Zou niet weten wat die moeten komen doen. Laura stangen? Janine bezoeken?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:08 schreef GTSTFreak het volgende:
Ik had btw ergens gelezen dat Babette van Veen binnenkort terug keert, ik weet even niet meer waar, maar zou dat waar kunnen zijn?
Die ruzie met Laura was al lang opgelost voordat ze met Erik naar Brazilie vertrokquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou niet weten wat die moeten komen doen. Laura stangen? Janine bezoeken?
Verder heeft ze geen banden meer toch in Meerdijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heeft Erland Galjaard sinds kort niks meer over de reeks te zeggen?quote:
Sjors, Nina en Rikki zijn allemaal 16 geworden in acht jaar tijd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou niet weten wat die moeten komen doen. Laura stangen? Janine bezoeken?
Verder heeft ze geen banden meer toch in Meerdijk?
Komt wel weer als Sil terugkeert.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:21 schreef Karelzegt het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens. Laura wordt momenteel niet ingezet.
Ja Sil! Dat is een goede verhaallijn......quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Komt wel weer als Sil terugkeert.
En ik verwacht dat hij toch wel voor oktober 2015 terug is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
verstond ik ook idd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:19 schreef vencodark het volgende:
Zei Aysen nou Mark? Ludo verdacht van de moord op Mark?
seizoen 10 is een weekje vervroegd uitgegeven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:34 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Help, help, help ik snap er geen zak van. Seizoen 10 komt toch pas volgende week dinsdag 25 maart uit? En oh ja, heeft de leader saxofoon muziek? Zeg alsjeblieft ja want bij seizoen 9 was dat ook al niet zo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
VOLLEDIG mee eens!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:54 schreef Frey het volgende:
De rest is totaal niet boeiend overigens, vooral dat gedoe met Vincent niet. Duurt veel te lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Oh Sil... wat was de serie toen even goed zeg, met die Rutger-verhaallijn. Alle inwoners betrokken, Laura in een paar prachtige scènes, Janine in haar element, de vriendschap van Lucas, Sjoerd en Noud die onder druk kwam te staan, Charlie die de weg kwijt was... En die bekentenis van Sil uiteindelijk!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:38 schreef Karelzegt het volgende:
[..]
Ja Sil! Dat is een goede verhaallijn......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |