SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Je laat je veel te veel meeslepen door de echte slotlijn van Dian uit die tijd (ja, ik reken 'De strijd met Dian' daar ook onder). Tot dat moment kwam Dian gewoon nagenoeg overal mee weg.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik snap de vergelijking met Aysen en Dian totaal niet. Aysen en Maxime komen overal mee weg, dat kon je toch echt niet van Dian zeggen.
Ik vond Dian 2 juist leuk.
Er zullen nog meer geweldige stukjes volgen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:07 schreef msnguy het volgende:
Ludo!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Je krijgt EEN kans, hebben jullie die boot gestolen?!"
Geweldig stukje.
Oh nee hoor, Dian werd wel vaker bedonderd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je laat je veel te veel meeslepen door de echte slotlijn van Dian uit die tijd (ja, ik reken 'De strijd met Dian' daar ook onder). Tot dat moment kwam Dian gewoon nagenoeg overal mee weg.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Voor de diehards, misschien wat offtopic:
FOK!bekende djkoelkast heeft op een betacamtape een interne, niet uitgezonden pilot teruggevonden van 'Sjoege', gepresenteerd door een jonge Martin van Steijn. De intro is van het (latere?) KijkTV, het programma is zover ik weet nooit verder in deze vorm als serie voortgezet. Iemand die hier meer informatie over heeft?
Dat ligt er aan, is er een gehele pilot op die band of is dit het enige stuk? Gezien het een halve leader van Kijk TV bevat (wat volgens Wiki van '87 tot '89 liep), zou ik zeggen dat het ongeveer 1990 zal zijn geweest, dus misschien zelfs vóórdat Martin in GTST kwam. Maar dat is alleen het vermoeden dat ik heb.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:55 schreef djkoelkast het volgende:
Of iemand die aan de hand van zijn uiterlijk kan zeggen welk jaar dit +/- moet zijn.
De pilot is volledig. De aftiteling is alleen heel karig en je ziet aan de leader duidelijk dat het een knip/plak knutselwerkje is, echt omdat het een pilot is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
Dat ligt er aan, is er een gehele pilot op die band of is dit het enige stuk? Gezien het een halve leader van Kijk TV bevat (wat volgens Wiki van '87 tot '89 liep), zou ik zeggen dat het ongeveer 1990 zal zijn geweest, dus misschien zelfs vóórdat Martin in GTST kwam. Maar dat is alleen het vermoeden dat ik heb.
Overigens wel geinig om te zien
Is er aan de onderwerpen in de pilot geen eventueel jaartal te verbinden?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De pilot is volledig. De aftiteling is alleen heel karig en je ziet aan de leader duidelijk dat het een knip/plak knutselwerkje is, echt omdat het een pilot is.
Theorie: het is een pilot voor KijkTV, maar dan zou deze opname van voor 1987 moeten zijn.
Komt uit een reeks banden met jaren '90 spul (1995-1997 voornamelijk) maar dit is sowieso een vreemde eend in de bijt, dus het kan een compleet ander jaar zijn, het staat er niet op.
Of de productent (Han Peekel).quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is er aan de onderwerpen in de pilot geen eventueel jaartal te verbinden?
Geen idee of Kijk TV zo'n groot succes was, gezien het maar 2 jaar gelopen heeft. Mijn theorie is dat de TROS na het stoppen van Kijk TV verder wilde met een soortgelijk programma en dat dit daarvan dus de pilot is. Dat zou ook het gebruik van die leader verklaren: die hadden ze toch al en het enige wat ze daarvoor hoefden te bewerken was de naam van het programma.
Maar ja, ik gok dat dit gissen zal blijven voor ons. De enigen die hier meer duidelijkheid over zouden kunnen geven zijn de TROS en/of Martin zelf.
In seizoen 2 nog wel ja!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:42 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben net klaar met aflevering 233, maar Dian 1 is ook leuk trouwens
Ik krijg trouwens echt jeuk van die moeder van Tim, haar vriendje.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
In seizoen 2 nog wel ja!![]()
In het 3e seizoen werd ze echt een vervelende zeur.
Ja, zij was wel irritant ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik krijg trouwens echt jeuk van die moeder van Tim, haar vriendje.![]()
En Aysen is weeeer de lachende derdequote:Op maandag 17 maart 2014 20:21 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Aysen
Ludo
Het wordt al weer voorspelbaar. Menno is kwaad omdat Lucas het aan Ludo heeft verteld. Uiteindelijk hoort Aysen dit waardoor Menno nog meer in de problemen komt. Lucas kan niet verzwijgen dat Menno hiervan af wist en uiteindelijk raakt hij daardoor zijn baan kwijt raakt waarna hij Lucas iets aan gaat doen.
Wie gaat er dan ook trouwen met iemand als Lucasquote:Op maandag 17 maart 2014 20:21 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Aysen
Ludo
Het wordt al weer voorspelbaar. Menno is kwaad omdat Lucas het aan Ludo heeft verteld. Uiteindelijk hoort Aysen dit waardoor Menno nog meer in de problemen komt. Lucas kan niet verzwijgen dat Menno hiervan af wist en uiteindelijk raakt hij daardoor zijn baan kwijt raakt waarna hij Lucas iets aan gaat doen.
Nee, Sjors heeft altijd aandacht voor iedereenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:14 schreef ZaZoe het volgende:
Sjors aandacht voor Vincent,..zit er weer een nieuwe verhaallijn aan te komen?
ah..zooo..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, Sjors heeft altijd aandacht voor iedereen
Sjors bemoeit zich overal mee, te pas en te onpas.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, Sjors heeft altijd aandacht voor iedereen
Omg wauw ik dacht echt dat ik de enige was die er zo over dachtquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:29 schreef kwiwi het volgende:
Wat acteert die milou toch slecht. Ik dacht dat het misschien beter zou worden na een paar afleveringen maar helaas.
Inderdaad ....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:29 schreef kwiwi het volgende:
Wat acteert die milou toch slecht. Ik dacht dat het misschien beter zou worden na een paar afleveringen maar helaas.
Zei ik gelijk al bij de komst van Vincent. Die gaan vroeg of laat van bil.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:14 schreef ZaZoe het volgende:
Sjors aandacht voor Vincent,..zit er weer een nieuwe verhaallijn aan te komen?
Wat is dat voor leadershot van Charlie linksboven?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:05 schreef LetsGame het volgende:
Vanmiddag seizoen 10 opgehaald![]()
[ afbeelding ]
Nah .... waarom had Vincent dan tranende ogen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:48 schreef vencodark het volgende:
Vincent en die ex hebben ook totaal geen chemie met elkaar.
Omdat hij door haar zn leuter nog steeds niet in Nina heeft kunnen stoppen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:42 schreef maily het volgende:
[..]
Nah .... waarom had Vincent dan tranende ogen?
Week 2 en 3 van seizoen 10 had een andere leader.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:49 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wat is dat voor leadershot van Charlie linksboven?
Kan ik mij helemaal niet meer herinneren.
Ik weet wel dat er een van Charlie met Morris was waarbij ze een auto aan het schoonmaken waren.
Ik denk dat Maxime ze net tegenhoudt voordat het echt gebeurt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:40 schreef GwaiLow het volgende:
Milou gaat er weer snel uit toch?
Denk trouwens dat Vincent en Nina uiteindelijk gewoon van bil gaan.
Ik hoop dat maxime eens oprotquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:22 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik denk dat Maxime ze net tegenhoudt voordat het echt gebeurt.
Maar eerst moet ze even de familie Sanders uitgewerkt worden terwijl Janine terug bij Ludo komtquote:
Prima!quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:27 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Maar eerst moet ze even de familie Sanders uitgewerkt worden terwijl Janine terug bij Ludo komt
Datquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:27 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Maar eerst moet ze even de familie Sanders uitgewerkt worden terwijl Janine terug bij Ludo komt
quote:
Gofferquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:07 schreef luftersel het volgende:
Ik dacht heel even dat Sjors zei: 'Ziet er mooi uit, die vagina van Tim'
Equote:Op woensdag 19 maart 2014 20:10 schreef luftersel het volgende:
Wat wil die koe van een Milou nou eigenlijk? Zeikwijf.
Ja, inderdaad. Af en toe denk ik dat ze niet helemaal 100% is.quote:
quote:
Idd, ze gedraagd zichzelf zelfs als een koe. Koeien hebben ook altijd van die lodderige ogen, kijken ook altijd dommig uit hun ogenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:10 schreef luftersel het volgende:
Wat wil die koe van een Milou nou eigenlijk? Zeikwijf.
En als ze praat lijkt ze trouwens ook op een koe die aan het eten is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:16 schreef DjinN het volgende:
[..]
Idd, ze gedraagd zichzelf zelfs als een koe. Koeien hebben ook altijd van die lodderige ogen, kijken ook altijd dommig uit hun ogen
Erg genoeg is het nog waar ookquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:20 schreef luftersel het volgende:
[..]
En als ze praat lijkt ze trouwens ook op een koe die aan het eten is.
[ afbeelding ]
Zie de gelijkenis...
WAHAHAH Ik wilde het echt gewoon net gaan zeggenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:20 schreef luftersel het volgende:
[..]
En als ze praat lijkt ze trouwens ook op een koe die aan het eten is.
[ afbeelding ]
Zie de gelijkenis...
Als je dat al lelijk vindtquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:24 schreef Donnis het volgende:
Erg lelijk meisje die Wiet en ook nog een erg nare en zeurderige rol.
Het wordt alweer minder ...quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:26 schreef CherryOnTop het volgende:
Kijk nou, Jef heeft nog eens een keer een enigszins leuke scene.
Sommige mannen zullen haar vast knap vinden maar door die schelle stem en die kop die ze hele tijd trekt kan ik er niks mee.quote:
Dat vind ik al een hele andere postquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:28 schreef Donnis het volgende:
[..]
Sommige mannen zullen haar vast knap vinden maar door die schelle stem en die kop die ze hele tijd trekt kan ik er niks mee.
Help, help, help ik snap er geen zak van. Seizoen 10 komt toch pas volgende week dinsdag 25 maart uit? En oh ja, heeft de leader saxofoon muziek? Zeg alsjeblieft ja want bij seizoen 9 was dat ook al niet zo..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:05 schreef LetsGame het volgende:
Vanmiddag seizoen 10 opgehaald![]()
[ afbeelding ]
Die ging vandaag best lekker.quote:
Ergens wel, ze was vast gestoord maar wie is het?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:37 schreef GTSTFreak het volgende:
Herinneren jullie je deze vrouw nog?[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Alice de Boer, ons lekker gestoorde wijf die Ome Govert aan het lijntje gehouden heeft <3quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ergens wel, ze was vast gestoord maar wie is het?
Vincent is toch allesbehalve knap? Met z'n kale knikker.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die ging vandaag best lekker.
Over lekker gesproken: Vincent moet toch wel de lekkerste man uit de gtst geschiedenis zijn. Wat kan die heeeerlijke blikken toewerpen zeg.![]()
Niet zo gek dat Nina, Lorena en die ex hem willen.
Die idiote droomscène van die vrouwen die helemaal weggleden bij Mike destijds, die hadden ze voor Vincent moeten bewaren.
Ik hou ook absoluut niet van kaal maar zijn gezicht vind ik echt heel mooi.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vincent is toch allesbehalve knap? Met z'n kale knikker.
Oh, ik echt totaal nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hou ook absoluut niet van kaal maar zijn gezicht vind ik echt heel mooi.
Dat smaken zo kunnen verschillen hè.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, ik echt totaal niet. Vind het trouwens ook een slechte acteur. Ik zie nauwelijks verandering in zijn gezicht; of hij nou blij of boos is.
Dat lijkt mij dan weer raar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:12 schreef DjinN het volgende:
Boahhh ik wil wel over Vincents kale kop kriebelen![]()
![]()
Make it shinequote:Op woensdag 19 maart 2014 21:12 schreef DjinN het volgende:
Boahhh ik wil wel over Vincents kale kop kriebelen![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lisette toch?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ergens wel, ze was vast gestoord maar wie is het?
Kan me die helemaal niet meer herinneren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:51 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Week 2 en 3 van seizoen 10 had een andere leader.
Ben ik wel met je eens. Laura wordt momenteel niet ingezet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 06:57 schreef GTSTFreak het volgende:
Ik vind dat Laura weer eens een iets grotere verhaallijn moet krijgen, ze staat daar maar in de Rozenboom niks te doen.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:11 schreef Claude_Viole het volgende:
Volgende week wordt het nog leuker....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:45 schreef DjinN het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Vindt wel geinig.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wat een baas die Ludo. Niet gewend om te wachten, 20 euro geven en dan nippen aan zijn jus. Hoe cliché wil je het hebben.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:35 schreef Frey het volgende:
Shortie:Ben benieuwd,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Inderdaad, dat zou echt een hele grote blunder zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:40 schreef Frey het volgende:
Eindelijk weer genieten van Ludo in deze afleveringen. Hopelijk is het niet weer meteen voorbij, waarna we weer maanden moeten wachten.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:40 schreef Frey het volgende:
Eindelijk weer genieten van Ludo in deze afleveringen. Hopelijk is het niet weer meteen voorbij, waarna we weer maanden moeten wachten.
In de spoilers van volgende week, lees ik ditquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:40 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:45 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
[..]
In de spoilers van volgende week, lees ik dit.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ook de FB pagina van GTST doet vrolijk mee met de promotie voor Ludo's potentiele comeback, en alle fans van nu vinden het ook geweldig.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:45 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
[..]
In de spoilers van volgende week, lees ik dit.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:51 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Vindt Ferry toch overtuigend. Irritant, maar dat is hij altijd. Ik geloof hem wel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:49 schreef Frey het volgende:
Overigens vind ik het acteerwerk van Everon in deze lijn ook weer erg sterk, in tegenstelling tot Faily Doedel.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:54 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]Ah gelukkig, want daar had ik dus helemaal geen zin in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Hij was verschrikkelijk in de scènes met Everon vandaag.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vindt Ferry toch overtuigend. Irritant, maar dat is hij altijd. Ik geloof hem wel.
Why? Hij probeerde Bing te overtuigen dat hij niet gepraat had, niet ons.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij was verschrikkelijk in de scènes met Everon vandaag.
Zou niet weten wat die moeten komen doen. Laura stangen? Janine bezoeken?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:08 schreef GTSTFreak het volgende:
Ik had btw ergens gelezen dat Babette van Veen binnenkort terug keert, ik weet even niet meer waar, maar zou dat waar kunnen zijn?
Die ruzie met Laura was al lang opgelost voordat ze met Erik naar Brazilie vertrokquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou niet weten wat die moeten komen doen. Laura stangen? Janine bezoeken?
Verder heeft ze geen banden meer toch in Meerdijk?
Volgens mij heeft Erland Galjaard sinds kort niks meer over de reeks te zeggen?quote:
Sjors, Nina en Rikki zijn allemaal 16 geworden in acht jaar tijd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou niet weten wat die moeten komen doen. Laura stangen? Janine bezoeken?
Verder heeft ze geen banden meer toch in Meerdijk?
Komt wel weer als Sil terugkeert.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:21 schreef Karelzegt het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens. Laura wordt momenteel niet ingezet.
Ja Sil! Dat is een goede verhaallijn......quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Komt wel weer als Sil terugkeert.
En ik verwacht dat hij toch wel voor oktober 2015 terug is.
verstond ik ook idd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:19 schreef vencodark het volgende:
Zei Aysen nou Mark? Ludo verdacht van de moord op Mark?
seizoen 10 is een weekje vervroegd uitgegeven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:34 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Help, help, help ik snap er geen zak van. Seizoen 10 komt toch pas volgende week dinsdag 25 maart uit? En oh ja, heeft de leader saxofoon muziek? Zeg alsjeblieft ja want bij seizoen 9 was dat ook al niet zo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
VOLLEDIG mee eens!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:54 schreef Frey het volgende:
De rest is totaal niet boeiend overigens, vooral dat gedoe met Vincent niet. Duurt veel te lang.
Oh Sil... wat was de serie toen even goed zeg, met die Rutger-verhaallijn. Alle inwoners betrokken, Laura in een paar prachtige scènes, Janine in haar element, de vriendschap van Lucas, Sjoerd en Noud die onder druk kwam te staan, Charlie die de weg kwijt was... En die bekentenis van Sil uiteindelijk!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:38 schreef Karelzegt het volgende:
[..]
Ja Sil! Dat is een goede verhaallijn......
Alleen jammer van Rechercheur Slapzak.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:18 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oh Sil... wat was de serie toen even goed zeg, met die Rutger-verhaallijn. Alle inwoners betrokken, Laura in een paar prachtige scènes, Janine in haar element, de vriendschap van Lucas, Sjoerd en Noud die onder druk kwam te staan, Charlie die de weg kwijt was... En die bekentenis van Sil uiteindelijk!![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:02 schreef Frey het volgende:
Alleen jammer datDeze verhaallijn wordt vanaf nu zo spannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:54 schreef LetsGame het volgende:
[..]
seizoen 10 is een weekje vervroegd uitgegeven.Och gelukkig. Ik had al een heel leuk gevoel bij de 2e leader van seizoen 9, eindelijk de saxofoon muziek waar ik zo veel van hou, teleurstelling was groot toen bleek dat het nog steeds de oude tune wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:10 schreef Eerin het volgende:
Laura heeft het met dr eigen zoon gedaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin seizoen 10 bevatte nog de seizoen 9 leader hoor.. soort van..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:53 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Och gelukkig. Ik had al een heel leuk gevoel bij de 2e leader van seizoen 9, eindelijk de saxofoon muziek waar ik zo veel van hou, teleurstelling was groot toen bleek dat het nog steeds de oude tune was
Oh God ja dat was ik alweer vergeten. Nevermind thenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:54 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Laura heeft het met dr eigen zoon gedaan..
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:10 schreef Eerin het volgende:
Een neef/nicht is toch niet zo disturbing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag er zelfs mee trouwen volgens mij
Kim en Julian hadden het toch ook met elkaar gedaan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:54 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Heb ik hier ook weleens gelezen ja.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Kim en Julian hadden het toch ook met elkaar gedaan?
Vergeet niet dat Dennis het ook met zijn zus en nicht heeft gedaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:54 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Kim en Julian weet ik niet meer precies. Kim zei van wel, maar Julian wist het niet meer ofzo?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:25 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Heb ik hier ook weleens gelezen ja.Hoe precies weet ik ook niet.
En zo had je nog Dennis met nichtje Dian.
Carel Kortenaer die aan dochter Isabella zat. Terwijl hij dacht aan zijn net overleden vrouw geloof ik.
En er zou volgens mij ook iets geweest zijn tussen Jack en Sjors. Al was dat niet veel geloof ik.
Julian was dronken omdat hij in de knoop zat met Jessica. Kim deed vervolgens haar kleren uit en Julian ging hier op in, en toen belanden ze bij elkaar in bed. Julian en Kim weten dit allebei nog heel goed en hadden het er de volgende dag nog steeds over.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 02:29 schreef Woelli het volgende:
[..]
Kim en Julian weet ik niet meer precies. Kim zei van wel, maar Julian wist het niet meer ofzo?
Dennis inderdaad met zijn moeder, zus en nicht.
Isabella met haar vader.
En Jack en Sjors waten verliefd op elkaar, meer dan een zoen kwam er niet. Omdat toen bekend werd dat ze familie waren, al speelde Dian hun in eerste instantie uit elkaar.
Btw, waar heb je hem gekocht? Ik haal ze namelijk altijd bij de Media Markt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:29 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Begin seizoen 10 bevatte nog de seizoen 9 leader hoor.. soort van..
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:02 schreef GTSTFreak het volgende:
En ja hoor, ik kwam bij de Media Markt en daar lag ie in de schappen, mij te roepen. Ik had geluk, want het was de laatste. Ik gelijk alle leaders checken, wat ik wel raar vind is dat ze inderdaad steeds afwisselen. Zelfs in bijna midden seizoen 10 word nog steeds de leader van seizoen 9 gebruikt, en dan op eens weer de leader van seizoen 10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:29 schreef LetsGame het volgende:
Dat logo op haar arm, is dat er later niet uitgemonteerd ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik me helemaal niet voor de geest halen...
EDIT: Jup, latere versies hebben Laura in dit shot maar van iets dichterbij
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Woo, dat was ik alweer kwijt. Wat een raar programma is dit toch eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 02:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Dennis het ook met zijn zus en nicht heeft gedaan.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:28 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op maandag 24 maart 2014 17:15 schreef LetsGame het volgende:
quote:Op maandag 24 maart 2014 17:55 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Wel een rare karakterswitch, ineens is ie Lucas zijn fladderigheid beu... Terwijl dat altijd al een wappernicht is geweestquote:Op maandag 24 maart 2014 20:16 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik vind Menno veel geloofwaardiger als hij boos is dan als hij vrolijk is, dat laatste komt altijd zo nep over.
Ja dat wel, laten we het gooien op de roze bril die nu weg isquote:Op maandag 24 maart 2014 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wel een rare karakterswitch, ineens is ie Lucas zijn fladderigheid beu... Terwijl dat altijd al een wappernicht is geweest
Ludo mag trouwens wel een tijdje zo blijven, heerlijk. Al is het niet goed genoeg als in zijn voorgaande jaren. (Daar mee bedoel ik wel 1999-2005) want na die tijd werd ie best wel soft.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:32 schreef GTSTFreak het volgende:
Menno mag van mij een eind op rotten, wat een klootzak.
Ik zou het wel eens andersom willen zien, hoe zou het zijn als Lucas Menno zou mishandelen, hmm...quote:
Tja, ze moeten toch EEN manier vinden om hem de serie uit te helpen.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wel een rare karakterswitch, ineens is ie Lucas zijn fladderigheid beu... Terwijl dat altijd al een wappernicht is geweest
Uit zelfverdediging zou het best kunnen gebeuren.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:36 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Ik zou het wel eens andersom willen zien, hoe zou het zijn als Lucas Menno zou mishandelen, hmm...
Ja, maar dit gaat veel te ver ... ik snap niet dat Lucas nog daar is ....quote:Op maandag 24 maart 2014 20:16 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik vind Menno veel geloofwaardiger als hij boos is dan als hij vrolijk is, dat laatste komt altijd zo nep over.
Whahahaaaquote:Op maandag 24 maart 2014 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik wacht nu wel op de scene waarop Menno een appel uit de kont van Lucas eet...tijd voor een Junami-break
Misschien heb ik iets gemist, maar hij heeft Lucas toch 'maar' 1x geslagen? Niet dat ik dat goedpraat ofzo, maar ik kan wel snappen dat Menno hem verder helemaal de pan uit flipt.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:48 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, maar dit gaat veel te ver ... ik snap niet dat Lucas nog daar is ....
Er is nog een "aanvaring" geweest die net niet ontaardde in slaan, en nou dit ....quote:Op maandag 24 maart 2014 20:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets gemist, maar hij heeft Lucas toch 'maar' 1x geslagen? Niet dat ik dat goedpraat ofzo, maar ik kan wel snappen dat Menno hem verder helemaal de pan uit flipt.
Fladderigheid is één ding en allemaal leuk en aardig enzo. Maar zodra je door de 'fladderigheid' van je eigen man je baan dreigt kwijt te raken, meegesleurd wordt in iets dat eigenlijk illegaal is (Menno is nu namelijk medeplichtig) èn je met Ludo te maken krijgt. Tja.. dan zou ik mijzelf ook niet makkelijk meer kunnen inhouden. Zèker omdat Lucas keer op keer presteert het nòg erger te maken en precies het tegenovergestelde doet van wat hij zou moeten doen.
Ja dat weet ik wel inderdaad, maargoed. Hij heeft zich, op die ene, eerste keer na, dus relatief goed ingehouden weer.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
Er is nog een "aanvaring" geweest die net niet ontaardde in slaan, en nou dit ....
Net vóór de bruiloft was er een opmerking van de broer van Menno tegen Menno: of het beter ging met hem, over iets uit het verleden .... dus ik gok dat hij een "gewelddadig" verleden heeft ...
Als hij in een vorige relatie gewelddadig was en zijn partner heeft geen aangifte gedaan, dan zou het eventueel kunnen?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:09 schreef kissaa het volgende:
Maar Menno zal toch voordat hij agent werd, gescreend zijn? Kun je met een gewelddadig karakter agent worden? Ik weet het, in Meerdijk kan alles![]()
Ray had ook losse handen, dus misschien worden ze daar juist op gescreend bij de Meerdijkse politiequote:Op maandag 24 maart 2014 21:09 schreef kissaa het volgende:
Maar Menno zal toch voordat hij agent werd, gescreend zijn? Kun je met een gewelddadig karakter agent worden? Ik weet het, in Meerdijk kan alles![]()
Ben je echt zo naïef? In het echte leven zijn er genoeg verhalen over agenten die niet helemaal zuiver waren.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:09 schreef kissaa het volgende:
Het is bekend dat mensen diequote:Op maandag 24 maart 2014 21:09 schreef kissaa het volgende:
Alles duurt lang, ook die verhaallijn over wie Mike had vermoord. En om het nog erger te maken sloeg die hele ontknoping nergens opquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:42 schreef NBT het volgende:
Ja dat is wel veel spannender. maar alles word zo langrdraaadig! Ook die Maxime en vincent verhaallijn.... Duurt lang.
Omdat er nog geen vaste vervanger voor Rik is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:50 schreef LetsGame het volgende:
Ik had gisteren GTST vaag gekeken en ik zag dat Rik/hoofddoek Nuran nog in de leader zaten. Soms zijn ze supersnel en soms zijn ze supertraag met het updaten. Soms update en soms gewoon niet..
Over een maand of 6, als we het tempo van andere verhaallijnen bekijken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:04 schreef maily het volgende:
Wanneer komt Sjoerd erachter dat Wiet die ene melding verzonnen heeft?
As I said, volgens mij is Beau weer de planken op gegaan even terug, dus is dit een soort van korte flexwet voor hem. Tim is gewoon nog bij die creepy Willem die hem aanziet voor zijn eigen zoon of wat dan ook en drogeert hem zodat hij niet weg kan.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:29 schreef CherryOnTop het volgende:
Lukas eet vaker met stokjes dan Menno zo te zien
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:30 schreef Frey het volgende:
Seizoen 10:Je weet dat ik seizoen 10 niet zal aanschaffen, omdat het in mijn ogen de afbraak is van wat in mijn ogen de klassieke en gouden jaren waren. Desalniettemin ga ik je spoiler reportages wel goed in de gaten houden. Puur en alleen al omdat ik me afvraag hoe nou ook alweer precies 'de grote verandering' heeft plaatsgevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En als Ludo echt weer een beetje als van weleer wordt, dan is het regulier kijken misschien ook wat meer de moeite waard.
Een heer met stijl
Seizoen 10-vraagquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:06 schreef Frey het volgende:
Met Ludo en Stefano hadden ze inderdaad ook nooit zo moeten knoeien later. Zijn gewoon vader en zoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Seizoen 10-vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:10 schreef Frey het volgende:
Seizoen 10:De seizoen 10 updates!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat het vanaf dit seizoen zo'n beetje alleen Ludo is die jij nog echt interessant zal vinden of niet?![]()
Zitten zo ook nog wel een paar goeie verhaallijnen tussen, maar het is vanaf dan vooral Ludo ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:56 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
De seizoen 10 updates!![]()
Ik denk dat het vanaf dit seizoen zo'n beetje alleen Ludo is die jij nog echt interessant zal vinden of niet?![]()
En toch vind ik dat minder storend dan de Arnie/Dennis verhaallijn..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:06 schreef Frey het volgende:
Met Ludo en Stefano hadden ze inderdaad ook nooit zo moeten knoeien later. Zijn gewoon vader en zoon.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 01:14 schreef Frey het volgende:
Seizoen 10:Zit seizoen 10 ook in die plastic box waar seizoen 21 ook in zat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, alleen met kartonnen omhulsel erbij.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:43 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Zit seizoen 10 ook in die plastic box waar seizoen 21 ook in zat?
Volgende keer krijgen we alleen een omhulsel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:00 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, alleen met kartonnen omhulsel erbij.
Maak vooral veel foto's van die momenten hè, althans als je daar tijd en zin voor hebt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:03 schreef Frey het volgende:
Tot nu toe vermaak ik me nog uitstekend met seizoen 10, het voelt net alsof je nog naar een verlengde van seizoen 9 zit te kijken. Maar je voelt de grote verandering steeds meer naderen.
Het verdwijnen van de gebroeders Alberts uit het oude A&A pand, de verandering van de karakters van Robert en Laura en de verbouwing van huize Alberts zullen de voornaamste kenmerken zijn.
Was ik wel van plan ja.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maak vooral veel foto's van die momenten hè, althans als je daar tijd en zin voor hebt.
Kijk, dat lijkt tenminste ergens op.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:59 schreef GTSTFreak het volgende:
Geloof het of niet, ik zit bijna op het einde van seizoen 10... Ik heb echt elke dag minstens 30 afleveringen gekeken en in het weekend nog veel meer.
Frey, is that you?quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:59 schreef GTSTFreak het volgende:
Geloof het of niet, ik zit bijna op het einde van seizoen 10... Ik heb echt elke dag minstens 30 afleveringen gekeken en in het weekend nog veel meer.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Was ik wel van plan ja.De leader spoilert heel ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:40 schreef Frey het volgende:
Seizoen 10:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:27 schreef LetsGame het volgende:
[..]Inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Wat vind je van 't seizoen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:31 schreef GTSTFreak het volgende:
Ik zit nu te genieten tussen de vete van Robert en Phillip van Alphen
Opzich vind ik het een best goed seizoen. Alleen ik merk wel dat het steeds meer iets moderner wordt, en dat klinkt raar maar bijvoorbeeld de aftiteling is nu veranderd naar een preview van de volgende aflevering met rechts alle credits enzo, ook huize Alberts is veranderd dus ik merk dat het steeds meer de richting ingaat van de jaren 2001-2005 etc.quote:
Maar 't seizoen is geen teleurstelling voor je?quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:32 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Opzich vind ik het een best goed seizoen. Alleen ik merk wel dat het steeds meer iets moderner wordt, en dat klinkt raar maar bijvoorbeeld de aftiteling is nu veranderd naar een preview van de volgende aflevering met rechts alle credits enzo, ook huize Alberts is veranderd dus ik merk dat het steeds meer de richting ingaat van de jaren 2001-2005 etc.
Neehee, zeker niet. De verhaallijnen zijn heel goed in elkaar gezet en het acteerwerk is ook klasse. Vooral natuurlijk de scene's tussen Stefano en Ludo.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:33 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Maar 't seizoen is geen teleurstelling voor je?
Mooi om te horen, ik heb de box al 9 dagen en ik heb alleen afl 1736 gekekenquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:34 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Neehee, zeker niet. De verhaallijnen zijn heel goed in elkaar gezet en het acteerwerk is ook klasse. Vooral natuurlijk de scene's tussen Stefano en Ludo.
Ik doe heel kort over alle seizoenen, ik heb alleen over seizoen 5 ontzettend lang gedaan omdat ik dat echt een saai en bagger seizoen vond.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:36 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Mooi om te horen, ik heb de box al 9 dagen en ik heb alleen afl 1736 gekeken![]()
![]()
Maar oké, ik was toen nog ergens rond afl 1700 dacht ik![]()
Ik heb letterlijk een half jaar over seizoen 9 gedaan..
eind seizoen 5 was geweldig, sowieso een van de beste GTSTperiodesquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:37 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Ik doe heel kort over alle seizoenen, ik heb alleen over seizoen 5 ontzettend lang gedaan omdat ik dat echt een saai en bagger seizoen vond.
Dat ben ik wel idd met je eens, het einde was wel echt super goed. Babette acteerde ook echt heel goed in haar rol. ''Opgelapt lijk, kijk eens in de spiegel wijf''. Ik heb me slap gelachenquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:40 schreef LetsGame het volgende:
[..]
eind seizoen 5 was geweldig, sowieso een van de beste GTSTperiodes![]()
begin seizoen 5 en soms in 't midden was wel ietwat langdradig here and there ja.
Dat was echtquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:41 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Dat ben ik wel idd met je eens, het einde was wel echt super goed. Babette acteerde ook echt heel goed in haar rol. ''Opgelapt lijk, kijk eens in de spiegel wijf''. Ik heb me slap gelachen![]()
![]()
Dat oranje haar stond haar echt niet, vreselijk...quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:42 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat was echt![]()
![]()
Maar ten tijden van seizoen 4 en 5 zat Laura er ook zo uit, vond ik
Ben ik heel erg met je eens, heel erg. Vooral Laura krijgt echt een karakterswitch.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:46 schreef Frey het volgende:
Feit is helaas dat Robert en Laura naar de klote gaan in dit seizoen.
Borges, op z'n Hollands, een harde g. Letterlijk gezegd idd.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:48 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Ben ik heel erg met je eens, heel erg. Vooral Laura krijgt echt een karakterswitch.
Ik vraag me btw af hoe je de achternaam van Benjamin uitspreekt, ik zeg altijd letterlijk Borges
Ben benieuwdquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:49 schreef GTSTFreak het volgende:
Ik heb een leuke titel voor het volgende topic
Gewoon doen, joh.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:55 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Al twijfel ik of ik hem wel zal aanmaken, ben daar nooit echt goed in..
quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sporten is nergens goed voor. Ik win met mijn knie door enkel wodka en bier drinken
Wat een leuke nieuwe traditie dit. Allemaal onze wonden uploaden en postenZolang Ludo er mee weg komt is alles goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ludo is tegenwoordig geen schurk meer maar een bedreven uploader van verwondingen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zolang Ludo er mee weg komt is alles goed.
Ludo is gelukkig weer een beetje schurk aan het worden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ludo is tegenwoordig geen schurk meer maar een bedreven uploader van verwondingen?
GTST zit ook nooit stil.
Het is bijna zover ...quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:55 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Al twijfel ik of ik hem wel zal aanmaken, ben daar nooit echt goed in..
Klinkt echt alsof ik de president moet gaan reden ofsquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:19 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Zet hem op! Sterkte! En maak er wat moois van! We rekenen op je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |