Dit soort mensen zijn we meer nodigquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:58 schreef Retarded het volgende:
Wat een stumper...
Zat er serieus aan te denken om nog 6 weekendtickets te kopen voor mensen hier op forum. Ik was er al voor 2e keer doorheen, maar had geen geld meer. Anders had ik het wel gedaan, en mochten ze voor kostprijs weg ... heb er twee kunnen kopen, en kreeg een minuut later een appje van een vriendin van me. Needless to say was die heeeel erg blij dat ik vooruit dacht
Ok, dus als je ziek bent en je wil van je kaarten af heb je een probleem? Wist ik nietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:20 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ik heb alleen vaker gehoord dat mensen die twee kaarten voor een te hoge prijs verkopen gewoon net zo goed de lul zijn. Ze krijgen idd geen boete, maar die kaartjes worden gewoon ongeldig verklaard.
Nee, want je kunt je gewoon aan de regels houden door ze voor maximaal 120% van de originele prijs te verkopen. Zoals ook staat vastgelegd in de wet zegmaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Ok, dus als je ziek bent en je wil van je kaarten af heb je een probleem? Wist ik niet
Systeem van België zou een uitkomst zijn.
ook dat vind ik iemand een poot uit draaien,, maar goed ik ben hier erg principieel inquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Maar wat kunnen ze mij dan maken als ik bijv. 2 kaarten voor ¤250,- verkoop?
Let op, ik ben tegen zwarte handel en woekerprijzen, maar als je door omstandigheden je kaarten moet verkopen, geldt er gewoon marktwerking. Geen prijs noemen, mensen laten bieden en als iemand er ¤500,- voor over heeft, prima toch? Tuurlijk, het is anders als je aan bulk-inkoop doet.
kun jij niet ff twee weekendkaarten voor me regelen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goed, laten we het over Pinkpop hebben.
Je hebt vast nog wel wat liggenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goed, laten we het over Pinkpop hebben.
pukkelpopquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:05 schreef Retarded het volgende:
Ticketservice moet gewoon beginnen met tickets op naam te verkopen. Als dan later blijkt dat je niet kunt.. via website of telefoon tickets ongedaan maken en geld terug op rekening.
Sweet Summer Sun concert van afgelopen zomer kijkenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:40 schreef tdrone het volgende:
ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik van de stones moet verwachten, qua show en live performance
ga je ook kamperen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:59 schreef geindoctrineerd het volgende:
Ik maak dit jaar mijn debuut op Pinkpop en ben er het hele weekend bij
thx voor de tipquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:57 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Sweet Summer Sun concert van afgelopen zomer kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |