abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137817526
Ik heb kaarten voor de zondag en de maandag, dus geen camping erbij. Is er iemand die ervaring heeft met een redelijk goedkope maar goede camping voor 2 tentjes in de buurt? Ik snap dat alle campings in de directe omgeving helemaal vol zitten maar binnen een kilometer of 25 moet te doen zijn.
pi_137817833
Heb komende week een afpraak met iemand die via marktplaats een ticket van ticketmasters aanbied, ik kan persoonlijk langskomen (hij woont in mijn regio 5 km verderop) en het enige wat hij nu heeft is een e mail bevestiging van ticketmasters. Ik wil 50 euro aanbetalen contant op voorwaarde dat hij als ik bij hem komt die mail doorstuurd naar mij toe.

Heb wel gelezen dat sommige verkopers hunverkochte kaartjes alsnog als vermist opgeven bij ticketmaster waadoor ze kostenloos nieuwe kaarten krijgen toegestuurd en de vermiste/gestolen kaarten ongeldig worden verklaard.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_137819030
Ik zou bij voorbaat zeggen NIET DOEN, maar als je hem denkt te kunnen vertrouwen misschien. Bij een E-ticket moet je het sowieso nooit doen. Die aanbetaling zou ik overigens ook niet doen.

Tickets van een ander overkopen is altijd op eigen risico. Er zijn een hoop klootzakken.
Feyenoord Rotterdam
pi_137819526
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:35 schreef Fuszy het volgende:
Ik zou bij voorbaat zeggen NIET DOEN, maar als je hem denkt te kunnen vertrouwen misschien. Bij een E-ticket moet je het sowieso nooit doen. Die aanbetaling zou ik overigens ook niet doen.

Tickets van een ander overkopen is altijd op eigen risico. Er zijn een hoop klootzakken.
Daar zit wel wat in, maar vrijwel alle advertenties op markplaats zijn (momenteel) e tickets. Want pas na 2 weken komen de echte hard copy tickets naar de kopers toe. Ik ben tot nu toe nog nooit belazerd gweest op marktplaats. Maarja op de offciele weg gaat het vrijwel niet meer lukken. Ik kan natuurlijk ook gaan hopen dat Smeets 10.000 weekendkaarten laat bijdrukken, maar daar geloof ik niet zo in. Pinkpop heeft in het algemeen weinig last gehad van hoge woekerprijzen voor tickets in tegenstelling tot Lowlands. Het is dat er dit jaar een bijzonder line-up komt van 3 héél grote namen. Normaal blijven er elk jaar nog kaarten over.

Dit staat in zijn advertentie.. Uiteraard kom ik langs bij hem thuis om het verder af te handelen.

Heb 1 weekendkaart over voor Pinkpop 2014!
Geen e-Ticket maar origineel!

Doe een leuk bod en je mag hem komen halen of ik stuur hem op!
pi_137820089
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:20 schreef -Hakuna- het volgende:
het enige wat hij nu heeft is een e mail bevestiging van ticketmasters. Ik wil 50 euro aanbetalen contant op voorwaarde dat hij als ik bij hem komt die mail doorstuurd naar mij toe.
Dan vraag je gewoon om opgelicht te worden.
pi_137820157
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Dan vraag je gewoon om opgelicht te worden.
Licht dat een nader toe, misschien zie ik wel iets over het hoofd.
pi_137820536
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:51 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Licht dat een nader toe, misschien zie ik wel iets over het hoofd.
Een bevestiging is nog helemaal niks waard. Pas als je daadwerkelijk de kaarten kunt bekijken, kun je gerust betalen. Maar om een aanbetaling te doen met alleen een bevestigingmail is best riskant. Ik zou het nooit doen in ieder geval.
pi_137821383
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Een bevestiging is nog helemaal niks waard. Pas als je daadwerkelijk de kaarten kunt bekijken, kun je gerust betalen. Maar om een aanbetaling te doen met alleen een bevestigingmail is best riskant. Ik zou het nooit doen in ieder geval.
Dat wil ik het liefst ook, maar weinig keus heb ik niet en uit het gespek met de koper moet blijken met wie dat ik te doen heb, als hij op alle vragen inhoudelijk antwoord geeft en gewoon alles laat zien vetrouw ik het nog, maar als ik aankom en het blijkt kamerverhuur te zijn of een achterstands flat in een van de vele probleemwijken van Heerlen dan is de kans heel groot dat ik mij bedenkt of pas weer terugkom als hij echte kaarten kan laten zien.

Maar wacht eerst even af hoe dat gesprek maandag of dinsdag as gaat verlopen. Kan niet al voorbarige conclussie gaan trekken.

Zoals ik al eerder schreef de meeste verkopers kunnen momenteel alleen maar hun (e mail) kaarten verkopen omdat ze de orginele tickets (nog) niet in bezit hebben. Wel is het zo dat ticketmasters altijd aangetekend de kaarten opstuurd, dit om te voorkomen dat kopers later gaan beweren hun kaartje niet ontvangen te hebben en hopen dan op gratis nieuwe tickets. Ticketmasters kan dan aantonen met de track en tracecode dat ze wel degelijk de tickets verstuurd hebben en dat er ook voor getekend is bij ontvangst.
  zondag 16 maart 2014 @ 22:09:50 #189
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_137821719
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 22:05 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Dat wil ik het liefst ook, maar weinig keus heb ik niet en uit het gespek met de koper moet blijken met wie dat ik te doen heb, als hij op alle vragen inhoudelijk antwoord geeft en gewoon alles laat zien vetrouw ik het nog, maar als ik aankom en het blijkt kamerverhuur te zijn of een achterstands flat in een van de vele probleemwijken van Heerlen dan is de kans heel groot dat ik mij bedenkt of pas weer terugkom als hij echte kaarten kan laten zien.

Maar wacht eerst even af hoe dat gesprek maandag of dinsdag as gaat verlopen. Kan niet al voorbarige conclussie gaan trekken.

Zoals ik al eerder schreef de meeste verkopers kunnen momenteel alleen maar hun (e mail) kaarten verkopen omdat ze de orginele tickets (nog) niet in bezit hebben. Wel is het zo dat ticketmasters altijd aangetekend de kaarten opstuurd, dit om te voorkomen dat kopers later gaan beweren hun kaartje niet ontvangen te hebben en hopen dan op gratis nieuwe tickets. Ticketmasters kan dan aantonen met de track en tracecode dat ze wel degelijk de tickets verstuurd hebben en dat er ook voor getekend is bij ontvangst.
Ticketmasters stuurt niet altijd de kaarten aangetekend op. Je kan kiezen of je dit wilt bij de betaling. Normale post kost 3 euro, aangetekend 11,50 (uit m'n hoofd.)
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_137821728
Pinkpop, is toch wel een beetje iets uit het verleden onderhand lijkt me. Zijn er intussen geen betere festivals?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_137821988
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2014 22:09 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

Ticketmasters stuurt niet altijd de kaarten aangetekend op. Je kan kiezen of je dit wilt bij de betaling. Normale post kost 3 euro, aangetekend 11,50 (uit m'n hoofd.)
Is goed dat ik dat weet, kan ik meteen de verkoper vragen en het zal ook wel in de bevestigingsmail van hem moeten staan welke verzend methode gekozen is of dat er eventueel een annuleringverzekering bij zit.
pi_137821992
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 22:09 schreef Samson het volgende:
Pinkpop, is toch wel een beetje iets uit het verleden onderhand lijkt me. Zijn er intussen geen betere festivals?
Het is nagenoeg uitverkocht, beantwoord dat je vraag?
  zondag 16 maart 2014 @ 22:16:11 #193
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_137822205
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 22:13 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Is goed dat ik dat weet, kan ik meteen de verkoper vragen en het zal ook wel in de bevestigingsmail van hem moeten staan welke verzend methode gekozen is of dat er eventueel een annuleringverzekering bij zit.
Staat inderdaad in de mail, dit is een stukje uit die van mij;
TOTALE KOSTEN: ¤ 178.67

Bezorgwijze: Standaard post binnenland
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
  zondag 16 maart 2014 @ 22:33:37 #194
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_137823695
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:57 schreef Jurk het volgende:

[..]

Ik vind het bijzonder sneu. Wij hadden de mazzel dat we met twee accounts er snel door waren, en dus meteen 6 kaarten konden kopen. Ik was ze binnen no time kwijt aan vrienden die er niet doorkwamen. Maar als ik niemand had geweten had ik ze direct op FOK gezet, voor kostprijs.
Juist omdat het me meer waard is om er iemand blij mee te maken dan er zelf geld aan te verdienen.
amen! Gelukkig ben ik niet de enige met deze opvatting.
Mede door die MP-idioten heb ik geen weekendkaarten kunnen bemachtigen en daar heb ik nog steeds de Pé over in. :(
  zondag 16 maart 2014 @ 22:38:10 #195
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_137823996
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:34 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

65.000 is de max. En zoveel kan er niet meer in de verkoop gaan. Bij Buro Pinkpop zijn na het uitverkopen nog een hele rits kaarten extra uitgebracht voor de hele rij. Ik gok zo'n 1500 à 2000 kaarten extra.
70.000 kan ook makkelijk. Dus laat ze nog maar weekendkaarten erbij drukken...
Please ;(
  zondag 16 maart 2014 @ 23:31:24 #196
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_137826744
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:16 schreef 1shot1kill het volgende:
Ik heb kaarten voor de zondag en de maandag, dus geen camping erbij. Is er iemand die ervaring heeft met een redelijk goedkope maar goede camping voor 2 tentjes in de buurt? Ik snap dat alle campings in de directe omgeving helemaal vol zitten maar binnen een kilometer of 25 moet te doen zijn.
Boerderij Limburgerhof. Gisteren het formulier ingevuld en vanmiddag een bevestiging gehad dat we mogen komen logeren. En maar een km of 5 van het terrein af.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_137828503
Bedankt, daar ook maar aangemeld.
pi_137829199
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 22:13 schreef lighted het volgende:

[..]

Het is nagenoeg uitverkocht, beantwoord dat je vraag?
Dat is ook alleen maar vanwege The Rolling Stones.
Ik denk niet dat als John Mayer er als headliner had gestaan dat het zo snel zou uitverkopen.
  maandag 17 maart 2014 @ 00:43:39 #199
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_137829278
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 00:39 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat is ook alleen maar vanwege The Rolling Stones.
Ik denk niet dat als John Mayer er als headliner had gestaan dat het zo snel zou uitverkopen.
Nee maar als de Rolling Stones er niet hadden gestaan hadden ze ook geld over gehad voor andere acts natuurlijk.
吴 曼 迪
pi_137829395
quote:
17s.gif Op maandag 17 maart 2014 00:43 schreef megamandy het volgende:

[..]

Nee maar als de Rolling Stones er niet hadden gestaan hadden ze ook geld over gehad voor andere acts natuurlijk.
Dat is zeker waar :) Maar dan had het alsnog niet (zo snel) uitverkocht.
  maandag 17 maart 2014 @ 00:56:39 #201
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_137829529
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 00:48 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat is zeker waar :) Maar dan had het alsnog niet (zo snel) uitverkocht.
Zo snel zeker niet inderdaad. Vorig jaar heb ik nog een kaartje kunnen krijgen maanden nadat de verkoop was begonnen. Nu heb ik niet eens een kaartje kunnen krijgen.. En dat komt allemaal door de Stones idd :P
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 17 maart 2014 @ 00:58:06 #202
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_137829553
Overigens vraag ik me af of ze hierna snel weer zullen touren door de EU. Ze zijn er weer na 7 jaar afwezigheid.. Als dat hierna weer zo lang gaat duren voordat ze terug komen.. Ik zie ze niet echt als (bijna) 80-jarigen optreden. Ik hoop dat ze snel terug komen..
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_137829572
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 00:56 schreef richolio het volgende:

[..]

Zo snel zeker niet inderdaad. Vorig jaar heb ik nog een kaartje kunnen krijgen maanden nadat de verkoop was begonnen. Nu heb ik niet eens een kaartje kunnen krijgen.. En dat komt allemaal door de Stones idd :P
Daarom.
Heb zelf hals over kop een kaartje gehaald voor TW Classics, maar er gaan nu al geruchten dat ze wat meer shows gaan aankondigen deze week en dat er ook een Arena zit aan te komen hier in Amsterdam.

Dan word het voor het eerst dat ik van 1 artiest 2/3 shows ga zien _O_
pi_137829582
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 00:58 schreef richolio het volgende:
Overigens vraag ik me af of ze hierna snel weer zullen touren door de EU. Ze zijn er weer na 7 jaar afwezigheid.. Als dat hierna weer zo lang gaat duren voordat ze terug komen.. Ik zie ze niet echt als (bijna) 80-jarigen optreden. Ik hoop dat ze snel terug komen..
Om héél erg eerlijk te zijn ben ik bang dat dit hun laatste tournee is.
Charlie Watts gaf al aan ten tijden van de ABB tour dat hij het touren steeds vervelender gaat vinden, en dat hij blij zou zijn als het over was.
pi_137829746
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 00:56 schreef richolio het volgende:

[..]

Vorig jaar was het lang en breed niet uitverkocht.
pi_137830343
Berlijn op 10 juni en Dusseldorf op 19 juni toegevoegd aan het rijtje optredens op de website van The Stones.
pi_137830488
Stones in Stones topic svp ;').
  maandag 17 maart 2014 @ 09:09:19 #208
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_137831447
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 01:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Vorig jaar was het lang en breed niet uitverkocht.
Pinkpop is gewoon een festival dat het moet hebben van de line-up voor een groot deel van de verkoop. Meer dan Lowlands bijvoorbeeld. En je zal dan ook zien dat het aan die line up ligt wat uitverkocht raakt. Ik weet niet of Jan er verstandig aan heeft gedaan om een stuk minder weekendkaarten te verkopen want het is een flinke gok of hij nu nog genoeg dagkaarten voor de zondag en maandag gaat verkopen.
Wat doe ik hier?
pi_137831521
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 00:59 schreef Braddie het volgende:

[..]

Daarom.
Heb zelf hals over kop een kaartje gehaald voor TW Classics, maar er gaan nu al geruchten dat ze wat meer shows gaan aankondigen deze week en dat er ook een Arena zit aan te komen hier in Amsterdam.

Dan word het voor het eerst dat ik van 1 artiest 2/3 shows ga zien _O_
Goed om te zien dat ons gemeenschapsgeld goed terecht komt
pi_137831555
quote:
17s.gif Op maandag 17 maart 2014 00:43 schreef megamandy het volgende:

[..]

Dat laatste betwijfel ik wel. Ik heb het idee dat the stones een extraatje is om zo de status van Pinkpop een enorme boost te geven en het ego van smeets te strelen. Zo van: zie je wel dat het me lukt om ze te boeken.
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')