Alleen jammer van Rechercheur Slapzak.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:18 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oh Sil... wat was de serie toen even goed zeg, met die Rutger-verhaallijn. Alle inwoners betrokken, Laura in een paar prachtige scènes, Janine in haar element, de vriendschap van Lucas, Sjoerd en Noud die onder druk kwam te staan, Charlie die de weg kwijt was... En die bekentenis van Sil uiteindelijk!![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:02 schreef Frey het volgende:
Alleen jammer datDeze verhaallijn wordt vanaf nu zo spannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:54 schreef LetsGame het volgende:
[..]
seizoen 10 is een weekje vervroegd uitgegeven.Och gelukkig. Ik had al een heel leuk gevoel bij de 2e leader van seizoen 9, eindelijk de saxofoon muziek waar ik zo veel van hou, teleurstelling was groot toen bleek dat het nog steeds de oude tune wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:10 schreef Eerin het volgende:
Laura heeft het met dr eigen zoon gedaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin seizoen 10 bevatte nog de seizoen 9 leader hoor.. soort van..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:53 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Och gelukkig. Ik had al een heel leuk gevoel bij de 2e leader van seizoen 9, eindelijk de saxofoon muziek waar ik zo veel van hou, teleurstelling was groot toen bleek dat het nog steeds de oude tune was
Oh God ja dat was ik alweer vergeten. Nevermind thenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:54 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Laura heeft het met dr eigen zoon gedaan..
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:10 schreef Eerin het volgende:
Een neef/nicht is toch niet zo disturbing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag er zelfs mee trouwen volgens mij
Kim en Julian hadden het toch ook met elkaar gedaan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:54 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Heb ik hier ook weleens gelezen ja.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Kim en Julian hadden het toch ook met elkaar gedaan?
Vergeet niet dat Dennis het ook met zijn zus en nicht heeft gedaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:54 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Kim en Julian weet ik niet meer precies. Kim zei van wel, maar Julian wist het niet meer ofzo?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:25 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Heb ik hier ook weleens gelezen ja.Hoe precies weet ik ook niet.
En zo had je nog Dennis met nichtje Dian.
Carel Kortenaer die aan dochter Isabella zat. Terwijl hij dacht aan zijn net overleden vrouw geloof ik.
En er zou volgens mij ook iets geweest zijn tussen Jack en Sjors. Al was dat niet veel geloof ik.
Julian was dronken omdat hij in de knoop zat met Jessica. Kim deed vervolgens haar kleren uit en Julian ging hier op in, en toen belanden ze bij elkaar in bed. Julian en Kim weten dit allebei nog heel goed en hadden het er de volgende dag nog steeds over.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 02:29 schreef Woelli het volgende:
[..]
Kim en Julian weet ik niet meer precies. Kim zei van wel, maar Julian wist het niet meer ofzo?
Dennis inderdaad met zijn moeder, zus en nicht.
Isabella met haar vader.
En Jack en Sjors waten verliefd op elkaar, meer dan een zoen kwam er niet. Omdat toen bekend werd dat ze familie waren, al speelde Dian hun in eerste instantie uit elkaar.
Btw, waar heb je hem gekocht? Ik haal ze namelijk altijd bij de Media Markt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:29 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Begin seizoen 10 bevatte nog de seizoen 9 leader hoor.. soort van..
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:02 schreef GTSTFreak het volgende:
En ja hoor, ik kwam bij de Media Markt en daar lag ie in de schappen, mij te roepen. Ik had geluk, want het was de laatste. Ik gelijk alle leaders checken, wat ik wel raar vind is dat ze inderdaad steeds afwisselen. Zelfs in bijna midden seizoen 10 word nog steeds de leader van seizoen 9 gebruikt, en dan op eens weer de leader van seizoen 10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:29 schreef LetsGame het volgende:
Dat logo op haar arm, is dat er later niet uitgemonteerd ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik me helemaal niet voor de geest halen...
EDIT: Jup, latere versies hebben Laura in dit shot maar van iets dichterbij
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Woo, dat was ik alweer kwijt. Wat een raar programma is dit toch eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 02:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Dennis het ook met zijn zus en nicht heeft gedaan.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:28 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op maandag 24 maart 2014 17:15 schreef LetsGame het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 maart 2014 17:55 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |