Zo snel zeker niet inderdaad. Vorig jaar heb ik nog een kaartje kunnen krijgen maanden nadat de verkoop was begonnen. Nu heb ik niet eens een kaartje kunnen krijgen.. En dat komt allemaal door de Stones iddquote:Op maandag 17 maart 2014 00:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is zeker waarMaar dan had het alsnog niet (zo snel) uitverkocht.
Daarom.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Zo snel zeker niet inderdaad. Vorig jaar heb ik nog een kaartje kunnen krijgen maanden nadat de verkoop was begonnen. Nu heb ik niet eens een kaartje kunnen krijgen.. En dat komt allemaal door de Stones idd
Om héél erg eerlijk te zijn ben ik bang dat dit hun laatste tournee is.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:58 schreef richolio het volgende:
Overigens vraag ik me af of ze hierna snel weer zullen touren door de EU. Ze zijn er weer na 7 jaar afwezigheid.. Als dat hierna weer zo lang gaat duren voordat ze terug komen.. Ik zie ze niet echt als (bijna) 80-jarigen optreden. Ik hoop dat ze snel terug komen..
Vorig jaar was het lang en breed niet uitverkocht.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Zo snel zeker niet inderdaad. Vorig jaar heb ik nog een kaartje kunnen krijgen maanden nadat de verkoop was begonnen. Nu heb ik niet eens een kaartje kunnen krijgen.. En dat komt allemaal door de Stones idd
Pinkpop is gewoon een festival dat het moet hebben van de line-up voor een groot deel van de verkoop. Meer dan Lowlands bijvoorbeeld. En je zal dan ook zien dat het aan die line up ligt wat uitverkocht raakt. Ik weet niet of Jan er verstandig aan heeft gedaan om een stuk minder weekendkaarten te verkopen want het is een flinke gok of hij nu nog genoeg dagkaarten voor de zondag en maandag gaat verkopen.quote:Op maandag 17 maart 2014 01:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Vorig jaar was het lang en breed niet uitverkocht.
Goed om te zien dat ons gemeenschapsgeld goed terecht komtquote:Op maandag 17 maart 2014 00:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daarom.
Heb zelf hals over kop een kaartje gehaald voor TW Classics, maar er gaan nu al geruchten dat ze wat meer shows gaan aankondigen deze week en dat er ook een Arena zit aan te komen hier in Amsterdam.
Dan word het voor het eerst dat ik van 1 artiest 2/3 shows ga zien
Dat laatste betwijfel ik wel. Ik heb het idee dat the stones een extraatje is om zo de status van Pinkpop een enorme boost te geven en het ego van smeets te strelen. Zo van: zie je wel dat het me lukt om ze te boeken.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee maar als de Rolling Stones er niet hadden gestaan hadden ze ook geld over gehad voor andere acts natuurlijk.
smeets boekt niks. Mojo boekt.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat laatste betwijfel ik wel. Ik heb het idee dat the stones een extraatje is om zo de status van Pinkpop een enorme boost te geven en het ego van smeets te strelen. Zo van: zie je wel dat het me lukt om ze te boeken.
Klopt, er is echt ff extra in de buidel getast voor de Stones, staat Pinkpop toch ineens weer op de kaart, en Smeets mag natuurlijk wel overal met de eer strijken, ook al boekt hij niet meer.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat laatste betwijfel ik wel. Ik heb het idee dat the stones een extraatje is om zo de status van Pinkpop een enorme boost te geven en het ego van smeets te strelen. Zo van: zie je wel dat het me lukt om ze te boeken.
Dat zijn beste getallen.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Tijd voor statistieken. Zaterdag om 10 uur stonden 113.000 man in de wachtrij op Ticketmaster.nl
Ik hoop hetquote:Op maandag 17 maart 2014 00:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daarom.
Heb zelf hals over kop een kaartje gehaald voor TW Classics, maar er gaan nu al geruchten dat ze wat meer shows gaan aankondigen deze week en dat er ook een Arena zit aan te komen hier in Amsterdam.
Dan word het voor het eerst dat ik van 1 artiest 2/3 shows ga zien
quote:Op maandag 17 maart 2014 00:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Om héél erg eerlijk te zijn ben ik bang dat dit hun laatste tournee is.
Charlie Watts gaf al aan ten tijden van de ABB tour dat hij het touren steeds vervelender gaat vinden, en dat hij blij zou zijn als het over was.
zoals hij ook altijd de hoon over zich heen kreeg als het programma niet goed was.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, er is echt ff extra in de buidel getast voor de Stones, staat Pinkpop toch ineens weer op de kaart, en Smeets mag natuurlijk wel overal met de eer strijken, ook al boekt hij niet meer.
Ik kreeg vandaag een tweet terug van Ticketmaster:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, zit alleen bij etickets
twitter:IzJoen twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 21:57:16@Ticketmaster_NL Als je via internet een hard-copy ticket hebt besteld voor Pinkpop, krijg je dan wel de Metallica vote-code? reageer retweet
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op maandag 17-03-2014 om 12:01:53@IzJoen Ja, die krijg je deze week via de mail
reageer retweet
Waar heb je die getallen vandaan? Uit de cookies?quote:Op maandag 17 maart 2014 10:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Tijd voor statistieken. Zaterdag om 10 uur stonden 113.000 man in de wachtrij op Ticketmaster.nl
Precies, niet meer dan terecht dus. Hij is nou eenmaal het boegbeeldquote:Op maandag 17 maart 2014 11:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
zoals hij ook altijd de hoon over zich heen kreeg als het programma niet goed was.
Dagblad De Limburger. Citaat van Jan Smeetsquote:Op maandag 17 maart 2014 12:36 schreef Junkie het volgende:
[..]
Waar heb je die getallen vandaan? Uit de cookies?
Laat ik het dan anders zeggen. Alleen als je via internet hebt besteld.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:29 schreef iAvani het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een tweet terug van Ticketmaster:twitter:IzJoen twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 21:57:16@Ticketmaster_NL Als je via internet een hard-copy ticket hebt besteld voor Pinkpop, krijg je dan wel de Metallica vote-code? reageer retweet
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op maandag 17-03-2014 om 12:01:53@IzJoen Ja, die krijg je deze week via de mail
reageer retweet
Aantal man of sessies? Had er hier wel 12 open staan haha.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Dat zegt toch 0,0 lijkt me? Volledig irrelevant nav mijn opmerking....quote:Op zondag 16 maart 2014 22:13 schreef lighted het volgende:
[..]
Het is nagenoeg uitverkocht, beantwoord dat je vraag?
Woei weer kansen voor hen die de Stones niet kan boeien, maar wel graag Metallica/Arcade Fire/John Mayer/Arctic Monkeys en Editors willen zienquote:Op maandag 17 maart 2014 18:08 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik vermoed dat de stones hun hele tour afzeggen. Ben benieuwd hoe ze het met de tickets gaan oplossen dan, verder komt er niet veel soeps
Ik zou dan enorm balen, maar de line-up is in mijn ogen 1 van de beste in jaren, zelfs zonder de Stonesquote:Op maandag 17 maart 2014 18:08 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik vermoed dat de stones hun hele tour afzeggen. Ben benieuwd hoe ze het met de tickets gaan oplossen dan, verder komt er niet veel soeps
Zou een prima oplossing zijn voor de zwarthandel, maar iedereen die een kaartje heeft krijgt echt geen geld terug of iets dergelijks. Zie 2009 bijvoorbeeld.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:08 schreef Ratsnest89 het volgende:
Wat was er in 2009 dan aan de hand?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:21 schreef Operc het volgende:
[..]
Zou een prima oplossing zijn voor de zwarthandel, maar iedereen die een kaartje heeft krijgt echt geen geld terug of iets dergelijks. Zie 2009 bijvoorbeeld.
Daarnaast lijkt het me sterk dat ze hier hun tour om afzeggen.
Wat is er nu aan de hand?quote:
Òptreden van Depeche Mode werd lastminute gecanceld door ziekte en Krezip verving (tenminste, zij werden subheadliner en Placebo schoof door naar headliner).quote:
Goeie deal lijkt me.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:28 schreef Joszwa het volgende:
[..]
Òptreden van Depeche Mode werd lastminute gecanceld door ziekte en Krezip verving.
Ohja.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:28 schreef Joszwa het volgende:
[..]
Òptreden van Depeche Mode werd lastminute gecanceld door ziekte en Krezip verving.
quote:Op maandag 17 maart 2014 18:28 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)-in-appartement.html
Dit dus. Heeft toen nogal wat gelazer opgeleverd. Een aantal dagen van te voren wist iedereen wel dat Depeche Mode niet zou komen (zanger had net een operatie gehad nadat er maagkanker was geconstateerd) maar de band liet officieel pas 2 dagen van te voren weten dat het feest niet door ging. Daarna zijn ze gaan onderhandelen met o.a. Oasis en The Prodigy maar dat lukte niet, terwijl mensen toen wel zulke verwachtingen hadden. Krezip zou dat jaar ophouden te bestaan en dus werden zij van stal gehaald.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:28 schreef Joszwa het volgende:
[..]
Òptreden van Depeche Mode werd lastminute gecanceld door ziekte en Krezip verving (tenminste, zij werden subheadliner en Placebo schoof door naar headliner).
Haar FB wordt ook nog steeds geüpdatet door haar team.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:31 schreef JaimyLee het volgende:
"Een paar uur voor haar dood werd er nog een tweet verstuurd op haar officiële Twitteraccount."
Die tweet is pas 2 uur geleden, gaat snel met het nieuws.
Kom op, het is twee maanden ervoor?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Holy fuck, hoop dat de Stones nu niet gaan afzeggen. Hoe erg het ook voor Jagger is.
Die hoeft iig nog niet gereanimeerd te worden voordat ie het podium op gaatquote:Op maandag 17 maart 2014 18:45 schreef Q. het volgende:
Of gewoon Justin Bieber. Die is toch groter dan de Stones en de Beatles bij elkaar. Zegt ie zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |