Dit soort mensen zijn we meer nodigquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:58 schreef Retarded het volgende:
Wat een stumper...
Zat er serieus aan te denken om nog 6 weekendtickets te kopen voor mensen hier op forum. Ik was er al voor 2e keer doorheen, maar had geen geld meer. Anders had ik het wel gedaan, en mochten ze voor kostprijs weg ... heb er twee kunnen kopen, en kreeg een minuut later een appje van een vriendin van me. Needless to say was die heeeel erg blij dat ik vooruit dacht
Ok, dus als je ziek bent en je wil van je kaarten af heb je een probleem? Wist ik nietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:20 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ik heb alleen vaker gehoord dat mensen die twee kaarten voor een te hoge prijs verkopen gewoon net zo goed de lul zijn. Ze krijgen idd geen boete, maar die kaartjes worden gewoon ongeldig verklaard.
Nee, want je kunt je gewoon aan de regels houden door ze voor maximaal 120% van de originele prijs te verkopen. Zoals ook staat vastgelegd in de wet zegmaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Ok, dus als je ziek bent en je wil van je kaarten af heb je een probleem? Wist ik niet
Systeem van België zou een uitkomst zijn.
ook dat vind ik iemand een poot uit draaien,, maar goed ik ben hier erg principieel inquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Maar wat kunnen ze mij dan maken als ik bijv. 2 kaarten voor ¤250,- verkoop?
Let op, ik ben tegen zwarte handel en woekerprijzen, maar als je door omstandigheden je kaarten moet verkopen, geldt er gewoon marktwerking. Geen prijs noemen, mensen laten bieden en als iemand er ¤500,- voor over heeft, prima toch? Tuurlijk, het is anders als je aan bulk-inkoop doet.
kun jij niet ff twee weekendkaarten voor me regelen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goed, laten we het over Pinkpop hebben.
Je hebt vast nog wel wat liggenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goed, laten we het over Pinkpop hebben.
pukkelpopquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:05 schreef Retarded het volgende:
Ticketservice moet gewoon beginnen met tickets op naam te verkopen. Als dan later blijkt dat je niet kunt.. via website of telefoon tickets ongedaan maken en geld terug op rekening.
Sweet Summer Sun concert van afgelopen zomer kijkenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:40 schreef tdrone het volgende:
ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik van de stones moet verwachten, qua show en live performance
ga je ook kamperen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:59 schreef geindoctrineerd het volgende:
Ik maak dit jaar mijn debuut op Pinkpop en ben er het hele weekend bij
thx voor de tipquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:57 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Sweet Summer Sun concert van afgelopen zomer kijken
jepquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
ga je ook kamperen?
[..]
thx voor de tip
Stond een beste rij daar had ik gezien.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:05 schreef MidnightShow_ het volgende:
Heb vanmorgen om 5.45 (ja echt waar moest eraan geloven) in de rij gestaan bij concerto in Amsterdam. was nummer 7. Had 10.15 mijn (weekend) kaartjes! helemaal blij!
Voor mensen die nog kaarten willen, er zijn nog kaarten via eventtravel.nl geloof ik, met bus vervoer. maar goed dat is wel redelijk goed denk ik zo...
Ik las dat Plato Leiden nog wat kaarten had. Misschien andere verkooppunten ook nog?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:33 schreef fraubitch het volgende:
ik ben nog steeds aan het proberen tickets te scoren via TM. zou het nog lukken?
Overigens is de audiocode hillarisch
tnx ik kan ze alleen niet vindenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:46 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik las dat Plato Leiden nog wat kaarten had. Misschien andere verkooppunten ook nog?
Gewoon proberen, ik heb met Lowlands ook weleens gehad dat het al uitverkocht was, en toen kwam er ineens zo'n batch vrij. Op m'n dooie gemakkie zonder wachtrijen nog paar tickets weten te scorenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:33 schreef fraubitch het volgende:
ik ben nog steeds aan het proberen tickets te scoren via TM. zou het nog lukken?
Overigens is de audiocode hillarisch
Welke fout?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:53 schreef MissLuna het volgende:
Ik kan nog steeds wel janken door die klotefout van Ticketmaster.
Ik was erdoor, kaarten stonden voor een kwartier gereserveerd maar werd er bij de laatste stap van betalen uitgegooid. Geen mogelijkheid om een stap terug te gaan, gewoon meteen terug in de wachtrij gezet. Ow, en of ik even contact op wilde nemen met de sitebeheerder.quote:
same herequote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:42 schreef Duizendpootje het volgende:
Ik heb TM ook nog steeds open staan en hoop dat er nog 3 weekendkaarten vrij komen!!
Lowlands deed/doet dat ook vaak, gewoon 'uitverkopen', en dan toch nog ineens een batch van een paar duizend tickets vrijgeven, om de zwarthandelaren beetje te stangenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:07 schreef peaceman het volgende:
Gewoon nog ff 1000 weekend tickets vrijgeven en we zijn allemaal blij.
Dat is inderdaad zwaar klote! Het spijt me voor je!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:03 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Ik was erdoor, kaarten stonden voor een kwartier gereserveerd maar werd er bij de laatste stap van betalen uitgegooid. Geen mogelijkheid om een stap terug te gaan, gewoon meteen terug in de wachtrij gezet. Ow, en of ik even contact op wilde nemen met de sitebeheerder..
ja dat is ook mijn/onze enige hoop nog...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lowlands deed/doet dat ook vaak, gewoon 'uitverkopen', en dan toch nog ineens een batch van een paar duizend tickets vrijgeven, om de zwarthandelaren beetje te stangen
Nee, zijn ieder jaar anders.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:05 schreef JaimyLee het volgende:
Zijn de bandjes eigenlijk elk jaar roze? Ik heb die van vorig jaar nog om
Hoe laat was je in Geleen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:07 schreef Mandéra het volgende:
Zware domper hier, vanmorgen om 7u in de rij bij VVV Landgraaf, rond 10u stonden er ongeveer 400-500 mensen. Deuren gingen open, misschien 20 mensen binnengeweest. Uitverkocht.
Daarna nog naar Gulpen, Heerlen VVV, Heerlen Satisfaction en Geleen gereden. Alle weekendkaarten en zaterdagkaarten weg. Geleen had er nog, stonden nog 15 man voor me, komt er een man naar buiten van Buro Pinkpop, uitverkocht.
Nu maar ticketmaster in de gaten houden.
Ik kan die veiligheidscode nog steeds zien, maar meteen erachteraan de melding dat er geen kaarten meer zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:33 schreef MissLuna het volgende:
En tóch blijven proberen. Ik kan die code ook niet meer zien..
Ik kan hem niet meer zien als in; ik heb hem al driehonderveertigmiljoen keer moeten invullen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:45 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik kan die veiligheidscode nog steeds zien, maar meteen erachteraan de melding dat er geen kaarten meer zijn
Op marktplaats wordt al 3500 euro geboden op 4 weekend kaarten.
Ik raad je ten zeerste af om meer dan 120% van de prijs te betalen(max. prijs voor doorverkoop volgens de Nederlandse wet). Hoe zuur zou het zijn als je straks voor te veel geld een kaart koopt, en daarna ook nog eens niet binnenkomt. Ticketmaster gaat bij dit evenement echt alles op alles zetten om kaarten die voor een te hoge bedragen aangeboden worden ongeldig te verklaren. Hou hier dus wel echt rekening mee als je een kaart wilt kopen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:57 schreef Mike009000 het volgende:
Vanochtend sinds half 7 in de rij gestaan in Heerlen, helaas tevergeefs. Ik geef echter niet op en moet en zal er deze editie wederom bij zijn. Ben nu van alles af het speuren, ben bereid tot 250 euro te gaan, dus ik vermoed wel voor 7 juni een weekendticket voor die prijs te krijgen.
kijk eens via eventtravelquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:57 schreef Mike009000 het volgende:
Vanochtend sinds half 7 in de rij gestaan in Heerlen, helaas tevergeefs. Ik geef echter niet op en moet en zal er deze editie wederom bij zijn. Ben nu van alles af het speuren, ben bereid tot 250 euro te gaan, dus ik vermoed wel voor 7 juni een weekendticket voor die prijs te krijgen.
Ik geef het voor vandaag bij TM op en hoop dat er nog kaarten bijkomen. Ik ga alleen echt geen 250+ betalen, want dat gun ik die verkopers niet. Honden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:57 schreef Mike009000 het volgende:
Hoe wil ticketmaster dit dan toetsen en controleren? Als iemand meer dan 300-400 euro voor een kaartje overheeft is dat niet het probleem van ticketmaster, maar eerder het probleem van de koper.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:02 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ik raad je ten zeerste af om meer dan 120% van de prijs te betalen(max. prijs voor doorverkoop volgens de Nederlandse wet). Hoe zuur zou het zijn als je straks voor te veel geld een kaart koopt, en daarna ook nog eens niet binnenkomt. Ticketmaster gaat bij dit evenement echt alles op alles zetten om kaarten die voor een te hoge bedragen aangeboden worden ongeldig te verklaren. Hou hier dus wel echt rekening mee als je een kaart wilt kopen.
sureee,,,quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:03 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Ik was erdoor, kaarten stonden voor een kwartier gereserveerd maar werd er bij de laatste stap van betalen uitgegooid. Geen mogelijkheid om een stap terug te gaan, gewoon meteen terug in de wachtrij gezet. Ow, en of ik even contact op wilde nemen met de sitebeheerder..
Ik kan je het screenshot van het daarop volgende Whatsapp gesprek met mijn vriend wel laten lezen.quote:
Er zijn tegenwoordig wetten en regels ivm. doorverkopen, ticketmaster hanteert een actief beleid in het opsporen en blokkeren van kaarten die voor te veel geld zijn verkocht. Hier zijn twee redenen voor; 1. Extra geld, kaarten worden door TM opnieuw verkocht. 2. De industrie is doorverkopers meer dan zat, dit beleid word dus ook gesteund.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:19 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Hoe wil ticketmaster dit dan toetsen en controleren? Als iemand meer dan 300-400 euro voor een kaartje overheeft is dat niet het probleem van ticketmaster, maar eerder het probleem van de koper.
Ik zelf wil maar tot 250 euro gaan, alleen maar vanwege de Stones, Plant en Metallica. Bij dat laatste optreden zou ik dan wat meer achteraan gaan staan om te voorkomen dat met het vele wilde trekken en duwen mijn mooie vlecht beschadigd raakt als iemand daar grof aan gaat trekken.
Praat uit eigen ervaring tijdens Sepultura in Pinkpop 1996 werd ik letterlijk aan mijn paardestaart getrokken door een stel dronken fans.
Dat zal de komende dagen alleen nog maar erger worden, nu het zeker is dat je via de officiele kanalen niet meer aan kaartjes kunt komen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:57 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Ik doe het niet snel. Maar nu ben ik het zo zat dat ik op marktplaats gewoon een heleboel advertenties rapporteer. Stelletje klootzakken dat het zijn. Kaartjes wel drie keer over de kop laten gaan.
Staat op account die van jou is. Dus denk het welquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:14 schreef Grazzle het volgende:
Maar stel mijn vader verkoopt over een paar maanden een kaartje voor meer dan 120% van de VK. Kom ik dan ook in gevaar, ik heb gewoon legitiem via mijn eigen TM account gekocht.
Nee, allebei ander account.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:20 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Staat op account die van jou is. Dus denk het wel
Het is gewoon zuur. Tuurlijk, het gaat met ieder uitverkocht festival zo, maar kom op zeg. En niet omdat ik zelf geen kaarten heb, maar ik heb bij een eerder uitverkocht festival "teveel" kaarten gehad en verkocht voor de normale prijs. Het heeft gewoon echt niets meer met muziek te maken, alleen maar handel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:57 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Ik doe het niet snel. Maar nu ben ik het zo zat dat ik op marktplaats gewoon een heleboel advertenties rapporteer. Stelletje klootzakken dat het zijn. Kaartjes wel drie keer over de kop laten gaan.
Opbellen die rat!quote:Kenmerken
Aantal personen : Twee personen
Maand : Juni
Beschrijving
Aangeboden.
2 Tickets voor een concert van de Rolling Stones op Pinkpop 2014 7 juni 2014 in Landgraaf
Andere bekende artietsten zijn John Mayer en Joe Bonamassa.
De tickets kunnen geprint worden.
Vraagprijs: 800,00 EUR
U kunt mij bereiken op 06 28 62 96 60 of everestjones7@gmail.com
daten!!!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:50 schreef theKiD het volgende:
Ik lag om 10 uur vanmorgen net een uurtje in mijn bed. Toen ik om half 4 wakker werd, las ik 2 smsjes.. De eerste was om half 11, 'klote het is uitverkocht" En de 2e om 10:50u. 'We zijn erbij!'
Oftewel, na 2 jaar afwezig te zijn geweest, gaan we dit jaar weer terug!
Geld. Meer dagjesmensen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:57 schreef Lamabal het volgende:
Ja tuurlijk. Maar dat krijg je.
Wat was de reden dat ze minder weekend kaarten verkochten?
Succes met je heksenjacht.quote:
Ja, maar wat wil je er verder mee doen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:01 schreef SpauldingPF het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Als je het nummer hebt wat onder de streepjescode staat, kun je de code toch namaken?
Hoe?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:12 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Die vent naaien met zn woekerprijzen
Door te hopen dat je eerder bij de ingang bent dat de eventuele nieuwe eigenaar van het kaartje. Oftewel, je naait de nieuwe koper ermeequote:
Dat zou kunnen, maar je vader verkoopt neem ik aan maar een kaartje toch? Dan gaan ze niet alle kaarten van dat ip blokkerenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:42 schreef Grazzle het volgende:
Maar stel mijn vader verkoopt over een paar maanden een kaartje voor meer dan 120% van de VK. Kom ik dan ook in gevaar? Ik heb gewoon legitiem via mijn eigen TM account gekocht.
Maar wil je dan alleen met een barcode aan komen kakken? Of heb je toevallig een rol aan blanco tickets liggen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:24 schreef theKiD het volgende:
[..]
Door te hopen dat je eerder bij de ingang bent dat de eventuele nieuwe eigenaar van het kaartje. Oftewel, je naait de nieuwe koper ermee![]()
Ik niks.. Ik heb een officieel kaartje. Maar dat zou tot de mogelijkheid kunnen horen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Maar wil je dan alleen met een barcode aan komen kakken? Of heb je toevallig een rol aan blanco tickets liggen?
Punt is juist dat er vanuit TM vrij actieve controle hierop is, ook de mensen die een keertje cashen op MP. Probleem is alleen dat kaartjes vaak gewoon nog verkocht worden, alleen is het dan een ongeldig kaartje. De koper van die kaartjes word dus keihard genaaid. Wat ook gewoon hartstikke eerlijk is, hij of zij houd het systeem namelijk gewoon keihard in stand.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:15 schreef hottentot het volgende:
Ik snap die verontwaardiging wel, maar stel ik zou twee kaarten overhebben dan verkoop ik die toch liever aan iemand die er 600,- voor geeft dan iemand die er 400,- voor geeft.
Wil je dit aanpakken dan kan dat alleen als de organisatie de opzet geheel veranderd.
Dat het ranzig is dat mensen winst willen maken en alleen al daarvoor kaarten kopen snap ik, maar ongelijk kan ik ze niet geven, Even op een middag een extra maandloon meesnaaien is wel erg gemakkelijk verdiend.
Gast, ik wil wel een kaart van je kopenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:47 schreef Lastpost het volgende:
Nou ik bood een extra kaart tegen de kostprijs aan, geef dat duidelijk aan en krijg boden van 350 euro binnen.
Heb 'm inmiddels al aan een andere Fok!ker verkocht, sorry man!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:48 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Gast, ik wil wel een kaart van je kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |