Ik heb er nog 6!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Even een vraag van een hele andere orde. Heeft iemand een code voor het stemmen voor de setlist van Metallica over? Heb namelijk hardcopy kaarten en daar zaten geen codes bij en zou wel heel graag willen stemmen.![]()
¤550.002quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:01 schreef SpauldingPF het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Als je het nummer hebt wat onder de streepjescode staat, kun je de code toch namaken?
Nee, zit alleen bij eticketsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:58 schreef iAvani het volgende:
Als je via internet een hard-copy ticket hebt besteld, krijg je dan wel een Metallica vote-code?
Je krijgt vanzelf mailquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:59 schreef Grazzle het volgende:
Waar kun je stemmen voor setlist Metallica dan?
quote:For those of you planning to attend the European shows and HEAVY MONTREAL in the summer of 2014, if you purchased your ticket(s) online keep an eye open to your inbox for an e-mail from the ticket service with more details on how to vote. And then check back here to see how your fellow fans are voting!
http://www.metallicabyrequest.com
Ieder zijn keuze, maar een weekend naar de zon is voor mij nog geen 35 euro waard.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:47 schreef Retarded het volgende:
350 euro... jij bent gek. Ik zou uit principe al niet meer gaan. Voor dat geld kan je een lang weekend naar de zon.
Waarom is het dom om tips op te volgen van Ticketmaster?quote:Op zondag 16 maart 2014 08:49 schreef Ooi86 het volgende:
Jeetje, wat een mineurstemming hier. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een beetje dom en naief vind om pas om 10 uur in te loggen bij TM als je weet wat er voor hype is omtrent deze editie van Pinkpop. Ook als je niet voor de Stones komt. Je kan dan op je vingers nagaan dat je dan te laat bent. Ja, ik heb kaarten en ben er dolblij mee. En ja, ook ik had aan het einde een foutmelding bij mijn betaling, maar kennelijk is het wel goed door gekomen en zaten de kaarten gewoon bij mij in de mail.
Ik zou bijna zeggen.....
You can't always get what you want
Welke tips? Ze geven alleen aan dat om 10 uur precies de kaartenverkoop start.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:54 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Waarom is het dom om tips op te volgen van Ticketmaster?
Punt 8quote:Op zondag 16 maart 2014 08:56 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Welke tips? Ze geven alleen aan dat om 10 uur precies de kaartenverkoop start.
Ja om te kopen. En vervolgens, zie punt 7. Ik vind het lullig voor je, maar zo werkt het nou eenmaal. Je moet het gewoon zien als een echte wachtrij. Hoe later je bent, hoe verder je in de rij staat en dus hoe kleiner de kans is dat je een kaartje bemachtigd.quote:
Nee, wachtrij was totaal random vanaf 10 uur. Iedereen die voor 10 uur in de rij stond werd automatisch gereset.quote:Op zondag 16 maart 2014 09:12 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ja om te kopen. En vervolgens, zie punt 7. Ik vind het lullig voor je, maar zo werkt het nou eenmaal. Je moet het gewoon zien als een echte wachtrij. Hoe later je bent, hoe verder je in de rij staat en dus hoe kleiner de kans is dat je een kaartje bemachtigd.
Dat is niet waar. Maargoed, kennelijk wil je niks van me aannemen.quote:Op zondag 16 maart 2014 09:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, wachtrij was totaal random vanaf 10 uur. Iedereen die voor 10 uur in de rij stond werd automatisch gereset.
Wat een discussie ook weerquote:Op zondag 16 maart 2014 09:17 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Maargoed, kennelijk wil je niks van me aannemen.
Toch doen hequote:Op zondag 16 maart 2014 11:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zoek ook nog 2 weekend kaarten. Mijn zwager heeft er naast gegrepen helaas. Dus als iemand wat weet DM please.
quote:We staan op FOK! niet toe dat (concert)kaarten tegen winst verkocht worden. Eventuele aanbiedingen tegen kostprijs kun je plaatsen in V&A.
Hier praten wij over het festival.
Zwager nietquote:Op zondag 16 maart 2014 11:31 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen kaartjes? Of alleen je zwager niet?
Het verhaal op de TM site is duidelijk genoeg: iedereen die voor 10.00 uur in de wachtrij staat wordt om 10:00:00 uur automatisch (@ random) herschikt. In theorie zou het niet uit moeten maken of je om 7.30 in die wachtrij ging staat of om 9.59. Stel er staan 60.000 mensen in die digitale rij dan krijgen zij om 10:00:00 uur een nummer van 1 tot 60.000. Klik je om 10:00:01 op de link krijg je op zijn best nummer 60.001 en ben je kansloos. Dus die tip van TM om pas ná 10.00 uur op die link te klikken is alleen eerlijk advies als iedereen zich daar aan houdt...en dat doet dus niemand.quote:
Waarom vertel je deze onzin als de waarheid? Bronnen?quote:Op zondag 16 maart 2014 09:17 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Maargoed, kennelijk wil je niks van me aannemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |