CD's luister ik niet, LP's scrobble ik gewoonquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, ik luister toch nog meer cd's en lp's dan via de pc
Handmatig scrobblen dan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:45 schreef Moody het volgende:
Ik luister voornamelijk CD's
Mijn Last.fm schiet daarom niet echt op.
maar die heeft ook albums met 18 nummers en zoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:43 schreef Kerftminister het volgende:
Dat is inderdaad best weinig, dat haal ik met Elvis Costello dit jaar al 2 keer.
Klopt, duren ook altijd erg kort. Daarom verbaas ik me dat J Dilla er niet tussenstaat, mijn favo album is van hem en heeft 30 nummers in 34 minuten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:47 schreef ranja het volgende:
[..]
maar die heeft ook albums met 18 nummers en zo
ik las genitaliteitquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:51 schreef Moody het volgende:
Je moet geen karikatuur van jezelf worden natuurlijk
Als je alleen indie-vrouwen aanbid, aanbid je een boel genialiteit niet.
Waar heb je topic CLVIII gelaten?quote:
Wat een kutbandquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op mijn last.fm staat Placebo nog altijd bovenaan.
Wiz Khalifa staat hier nog in mijn top 20, net als Frank Ocean.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op mijn last.fm staat Placebo nog altijd bovenaan.
Frank > Wizquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:54 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wiz Khalifa staat hier nog in mijn top 20, net als Frank Ocean.
Eerste drie albums zijn wel goed. Hebben wel een goede sound.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een kutbandDat laatste album
__
Placebo is geen kutband joh.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een kutbandDat laatste album
__
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |