SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Vindt wel geinig.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wat een baas die Ludo. Niet gewend om te wachten, 20 euro geven en dan nippen aan zijn jus. Hoe cliché wil je het hebben.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:35 schreef Frey het volgende:
Shortie:Ben benieuwd,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Inderdaad, dat zou echt een hele grote blunder zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:40 schreef Frey het volgende:
Eindelijk weer genieten van Ludo in deze afleveringen. Hopelijk is het niet weer meteen voorbij, waarna we weer maanden moeten wachten.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:40 schreef Frey het volgende:
Eindelijk weer genieten van Ludo in deze afleveringen. Hopelijk is het niet weer meteen voorbij, waarna we weer maanden moeten wachten.
In de spoilers van volgende week, lees ik ditquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:40 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:45 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
[..]
In de spoilers van volgende week, lees ik dit.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ook de FB pagina van GTST doet vrolijk mee met de promotie voor Ludo's potentiele comeback, en alle fans van nu vinden het ook geweldig.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:45 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
[..]
In de spoilers van volgende week, lees ik dit.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:51 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Vindt Ferry toch overtuigend. Irritant, maar dat is hij altijd. Ik geloof hem wel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:49 schreef Frey het volgende:
Overigens vind ik het acteerwerk van Everon in deze lijn ook weer erg sterk, in tegenstelling tot Faily Doedel.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:54 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]Ah gelukkig, want daar had ik dus helemaal geen zin in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Hij was verschrikkelijk in de scènes met Everon vandaag.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vindt Ferry toch overtuigend. Irritant, maar dat is hij altijd. Ik geloof hem wel.
Why? Hij probeerde Bing te overtuigen dat hij niet gepraat had, niet ons.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij was verschrikkelijk in de scènes met Everon vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |