Help, help, help ik snap er geen zak van. Seizoen 10 komt toch pas volgende week dinsdag 25 maart uit? En oh ja, heeft de leader saxofoon muziek? Zeg alsjeblieft ja want bij seizoen 9 was dat ook al niet zo..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:05 schreef LetsGame het volgende:
Vanmiddag seizoen 10 opgehaald![]()
[ afbeelding ]
Die ging vandaag best lekker.quote:
Ergens wel, ze was vast gestoord maar wie is het?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:37 schreef GTSTFreak het volgende:
Herinneren jullie je deze vrouw nog?[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Alice de Boer, ons lekker gestoorde wijf die Ome Govert aan het lijntje gehouden heeft <3quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ergens wel, ze was vast gestoord maar wie is het?
Vincent is toch allesbehalve knap? Met z'n kale knikker.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die ging vandaag best lekker.
Over lekker gesproken: Vincent moet toch wel de lekkerste man uit de gtst geschiedenis zijn. Wat kan die heeeerlijke blikken toewerpen zeg.![]()
Niet zo gek dat Nina, Lorena en die ex hem willen.
Die idiote droomscène van die vrouwen die helemaal weggleden bij Mike destijds, die hadden ze voor Vincent moeten bewaren.
Ik hou ook absoluut niet van kaal maar zijn gezicht vind ik echt heel mooi.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vincent is toch allesbehalve knap? Met z'n kale knikker.
Oh, ik echt totaal nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hou ook absoluut niet van kaal maar zijn gezicht vind ik echt heel mooi.
Dat smaken zo kunnen verschillen hè.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, ik echt totaal niet. Vind het trouwens ook een slechte acteur. Ik zie nauwelijks verandering in zijn gezicht; of hij nou blij of boos is.
Dat lijkt mij dan weer raar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:12 schreef DjinN het volgende:
Boahhh ik wil wel over Vincents kale kop kriebelen![]()
![]()
Make it shinequote:Op woensdag 19 maart 2014 21:12 schreef DjinN het volgende:
Boahhh ik wil wel over Vincents kale kop kriebelen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lisette toch?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ergens wel, ze was vast gestoord maar wie is het?
Kan me die helemaal niet meer herinneren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:51 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Week 2 en 3 van seizoen 10 had een andere leader.
Ben ik wel met je eens. Laura wordt momenteel niet ingezet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 06:57 schreef GTSTFreak het volgende:
Ik vind dat Laura weer eens een iets grotere verhaallijn moet krijgen, ze staat daar maar in de Rozenboom niks te doen.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:11 schreef Claude_Viole het volgende:
Volgende week wordt het nog leuker....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8 Makes 1 Team
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:45 schreef DjinN het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |