CD's luister ik niet, LP's scrobble ik gewoonquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, ik luister toch nog meer cd's en lp's dan via de pc
Handmatig scrobblen dan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:45 schreef Moody het volgende:
Ik luister voornamelijk CD's
Mijn Last.fm schiet daarom niet echt op.
maar die heeft ook albums met 18 nummers en zoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:43 schreef Kerftminister het volgende:
Dat is inderdaad best weinig, dat haal ik met Elvis Costello dit jaar al 2 keer.
Klopt, duren ook altijd erg kort. Daarom verbaas ik me dat J Dilla er niet tussenstaat, mijn favo album is van hem en heeft 30 nummers in 34 minuten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:47 schreef ranja het volgende:
[..]
maar die heeft ook albums met 18 nummers en zo
ik las genitaliteitquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:51 schreef Moody het volgende:
Je moet geen karikatuur van jezelf worden natuurlijk
Als je alleen indie-vrouwen aanbid, aanbid je een boel genialiteit niet.
Waar heb je topic CLVIII gelaten?quote:
Wat een kutbandquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op mijn last.fm staat Placebo nog altijd bovenaan.
Wiz Khalifa staat hier nog in mijn top 20, net als Frank Ocean.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op mijn last.fm staat Placebo nog altijd bovenaan.
Frank > Wizquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:54 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wiz Khalifa staat hier nog in mijn top 20, net als Frank Ocean.
Eerste drie albums zijn wel goed. Hebben wel een goede sound.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een kutbandDat laatste album
__
Placebo is geen kutband joh.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een kutbandDat laatste album
__
Ja, QOTSA en Blur zijn echt pure indie.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:55 schreef Kerftminister het volgende:
Oja en Daddy Yankee
[ afbeelding ]
Wat is mijn top 20 toch erg on-indie.
Veel beter dit:
[ afbeelding ]
Neejoh!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Placebo is geen kutband joh.
Maar, mentaal heb je dan wel een flinke sprong gemaaktquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:55 schreef Tchock het volgende:
Als ik morgen besluit dat Radiohead kut is duurt het letterlijk jaren en jaren en jaren voor ze niet meer op 1 staan. De voorsprong is echt gigantisch.
Wat?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar, mentaal heb je dan wel een flinke sprong gemaakt
Wel alternatief, dat bedoel ik meer.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, QOTSA en Blur zijn echt pure indie.
Wel echt duidelijk hun beste.quote:
Meds is de beste vind ik, voor zover ik ze ken (lang niet alles).quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel echt duidelijk hun beste.
Deze mag er ook zijn:quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel echt duidelijk hun beste.
De rustige nummers gewoon vermijdenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Deze mag er ook zijn:
Maar idd, weinig klassiekers. Blijft een emo-bandje he.
Ah het Bloc Party syndroom.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De rustige nummers gewoon vermijden
Ben wel trots op deze mooie top25quote:Arcade Fire
Vampire Weekend
Sufjan Stevens
Queens of the Stone Age
Arctic Monkeys
The Smashing Pumpkins
Blur
The Decemberists
The Flaming Lips
Suede
Coldplay
Depeche Mode
Sigur Ros
Radiohead
Beck
Grizzly Bear
Bruce Springsteen
Modest Mouse
The Strokes
Nirvana
Surfer Blood
Joy Division
Franz Ferdinand
The Shins
Pulp
Hoe kan je die meten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:00 schreef Felagund het volgende:
Friendly soulmates:
Norrage: 41%
Max: 37%
Rotscholier: 26%
Iemand anders (uit Ierland, geen idee waarom die ook alweer in mijn lijstje staat):
Moody: 24%
Arrie1337: 24%
CooJackso: 23%
Bosbeetle: 23%
Lonewolf2003: 22%
Nog een non-fokker: 22%
Noobie: 21%
Grobbel: 21%
Fok! bepaalt wel erg mijn smaak.En vrij grote voorsprong voor Norrage en Max.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |