Ik moest een beetje lachen.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:45 schreef Q. het volgende:
Of gewoon Justin Bieber. Die is toch groter dan de Stones en de Beatles bij elkaar. Zegt ie zelf.
Die moet na zijn optreden gereanimeerd wordenquote:Op maandag 17 maart 2014 18:48 schreef Samson het volgende:
[..]
Die hoeft iig nog niet gereanimeerd te worden voordat ie het podium op gaat
TIETUHHHHHHHHHHquote:Op maandag 17 maart 2014 19:34 schreef MidnightShow_ het volgende:
Pinkpop is nog 3 maanden weg.
Ik denk niet dat het in gevaar komt.
in elk geval is het heel erg nieuws...
als artiest kan je denk het beste gewoon je ding doen en proberen het zo te verwerken, dan heb je iets nodig om je afleiding te geven.
Ben je wel goed bij je hoofd? Dat is toch voor iedereen anders, zeker bij een plotseling overlijden. Bovendien moeten "normale"mensen (financieel gezien) soms door. Mick hoeft eens helemaal niets.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:33 schreef Samson het volgende:
7 juni is toch ver weg man, als van jezelf een man of vrouw overlijdt ga je toch na een paar maanden ook wel door met je leven lijkt me....
Lijkt me verdomd lastig als je 65.000 man moet entertainen terwijl je zelf niet lekker in je vel zit. Denk dat iedereen op zijn of haar manier om gaat met een verlies. Het is in ieder geval wat kort door de bocht om nergens voor te vrezen. Ik zou hem er iig. niet scheef voor aankijken als hij hierom niet komt(alhoewel het natuurlijk wel klote zou zijn).quote:Op maandag 17 maart 2014 19:34 schreef MidnightShow_ het volgende:
Pinkpop is nog 3 maanden weg.
Ik denk niet dat het in gevaar komt.
in elk geval is het heel erg nieuws...
als artiest kan je denk het beste gewoon je ding doen en proberen het zo te verwerken, dan heb je iets nodig om je afleiding te geven.
Oh dat is zeker waar. maar Mick heeft geloof ik ook toen zijn vader overleefd die avond gewoon nog opgetreden. Dus misschien voelt hij dat als de juiste manier.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:01 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Lijkt me verdomd lastig als je 65.000 man moet entertainen terwijl je zelf niet lekker in je vel zit. Denk dat iedereen op zijn of haar manier om gaat met een verlies. Het is in ieder geval wat kort door de bocht om nergens voor te vrezen. Ik zou hem er iig. niet scheef voor aankijken als hij hierom niet komt(alhoewel het natuurlijk wel klote zou zijn).
Ja, ben ik ook héél benieuwd naar. Ik hoop stiekem dat 'ie nog wordt aangekondigd. Las laatst dat er voor elke dag nog één (grote?) artiest aangekondigd moet worden, en het vierde podium (met 9 artiesten) is ook nog niet bekend.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:45 schreef Brakintrainingspak het volgende:
Iemand nog iets van Kravitz gehoord?
Vierde podium is voor lokale talentjes, dus verwacht daar niet al te veel van.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook héél benieuwd naar. Ik hoop stiekem dat 'ie nog wordt aangekondigd. Las laatst dat er voor elke dag nog één (grote?) artiest aangekondigd moet worden, en het vierde podium (met 9 artiesten) is ook nog niet bekend.
Ohquote:Op maandag 17 maart 2014 20:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Vierde podium is voor lokale talentjes, dus verwacht daar niet al te veel van.
Als je zelf zegt dat het voor iedereen anders is hoef je naar mij niet te roepen of ik wel goed bij mn hoofd ben lijkt me?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:58 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ben je wel goed bij je hoofd? Dat is toch voor iedereen anders, zeker bij een plotseling overlijden. Bovendien moeten "normale"mensen (financieel gezien) soms door. Mick hoeft eens helemaal niets.
EENSquote:Op maandag 17 maart 2014 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
Als de Stones niet komen dan Foo Fighters maar.
Dat zou ik persoonlijk nog 1000x vetter vindenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb al gezegd als Foo Fighters naar Europa komen ga ik heenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:23 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dat zou ik persoonlijk nog 1000x vetter vinden
Ook op Lowlands 2012 geweest denk ik?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd als Foo Fighters naar Europa komen ga ik heenMaakt niet uit waar.
Niet dat ik de Stones niet graag wil zien hoor, heel graag zelfs
Ik ben naar Pinkpop 2011 geweest en Lowlands 2012 was al uitverkocht toen Foo Fighters werden aangekondigd, heb me daar bij neergelegd. Toen vorig jaar augustus bekend werd dat er een nieuw album kwam dit jaar verheugde ik me erop dat ze naar Europa zouden komen maar niets wijst er op dat het album voor de zomer uitkomt, ze hebben wel al opgenomen enzo maar verder.. Ze hebben één gig gepland Firefly festival bij Philadelphia in de buurt.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:29 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ook op Lowlands 2012 geweest denk ik?
Ik wil de Stones wel zien, maar ik ken op dit moment niet veel van hun muziek. Ik zou zelfs op dit moment geen nummer kunnen op noemenNou zal ik zeker wel een aantal nummers herkennen als ik ze hoor natuurlijk, maar vooral met het nieuws vandaag houd ik het nog even zo en ga ik me er niet op verheugen, straks word ik teleurgesteld als ze echt niet komen
Voor mij draait de line-up ook vooral om Arctic Monkeys, White Lies en The Kooks. Flogging Molly en Editors mogen er ook zeker zijn en gaan heel erg tof worden.
Dit is wel slechtquote:Op maandag 17 maart 2014 21:29 schreef JaimyLee het volgende:
ik zou zelfs op dit moment geen nummer kunnen op noemen
Ze zullen in het najaar misschien wel komen. dan doen ze eens gewoon eigen gigs hier. dat is veel leuker als je het mij vraagt.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben naar Pinkpop 2011 geweest en Lowlands 2012 was al uitverkocht toen Foo Fighters werden aangekondigd, heb me daar bij neergelegd. Toen vorig jaar augustus bekend werd dat er een nieuw album kwam dit jaar verheugde ik me erop dat ze naar Europa zouden komen maar niets wijst er op dat het album voor de zomer uitkomt, ze hebben wel al opgenomen enzo maar verder.. Ze hebben één gig gepland Firefly festival bij Philadelphia in de buurt.
Sowiesoquote:
Zeker, maar de laatste keer dat ze in NL stonden en het geen festival was was HMH 2006 daarvoor 2 keer lowlands en dan weer HMH 2002. Het is echt wel een festival band. Van mij mogen ze in Tivoli Oudegracht spelen ^^.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:37 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
Ze zullen in het najaar misschien wel komen. dan doen ze eens gewoon eigen gigs hier. dat is veel leuker als je het mij vraagt.
Dat was inderdaad een episch moment toen het tientallen mensen naar die regenboog wezen en Dave het ook opviel, er naar wijst en het volgende zegt:quote:
Wel Smeetsesque, een enorme headliner laten vervangen door een of ander gehypt actjequote:Op maandag 17 maart 2014 21:37 schreef satecl het volgende:
Als Mick Jagger niet wil komen zou ik overwegen om Jake Bugg voor hem in te laten vallen. Hij lijkt wel op die ouwe gek.
Pinkpop is echt een muziekfestival. Als je daar niet veel aan vindt, is er verder vrij weinig te beleven.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kaartje gekocht. Echter houd ik volgens mij niet echt van de muziek die er gaat draaien. Zou het ook leuk zijn als je daar wat minder van geniet?
![]()
Enfin, tijdje geweest dat ik naar een festival ben geweest. Misschien wel weer leuk.
Ja daar was ik al bang voor. Nou goed, ik zie het wel.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Pinkpop is echt een muziekfestival. Als je daar niet veel aan vindt, is er verder vrij weinig te beleven.
Nee, Pinkpop moet je puur voor de line-up gaan, verder qua sfeer, aankleding of nevenactiviteiten is er niet zoveel te beleven.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kaartje gekocht. Echter houd ik volgens mij niet echt van de muziek die er gaat draaien. Zou het ook leuk zijn als je daar wat minder van geniet?
![]()
Enfin, tijdje geweest dat ik naar een festival ben geweest. Misschien wel weer leuk.
draaien?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
![]()
Dit. Maar nu ze met The birds of satan bezig zijn verwacht ik het nietquote:Op maandag 17 maart 2014 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
Alleen Taylor is daarmee bezigquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:24 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dit. Maar nu ze met The birds of satan bezig zijn verwacht ik het niet
quote:'Pinkpop had ook zonder The Rolling Stones gekund'
Festivalorganisator Jan Smeets denkt dat de aankomende editie van Pinkpop ook een succes zal worden als Mick Jagger de tournee van The Rolling Stones zou afzeggen.
"Deze editie is dermate sterk dat Pinkpop ook zonder de Stones had gekund", zegt Smeets op Radio 10 in reactie op het overlijden van Jaggers vriendin L’Wren Scott.
Hij vreest niet dat de tournee wordt afgelast. "Die mevrouw woonde in New York en is niet meegegaan op tournee, dus ze heeft geen connectie met de band en alles wat erbij hoort."
Mocht de band onverhoopt wel de tournee annuleren, dan wordt John Mayer doorgeschoven als hoofdact van de eerste dag Pinkpop. Verder hekelt Smeets het "leedvermaak" op Twitter na het overlijden van Scott, vooral "het gekakel van mensen die geen kaart hebben kunnen krijgen".
Puike opmerking van de heer Smeets. Dat zal meneer Jagger leuk vinden als hij al niet eens de grap van 3Fm kon appreciëren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:39 schreef Jan Smeets het volgende:
"Die mevrouw woonde in New York en is niet meegegaan op tournee, dus ze heeft geen connectie met de band en alles wat erbij hoort."
Sowieso, dit soort praatjes/interviews/uitspraken. Gewoon niet doen, nu ineens kan Pinkpop wel zonder de Stones... Yeah right, daarom zijn de zondag en maandag ook al uitverkocht. Die weekendtickets gaan uiteraard hard, maar dat is ook niet zo verwonderlijk als je er daar 15k minder van uitgeeft.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
Puike opmerking van de heer Smeets. Dat zal meneer Jagger leuk vinden als hij al niet eens de grap van 3Fm kon appreciëren.![]()
Wie haalt hem van die plek af bij Pinkpop want hij is echt een wandelend probleem bij die organisatie.
daarom is het ook een muziekfestival en geen allerhande festival.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, Pinkpop moet je puur voor de line-up gaan, verder qua sfeer, aankleding of nevenactiviteiten is er niet zoveel te beleven.
dat is hij al jarenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
Puike opmerking van de heer Smeets. Dat zal meneer Jagger leuk vinden als hij al niet eens de grap van 3Fm kon appreciëren.![]()
Wie haalt hem van die plek af bij Pinkpop want hij is echt een wandelend probleem bij die organisatie.
denk dat de mensen die kaarten speciaal voor de stones hebben gekocht hier niet mee zullen lachen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:57 schreef Leonos het volgende:
Haha, Pinkpop uitverkocht en dan komen de Rolling Stones niet. Grap van het jaar!
Klopt, maar dat was toch de vraag van HSG, of er verder nog wat te beleven was. En overigens vind ik dat er nog wel tussenweg is te vinden. Het is echt niet zo dat je gelijk met theater, kunst, en weet ik wat aan de slag hoeft. Beetje meer aankleding van het terrein bv. zo mijnsinziens al veel doen voor de sfeer/beleving. Maar goed, dat is zo'n oeverloze discussie, omdat het deels gewoon 'smaak' is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
daarom is het ook een muziekfestival en geen allerhande festival.
Accountje maken op ticketswap.nl , dan komt het vast goed!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat de mensen die kaarten speciaal voor de stones hebben gekocht hier niet mee zullen lachen.
vrienden van me die geen weekendkaarten hebben kunnen krijgen waarschijnlijk wel als ze ze dan alsnog op marktplaats kunnen kopen..
Haha iemand's vriendin heeft zich van kant gemaakt en daarom komt een grote band waar duizenden mensen zich op verheugd hadden niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:57 schreef Leonos het volgende:
Haha, Pinkpop uitverkocht en dan komen de Rolling Stones niet. Grap van het jaar!
Juist!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Haha iemand's vriendin heeft zich van kant gemaakt en daarom komt een grote band waar duizenden mensen zich op verheugd hadden niet.
Hi-fucking-la-risch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |