Ja, ze heeft stiekem in het foto-album van Vincent gekeken, en kwam daar oa. een bierviltje tegen met een boodschap en het telefoonnummer van Milou .....quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft Maxime weer iemand opgetrokelt ja. Eerst die kennis van Janine nou weer dit.. Enge vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:12 schreef Frey het volgende:
Spoilers voor 24 t/m 27 maart:BingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gezien de introductie van Milou als bijpersonage, kun je daar minimaal nog anderhalve maand op wachten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:00 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt onderhand wel een keer tijd dat Maxime als moeder ontmaskerd wordt... hoe lang kun je iets rekken zeg
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:12 schreef Frey het volgende:
Spoilers voor 24 t/m 27 maart:Wow, Ludo lijkt écht in actie te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
Vincent zit er nu een paar maanden in, maar volgens mij hebben mensen die de afgelopen maanden niet hebben gezien, niks gemist. Is de verhaallijn überhaupt al verder gekomen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:36 schreef vencodark het volgende:
Die Milou acteert wel vreselijk trouwens. VIndt haar ook niet van toegevoegde waarde nog voor het personage Vincent.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:08 schreef luftersel het volgende:
Kunnen ze Lucas er niet uitgooien en vervangen door Menno?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:51 schreef Frey het volgende:
Shortie:Mja, daar is alles mee gezegd. De eerste shortie in tijden die ik weer kijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als ik het goed begrijp, voor iemand die sinds het begin van het seizoen niet meer heeft gekeken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik snap de vergelijking met Aysen en Dian totaal niet. Aysen en Maxime komen overal mee weg, dat kon je toch echt niet van Dian zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond Dian 2 juist leuk.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |