Ludo mag trouwens wel een tijdje zo blijven, heerlijk. Al is het niet goed genoeg als in zijn voorgaande jaren. (Daar mee bedoel ik wel 1999-2005) want na die tijd werd ie best wel soft.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:32 schreef GTSTFreak het volgende:
Menno mag van mij een eind op rotten, wat een klootzak.
Ik zou het wel eens andersom willen zien, hoe zou het zijn als Lucas Menno zou mishandelen, hmm...quote:
Tja, ze moeten toch EEN manier vinden om hem de serie uit te helpen.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wel een rare karakterswitch, ineens is ie Lucas zijn fladderigheid beu... Terwijl dat altijd al een wappernicht is geweest
Uit zelfverdediging zou het best kunnen gebeuren.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:36 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Ik zou het wel eens andersom willen zien, hoe zou het zijn als Lucas Menno zou mishandelen, hmm...
Ja, maar dit gaat veel te ver ... ik snap niet dat Lucas nog daar is ....quote:Op maandag 24 maart 2014 20:16 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik vind Menno veel geloofwaardiger als hij boos is dan als hij vrolijk is, dat laatste komt altijd zo nep over.
Whahahaaaquote:Op maandag 24 maart 2014 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik wacht nu wel op de scene waarop Menno een appel uit de kont van Lucas eet...tijd voor een Junami-break
Misschien heb ik iets gemist, maar hij heeft Lucas toch 'maar' 1x geslagen? Niet dat ik dat goedpraat ofzo, maar ik kan wel snappen dat Menno hem verder helemaal de pan uit flipt.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:48 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, maar dit gaat veel te ver ... ik snap niet dat Lucas nog daar is ....
Er is nog een "aanvaring" geweest die net niet ontaardde in slaan, en nou dit ....quote:Op maandag 24 maart 2014 20:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets gemist, maar hij heeft Lucas toch 'maar' 1x geslagen? Niet dat ik dat goedpraat ofzo, maar ik kan wel snappen dat Menno hem verder helemaal de pan uit flipt.
Fladderigheid is één ding en allemaal leuk en aardig enzo. Maar zodra je door de 'fladderigheid' van je eigen man je baan dreigt kwijt te raken, meegesleurd wordt in iets dat eigenlijk illegaal is (Menno is nu namelijk medeplichtig) èn je met Ludo te maken krijgt. Tja.. dan zou ik mijzelf ook niet makkelijk meer kunnen inhouden. Zèker omdat Lucas keer op keer presteert het nòg erger te maken en precies het tegenovergestelde doet van wat hij zou moeten doen.
Ja dat weet ik wel inderdaad, maargoed. Hij heeft zich, op die ene, eerste keer na, dus relatief goed ingehouden weer.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
Er is nog een "aanvaring" geweest die net niet ontaardde in slaan, en nou dit ....
Net vóór de bruiloft was er een opmerking van de broer van Menno tegen Menno: of het beter ging met hem, over iets uit het verleden .... dus ik gok dat hij een "gewelddadig" verleden heeft ...
Als hij in een vorige relatie gewelddadig was en zijn partner heeft geen aangifte gedaan, dan zou het eventueel kunnen?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:09 schreef kissaa het volgende:
Maar Menno zal toch voordat hij agent werd, gescreend zijn? Kun je met een gewelddadig karakter agent worden? Ik weet het, in Meerdijk kan alles![]()
Ray had ook losse handen, dus misschien worden ze daar juist op gescreend bij de Meerdijkse politiequote:Op maandag 24 maart 2014 21:09 schreef kissaa het volgende:
Maar Menno zal toch voordat hij agent werd, gescreend zijn? Kun je met een gewelddadig karakter agent worden? Ik weet het, in Meerdijk kan alles![]()
Ben je echt zo naïef? In het echte leven zijn er genoeg verhalen over agenten die niet helemaal zuiver waren.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:09 schreef kissaa het volgende:
Het is bekend dat mensen diequote:Op maandag 24 maart 2014 21:09 schreef kissaa het volgende:
Alles duurt lang, ook die verhaallijn over wie Mike had vermoord. En om het nog erger te maken sloeg die hele ontknoping nergens opquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:42 schreef NBT het volgende:
Ja dat is wel veel spannender. maar alles word zo langrdraaadig! Ook die Maxime en vincent verhaallijn.... Duurt lang.
Omdat er nog geen vaste vervanger voor Rik is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:50 schreef LetsGame het volgende:
Ik had gisteren GTST vaag gekeken en ik zag dat Rik/hoofddoek Nuran nog in de leader zaten. Soms zijn ze supersnel en soms zijn ze supertraag met het updaten. Soms update en soms gewoon niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |