Nah .... waarom had Vincent dan tranende ogen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:48 schreef vencodark het volgende:
Vincent en die ex hebben ook totaal geen chemie met elkaar.
Omdat hij door haar zn leuter nog steeds niet in Nina heeft kunnen stoppen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:42 schreef maily het volgende:
[..]
Nah .... waarom had Vincent dan tranende ogen?
Week 2 en 3 van seizoen 10 had een andere leader.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:49 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wat is dat voor leadershot van Charlie linksboven?
Kan ik mij helemaal niet meer herinneren.
Ik weet wel dat er een van Charlie met Morris was waarbij ze een auto aan het schoonmaken waren.
Ik denk dat Maxime ze net tegenhoudt voordat het echt gebeurt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:40 schreef GwaiLow het volgende:
Milou gaat er weer snel uit toch?
Denk trouwens dat Vincent en Nina uiteindelijk gewoon van bil gaan.
Ik hoop dat maxime eens oprotquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:22 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik denk dat Maxime ze net tegenhoudt voordat het echt gebeurt.
Maar eerst moet ze even de familie Sanders uitgewerkt worden terwijl Janine terug bij Ludo komtquote:
Prima!quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:27 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Maar eerst moet ze even de familie Sanders uitgewerkt worden terwijl Janine terug bij Ludo komt
Datquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:27 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Maar eerst moet ze even de familie Sanders uitgewerkt worden terwijl Janine terug bij Ludo komt
quote:
Gofferquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:07 schreef luftersel het volgende:
Ik dacht heel even dat Sjors zei: 'Ziet er mooi uit, die vagina van Tim'
Equote:Op woensdag 19 maart 2014 20:10 schreef luftersel het volgende:
Wat wil die koe van een Milou nou eigenlijk? Zeikwijf.
Ja, inderdaad. Af en toe denk ik dat ze niet helemaal 100% is.quote:
quote:
Idd, ze gedraagd zichzelf zelfs als een koe. Koeien hebben ook altijd van die lodderige ogen, kijken ook altijd dommig uit hun ogenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:10 schreef luftersel het volgende:
Wat wil die koe van een Milou nou eigenlijk? Zeikwijf.
En als ze praat lijkt ze trouwens ook op een koe die aan het eten is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:16 schreef DjinN het volgende:
[..]
Idd, ze gedraagd zichzelf zelfs als een koe. Koeien hebben ook altijd van die lodderige ogen, kijken ook altijd dommig uit hun ogen
Erg genoeg is het nog waar ookquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:20 schreef luftersel het volgende:
[..]
En als ze praat lijkt ze trouwens ook op een koe die aan het eten is.
[ afbeelding ]
Zie de gelijkenis...
WAHAHAH Ik wilde het echt gewoon net gaan zeggenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:20 schreef luftersel het volgende:
[..]
En als ze praat lijkt ze trouwens ook op een koe die aan het eten is.
[ afbeelding ]
Zie de gelijkenis...
Als je dat al lelijk vindtquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:24 schreef Donnis het volgende:
Erg lelijk meisje die Wiet en ook nog een erg nare en zeurderige rol.
Het wordt alweer minder ...quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:26 schreef CherryOnTop het volgende:
Kijk nou, Jef heeft nog eens een keer een enigszins leuke scene.
Sommige mannen zullen haar vast knap vinden maar door die schelle stem en die kop die ze hele tijd trekt kan ik er niks mee.quote:
Dat vind ik al een hele andere postquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:28 schreef Donnis het volgende:
[..]
Sommige mannen zullen haar vast knap vinden maar door die schelle stem en die kop die ze hele tijd trekt kan ik er niks mee.
Help, help, help ik snap er geen zak van. Seizoen 10 komt toch pas volgende week dinsdag 25 maart uit? En oh ja, heeft de leader saxofoon muziek? Zeg alsjeblieft ja want bij seizoen 9 was dat ook al niet zo..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:05 schreef LetsGame het volgende:
Vanmiddag seizoen 10 opgehaald![]()
[ afbeelding ]
Die ging vandaag best lekker.quote:
Ergens wel, ze was vast gestoord maar wie is het?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:37 schreef GTSTFreak het volgende:
Herinneren jullie je deze vrouw nog?[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Alice de Boer, ons lekker gestoorde wijf die Ome Govert aan het lijntje gehouden heeft <3quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ergens wel, ze was vast gestoord maar wie is het?
Vincent is toch allesbehalve knap? Met z'n kale knikker.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die ging vandaag best lekker.
Over lekker gesproken: Vincent moet toch wel de lekkerste man uit de gtst geschiedenis zijn. Wat kan die heeeerlijke blikken toewerpen zeg.![]()
Niet zo gek dat Nina, Lorena en die ex hem willen.
Die idiote droomscène van die vrouwen die helemaal weggleden bij Mike destijds, die hadden ze voor Vincent moeten bewaren.
Ik hou ook absoluut niet van kaal maar zijn gezicht vind ik echt heel mooi.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vincent is toch allesbehalve knap? Met z'n kale knikker.
Oh, ik echt totaal nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hou ook absoluut niet van kaal maar zijn gezicht vind ik echt heel mooi.
Dat smaken zo kunnen verschillen hè.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, ik echt totaal niet. Vind het trouwens ook een slechte acteur. Ik zie nauwelijks verandering in zijn gezicht; of hij nou blij of boos is.
Dat lijkt mij dan weer raar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:12 schreef DjinN het volgende:
Boahhh ik wil wel over Vincents kale kop kriebelen![]()
![]()
Make it shinequote:Op woensdag 19 maart 2014 21:12 schreef DjinN het volgende:
Boahhh ik wil wel over Vincents kale kop kriebelen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lisette toch?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ergens wel, ze was vast gestoord maar wie is het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |