geconstateerd) maar de band liet officieel pas 2 dagen van te voren weten dat het feest niet door ging. Daarna zijn ze gaan onderhandelen met o.a. Oasis en The Prodigy maar dat lukte niet, terwijl mensen toen wel zulke verwachtingen hadden. Krezip zou dat jaar ophouden te bestaan en dus werden zij van stal gehaald.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:28 schreef Joszwa het volgende:
[..]
Òptreden van Depeche Mode werd lastminute gecanceld door ziekte en Krezip verving (tenminste, zij werden subheadliner en Placebo schoof door naar headliner).
Haar FB wordt ook nog steeds geüpdatet door haar team.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:31 schreef JaimyLee het volgende:
"Een paar uur voor haar dood werd er nog een tweet verstuurd op haar officiële Twitteraccount."
Die tweet is pas 2 uur geleden, gaat snel met het nieuws.
Kom op, het is twee maanden ervoor?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Holy fuck, hoop dat de Stones nu niet gaan afzeggen. Hoe erg het ook voor Jagger is.
Die hoeft iig nog niet gereanimeerd te worden voordat ie het podium op gaatquote:Op maandag 17 maart 2014 18:45 schreef Q. het volgende:
Of gewoon Justin Bieber. Die is toch groter dan de Stones en de Beatles bij elkaar. Zegt ie zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |