CD's luister ik niet, LP's scrobble ik gewoonquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, ik luister toch nog meer cd's en lp's dan via de pc
Handmatig scrobblen dan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:45 schreef Moody het volgende:
Ik luister voornamelijk CD's
Mijn Last.fm schiet daarom niet echt op.
maar die heeft ook albums met 18 nummers en zoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:43 schreef Kerftminister het volgende:
Dat is inderdaad best weinig, dat haal ik met Elvis Costello dit jaar al 2 keer.
Klopt, duren ook altijd erg kort. Daarom verbaas ik me dat J Dilla er niet tussenstaat, mijn favo album is van hem en heeft 30 nummers in 34 minuten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:47 schreef ranja het volgende:
[..]
maar die heeft ook albums met 18 nummers en zo
ik las genitaliteitquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:51 schreef Moody het volgende:
Je moet geen karikatuur van jezelf worden natuurlijk
Als je alleen indie-vrouwen aanbid, aanbid je een boel genialiteit niet.
Waar heb je topic CLVIII gelaten?quote:
Wat een kutbandquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op mijn last.fm staat Placebo nog altijd bovenaan.
Wiz Khalifa staat hier nog in mijn top 20, net als Frank Ocean.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op mijn last.fm staat Placebo nog altijd bovenaan.
Frank > Wizquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:54 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wiz Khalifa staat hier nog in mijn top 20, net als Frank Ocean.
Eerste drie albums zijn wel goed. Hebben wel een goede sound.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een kutbandDat laatste album
__
Placebo is geen kutband joh.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een kutbandDat laatste album
__
Ja, QOTSA en Blur zijn echt pure indie.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:55 schreef Kerftminister het volgende:
Oja en Daddy Yankee
[ afbeelding ]
Wat is mijn top 20 toch erg on-indie.
Veel beter dit:
[ afbeelding ]
Neejoh!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Placebo is geen kutband joh.
Maar, mentaal heb je dan wel een flinke sprong gemaaktquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:55 schreef Tchock het volgende:
Als ik morgen besluit dat Radiohead kut is duurt het letterlijk jaren en jaren en jaren voor ze niet meer op 1 staan. De voorsprong is echt gigantisch.
Wat?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar, mentaal heb je dan wel een flinke sprong gemaakt
Wel alternatief, dat bedoel ik meer.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, QOTSA en Blur zijn echt pure indie.
Wel echt duidelijk hun beste.quote:
Meds is de beste vind ik, voor zover ik ze ken (lang niet alles).quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel echt duidelijk hun beste.
Deze mag er ook zijn:quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel echt duidelijk hun beste.
De rustige nummers gewoon vermijdenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Deze mag er ook zijn:
Maar idd, weinig klassiekers. Blijft een emo-bandje he.
Ah het Bloc Party syndroom.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De rustige nummers gewoon vermijden
Ben wel trots op deze mooie top25quote:Arcade Fire
Vampire Weekend
Sufjan Stevens
Queens of the Stone Age
Arctic Monkeys
The Smashing Pumpkins
Blur
The Decemberists
The Flaming Lips
Suede
Coldplay
Depeche Mode
Sigur Ros
Radiohead
Beck
Grizzly Bear
Bruce Springsteen
Modest Mouse
The Strokes
Nirvana
Surfer Blood
Joy Division
Franz Ferdinand
The Shins
Pulp
Hoe kan je die meten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:00 schreef Felagund het volgende:
Friendly soulmates:
Norrage: 41%
Max: 37%
Rotscholier: 26%
Iemand anders (uit Ierland, geen idee waarom die ook alweer in mijn lijstje staat):
Moody: 24%
Arrie1337: 24%
CooJackso: 23%
Bosbeetle: 23%
Lonewolf2003: 22%
Nog een non-fokker: 22%
Noobie: 21%
Grobbel: 21%
Fok! bepaalt wel erg mijn smaak.En vrij grote voorsprong voor Norrage en Max.
Hoe kan je dit zien?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:00 schreef Felagund het volgende:
Friendly soulmates:
Norrage: 41%
Max: 37%
Rotscholier: 26%
Iemand anders (uit Ierland, geen idee waarom die ook alweer in mijn lijstje staat):
Moody: 24%
Arrie1337: 24%
CooJackso: 23%
Bosbeetle: 23%
Lonewolf2003: 22%
Nog een non-fokker: 22%
Noobie: 21%
Grobbel: 21%
Fok! bepaalt wel erg mijn smaak.En vrij grote voorsprong voor Norrage en Max.
Zelfde website als waar de tag cloud van ranja vandaan komt. Jij staat op 17%, samen met ranja en Arn0.quote:
Ik wil al weken ermee beginnen, maar luister liever albums dan dat ik een serie kijk.quote:
Jij was ook die ene die The Wire niet kon waarderen toch?quote:
Netjes bobquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben wel trots op deze mooie top25
Ondanks Peter, Bowie en Sivert toch nog een nette 24%quote:
I'll kiel her.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:04 schreef ranja het volgende:
niet random, ep is niet fysiek verkrijgbaar
Top Tracks
Overall
1 SoKo – I'll Kill Her 14
2 Whatever – Scream 12
3 SoKo – Take My Heart 11
3 SoKo – The Dandy Cowboys 11
3 SoKo – Shitty Day 11
6 SoKo – It's Raining Outside 10
Ondanks of dankzij?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Netjes bob
Nu ff graven < '90
[..]
Ondanks Peter, Bowie en Sivert toch nog een nette 24%
quote:1. The Beatles 2,122
2. Radiohead 2,014
3. Nick Drake 1,671
4. Wilco 1,190
5. Tom Waits 1,023
6. John Martyn 579
7. Neil Young 548
8. Sparklehorse 525
9. The Rolling Stones 516
10. Interpol 508
11. Pink Floyd 497
12. The Velvet Underground 483
13. John Mayer 467
14. Maxïmo Park 460
15. Elliott Smith 436
16. Bob Dylan 423
17. The Doors 419
18. Fleet Foxes 418
19. David Bowie 356
20. Smog 332
Idd kom ik ook niet doorheenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij was ook die ene die The Wire niet kon waarderen toch?
Je moet meer geduld hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Idd kom ik ook niet doorheen
Waarderen of niet waarderen is een groot woord, maar 3 eps gezien
Indie-verantwoord lijstjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:05 schreef Maxerazzi het volgende:
Mijn last.fm is niet helemaal representatief, omdat ik 'm tussen augustus 2012 - januari 2014 niet gebruikt heb.
[..]
Hij is het meest je soulmate, maar niet per se de leukste.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:07 schreef Arn0 het volgende:
Volgens die website is, van alle mensen uit dit topic, Norrage mijn grootste soulmate op Last.FM. Dat had ik nooit gedacht, haha.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:07 schreef Arn0 het volgende:
Volgens die website is, van alle mensen uit dit topic, Norrage mijn grootste soulmate op Last.FM. Dat had ik nooit gedacht, haha.
Verkeerde film gekozen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo maar naar bed. Ik trek de film niet zo goed meer...
Sivert staat bij mij in de top 100 met 238 plays. Peter staat een stuk lager (434e). David Bowie ergens daartussen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Ondanks.
Want ik neem aan dat je weinig Petertje en Sivertje luistert
quote:
Welk percentage?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:07 schreef Arn0 het volgende:
29%, niet slecht dus. Het zal vast komen omdat ik de tips van Pat-Sounds braaf opvolg.quote:
Is het wel slim al die namen en foto's op FOK! te zetten? Just sayin'.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:09 schreef Kerftminister het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Dago en Norrage dus.
Ahjoh kiezen mensen zelf voor, zal hem wel ff weghalen toch.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is het wel slim al die namen en foto's op FOK! te zetten? Just sayin'.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Ondanks dit vrees ik dat PSV ons nog wel gaat inhalen
Wat is er mis met mijn lijst, behalve dat ik wat oude dingen mis volgens de oude generatiequote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Indie-verantwoord lijstje
Ook jij mag blijven.
Bob blijft een twijfelgeval.
Als je het niet erg vind moet je hem natuurlijk vooral laten staan. Het leek mij alleen niet verstandig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:12 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ahjoh kiezen mensen zelf voor, zal hem wel ff weghalen toch.
Alsof er geen 15 jarigen zijn die Bowie geweldig vindenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn lijst, behalve dat ik wat oude dingen mis volgens de oude generatie
De demo is echt totaal anders, veel meer Pink Moon-ish. Staat niet meer op youtube, dus kan 't nu niet laten horen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:12 schreef Felagund het volgende:
Wat is Poor Boy eigenlijk toch een zeer goed nummer, met lichte jazz invloeden.
Laatst bij een maatje na een avond stappen zette zo'n meid opeens Bowie op, keek ff verbaasd toen, meestal moet ik dan allemaal Dirty House mixjes verdragen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Alsof er geen 15 jarigen zijn die Bowie geweldig vinden
Snel tevreden zekerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:13 schreef Kerftminister het volgende:
Over voetbal trouwens, Feyenoord supporter zijn.Elke week genieten.
Te Vrede.quote:
Supporter....als in vaste bezoeker van De Kuip?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:13 schreef Kerftminister het volgende:
Meh die meid die bovenaan bij mij staat luistert veelal meuk .:o
Vreemde statistiek dan.
Over voetbal trouwens, Feyenoord supporter zijn.Elke week genieten.
Bowie staat op 110quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Alsof er geen 15 jarigen zijn die Bowie geweldig vinden
WHIIIITEEEE WHALEEEE HOLYYY GRAAAAAILLLLLquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:15 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Laatst bij een maatje na een avond stappen zette zo'n meid opeens Bowie op, keek ff verbaasd toen, meestal moet ik dan allemaal Dirty House mixjes verdragen.
Zet ik zelf mooi Mastodon op ofzo, om mensen het leven zuur te maken.
Vind jij dat je geen supporter bent zonder seizoenskaart?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Supporter....als in vaste bezoeker van De Kuip?
Als nummer is het prima. Als inzending voor het Songfestival slaat het nergens op.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:16 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik luister nu die inzending van Ilse de Lange en Waylon. Ik vind 't een best aardig nummer eigenlijk. Iets te gezapig en de tekst is te clichématig, maar best prima.
Tja, veel liever dit dan die Balkan-aids imiteren met glitterpakjes en 'hoempa hoempa'-muziek.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Als nummer is het prima. Als inzending voor het Songfestival slaat het nergens op.
Wij zijn niet het land om een statement te maken
Absoluut niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind jij dat je geen supporter bent zonder seizoenskaart?
Gelukkig.quote:
Parel van een zin dit.quote:Al mag iemand die 20 jaar ¤250,- per jaar heeft toegevoegd aan de begroting zichzelf wel op de schouders mag kloppen toch?
Vind elke week voor de tv zitten wel genoeg.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Supporter....als in vaste bezoeker van De Kuip?
Bij jou heb ik 17%, vreemd dat het niet hetzelfde is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:19 schreef ranja het volgende:
Friendly soulmates, op 1 Benny met 21%, 2 BigShadow 18%, gedeeld 3e oa. Moody en Grobbel met 17% en gedeeld 4e oa Norrage en Arn0 met 16%
Deze lekkerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
WHIIIITEEEE WHALEEEE HOLYYY GRAAAAAILLLLL
Ja, dat zouden mensen wel eens raar kunnen vinden.
Als er gekeken wordt naar het percentage artiesten dat overlapt is het niet meer dan logisch dat het verschilt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij jou heb ik 17%, vreemd dat het niet hetzelfde is.
oja, jij ook 17, ken niet alle lastfm namenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:21 schreef Felagund het volgende:
Mwa. Als jij 17% van zijn muziek luistert, betekent dat niet dat hij 17% van jouw muziek luistertquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Even uitgerekend, maar ik heb blijkbaar in 20 jaar tijd 2 dagen loon van Castaignos overgemaakt naar de clubquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Al mag iemand die 20 jaar ¤250,- per jaar heeft toegevoegd aan de begroting zichzelf wel op de schouders mag kloppen toch?
Dat is gewoon bijna een weekloon van Castaignos. Ik bedoel maar!
Die zou ik graag terug bij Feyenoord zien he, was bij ons zo goed, dat terwijl hij samen moest spelen met lopende strontknikkers en een paard met oogkleppen die daarna maar naar PSV vertrokken is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Even uitgerekend, maar ik heb blijkbaar in 20 jaar tijd 2 dagen loon van Castaignos overgemaakt naar de club
Kun je nagaan, als je een jaarsalaris van hem op moet hoesten ben je in het jaar 2180 nog steeds bezig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Even uitgerekend, maar ik heb blijkbaar in 20 jaar tijd 2 dagen loon van Castaignos overgemaakt naar de cub
Voorzichtige spoiler: Het ging weer eens over kutjes.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:24 schreef Maxerazzi het volgende:
Nou, ik ga een topshowtje kijken met Schelveccio. Fijne avond nog.
Maar dan zou ik 'm voor mezelf hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kun je nagaan, als je een jaarsalaris van hem op moet hoesten ben je in het jaar 2180 nog steeds bezig.
Mastodon heb ik overigens nog wel eens live gezien.quote:
Mwah is ook niet het belangrijkste bij deze muziek, lekker knallen!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mastodon heb ik overigens nog wel eens live gezien.
Gruwelijk kut. Die gozers kunnen gewoon helemaal niet zingen.
Ruilen voor Pele?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Die zou ik graag terug bij Feyenoord zien he, was bij ons zo goed, dat terwijl hij samen moest spelen met lopende strontknikkers en een paard met oogkleppen die daarna maar naar PSV vertrokken is.
Nee, dat klopt, maar als een van de twee het gewoon helemaal niet haalt en bijvoorbeeld past WHITE schreeuwt als jij als bij WHALE bent, is dat natuurlijk wel enigszins vervelend.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:27 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Mwah is ook niet het belangrijkste bij deze muziek, lekker knallen!![]()
TUDUDUDUDDUDUDUDUDU
Ik ruil Pellè al voor een zak pepernoten, heb een hekel aan die vent. Vindt zichzelf geweldig en stelt zich boven de rest van het team, zet de club in een kwaad daglicht, ga zo maar door.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Ruilen voor Pele?
Castaignos is waardeloos in een ploeg met lopende mensen om hem heen. Hij moet echt de diepste spits zijn met hangende backs. Oftewel: ongeschikt voor Twente.
Dat klinkt wel erg ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, maar als een van de twee het gewoon helemaal niet haalt en bijvoorbeeld past WHITE schreeuwt als jij als bij WHALE bent, is dat natuurlijk wel enigszins vervelend.
Nog nooit meegemaakt eigenlijk, dat iemand gewoon het tempo van z'n eigen nummers niet bij kon houden qua zang.
Zo'n hufter moeten ze bij Twente hebben. Alleen maar goede voetballers hier, hufters ontbreken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik ruil Pellè al voor een zak pepernoten, heb een hekel aan die vent. Vindt zichzelf geweldig en stelt zich boven de rest van het team, zet de club in een kwaad daglicht, ga zo maar door.
Ik vind dat iedereen te makkelijk doet alsof Ajax al kampioen is. Vitesse-uit is absoluut niet 3 gratis punten, dus als Twente wint in de ArenA (wat ik totaal niet onrealistisch vind) is de voorsprong van Ajax misschien al verdampt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Ruilen voor Pele?
Castaignos is waardeloos in een ploeg met lopende mensen om hem heen. Hij moet echt de diepste spits zijn met hangende backs. Oftewel: ongeschikt voor Twente.
Je moet eens weten hoevaak hij Twente al kampioen had kunnen maken dit seizoen
Dit is geen hufter die je wil hebben hoor, dat is meer een Strootman, een Pellè benadeelt zijn eigen team alleen maar, je moet iemand hebben die tegenstanders loopt te kwallen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Zo'n hufter moeten ze bij Twente hebben. Alleen maar goede voetballers hier, hufters ontbreken.
Zag Casta laatst koppenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Ruilen voor Pele?
Je moet eens weten hoevaak hij Twente al kampioen had kunnen maken dit seizoen
Laatste weken is zijn ego een beetje ontploft, maar als ik Feyenoorder was zou ik een hoop van hem slikken. Hij heeft Feyenoord ongeveer eigenhandig uit de stront getrokken vroeg dit seizoen en als hij nu iets te veel kapsones laat zien wordt hij ondankbaar weer uitgekotst.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik ruil Pellè al voor een zak pepernoten, heb een hekel aan die vent. Vindt zichzelf geweldig en stelt zich boven de rest van het team, zet de club in een kwaad daglicht, ga zo maar door.
Meh elke ploeg heeft teveel respect voor Ajax, niemand durft en het wordt ze enorm gemakkelijk gemaakt om overal rustig doorheen te voetballen, ik zie ze bijna geen punten meer verspelen hoor en andere clubs juist weer wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen te makkelijk doet alsof Ajax al kampioen is. Vitesse-uit is absoluut niet 3 gratis punten, dus als Twente wint in de ArenA (wat ik totaal niet onrealistisch vind) is de voorsprong van Ajax misschien al verdampt.
Deze post sluit niet aan bij wat ik quote, maar moest het even kwijt.
Hoop dat je gelijk hebt, maar 9 punten inlopen op Ajax in 7 wedstrijden? Het zou wat zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen te makkelijk doet alsof Ajax al kampioen is. Vitesse-uit is absoluut niet 3 gratis punten, dus als Twente wint in de ArenA (wat ik totaal niet onrealistisch vind) is de voorsprong van Ajax misschien al verdampt.
Deze post sluit niet aan bij wat ik quote, maar moest het even kwijt.
Wat? Heb je wel naar Ajax gekeken? Cambuur 1-1 in de Arena? PEC 1-1 op eigen veld? Groningen capituleert in de laatste minuten, Roda idem, Utrecht snoept een punt. Ajax is allesbehalve sterk en dat lijkt iedereen behalve PSV en Feyenoord te beseffen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Meh elke ploeg heeft teveel respect voor Ajax, niemand durft en het wordt ze enorm gemakkelijk gemaakt om overal rustig doorheen te voetballen, ik zie ze bijna geen punten meer verspelen hoor en andere clubs juist weer wel.
Behalve Cambuurquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Meh elke ploeg heeft teveel respect voor Ajax, niemand durft en het wordt ze enorm gemakkelijk gemaakt om overal rustig doorheen te voetballen, ik zie ze bijna geen punten meer verspelen hoor en andere clubs juist weer wel.
PSV was uit 45 minuten beter, alleen in de 2e helft gewoon kut. Alleen Feyenoord en AZ bedoel je lijkt me.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat? Heb je wel naar Ajax gekeken? Cambuur 1-1 in de Arena? PEC 1-1 op eigen veld? Groningen capituleert in de laatste minuten, Roda idem, Utrecht snoept een punt. Ajax is allesbehalve sterk en dat lijkt iedereen behalve PSV en Feyenoord te beseffen.
Niet helemaal mee eens, doordat hij erinstaat spelen we zulk waardeloos voetbal. Verder is hij enorm lui en heb je helemaal niks aan hem zodra hij niet zelf de bal heeft. Een echte winnaar is het ook niet, dan zou je wel een paar stappen extra zetten in plaats van lopen klagen en dingen kapotschoppen. Laat hem maar lekker ergens cashen in Qatar ofzo, zijn we van hem af. Laatste keer dat ik zo'n hekel aan een Feyenoorder had was Guyon Fernandez en daarvoor niemand eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laatste weken is zijn ego een beetje ontploft, maar als ik Feyenoorder was zou ik een hoop van hem slikken. Hij heeft Feyenoord ongeveer eigenhandig uit de stront getrokken vroeg dit seizoen en als hij nu iets te veel kapsones laat zien wordt hij ondankbaar weer uitgekotst.
Ja en al die potten die ze op het laatst winnen, alles zit wel mee daar, ik zie het niet meer mis gaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat? Heb je wel naar Ajax gekeken? Cambuur 1-1 in de Arena? PEC 1-1 op eigen veld? Groningen capituleert in de laatste minuten, Roda idem, Utrecht snoept een punt. Ajax is allesbehalve sterk en dat lijkt iedereen behalve PSV en Feyenoord te beseffen.
Als Twente de laatste 3 wedstrijden geen 7 punten had laten liggen, was het nog spannend. Ajax wordt kampioen. Het gaat om de 2e plek. PSV, Vitesse, Twente, Feyenoord,....?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax wordt gewoon kampioen als ze NAC uit winnen.
Cambuur.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Als Twente de laatste 3 wedstrijden geen 7 punten had laten liggen, was het nog spannend. Ajax wordt kampioen. Het gaat om de 2e plek. PSV, Vitesse, Twente, Feyenoord,....?
De goden uit Liwwaddequote:
Nou ja, ik vind het nogal arrogant te stellen dat je hem liever kwijt dan rijk bent. Mag je hem persoonlijk niet mogen, maar hij haalt echt heel erg veel punten voor Feyenoord. Vorig jaar minstens 31 punten (enkel en alleen veroorzaakt door zijn goals). Dat is meer dan de degradant in een heel seizoen haalt normaliter.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, doordat hij erinstaat spelen we zulk waardeloos voetbal. Verder is hij enorm lui en heb je helemaal niks aan hem zodra hij niet zelf de bal heeft. Een echte winnaar is het ook niet, dan zou je wel een paar stappen extra zetten in plaats van lopen klagen en dingen kapotschoppen. Laat hem maar lekker ergens cashen in Qatar ofzo, zijn we van hem af. Laatste keer dat ik zo'n hekel aan een Feyenoorder had was Guyon Fernandez en daarvoor niemand eigenlijk.
Wij iig sowieso niet, ondanks dat het programma redelijk simpel is gaan wij zodra Pellè terug is weer heel knullige punten laten liggen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Als Twente de laatste 3 wedstrijden geen 7 punten had laten liggen, was het nog spannend. Ajax wordt kampioen. Het gaat om de 2e plek. PSV, Vitesse, Twente, Feyenoord,....?
3-0, blind.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Cambuur - Real zou geen verkeerde affiche zijn.
Wie had zonder Pelle die 20 doelpunten moeten maken danquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:37 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wij iig sowieso niet, ondanks dat het programma redelijk simpel is gaan wij zodra Pellè terug is weer heel knullige punten laten liggen.
Zonder hem loopt het gewoon beter, tegen AZ was al een van de beste wedstrijden van het seizoen.
Als iemand zo belangrijk gemaakt wordt is het niet gek dat hij dan veel scoort. Heel het voetbal van ons draait om fucking Pellè. Alles draait erom om hem in stelling te brengen, hem zo weinig mogelijk druk te laten zetten en hem zo tevreden mogelijk te maken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het nogal arrogant te stellen dat je hem liever kwijt dan rijk bent. Mag je hem persoonlijk niet mogen, maar hij haalt echt heel erg veel punten voor Feyenoord. Vorig jaar minstes 31 punten (enkel en alleen veroorzaakt door zijn goals). Dat is meer dan de degradant in een heel seizoen haalt normaliter.
Te Vrede.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Wie had zonder Pelle die 20 doelpunten moeten maken dan
Bartolona - Realquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Cambuur - Real zou geen verkeerde affiche zijn.
Heeft ie nog mensen aangereden in Zwolle?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:39 schreef Tchock het volgende:
Fernandez is overigens geschorst door de clubleiding omdat hij zich weer heeft misdragen. Jammer dat zo'n leuke voetballer zo'n naar karakter heeft, anders was hij zonder twijfel geslaagd bij een (hele) grote club.
Ik lees dit ook met verbazing, ja. Pelle is simpelweg de belangrijkste speler van het hele team, scoort het meest, haalt het meeste punten, is een goede aanvoerder en leidt het team nog meer dan Koeman doet. En omdat hij een keer vervelend doet zou het ineens een 'last' zijn? Gaat Lex Immers ze dan maken of zo? Of Sint De Vrede?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Zo goed is ie ook weer niet, maar zeker nuttige kracht. Wel zonde inderdaad. En dan zie je figuren als Manu en Ritzmaier die wel lekker bezig zijn....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:39 schreef Tchock het volgende:
Fernandez is overigens geschorst door de clubleiding omdat hij zich weer heeft misdragen. Jammer dat zo'n leuke voetballer zo'n naar karakter heeft, anders was hij zonder twijfel geslaagd bij een (hele) grote club.
Topspits bij Excelsior toenquote:
Schaken, mondjes snoeren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Pff noem je er ook een, moet gelijk aan VVV-uit denken, waar hij er gewoon geen zin in had, na 30 min werd ie gewisseld en heb hem nooit meer teruggezien, was zo kwaad toen he.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:39 schreef Tchock het volgende:
Alsof Kluivert bij Zwolle speeltquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft ie nog mensen aangereden in Zwolle?
Hij is niet goed omdat er constant gezeik is. Qua niveau kan hij het echt wel, maar qua instelling totaal niet. En je hebt toch beide nodig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo goed is ie ook weer niet, maar zeker nuttige kracht. Wel zonde inderdaad. En dan zie je figuren als Manu en Ritzmaier die wel lekker bezig zijn....
Twee doelpunten, dan ben je een hele grote hoor.quote:
Speelt nu bij 'mijn' club hè, dus die zie ik elke week voetballen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Pff noem je er ook een, moet gelijk aan VVV-uit denken, waar hij er gewoon geen zin in had, na 30 min werd ie gewisseld en heb hem nooit meer teruggezien, was zo kwaad toen he.
Iemand reageert op muziek.quote:
Belangrijkste speler vind ik Boëtius, daar is geen vervanger voor. Goede aanvoerder? Nee duidelijk niet, spelers af lopen zeiken en jezelf constant voor schut zetten, team leiden? Door telkens te verzaken wanneer er druk gezet moet worden, met handjes gaan zwaaien als het niet loopt? Topper hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik lees dit ook met verbazing, ja. Pelle is simpelweg de belangrijkste speler van het hele team, scoort het meest, haalt het meeste punten, is een goede aanvoerder en leidt het team nog meer dan Koeman doet. En omdat hij een keer vervelend doet zou het ineens een 'last' zijn? Gaat Lex Immers ze dan maken of zo? Of Sint De Vrede?
Ze konden hem moeilijk na 2 wedstrijden achter elkaar met wangedrag het hand boven zijn hoofd houden hequote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik lees dit ook met verbazing, ja. Pelle is simpelweg de belangrijkste speler van het hele team, scoort het meest, haalt het meeste punten, is een goede aanvoerder en leidt het team nog meer dan Koeman doet. En omdat hij een keer vervelend doet zou het ineens een 'last' zijn? Gaat Lex Immers ze dan maken of zo? Of Sint De Vrede?
Meh, scorebordjournalistiek dit, heeft zich echt prima ontwikkeld afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Twee doelpunten, dan ben je een hele grote hoor.
Jos Verstappen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zullen we het ook even over het F1-seizoen hebben? Wie gaat er morgen pole pakken?
Schumacherquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zullen we het ook even over het F1-seizoen hebben? Wie gaat er morgen pole pakken?
Hamilton. Period.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Guyon Fernandez alleen als er mensen over de weg gaan lopen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij kan er echt helemaal geen kut van.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Meh, scorebordjournalistiek dit, heeft zich echt prima ontwikkeld afgelopen jaar.
Feyenoord moest 'iets' doen, maar die willen hem ook absoluut niet kwijt. Anders hadden ze hem wel langer opgelegd dan die miezerige twee wedstrijden (terwijl ze wisten dat er toch meer zou komen vanuit de KNVB). Feyenoord is in mijn bescheiden mening gigantisch veel slechter zonder hem. Het plan b-gezeur.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze konden hem moeilijk na 2 wedstrijden achter elkaar met wangedrag het hand boven zijn hoofd houden he
Niet mee eens, dan heb je hem tegen AZ en in de beker niet in actie gezien. En die Janga is echt niet beter hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij kan er echt helemaal geen kut van.
Op dit moment speelt zelfs bij Excelsior nog een betere spits.
Ja, misschien hebben we een indie-topic nodig en een indie-VBL topic.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Iemand reageert op muziek.Ik dacht even dat we in VBL zijn.
Fijn idd, over de breedte misschien niet sterk/gevarieerd genoeg, maar begin is erg goed.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Lekker he?
Zo ook Holy City en Shame.....
Hier ben ik het niet mee eens, zelfs Willem van Hanegem deelt mijn mening, maar dat zal de komende 3 potten wel blijken, ben iig blij dat hij er niet bij is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Feyenoord moest 'iets' doen, maar die willen hem ook absoluut niet kwijt. Anders hadden ze hem wel langer opgelegd dan die miezerige twee wedstrijden (terwijl ze wisten dat er toch meer zou komen vanuit de KNVB). Feyenoord is in mijn bescheiden mening gigantisch veel slechter zonder hem. Het plan b-gezeur.
Wat is dat voor kolder. 'Scorebordjournalistiek' omdat de speler die Pellè moet vervangen letterlijk tien keer zo weinig scoort?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Meh, scorebordjournalistiek dit, heeft zich echt prima ontwikkeld afgelopen jaar.
In een seizoen bij Excelsior 2 jaar geleden. Heeft dit jaar amper de kans gehad, want loopt wel gewoon 1 goal op 120 minuten ofzo, met een beetje geluk had hij er tegen AZ nog een ingschoten maar die ging vol op de lat.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dat voor kolder. 'Scorebordjournalistiek' omdat de speler die Pellè moet vervangen letterlijk tien keer zo weinig scoort?
Ik ben het met allebei niet eens. Mensen ontwikkelen een persoonlijke haat tegen een speler (wat in beide gevallen dan wel weer terecht is) en dat vertroebelt de cijfers een beetje.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:46 schreef Moody het volgende:
Toch grappig. Feyenoord is beter af zonder Pelle, Twente is beter af zonder Castaignos. Beide spitsen zijn wel topscorer van hun team
Eagles-thuis en Heracles-uit moet natuurlijk een eitje zijn, al zet je Jong Feyenoord op het veld.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens, zelfs Willem van Hanegem deelt mijn mening, maar dat zal de komende 3 potten wel blijken, ben iig blij dat hij er niet bij is.
PSV is ook beter af zonder Locadia.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:46 schreef Moody het volgende:
Toch grappig. Feyenoord is beter af zonder Pelle, Twente is beter af zonder Castaignos. Beide spitsen zijn wel topscorer van hun team
Heracles thuis was met Pellè anders gewoon een verliespartij.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben het met allebei niet eens. Mensen ontwikkelen een persoonlijke haat tegen een speler (wat in beide gevallen dan wel weer terecht is) en dat vertroebelt de cijfers een beetje.
[..]
Eagles-thuis en Heracles-uit moet natuurlijk een eitje zijn, al zet je Jong Feyenoord op het veld.
Ik heb hem wel in actie gezien, maar hij is echt niet goed genoeg hoor. Gaat het nooit redden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:45 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Niet mee eens, dan heb je hem tegen AZ en in de beker niet in actie gezien. En die Janga is echt niet beter hoor.
Kerft, dit is toch totaal niet realistisch? De beste kerel scoort 2 keer in elf wedstrijden en dan heb jij het over een bal die op de lat ging? De gemiddelde spits schiet elke wedstrijd wel een keer op de latquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:47 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
In een seizoen bij Excelsior 2 jaar geleden. Heeft dit jaar amper de kans gehad, want loopt wel gewoon 1 goal op 120 minuten ofzo, met een beetje geluk had hij er tegen AZ nog een ingschoten maar die ging vol op de lat.
Daarom zeg ik ook Heracles-uit. Die zijn thuis namelijk altijd slechter dan uit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heracles thuis was met Pellè anders gewoon een verliespartij.
Pelle gaat na dit seizoen trouwens gewoon weg.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Feyenoord moest 'iets' doen, maar die willen hem ook absoluut niet kwijt. Anders hadden ze hem wel langer opgelegd dan die miezerige twee wedstrijden (terwijl ze wisten dat er toch meer zou komen vanuit de KNVB). Feyenoord is in mijn bescheiden mening gigantisch veel slechter zonder hem. Het plan b-gezeur.
Twente supporters staan in het stadion vierkant achter Castaignos. Zo erg dat het bijna gênant isquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben het met allebei niet eens. Mensen ontwikkelen een persoonlijke haat tegen een speler (wat in beide gevallen dan wel weer terecht is) en dat vertroebelt de cijfers een beetje.
Die kans zit er dik in, ja. En ik voorspel dan ook dat Feyenoord dan de grootst mogelijke moeite heeft om te scoren volgend jaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pelle gaat na dit seizoen trouwens gewoon weg.
8 van die 11 wedstrijden zijn 10 tot 5 minuten speeltijd bij een achterstand of een gelijke stand waar er alleen ballen in de 16 gepompt worden op vreselijke wijze., eerlijke vergelijking met Pellè zo.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kerft, dit is toch totaal niet realistisch? De beste kerel scoort 2 keer in elf wedstrijden en dan heb jij het over een bal die op de lat ging? De gemiddelde spits schiet elke wedstrijd wel een keer op de lat
Black Elvis Manutelli komt terug.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in, ja. En ik voorspel dan ook dat Feyenoord dan de grootst mogelijke moeite heeft om te scoren volgend jaar.
Voor mij is het:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:48 schreef Felagund het volgende:
Conclusie na een avondje Nick Drake:
1. Pink Moon
2. Bryter Lyter
3. Five Leaves Left.
Maar eigenlijk zijn ze alle drie erg goed.
Waar baseer je dan op dat hij de nieuwe ster zou moeten worden?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:49 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
8 van die 11 wedstrijden zijn 10 tot 5 minuten speeltijd bij een achterstand of een gelijke stand waar er alleen ballen in de 16 gepompt worden op vreselijke wijze., eerlijke vergelijking met Pellè zo.
Immers gaat scorenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in, ja. En ik voorspel dan ook dat Feyenoord dan de grootst mogelijke moeite heeft om te scoren volgend jaar.
Grapje zeker? Al 6x beluisterd. Sterke plaat, in lijn met zijn vorige solo-albums. 2 sterke uitschieters en enkele goede nummers. Linkjes al 2x eerder gepost......maar ik kan me niet inhouden om het nog eens te doen.....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:49 schreef Felagund het volgende:
Hoe is de nieuwe Sivert trouwens? Of had je nog niet geluisterd Moody?
Dat zeg ik niet, maar men doet hier alsof hij van het niveau FC Bal op het Dak 2 is en dat is hij niet, gewoon een degelijke Eredivisie spits, prima backup.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar baseer je dan op dat hij de nieuwe ster zou moeten worden?
Dat beweer of bedoel ik absoluut niet. Ik zeg alleen dat hij nog nauwelijks iets heeft laten zien en er geen reden is te denken dat hij Pelle kan vervangen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:52 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar men doet hier alsof hij van het niveau FC Bal op het Dak 2 is en dat is hij niet, gewoon een degelijke Eredivisie spits, prima backup.
Pelle hoeft niet vervangen te worden, er moet eens als team gevoetbald worden, en niet ballen naar voren jagen en hopen dat je spits er mee kan. Zou willen dat we meer als Ajax zouden gaan spelen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat beweer of bedoel ik absoluut niet. Ik zeg alleen dat hij nog nauwelijks iets heeft laten zien en er geen reden is te denken dat hij Pelle kan vervangen.
Bijzonder dat je dat nu zegt nu van alle kanten de kritiek op het balbezitvoetbal toeneemt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:54 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Pelle hoeft niet vervangen te worden, er moet eens als team gevoetbald worden, en niet ballen naar voren jagen en hopen dat je spits er mee kan. Zou willen dat we meer als Ajax zouden gaan spelen.
Valt mij nog mee dat je er een top drie van kan maken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Pink Moon
2. Five Leaves Left
3. Blyter Lyter
Maar alle drie is het niet mijn ding.
Singer/songwriter is niet je ding?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Pink Moon
2. Five Leaves Left
3. Blyter Lyter
Maar alle drie is het niet mijn ding.
Ik luister nu Inner Vision, ik vind het wel aardig, maar ik word er nog niet dolenthousiast van.quote:
Pink Moon is wel een mooi album maar ik val in slaap ervan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Valt mij nog mee dat je er een top drie van kan maken.
Nja het moet niet tikken om het tikken worden, maar het voetbal dat we nu spelen is echt dramatisch en zit compleet geen idee achter behalve Pelle zoveel mogelijk ballen geven zodat hij tenminste nog tevreden blijft.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bijzonder dat je dat nu zegt nu van alle kanten de kritiek op het balbezitvoetbal toeneemt.
edit: Prachtig woord. Balbezitvoetbal.
Dan ken je zijn solo-werk blijkbaar niet goed. Dit ligt in dezelfde lijn. Vond je het de afgelopen 5-10 jaar niets, dan vind je dit ook nietsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik luister nu Inner Vision, ik vind het wel aardig, maar ik word er nog niet dolenthousiast van.
Ik vind echt dat je doorslaat in je Pellè-haat. Zonder hem stond Feyenoord nu in het rechter rijtje en had je vorig jaar moeten billenknijpen om nacompetitie te ontlopenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nja het moet niet tikken om het tikken worden, maar het voetbal dat we nu spelen is echt dramatisch en zit compleet geen idee achter behalve Pelle zoveel mogelijk ballen geven zodat hij tenminste nog tevreden blijft.
Ik vind Moon Landing erg fijn. Maar vind dit gewoon meer/teveel van hetzelfde..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:58 schreef Moody het volgende:
[..]
Dan ken je zijn solo-werk blijkbaar niet goed. Dit ligt in dezelfde lijn. Vond je het de afgelopen 5-10 jaar niets, dan vind je dit ook niets
Blijft hypothetisch, maar ik vind echt van niet. Geen toeval dat sinds hij zo belangrijk begint te worden mannen als De Vrij en Martins Indi bijvoorbeeld geen wedstrijd meer van niveau gespeeld hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind echt dat je doorslaat in je Pellè-haat. Zonder hem stond Feyenoord nu in het rechter rijtje en had je vorig jaar moeten billenknijpen om nacompetitie te ontlopen
Nee, jij chargeert nietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind echt dat je doorslaat in je Pellè-haat. Zonder hem stond Feyenoord nu in het rechter rijtje en had je vorig jaar moeten billenknijpen om nacompetitie te ontlopen
Nee, met 1 nummer op spotify.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Je vergelijkt nu een heel album met 2 tuubjes?
Luister het als een album van een debuterende artiest, dan is het ijzersterkquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, met 1 nummer op spotify.Maar ik zal braaf het gehele album gaan luisteren.
Ik chargeer letterlijk niet. Vorig jaar haalde Feyenoord 69 punten (bron 1). Zonder Pellè haalde Feyenoord 36 punten (bron 2). Daarmee was je in het seizoen 2012/2013 zestiende geworden. Nacompetitie dus.quote:
Je negeert wel telkens mijn argumenten, want dit is pure hypothetische scorebordjournalistiek.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik chargeer letterlijk niet. Vorig jaar haalde Feyenoord 69 punten (bron 1). Zonder Pellè haalde Feyenoord 36 punten (bron 2). Daarmee was je in het seizoen 2012/2013 zestiende geworden. Nacompetitie dus.
Dit seizoen haalt Pelle de punten binnen tegen NAC (3), ADO (3), Vitesse (3), PSV (2 punten, zonder zijn goals is het gelijk), Groningen (3), Vitesse (1) en Twente (1) (bron 3) Als ik die optel en aftrek van Feyenoords huidige puntenaantal (dan reken ik dus alleen de goals van Pellè mee die beslissend waren en de rest niet, en ook geen assists) kom ik op 33, daarmee sta je tiende en dus in het rechter rijtje.
Opdonderen met je beschuldigingen als je het niet hebt uitgezocht.
In jouw betoog ga je er vanuit dat Feyenoord zonder Pelle met 10 man speeltquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik chargeer letterlijk niet. Vorig jaar haalde Feyenoord 69 punten (bron 1). Zonder Pellè haalde Feyenoord 36 punten (bron 2). Daarmee was je in het seizoen 2012/2013 zestiende geworden. Nacompetitie dus.
Dit seizoen haalt Pelle de punten binnen tegen NAC (3), ADO (3), Vitesse (3), PSV (2 punten, zonder zijn goals is het gelijk), Groningen (3), Vitesse (1) en Twente (1) (bron 3) Als ik die optel en aftrek van Feyenoords huidige puntenaantal (dan reken ik dus alleen de goals van Pellè mee die beslissend waren en de rest niet, en ook geen assists) kom ik op 33, daarmee sta je tiende en dus in het rechter rijtje.
Speelt hij dan ook veel nummers van Madrugada?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Luister het als een album van een debuterende artiest, dan is het ijzersterk
Maar serieus....gewoon uitbreiding van zijn oeuvre. Op album meer van hetzelfde, maar live geweldig....soms concerten van 1,5 uur met maar 9 of 10 nummers
Control?quote:
Ja, ik weet dat Feyenoords spel aangepast is op Pellè. Het zou juist hypothetisch zijn als je stelt dat een andere spits dit ook had gekund. Ik trek simpelweg Pellès goals af van het resultaat. Dat is niet perfect, maar bewijst wel hoe waardevol hij is voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:11 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Je negeert wel telkens mijn argumenten, want dit is pure hypothetische scorebordjournalistiek.
Toch me maar even bemoeien maar deze berekening gaat op zoveel manieren foutquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tja kipfilet in een gerecht is ook belangrijk als je kip jambalaya wil koken, maar des te minder in een paëlla.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat Feyenoords spel aangepast is op Pellè. Het zou juist hypothetisch zijn als je stelt dat een andere spits dit ook had gekund. Ik trek simpelweg Pellès goals af van het resultaat. Dat is niet perfect, maar bewijst wel hoe waardevol hij is voor Feyenoord.
Ongetwijfeld had die er af en toe eentje gemaakt. Maar vergeet niet dat er geen speler is behalve Bony die meer veldgoals scoort dan Pellè vorig en dit seizoen. Het ligt dus in de lijn der verwachting dat het er in elk geval minder zouden zijn geweest. Tenzij ze Bony op die plek hadden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:11 schreef Moody het volgende:
[..]
In jouw betoog ga je er vanuit dat Feyenoord zonder Pelle met 10 man speelt
Er had dan een andere spits gestaan die ook weleens een doelpuntje had gemaakt.......misschien wel meer dan Pelle....weten wij veel
50/50quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Speelt hij dan ook veel nummers van Madrugada?
Ja. Domme keus.quote:
Kijk, dit is pas een goed argument.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:13 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja kipfilet in een gerecht is ook belangrijk als je kip jambalaya wil koken, maar des te minder in een paëlla.
Zoals ik al zei is het verre van perfect (vandaar dat ik dit even neer kan typen in een paar minuten) maar het toont wel degelijk zijn waarde aan voor het team. Ik denk niet dat er spelers zijn die meer punten voor hun club halen, met Finnbogason misschien als uitzondering.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:13 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Toch me maar even bemoeien maar deze berekening gaat op zoveel manieren foutJe kan echt niet objectief berekenen waar een club zou staan zonder een speler.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:15 schreef Felagund het volgende:
Beste nummer met een kleur in de titel?
Mwah, de film intrigeert me in het geheel. Ik kan niet stoppen met hem te kijken. Een goed gevoel krijg ik er natuurlijk niet van..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar gaat je humeur de komende dagen.
[DO2][Maxerazzi]quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:15 schreef Felagund het volgende:
Nja bedoel gewoon te zeggen, Feyenoord speelt in dienst van zijn spits en daarom scoort hij veel. Als Ajax zich aan zou passen aan Sigthorsson zou hij er ook zeker 25 inleggen, maar zou Ajax echt geen kampioen worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kijk, dit is pas een goed argument.
[..]
Zoals ik al zei is het verre van perfect (vandaar dat ik dit even neer kan typen in een paar minuten) maar het toont wel degelijk zijn waarde aan voor het team. Ik denk niet dat er spelers zijn die meer punten voor hun club halen, met Finnbogason misschien als uitzondering.
Oei...dan deze:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:15 schreef Felagund het volgende:
Klopt, maar wit is geen kleur.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[DO2][Maxerazzi]
[/Maxerazzi][/DO2]
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Oei...dan deze:
Al is zwart geen kleur
Als je uitgaat van licht is zwart afwezigheid van kleuren en wit de mengkleur van alle andere. Als je uitgaat van verf is wit de afwezigheid van kleur en zwart de perfecte mengkleur van alle andere. Ik vind de verf-visie raar omdat de kleur van verf bepaald wordt door absorptie of reflectie van licht, dus ik hang de licht-visie aan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:19 schreef Arn0 het volgende:
Oh, de "zijn zwart / wit wel of geen kleuren" discussie hadden we hier nog niet gehad. Barst los.
Wit en zwart zijn geen kleuren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je uitgaat van licht is zwart afwezigheid van kleuren en wit de mengkleur van alle andere. Als je uitgaat van verf is wit de afwezigheid van kleur en zwart de perfecte mengkleur van alle andere. Ik vind de verf-visie raar omdat de kleur van verf bepaald wordt door absorptie of reflectie van licht, dus ik hang de licht-visie aan.
Goed nummer idd.quote:
Ik, als iemand met een natuurkundige achtergrond, hang ook natuurlijk de lichtversie aan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je uitgaat van licht is zwart afwezigheid van kleuren en wit de mengkleur van alle andere. Als je uitgaat van verf is wit de afwezigheid van kleur en zwart de perfecte mengkleur van alle andere. Ik vind de verf-visie raar omdat de kleur van verf bepaald wordt door absorptie of reflectie van licht, dus ik hang de licht-visie aan.
Dat is dus niet helemaal waar. Je gaat uit van verf, dan heb je wel degelijk kleur nodig om zwart te schilderen (namelijk een hele donkere mengkleur van alle primaire kleuren). Zwarte verf is in de praktijk ook niet zwart, die is altijd heel erg donker rood of blauw.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Wit en zwart zijn geen kleuren.
Heb geen kwast nodig om wit te schilderen en geen kleur nodig om zwart te schilderen.
Ik schilder alleen in Photoshop, Tsjokquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is dus niet helemaal waar. Je gaat uit van verf, dan heb je wel degelijk kleur nodig om zwart te schilderen (namelijk een hele donkere mengkleur van alle primaire kleuren). Zwarte verf is in de praktijk ook niet zwart, die is altijd heel erg donker rood of blauw.
Ja dat telt dus nietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:24 schreef Kerftminister het volgende:
Mja de echte winnaar heeft gewoon de kleur in zijn achternaam
Las je White Horses?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:25 schreef Felagund het volgende:
De Stones zijn sowieso wel van de kleuren in de titels van hun nummers:
Hé ja.quote:
quote:2) [Freddie Gibbs is reading Complex’s June/July issue with Rick Ross and Andy Samberg on the cover] Complex: Enjoying the magazine? Freddie Gibbs: Just looking at these goofy ass Maybach Music dudes.
Nee, QotSA is een stuk beterquote:
Kan ik ook niet zo veel mee.quote:
Yep. Die smiley vat die groep wel perfect samen ja.quote:
Idem hier.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan ik ook niet zo veel mee.
We zijn wel in de minderheid, geloof ik.
Tweede, derde en vierde album van ze is werkelijk briljant. Eerste is wel oké. Daarna:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:36 schreef Kerftminister het volgende:
Wel leuk, op een ander forum waar ik erg actief ben, ben ik dus wel in de minderheid. Maar ja daar vinden ze Muse ook een van de beste bands ooit.
Slechte binnenkomer, Bert.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:37 schreef BoerBert het volgende:
Dit
Tempo
Twee topics door zitten scrollen. Conclusie:
Ajax.
Vooral de tweede.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tweede, derde en vierde album van ze is werkelijk briljant. Eerste is wel oké. Daarna:!
Wat vinden ze daar van Elvis Costello?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:36 schreef Kerftminister het volgende:
Wel leuk, op een ander forum waar ik erg actief ben, ben ik dus wel in de minderheid. Maar ja daar vinden ze Muse ook een van de beste bands ooit.
Had ik al verteld he.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:38 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wat vinden ze daar van Elvis Costello?
Je hebt de intellectuele discussie in topic CLVIII gemist over het gebruik van stijlfiguren in indiemuziek?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:37 schreef BoerBert het volgende:
Dit
Tempo
Twee topics door zitten scrollen. Conclusie:
Ajax.
Wordt dit het snelste topic ooit, trouwens?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt de intellectuele discussie in topic CLVIII gemist over het gebruik van stijlfiguren in indiemuziek?
Nee, dat denk ik niet. Toch bijna twee uur over gedaan. Dat had sneller gekund.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:40 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wordt dit het snelste topic ooit, trouwens?
Die zat op 1 uur 42 min ofzo.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:40 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wordt dit het snelste topic ooit, trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |