Hoe?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:12 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Die vent naaien met zn woekerprijzen
Door te hopen dat je eerder bij de ingang bent dat de eventuele nieuwe eigenaar van het kaartje. Oftewel, je naait de nieuwe koper ermeequote:
Dat zou kunnen, maar je vader verkoopt neem ik aan maar een kaartje toch? Dan gaan ze niet alle kaarten van dat ip blokkerenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:42 schreef Grazzle het volgende:
Maar stel mijn vader verkoopt over een paar maanden een kaartje voor meer dan 120% van de VK. Kom ik dan ook in gevaar? Ik heb gewoon legitiem via mijn eigen TM account gekocht.
Maar wil je dan alleen met een barcode aan komen kakken? Of heb je toevallig een rol aan blanco tickets liggen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:24 schreef theKiD het volgende:
[..]
Door te hopen dat je eerder bij de ingang bent dat de eventuele nieuwe eigenaar van het kaartje. Oftewel, je naait de nieuwe koper ermee![]()
Ik niks.. Ik heb een officieel kaartje. Maar dat zou tot de mogelijkheid kunnen horen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Maar wil je dan alleen met een barcode aan komen kakken? Of heb je toevallig een rol aan blanco tickets liggen?
Punt is juist dat er vanuit TM vrij actieve controle hierop is, ook de mensen die een keertje cashen op MP. Probleem is alleen dat kaartjes vaak gewoon nog verkocht worden, alleen is het dan een ongeldig kaartje. De koper van die kaartjes word dus keihard genaaid. Wat ook gewoon hartstikke eerlijk is, hij of zij houd het systeem namelijk gewoon keihard in stand.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:15 schreef hottentot het volgende:
Ik snap die verontwaardiging wel, maar stel ik zou twee kaarten overhebben dan verkoop ik die toch liever aan iemand die er 600,- voor geeft dan iemand die er 400,- voor geeft.
Wil je dit aanpakken dan kan dat alleen als de organisatie de opzet geheel veranderd.
Dat het ranzig is dat mensen winst willen maken en alleen al daarvoor kaarten kopen snap ik, maar ongelijk kan ik ze niet geven, Even op een middag een extra maandloon meesnaaien is wel erg gemakkelijk verdiend.
Gast, ik wil wel een kaart van je kopenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:47 schreef Lastpost het volgende:
Nou ik bood een extra kaart tegen de kostprijs aan, geef dat duidelijk aan en krijg boden van 350 euro binnen.
Heb 'm inmiddels al aan een andere Fok!ker verkocht, sorry man!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:48 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Gast, ik wil wel een kaart van je kopen
Ah, helaas!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Heb 'm inmiddels al aan een andere Fok!ker verkocht, sorry man!
Ik vind het bijzonder sneu. Wij hadden de mazzel dat we met twee accounts er snel door waren, en dus meteen 6 kaarten konden kopen. Ik was ze binnen no time kwijt aan vrienden die er niet doorkwamen. Maar als ik niemand had geweten had ik ze direct op FOK gezet, voor kostprijs.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:15 schreef hottentot het volgende:
Ik snap die verontwaardiging wel, maar stel ik zou twee kaarten overhebben dan verkoop ik die toch liever aan iemand die er 600,- voor geeft dan iemand die er 400,- voor geeft.
Wil je dit aanpakken dan kan dat alleen als de organisatie de opzet geheel veranderd.
Dat het ranzig is dat mensen winst willen maken en alleen al daarvoor kaarten kopen snap ik, maar ongelijk kan ik ze niet geven, Even op een middag een extra maandloon meesnaaien is wel erg gemakkelijk verdiend.
Dat bedoelde ik dus, je zou toch een dief van je eigen portemonnee worden tegen kostprijs. Hoe goed ik het initiatief ook vind van je.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:47 schreef Lastpost het volgende:
Nou ik bood een extra kaart tegen de kostprijs aan, geef dat duidelijk aan en krijg boden van 350 euro binnen.
Er word wel actief gecontroleerd, en je leest ook af en toe wel van een serie die ongeldig word verklaard. Maar naar mijn idee gaat het met het gros van de te duur verkochte kaarten prima.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:34 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Punt is juist dat er vanuit TM vrij actieve controle hierop is, ook de mensen die een keertje cashen op MP. Probleem is alleen dat kaartjes vaak gewoon nog verkocht worden, alleen is het dan een ongeldig kaartje. De koper van die kaartjes word dus keihard genaaid. Wat ook gewoon hartstikke eerlijk is, hij of zij houd het systeem namelijk gewoon keihard in stand.
Daarom adviseer ik ook iedereen om niet meer te betalen dan 210 euro, mocht je toch meer betalen loop je altijd het risico om met een ongeldige kaart te komen zitten.
Nou ik hoor persoonlijk andere geluiden vanuit TM(Weliswaar maar een stagiair maar dan nog). Je moet niet vergeten dat alle geblokkeerde kaartjes nog eens verkocht kunnen worden. 2 Vliegen in een klap, en extra geld en je laat mensen zien dat kopen van zwarthandelaar niet meer loont. En je houd het tegen als je gaat werken met een Glastonbury systeem. http://metro.co.uk/2007/0(...)-glastonbury-538606/quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:59 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus, je zou toch een dief van je eigen portemonnee worden tegen kostprijs. Hoe goed ik het initiatief ook vind van je.
[..]
Er word wel actief gecontroleerd, en je leest ook af en toe wel van een serie die ongeldig word verklaard. Maar naar mijn idee gaat het met het gros van de te duur verkochte kaarten prima.
Uiteindelijk doe je er vrij weinig tegen.
Al zouden ze alleen maar hard copy kaarten in shops verkopen zoals vroeger gebeurde, dan nog houd je het niet tegen.
Zou ik ook zeker aanmoedigen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:03 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nou ik hoor persoonlijk andere geluiden vanuit TM(Weliswaar maar een stagiair maar dan nog). Je moet niet vergeten dat alle geblokkeerde kaartjes nog eens verkocht kunnen worden. 2 Vliegen in een klap, en extra geld en je laat mensen zien dat kopen van zwarthandelaar niet meer loont. En je houd het tegen als je gaat werken met een Glastonbury systeem. http://metro.co.uk/2007/0(...)-glastonbury-538606/
Denk dat Smeets daar nu ook niet meer onderuit gaat komen.
Dat weet ik eigenlijk niet, maar ik kan me goed voorstellen dat ze daar eenzelfde systeem als in Belgie hebben. Daar kun je kaarten van uitverkochte events namelijk gewoon teruggeven, en als die dan verkocht worden krijg je je salaris van de organisatie terug.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:06 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zou ik ook zeker aanmoedigen.
Hebben ze ook iets zodat je even tegen een meerprijs kaarten toch over kunt schrijven?
Zou sneu zijn als er iets tussenkomt en je daardoor je geld gewoon kwijt bent.
Mee eens. Die mensen halen jaar in jaar uit op zaterdag hun kaartjes en zijn nooit bang dat het uitverkocht raakt. Het zou me niets verbazen als de vaste Pinkpop-gangers zich pas na 10.00 uur aansloten bij de digitale wachtrij en dus massaal achter het net visten, omdat ze niet gewend zijn aan zo'n run op de kaarten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:52 schreef Lamabal het volgende:
Vind het wel triest voor de mensen die al jaren achter elkaar heen gaan en dus geen kaarten hebben. Dat is gewoon te zuur
RAR niet te vergeten, is eigenlijk de enige optie in hetzelfde weekend.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mee eens. Die mensen halen jaar in jaar uit op zaterdag hun kaartjes en zijn nooit bang dat het uitverkocht raakt. Het zou me niets verbazen als de vaste Pinkpop-gangers zich pas na 10.00 uur aansloten bij de digitale wachtrij en dus massaal achter het net visten, omdat ze niet gewend zijn aan zo'n run op de kaarten.
Als veel van deze mensen naar een ander festival (BKS, Hurricane, Zwarte Cross, noem maar op) gaan, dan vraag ik me af of ze volgend jaar trouw blijven aan Pinkpop.
En hebben eigenlijk altijd betere line-up, ook dit jaar misschien wel, maar uiteraard geen Stones. Ook een van de redenen dat Pinkpop van Pinksteren afgestapt is...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:19 schreef tofastTG het volgende:
[..]
RAR niet te vergeten, is eigenlijk de enige optie in hetzelfde weekend.
Klopt, alleen echt klote dat de camping helemaal vol zit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En hebben eigenlijk altijd betere line-up, ook dit jaar misschien wel, maar uiteraard geen Stones. Ook een van de redenen dat Pinkpop van Pinksteren afgestapt is...
Green camping, echt ideaal, gratis, dichtbij het terrein, geen dikke Duitsers met aggregaten en Rammstein of Die Toten Hosen 24/7 op repeatquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:21 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Klopt, alleen echt klote dat de camping helemaal vol zit.
Gratis?:Oquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Green camping, echt ideaal, gratis, dichtbij het terrein, geen dikke Duitsers met aggregaten en Rammstein of Die Toten Hosen 24/7 op repeat
Jup, is gewoon extra RaR service, maar beperkte plaats dus wie eerst komt, eerst maalt enzoquote:
Absoluut, ben super blij om gewoon eindelijk The Rolling Stones live te zien, ben groot fan van Keith, dus dat belooft wat.quote:
Huh?? Wat ga je met hem doen dan??quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
ben groot fan van Keith, dus dat belooft wat.
Dat zou wel heel naief zijn met zo'n line upquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mee eens. Die mensen halen jaar in jaar uit op zaterdag hun kaartjes en zijn nooit bang dat het uitverkocht raakt. Het zou me niets verbazen als de vaste Pinkpop-gangers zich pas na 10.00 uur aansloten bij de digitale wachtrij en dus massaal achter het net visten, omdat ze niet gewend zijn aan zo'n run op de kaarten.
Nouja, ik ga (helaas) niks met hem doenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Huh?? Wat ga je met hem doen dan??
Ach, ergens is t wel verneukeratief dat de weekendkaarten van 45k naar 30k worden teruggebracht. Ook benieuwd wat dat met de sfeer doet, meestal is er over en weer wel wat gemopper tussen dagjes- en weekendmensenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat zou wel heel naief zijn met zo'n line up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |