Gofferquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:07 schreef luftersel het volgende:
Ik dacht heel even dat Sjors zei: 'Ziet er mooi uit, die vagina van Tim'
Equote:Op woensdag 19 maart 2014 20:10 schreef luftersel het volgende:
Wat wil die koe van een Milou nou eigenlijk? Zeikwijf.
Ja, inderdaad. Af en toe denk ik dat ze niet helemaal 100% is.quote:
quote:
Idd, ze gedraagd zichzelf zelfs als een koe. Koeien hebben ook altijd van die lodderige ogen, kijken ook altijd dommig uit hun ogenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:10 schreef luftersel het volgende:
Wat wil die koe van een Milou nou eigenlijk? Zeikwijf.
En als ze praat lijkt ze trouwens ook op een koe die aan het eten is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:16 schreef DjinN het volgende:
[..]
Idd, ze gedraagd zichzelf zelfs als een koe. Koeien hebben ook altijd van die lodderige ogen, kijken ook altijd dommig uit hun ogen
Erg genoeg is het nog waar ookquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:20 schreef luftersel het volgende:
[..]
En als ze praat lijkt ze trouwens ook op een koe die aan het eten is.
[ afbeelding ]
Zie de gelijkenis...
WAHAHAH Ik wilde het echt gewoon net gaan zeggenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:20 schreef luftersel het volgende:
[..]
En als ze praat lijkt ze trouwens ook op een koe die aan het eten is.
[ afbeelding ]
Zie de gelijkenis...
Als je dat al lelijk vindtquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:24 schreef Donnis het volgende:
Erg lelijk meisje die Wiet en ook nog een erg nare en zeurderige rol.
Het wordt alweer minder ...quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:26 schreef CherryOnTop het volgende:
Kijk nou, Jef heeft nog eens een keer een enigszins leuke scene.
Sommige mannen zullen haar vast knap vinden maar door die schelle stem en die kop die ze hele tijd trekt kan ik er niks mee.quote:
Dat vind ik al een hele andere postquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:28 schreef Donnis het volgende:
[..]
Sommige mannen zullen haar vast knap vinden maar door die schelle stem en die kop die ze hele tijd trekt kan ik er niks mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |