Ray had ook losse handen, dus misschien worden ze daar juist op gescreend bij de Meerdijkse politiequote:Op maandag 24 maart 2014 21:09 schreef kissaa het volgende:
Maar Menno zal toch voordat hij agent werd, gescreend zijn? Kun je met een gewelddadig karakter agent worden? Ik weet het, in Meerdijk kan alles![]()
Ben je echt zo naïef? In het echte leven zijn er genoeg verhalen over agenten die niet helemaal zuiver waren.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:09 schreef kissaa het volgende:
Maar Menno zal toch voordat hij agent werd, gescreend zijn? Kun je met een gewelddadig karakter agent worden? Ik weet het, in Meerdijk kan alles![]()
Het is bekend dat mensen diequote:Op maandag 24 maart 2014 21:09 schreef kissaa het volgende:
Alles duurt lang, ook die verhaallijn over wie Mike had vermoord. En om het nog erger te maken sloeg die hele ontknoping nergens opquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:42 schreef NBT het volgende:
Ja dat is wel veel spannender. maar alles word zo langrdraaadig! Ook die Maxime en vincent verhaallijn.... Duurt lang.
Omdat er nog geen vaste vervanger voor Rik is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:50 schreef LetsGame het volgende:
Ik had gisteren GTST vaag gekeken en ik zag dat Rik/hoofddoek Nuran nog in de leader zaten. Soms zijn ze supersnel en soms zijn ze supertraag met het updaten. Soms update en soms gewoon niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Over een maand of 6, als we het tempo van andere verhaallijnen bekijken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:04 schreef maily het volgende:
Wanneer komt Sjoerd erachter dat Wiet die ene melding verzonnen heeft?
As I said, volgens mij is Beau weer de planken op gegaan even terug, dus is dit een soort van korte flexwet voor hem. Tim is gewoon nog bij die creepy Willem die hem aanziet voor zijn eigen zoon of wat dan ook en drogeert hem zodat hij niet weg kan.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:29 schreef CherryOnTop het volgende:
Lukas eet vaker met stokjes dan Menno zo te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |