Omg wauw ik dacht echt dat ik de enige was die er zo over dachtquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:29 schreef kwiwi het volgende:
Wat acteert die milou toch slecht. Ik dacht dat het misschien beter zou worden na een paar afleveringen maar helaas.
Inderdaad ....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:29 schreef kwiwi het volgende:
Wat acteert die milou toch slecht. Ik dacht dat het misschien beter zou worden na een paar afleveringen maar helaas.
Zei ik gelijk al bij de komst van Vincent. Die gaan vroeg of laat van bil.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:14 schreef ZaZoe het volgende:
Sjors aandacht voor Vincent,..zit er weer een nieuwe verhaallijn aan te komen?
Wat is dat voor leadershot van Charlie linksboven?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:05 schreef LetsGame het volgende:
Vanmiddag seizoen 10 opgehaald![]()
[ afbeelding ]
Nah .... waarom had Vincent dan tranende ogen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:48 schreef vencodark het volgende:
Vincent en die ex hebben ook totaal geen chemie met elkaar.
Omdat hij door haar zn leuter nog steeds niet in Nina heeft kunnen stoppen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:42 schreef maily het volgende:
[..]
Nah .... waarom had Vincent dan tranende ogen?
Week 2 en 3 van seizoen 10 had een andere leader.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:49 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wat is dat voor leadershot van Charlie linksboven?
Kan ik mij helemaal niet meer herinneren.
Ik weet wel dat er een van Charlie met Morris was waarbij ze een auto aan het schoonmaken waren.
Ik denk dat Maxime ze net tegenhoudt voordat het echt gebeurt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:40 schreef GwaiLow het volgende:
Milou gaat er weer snel uit toch?
Denk trouwens dat Vincent en Nina uiteindelijk gewoon van bil gaan.
Ik hoop dat maxime eens oprotquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:22 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik denk dat Maxime ze net tegenhoudt voordat het echt gebeurt.
Maar eerst moet ze even de familie Sanders uitgewerkt worden terwijl Janine terug bij Ludo komtquote:
Prima!quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:27 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Maar eerst moet ze even de familie Sanders uitgewerkt worden terwijl Janine terug bij Ludo komt
Datquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:27 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Maar eerst moet ze even de familie Sanders uitgewerkt worden terwijl Janine terug bij Ludo komt
quote:
Gofferquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:07 schreef luftersel het volgende:
Ik dacht heel even dat Sjors zei: 'Ziet er mooi uit, die vagina van Tim'
Equote:Op woensdag 19 maart 2014 20:10 schreef luftersel het volgende:
Wat wil die koe van een Milou nou eigenlijk? Zeikwijf.
Ja, inderdaad. Af en toe denk ik dat ze niet helemaal 100% is.quote:
quote:
Idd, ze gedraagd zichzelf zelfs als een koe. Koeien hebben ook altijd van die lodderige ogen, kijken ook altijd dommig uit hun ogenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:10 schreef luftersel het volgende:
Wat wil die koe van een Milou nou eigenlijk? Zeikwijf.
En als ze praat lijkt ze trouwens ook op een koe die aan het eten is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:16 schreef DjinN het volgende:
[..]
Idd, ze gedraagd zichzelf zelfs als een koe. Koeien hebben ook altijd van die lodderige ogen, kijken ook altijd dommig uit hun ogen
Erg genoeg is het nog waar ookquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:20 schreef luftersel het volgende:
[..]
En als ze praat lijkt ze trouwens ook op een koe die aan het eten is.
[ afbeelding ]
Zie de gelijkenis...
WAHAHAH Ik wilde het echt gewoon net gaan zeggenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:20 schreef luftersel het volgende:
[..]
En als ze praat lijkt ze trouwens ook op een koe die aan het eten is.
[ afbeelding ]
Zie de gelijkenis...
Als je dat al lelijk vindtquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:24 schreef Donnis het volgende:
Erg lelijk meisje die Wiet en ook nog een erg nare en zeurderige rol.
Het wordt alweer minder ...quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:26 schreef CherryOnTop het volgende:
Kijk nou, Jef heeft nog eens een keer een enigszins leuke scene.
Sommige mannen zullen haar vast knap vinden maar door die schelle stem en die kop die ze hele tijd trekt kan ik er niks mee.quote:
Dat vind ik al een hele andere postquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:28 schreef Donnis het volgende:
[..]
Sommige mannen zullen haar vast knap vinden maar door die schelle stem en die kop die ze hele tijd trekt kan ik er niks mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |