Dit dus. Heeft toen nogal wat gelazer opgeleverd. Een aantal dagen van te voren wist iedereen wel dat Depeche Mode niet zou komen (zanger had net een operatie gehad nadat er maagkanker was geconstateerd) maar de band liet officieel pas 2 dagen van te voren weten dat het feest niet door ging. Daarna zijn ze gaan onderhandelen met o.a. Oasis en The Prodigy maar dat lukte niet, terwijl mensen toen wel zulke verwachtingen hadden. Krezip zou dat jaar ophouden te bestaan en dus werden zij van stal gehaald.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:28 schreef Joszwa het volgende:
[..]
Òptreden van Depeche Mode werd lastminute gecanceld door ziekte en Krezip verving (tenminste, zij werden subheadliner en Placebo schoof door naar headliner).
Haar FB wordt ook nog steeds geüpdatet door haar team.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:31 schreef JaimyLee het volgende:
"Een paar uur voor haar dood werd er nog een tweet verstuurd op haar officiële Twitteraccount."
Die tweet is pas 2 uur geleden, gaat snel met het nieuws.
Kom op, het is twee maanden ervoor?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Holy fuck, hoop dat de Stones nu niet gaan afzeggen. Hoe erg het ook voor Jagger is.
Die hoeft iig nog niet gereanimeerd te worden voordat ie het podium op gaatquote:Op maandag 17 maart 2014 18:45 schreef Q. het volgende:
Of gewoon Justin Bieber. Die is toch groter dan de Stones en de Beatles bij elkaar. Zegt ie zelf.
Ik moest een beetje lachen.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:45 schreef Q. het volgende:
Of gewoon Justin Bieber. Die is toch groter dan de Stones en de Beatles bij elkaar. Zegt ie zelf.
Die moet na zijn optreden gereanimeerd wordenquote:Op maandag 17 maart 2014 18:48 schreef Samson het volgende:
[..]
Die hoeft iig nog niet gereanimeerd te worden voordat ie het podium op gaat
TIETUHHHHHHHHHHquote:Op maandag 17 maart 2014 19:34 schreef MidnightShow_ het volgende:
Pinkpop is nog 3 maanden weg.
Ik denk niet dat het in gevaar komt.
in elk geval is het heel erg nieuws...
als artiest kan je denk het beste gewoon je ding doen en proberen het zo te verwerken, dan heb je iets nodig om je afleiding te geven.
Ben je wel goed bij je hoofd? Dat is toch voor iedereen anders, zeker bij een plotseling overlijden. Bovendien moeten "normale"mensen (financieel gezien) soms door. Mick hoeft eens helemaal niets.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:33 schreef Samson het volgende:
7 juni is toch ver weg man, als van jezelf een man of vrouw overlijdt ga je toch na een paar maanden ook wel door met je leven lijkt me....
Lijkt me verdomd lastig als je 65.000 man moet entertainen terwijl je zelf niet lekker in je vel zit. Denk dat iedereen op zijn of haar manier om gaat met een verlies. Het is in ieder geval wat kort door de bocht om nergens voor te vrezen. Ik zou hem er iig. niet scheef voor aankijken als hij hierom niet komt(alhoewel het natuurlijk wel klote zou zijn).quote:Op maandag 17 maart 2014 19:34 schreef MidnightShow_ het volgende:
Pinkpop is nog 3 maanden weg.
Ik denk niet dat het in gevaar komt.
in elk geval is het heel erg nieuws...
als artiest kan je denk het beste gewoon je ding doen en proberen het zo te verwerken, dan heb je iets nodig om je afleiding te geven.
Oh dat is zeker waar. maar Mick heeft geloof ik ook toen zijn vader overleefd die avond gewoon nog opgetreden. Dus misschien voelt hij dat als de juiste manier.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:01 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Lijkt me verdomd lastig als je 65.000 man moet entertainen terwijl je zelf niet lekker in je vel zit. Denk dat iedereen op zijn of haar manier om gaat met een verlies. Het is in ieder geval wat kort door de bocht om nergens voor te vrezen. Ik zou hem er iig. niet scheef voor aankijken als hij hierom niet komt(alhoewel het natuurlijk wel klote zou zijn).
Ja, ben ik ook héél benieuwd naar. Ik hoop stiekem dat 'ie nog wordt aangekondigd. Las laatst dat er voor elke dag nog één (grote?) artiest aangekondigd moet worden, en het vierde podium (met 9 artiesten) is ook nog niet bekend.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:45 schreef Brakintrainingspak het volgende:
Iemand nog iets van Kravitz gehoord?
Vierde podium is voor lokale talentjes, dus verwacht daar niet al te veel van.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook héél benieuwd naar. Ik hoop stiekem dat 'ie nog wordt aangekondigd. Las laatst dat er voor elke dag nog één (grote?) artiest aangekondigd moet worden, en het vierde podium (met 9 artiesten) is ook nog niet bekend.
Ohquote:Op maandag 17 maart 2014 20:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Vierde podium is voor lokale talentjes, dus verwacht daar niet al te veel van.
Als je zelf zegt dat het voor iedereen anders is hoef je naar mij niet te roepen of ik wel goed bij mn hoofd ben lijkt me?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:58 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ben je wel goed bij je hoofd? Dat is toch voor iedereen anders, zeker bij een plotseling overlijden. Bovendien moeten "normale"mensen (financieel gezien) soms door. Mick hoeft eens helemaal niets.
EENSquote:Op maandag 17 maart 2014 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
Als de Stones niet komen dan Foo Fighters maar.
Dat zou ik persoonlijk nog 1000x vetter vindenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
Als de Stones niet komen dan Foo Fighters maar.
Ik heb al gezegd als Foo Fighters naar Europa komen ga ik heenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:23 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dat zou ik persoonlijk nog 1000x vetter vinden
Ook op Lowlands 2012 geweest denk ik?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd als Foo Fighters naar Europa komen ga ik heenMaakt niet uit waar.
Niet dat ik de Stones niet graag wil zien hoor, heel graag zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |