Jij bent echt de grootgebruiker van deze smilie op het forumquote:
Als jij een heel genre gay noemt vind ik dat het wel te rechtvaardigen valt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jij bent echt de grootgebruiker van deze smilie op het forum
http://www.allmusic.com/s(...)-ma0000012246/albumsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:57 schreef Norrage het volgende:
Een "heel" genre![]()
![]()
Ik vind het gay, omdat het gewoon helemaal niks zegt. Zoals Bob zegt: ze maken gewoon van Bruce een genre.
Dacht dat Moody een patent had op dit soort posts.quote:
Moet je wat rapnegermuziek opzetten om het te compenseren, doe ik ook altijd nadat ik Grace Kelly heb meegezongen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:22 schreef Norrage het volgende:
Tsja, ik luister naar Heartland Rock, dus ik ben kennelijk gay.
Volgens jezelf.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:22 schreef Norrage het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:18 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dacht dat Moody een patent had op dit soort posts.
Wil jij ons iets meedelen over Moody's geaardheid?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:22 schreef Norrage het volgende:
Goed voorbeeld:quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:58 schreef ranja het volgende:
[..]
dat zouden meer bands eens moeten proberen
Tsja. Wat zal ik er op zeggen. Laat ik maar niks zeggen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:58 schreef DO2 het volgende:
Ik val in herhaling, maar dat album van Angel Olsen is echt ongelooflijk verslavend, zeg.
Ik weet niet eens meer welke nummers mijn favorieten zijn. Er staat werkelijk geen enkele misser op.
Ik kan ook ook niet zo goed uitleggen waarom dit album me zoveel doet, eigenlijk.
Het is zo'n album dat recht uit het hart komt. Eerlijk, recht voor zijn raap. En haar stem.... Jezus.
Ik geloof dat ik op 'n onbewaakt moment 'n keer heb geroepen dat het album van Wild Beasts het beste is dat dit jaar heeft voortgebracht, maar dat moet ik echt terugnemen.
Als ik afga op het aantal draaibeurten dan laat Burn Your Fire for No Witness alle albums van dit jaar ver achter zich.
QFT.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:58 schreef DO2 het volgende:
Ik val in herhaling, maar dat album van Angel Olsen is echt ongelooflijk verslavend, zeg.
Ik weet niet eens meer welke nummers mijn favorieten zijn. Er staat werkelijk geen enkele misser op.
Ik kan ook ook niet zo goed uitleggen waarom dit album me zoveel doet, eigenlijk.
Het is zo'n album dat recht uit het hart komt. Eerlijk, recht voor zijn raap. En haar stem.... Jezus.
Ik geloof dat ik op 'n onbewaakt moment 'n keer heb geroepen dat het album van Wild Beasts het beste is dat dit jaar heeft voortgebracht, maar dat moet ik echt terugnemen.
Als ik afga op het aantal draaibeurten dan laat Burn Your Fire for No Witness alle albums van dit jaar ver achter zich.
quote:
Kijk wel uit naar de nieuwe albums van Fleet Foxes, My Morning Jacket, Woods, Modest Mouse, tUnE-yArDs, Belle & Sebastian, Morrissey, Jack White, Death Cab for Cutie, Wilco, Spoon, en zelfs.....U2.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:09 schreef Norrage het volgende:
Op welke pareltjes zitten we nu nog te wachten trouwens? Wat gaat er nog uitkomen dit jaar waar we op zitten te wachten???
Daar zou ik ook naar uitkijken, maar komt dat allemaal uit dan dit jaar? Maar inderdaad erg benieuwd naar Modest Mouse en Spoonquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Kijk wel uit naar de nieuwe albums van Fleet Foxes, My Morning Jacket, Woods, Modest Mouse, tUnE-yArDs, Belle & Sebastian, Morrissey, Jack White, Death Cab for Cutie, Wilco, Spoon, en zelfs.....U2.
Gaat een leuk jaartje worden
Volgens diverse bronnen wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daar zou ik ook naar uitkijken, maar komt dat allemaal uit dan dit jaar? Maar inderdaad erg benieuwd naar Modest Mouse en Spoon
Klopt, daarom ben ik benieuwdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:16 schreef Maxerazzi het volgende:
Mwah, geen J. Tillman meer bij Fleet Foxes. Dat is wel echt een fikse aderlating, hoor.
Je bent welkom om hier ook te posten hoor...graag zelfsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:17 schreef nozem het volgende:
Wat een levendig topic is dit zeg. Ik lees regelmatig mee, en moet nu toch echt even zeggen dat ik verslingerd ben aan de nieuwe van The War on Drugs. Meesterwerk!
Nieuwe van Real Estate is ook erg fijn trouwens..
Ohja, ik ga straks eens aflevering 3 kijkenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:19 schreef Maxerazzi het volgende:
Father John Misty (alias J. Tillman) zat trouwens mede achter de afsluitende song van True Detective.
Oh, vertel. Moet men mij kennen?quote:
Is je nickname gebaseerd op dit?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:17 schreef nozem het volgende:
Wat een levendig topic is dit zeg. Ik lees regelmatig mee, en moet nu toch echt even zeggen dat ik verslingerd ben aan de nieuwe van The War on Drugs. Meesterwerk!
Nieuwe van Real Estate is ook erg fijn trouwens..
Nee, geen idee waar ik mijn nickname 13 jaar geleden op baseerde. Dat is compleet uit het geheugen verdwenen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:22 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Is je nickname gebaseerd op dit?
(check ook de beschrijvingGeüpload door onze eigen cafca)
Dat laten we aan Moody zelf over.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:21 schreef Arn0 het volgende:
[..]
[..]
Wil jij ons iets meedelen over Moody's geaardheid?
Baggerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:29 schreef nozem het volgende:
Mijn undertextdinges komt van Billy Bragg, goed nummer trouwens.
Johnny Marr deed ook mee.
Ik denk dat Morrissey jouw nieuwe Thom Yorke wordt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:29 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat laten we aan Moody zelf over.
Tijd trouwens voor een nieuwe aflevering van Kerft aan de Klassiekers. Vandaag The Queen is Dead van The Smiths, nog nooit gehad.
Naar aanleiding van mijn eerste post werd ik door iemand uitgescholden voor newbie. Het is allemaal relatief.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Verrek ja. Januari 2001. Hij was een van de founders
Keertje filmpje pakken Kerft?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:29 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
1x luisteren en een 6.5 geven, Kerft. Dan nemen we je daarna nooit meer serieus.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:29 schreef Kerftminister het volgende:
Tijd trouwens voor een nieuwe aflevering van Kerft aan de Klassiekers. Vandaag The Queen is Dead van The Smiths, nog nooit gehad.
Hey vorige pagina stelde je een vraag Kerft!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:29 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Morrissey is al zovaak gehaat, die ligt daar niet meer wakker van..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:30 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik denk dat Morrissey jouw nieuwe Thom Yorke wordt.
Ik heb het 10x geluisterd, en ik geef het een 6quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:31 schreef DO2 het volgende:
[..]
1x luisteren en een 6.5 geven, Kerft. Dan nemen we je daarna nooit meer serieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ik neem jou allang niet meer serieus.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb het 10x geluisterd, en ik geef het een 6
Morrissey kan zelf ook goed haten, dus op zich verdient ie het wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Morrissey is al zovaak gehaat, die ligt daar niet meer wakker van..
Thom Yorke ook niet, hoop ik...
Viva Hate!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Morrissey kan zelf ook goed haten, dus op zich verdient ie het wel.
Ik jou ook niet gelukkig. Dat is de enige manier waarop we in dit topic vredig kunnen samenlevenquote:
Ik loop hier sinds 2002 rond en ben zeker 100 keer uitgescholden. Kan ook liggen aan mijn instelling. Ik zie Fok als ontspanning en tijdverdrijf. Sommige mensen denken daar anders overquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Naar aanleiding van mijn eerste post werd ik door iemand uitgescholden voor newbie. Het is allemaal relatief.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb het 10x geluisterd, en ik geef het een 6Pff. Margaret Norrage on the guillotine.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By hook or by crook, I'll be last in this book.
Al paar jaar actief, zijn bekendste en beste was de mixtape Midwestgangstaboxframecadillacmuzik, had ik paar topics geleden gepost. Onder Hip Hoppers dus al wel wat jaren bekend, echter had hij vaak zwakke productie om mee te werken, wat veel matige projecten opleverde, zelfs zijn goede tapes hadden nog wel wat minpunten, maar skills heeft hij altijd gehad. Is al jaren bezig met ongelooflijk harde guest verses droppen op Hip Hop releases. Nu krijgt die dan eindelijk de productie die hij verdient.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:49 schreef Norrage het volgende:
Kerft, waar moeten we Freddie Gibbs van kennen? Onbekende rapper toch? Dit gaat een beetje zijn doorbraak worden?
Zo is het. Het is allemaal relatief. Lang leve de waanzin van verscheidenheid!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik jou ook niet gelukkig. Dat is de enige manier waarop we in dit topic vredig kunnen samenleven
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:36 schreef Norrage het volgende:
Ik word meestal alleen door Tchock en DO2 uitgescholdenDat zie ik als een soort haat-liefde verhouding
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:35 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Pff. Margaret Norrage on the guillotine.
Lily Allenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:09 schreef Norrage het volgende:
Op welke pareltjes zitten we nu nog te wachten trouwens? Wat gaat er nog uitkomen dit jaar waar we op zitten te wachten???
En toch houd ik van je.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:36 schreef Norrage het volgende:
Ik word meestal alleen door Tchock en DO2 uitgescholdenDat zie ik als een soort haat-liefde verhouding
Nieuwe singles waren echt zo teleurstellendquote:
Ja bij Arn0 moet ik niet veel negatiefs zeggen over Britse bandjesquote:
De Stevie Wonder discussie?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:37 schreef DO2 het volgende:
[..]
En toch houd ik van je.
En waar of wanneer heb ik je uitgescholden,.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:30 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik denk dat Morrissey jouw nieuwe Thom Yorke wordt.
Fout heren.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:31 schreef DO2 het volgende:
[..]
1x luisteren en een 6.5 geven, Kerft. Dan nemen we je daarna nooit meer serieus.
Haha, het was slechts een woordspeling op een bekende Morrissey track. Ik ken je mening over The Smiths en je bent zeker niet de enige die er zo over denkt. Bij mij duurde het ook lang voor ik het kon waarderen, trouwens.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja bij Arn0 moet ik niet veel negatiefs zeggen over Britse bandjes
hm... net een week de Blood Red Shoes in huis, daar zit wel een piemel in. Maar waar ik nu nog naar uitkijk... even denkenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:38 schreef Moody het volgende:
Kijk je ook uit naar een artiest met een piemel of een band met meerdere piemels?
Just curious
Sorry..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:39 schreef Arn0 het volgende:
Mensen die wél The Smiths waarderen en klassieke nummers als "Ringo" nummers afdoen daarentegen..
The Queen is Death is een van klassiekers. Geweldig albumquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:37 schreef nozem het volgende:
Ik kan me overigens best voorstellen dat mensen na het luisteren van 'The Queen is Dead'' niet meteen lyrisch zijn. Het duurde bij mij ook even voordat ik nummers als '''Frankly Mister Shankly'' en Vicar in a Tutu'' leerde waarderen. Het zijn toch een beetje de Ringo Starr nummmers op een Beatles-album..
En Abbey Road is ook 5 sterren, ondanks Octopus's Garden..
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Al paar jaar actief, zijn bekendste en beste was de mixtape Midwestgangstaboxframecadillacmuzik, had ik paar topics geleden gepost. Onder Hip Hoppers dus al wel wat jaren bekend, echter had hij vaak zwakke productie om mee te werken, wat veel matige projecten opleverde, zelfs zijn goede tapes hadden nog wel wat minpunten, maar skills heeft hij altijd gehad. Is al jaren bezig met ongelooflijk harde guest verses droppen op Hip Hop releases. Nu krijgt die dan eindelijk de productie die hij verdient.
Vorig jaar kwam zijn debuutalbum uit, maar die was erg matig door kutproductie en ongelooflijk veel guest verses van hele slechte rappers. Ik ken hem zelf vanaf 2009, toen ik op mijn Hip Hop Boards dit nummer tegenkwam:
Mijn favoriete verse van hem is deze:
Mijn favoriete nummer van hem staat nog op Midwestgangstabox en dat is deze:
Doorbreken in de mainstream zoals Kendrick Lamar zal hij zeker niet, daar is hij té blanke suburban kid onvriendelijk voor.
Maar hoop wel dat dit ervoor zorgt dat goede producers hem goede beats blijven geven, want ik vind hem de beste rapper op het moment qua skills, samen met Big K.R.I.T.
Frankly Mr Shankly is echt een mooie, harde sneer haha.quote:
A Ghost Is Born...als het geen Less Than You Think had gehadquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:41 schreef Moody het volgende:
[..]
The Queen of Death is een van klassiekers. Geweldig album
Welk albums bevat enkel perfecte nummers eigenlijk? Lijkt me onmenselijk.
Joy Division. Punt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:41 schreef Moody het volgende:
Ik was er helaas ook niet. Ik hoorde dat het erg goed was.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:41 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Was er graag bij geweest. Hoe waren ze?
Hele discografie van Nick Drake.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Welk album bevat enkel perfecte nummers eigenlijk? Lijkt me onmenselijk.
Ik zou niet weten welk nummer.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:43 schreef Moody het volgende:
Unknown Pleasures bedoel je? Staat wel 1 minder nummer op hoor
Soundgarden, Cunninlynguists, de beste rapper ooit namelijk Pharoahe Monch, Army of the Pharoahs, Raekwon, The Roots, Big K.R.I.T., Little Dragon, Tool en voor de rest heb ik geen idee wat er nog uitkomt, maar ik zal mijn graantjes zeker meepikken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:09 schreef Norrage het volgende:
En Rusland valt De Krim binnen om te beschermen tegen fascisten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:38 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nieuwe singles waren echt zo teleurstellendKwamen niet in de buurt van haar oude werk. Maar dat zei ze dus grappig genoeg laatst zelf ook, dat de singles slecht waren om airplay te krijgen. Ben benieuwd.
Enkel hoogtepunten op één album.. Hmm, zo'n album ken ik niet nee.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:41 schreef Moody het volgende:
[..]
The Queen of Death is een van klassiekers. Geweldig album
Ja hij is niet superbekend idd hoor, alleen onder de mensen die zich graag in hun Hip Hop verdiepen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Toch vind ik weinig van hem online, ik introduceer hem toch even als onbekende hip-hop held aan het firmament
Iemand moet me toch uitleggen waarom The Smiths beter is dan Morrissey soloquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:39 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
[..]
Fout heren.
Bevalt me goed tot nu toe. Een album van Morrissey solo vond ik snel saai worden, maar dit is erg leuk, diegene die me het aanraadde heeft het goed ingeschat.
ben benieuwd welke je bedoeltquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:43 schreef Moody het volgende:
Unknown Pleasures bedoel je? Staat wel 1 minder nummer op hoor
Cloud Nothings.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:09 schreef Norrage het volgende:
Hoe heet het debuut van Gibbs?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:39 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
[..]
Fout heren.
Bevalt me goed tot nu toe. Een album van Morrissey solo vond ik snel saai worden, maar dit is erg leuk, diegene die me het aanraadde heeft het goed ingeschat.
De bandleden van The Smiths zijn muzikaal veel beter dan zijn sololeden, zéker de meest recente. Sowieso was dat een perfect match. Morrissey + Marr is altijd beter dan Morrissey soloquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Iemand moet me toch uitleggen waarom The Smiths beter is dan Morrissey solo
Eels en The Cure dit jaar. Blijkbaar.quote:
Debuutalbum is ESGN, maar die moet je zeker niet proberen, heb die zelf een 5 gegeven. Maar hij was daarvoor al zeker 4 jaar actief met mixtapes.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe heet het debuut van Gibbs?
hm die staat bij mij toch nog niet in de cure-top5 albums denk ikquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:47 schreef nozem het volgende:
Disintegration is mijn favoriete album. De opener en nummer 3 vond ik nooit heel spannend. Nu beschouw ik het al jaren als één briljant geheel.
Ja, ook een van de beste klassiekers, dat album zet ik vaak op als ik reis. Pictures of You vind ik echt een van de mooiste lovesongs (nuja) ooit gemaakt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:47 schreef nozem het volgende:
Disintegration is mijn favoriete album. De opener en nummer 3 vond ik nooit heel spannend. Nu beschouw ik het al jaren als één briljant geheel.
Het is iig zeer consistent goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Hele discografie is perfect? Ok, klinkt aannemelijk.
? Je bent niet goed bij je hoofd. Dat nummer is fuckin briljant.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Candidate is niet geweldig als we het hebben over perfectie.
Nog zo'n klassiekerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:47 schreef nozem het volgende:
In theorie zouden ze samen nog een prima album kunnen maken. Morissey solo is prima, Morrissey en Marr zijn (meestal) magisch...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:47 schreef Arn0 het volgende:
[..]
De bandleden van The Smiths zijn muzikaal veel beter dan zijn sololeden, zéker de meest recente. Sowieso was dat een perfect match. Morrissey + Marr is altijd beter dan Morrissey solo
Time-out voor Arn0.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:49 schreef Arn0 het volgende:
Bij Nick Drake is Bryter Layter toch wel minder als geheel.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:48 schreef ranja het volgende:
[..]
hm die staat bij mij toch nog niet in de cure-top5 albums denk ik
Interessant, aangezien ik verder geen Cure-liefhebbers ken die geen speciale band met Disintegration hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:48 schreef ranja het volgende:
[..]
hm die staat bij mij toch nog niet in de cure-top5 albums denk ik
Liever niet. Discografie is perfect zoals het nu is, een reünie (concerten of nieuw album) kan enkel maar afbreuk doenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:49 schreef nozem het volgende:
[..]
In theorie zouden ze samen nog een prima album kunnen maken. Morissey solo is prima, Morrissey en Marr zijn (meestal) magisch...
Geen nood, de nummers zijn prachtig zoals altijd maar de productie is wat te duidelijk aanwezig. Jammer wel.quote:
Dan is die vast alweer veranderdquote:
Lou Reed en John Cale waren in '89 nog best geniaal met Songs for Drella (zij die dat niet kennen, snel luisteren!) dus het kan best..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:51 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Liever niet. Discografie is perfect zoals het nu is, een reünie (concerten of nieuw album) kan enkel maar afbreuk doenIk zou het zonde vinden, samen met The Beatles een van de weinige bands die hun legacy niet verpest hebben.
Ik zeg The Roots, als we het iets moderner zoeken. Allemaal hele goede albums, en dan een stuk of 9.quote:
Geen idee waarom niet eigenlijk, maar Pornography, Faith, Bloodflowers, staan zeker hoger en waarschijnlijk ook de eerste 2...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:51 schreef nozem het volgende:
Interessant, aangezien ik verder geen Cure-liefhebbers ken die geen speciale band met Disintegration hebben.
Je wilt dus geen Smiths reünie maar gewoon de twee heren terug samen? Daar kan ik het nog wel mee eens zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:52 schreef nozem het volgende:
[..]
Lou Reed en John Cale waren in '89 nog best geniaal met Songs for Drella (zij die dat niet kennen, snel luisteren!) dus het kan best..
Luister 'm eens op vinyl, dan komt de plaat duizend keer beter tot zijn recht. Dan zijn de arrangementen daadwerkelijk organisch in plaats van ietwat geforceerd. Ook de opbouw van de plaat is dan veel logischer, met Bryter Layter als openingstrack van de B-kant.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:51 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Geen nood, de nummers zijn prachtig zoals altijd maar de productie is wat te duidelijk aanwezig. Jammer wel.
ranja is anders, daarom houden we van hemquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:51 schreef nozem het volgende:
[..]
[..]
Interessant, aangezien ik verder geen Cure-liefhebbers ken die geen speciale band met Disintegration hebben.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:53 schreef DO2 het volgende:
Rubber Soul kent ook geen enkel zwak nummer, als je het mij vraagt.
Hmm. What goes on? Hmmm..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:53 schreef DO2 het volgende:
Rubber Soul kent ook geen enkel zwak nummer, als je het mij vraagt.
Dat meen je niet? Briljante song van Harrison, man.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:55 schreef Moody het volgende:
[..]
If I Needed Someone, ook niet geweldig.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:53 schreef Moody het volgende:
ranja is anders, daarom houden we van hem
nu allemaal...ranja, we houden van je.
Wat is er mis met Yellow Submarine?quote:
De twee heren samen zou geweldig zijn. Hebben we Mike Joyce en Andy Rourke hier echt bij nodig?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:53 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Je wilt dus geen Smiths reünie maar gewoon de twee heren terug samen? Daar kan ik het nog wel mee eens zijnSowieso is dat de enige mogelijkheid, alle vier komen ze nooit terug samen, dat werd wel pijnlijk duidelijk in Morrissey's autobiografie.
Dat is wel zo'n vreselijk nummer he.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat is er mis met Yellow Submarine?
Briljant, briljant.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:56 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Briljante song van Harrison, man.
Mwah, dat maakt op zich niet zoveel uit. Ik weet dat je een grote fan bent, maar de algemene consensus is toch wel dat er bij dat album niet alles uitgehaald is? Nog steeds een 8.5 hoor maar ik vind het onderdoen voor de andere twee.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:53 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Luister 'm eens op vinyl, dan komt de plaat duizend keer beter tot zijn recht. Dan zijn de arrangementen daadwerkelijk organisch in plaats van ietwat geforceerd. Ook de opbouw van de plaat is dan veel logischer, met Bryter Layter als openingstrack van de B-kant.
Ik vind het wel wat hebben hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:59 schreef Norrage het volgende:
Als Morrissey normaal zou zingen, zou ik het denk ik wel leuke muziek vinden.
Hoort een beetje bij de muziek, de klagerige zang.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben hoor.
Mwah, toch wel goede muzikanten hoor, deden precies wat ze moesten doen. Met name sommige baslijnen van Rourke (Barbarism begins at home bijvoorbeeld) zijn echt enorm goed. Ze naspelen is misschien gemakkelijk maar naar mijn mening voegden ze echt wel wat toe aan The Smiths en Morrissey + Marr zou voor mij geen Smiths reünie zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:58 schreef nozem het volgende:
[..]
De twee heren samen zou geweldig zijn. Hebben we Mike Joyce en Andy Rourke hier echt bij nodig?
Dit is het moment om te zeggen dat ik er niet van houd om langs een paal te glijdenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jullie gaan weer als de brandweer.
Dat went wel!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:59 schreef Norrage het volgende:
Als Morrissey normaal zou zingen, zou ik het denk ik wel leuke muziek vinden.
Die luistert alleen naar BZN?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat zei mijn vrouw ook over mijn schoonmoeder
Neuh, kan 't me natuurlijk goed voorstellen, maar ik heb ook op Bryter Layter werkelijk geen één nummer wat ook maar een beetje minder is. Ik vind qua songwriting Bryter Layter zelfs nog wat sterker dan Five Leaves Left.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:00 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mwah, dat maakt op zich niet zoveel uit. Ik weet dat je een grote fan bent, maar de algemene consensus is toch wel dat er bij dat album niet alles uitgehaald is? Nog steeds een 8.5 hoor maar ik vind het onderdoen voor de andere twee.
Sufjan Stevens - Age of Adzquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:49 schreef Kerftminister het volgende:
Favoriete albums lijstjes tijd:
1. J Dilla - Donuts
2. Organized Konfusion - Stress: The Extinction Agenda
3. Queens of the Stone Age - Songs for the Deaf
4. Curren$y - Pilot Talk
5. Television - Marquee Moon
Ik vind Bryter Layter ook de beste denk ikquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:03 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Neuh, kan 't me natuurlijk goed voorstellen, maar ik heb ook op Bryter Layter werkelijk geen één nummer wat ook maar een beetje minder is. Ik vind qua songwriting Bryter Layter zelfs nog wat sterker dan Five Leaves Left.
Ach, ik ben ook maar een fanaticus.![]()
Hee, dat lijkt wel een willekeurig dansfeestje in de jaren '80..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:03 schreef Arn0 het volgende:
Tijd voor een ietwat homo-erotisch filmpje.
Huh welke?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:07 schreef Kerftminister het volgende:
8.7, goed album hoor
Jullie kunnen trots zijn.
Wat is je favoriete nummer?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:07 schreef Kerftminister het volgende:
8.7, goed album hoor
Jullie kunnen trots zijn.
quote:
Wat snap jij niet aan BESTE?quote:
Denk dat TWOD daarvoor te weinig bekend is.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:09 schreef nozem het volgende:
Lost in a Dream wordt een moderne klassieker, let op mijn woorden.
En terecht, verdulleme...
O er stond beste?quote:
Had dat gezien ja, heerlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
James Blunt is wel een baas op twitter waar hij alle haters van repliek dient
Geweldige band idd. Ken 'm van Aeroquote:
Tja, Pink Moon is met afstand mijn favoriete plaat aller tijden, dus die mening deel ik sowieso met je.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:10 schreef Felagund het volgende:
Ik vind van Nick Drake Pink Moon denk ik de beste. Moet ze vanavond allemaal maar eens luisteren.
Ik vond dit een beetje een rare recensie. Zoveel Dire Straits hoor ik er niet in trouwens.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:11 schreef Arn0 het volgende:
http://oor.nl/#!/albums/lost_in_the_dream/album
OOR noemt zowel Dire Straits als Springsteen trouwens, Norrage
Ik zag toen hij zijn eerste album net uit had zijn eerste uitverkochte concert ooit (met een oprecht spontane toegift, dat gebeurt zelden), handgeschreven setlist, verbazing dat mensen gewoon voor hem klapten, heel grappig allemaal. Ook enorm aardige kerel, handtekening, foto, alles kon.quote:
En dat allemaal in de Jupiler League. Mooiste competitie van allemaal.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:11 schreef Maxerazzi het volgende:
FC Oss - FC Emmen 8-0. Ik spring voor TOP, jij springt voor TOP, wij springen voor TOP TOP TOP.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:14 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik vond dit een beetje een rare recensie. Zoveel Dire Straits hoor ik er niet in trouwens.
Eerder Tom Petty / Bruce Springsteen / Don Henley / Bob Dylan / Bryan Adams.
En dat is geenszins slecht bedoeld.
Hehe, GMTA enzo. Behalve dat ik die associaties niet zo leuk vind, op Dylan naquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:57 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik snap het wel, Bruce Springsteen en Tom Petty waren ook mijn associaties toen ik het beluisterde. Beetje te Amerikaans voor mij.
Echt een super kerel idd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:14 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik zag toen hij zijn eerste album net uit had zijn eerste uitverkochte concert ooit (met een oprecht spontane toegift, dat gebeurt zelden), handgeschreven setlist, verbazing dat mensen gewoon voor hem klapten, heel grappig allemaal. Ook enorm aardige kerel, handtekening, foto, alles kon.
Vergelijking met Bryan Adams heb ik nog niet eerder gehoord.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:14 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik vond dit een beetje een rare recensie. Zoveel Dire Straits hoor ik er niet in trouwens.
Eerder Tom Petty / Bruce Springsteen / Don Henley / Bob Dylan / Bryan Adams.
En dat is geenszins slecht bedoeld.
Serieus? Dat is wel best onbeschaafdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:15 schreef Moody het volgende:
Tijdens het concert kwam er geregeld "homo!" en "gay!" uit het publiek, maar zijn performance veegde alles weg
Serieus? Wat kansloos, zeg.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Tijdens het concert kwam er geregeld "homo!" en "gay!" uit het publiek
De Superboeren hebben ook gewonnen, misschien wordt het nog wel wat dit seizoen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:11 schreef Maxerazzi het volgende:
FC Oss - FC Emmen 8-0. Ik spring voor TOP, jij springt voor TOP, wij springen voor TOP TOP TOP.
Oorquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:11 schreef Arn0 het volgende:
http://oor.nl/#!/albums/lost_in_the_dream/album
OOR noemt zowel Dire Straits als Springsteen trouwens, Norrage
Erg sneu was dat. Ik schaamde me bijna als Nederlander op een Vlaams festivalquote:
Daar zou ik niet al te veel rekening mee houden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Superboeren hebben ook gewonnen, misschien wordt het nog wel wat dit seizoen.
Goede tip.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen maar even Control meepakken op twee
Disorderquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:15 schreef Kerftminister het volgende:
Joy Division begint toch al minder dan The Smiths.
Ik moest er ineens aan denken toen ik 'Suffering' hoorde..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vergelijking met Bryan Adams heb ik nog niet eerder gehoord.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
wel jammer dat ik morgen 7 uur op sta, oa om Pinkpop.quote:
Meh vond ik maar een 3.5/5, vooral de zang vond ik minder.quote:
Alles in de hele provincie Drenthe is redelijk verdrietig.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:11 schreef Maxerazzi het volgende:
Die heb ik hier ook nog ergens liggen. Maar ik ben geen (groot) fan van Joy Division, dus nooit gekeken. Toch lijkt mij wel interessant.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gezien het gemiddelde toeschouwersaantal in Emmen lijkt mij dit wel mee te vallen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alles in de hele provincie Drenthe is redelijk verdrietig.
Kun je nagaan hoe erg het gesteld is als FC Emmen de verlichting moet brengen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gezien het gemiddelde toeschouwersaantal in Emmen lijkt mij dit wel mee te vallen.
Hoe gewoon even je bek dicht. Prachtige landschappenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alles in de hele provincie Drenthe is redelijk verdrietig.
Die gaan nog wel een keertje faillietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe erg het gesteld is als FC Emmen de verlichting moet brengen.
Lekker fietsen langs alle hunebedden. Erg fraai.quote:
Hebben mijn voorouders er nog neer gezetquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lekker fietsen langs alle hunebedden. Erg fraai.
Ik heb eens een hunebed kapot gemaaktquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lekker fietsen langs alle hunebedden. Erg fraai.
Dat lijkt me sterk, bob.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hebben mijn voorouders er nog neer gezet
Anders hadden ze die stenen er ook niet neer kunnen leggen hequote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, bob.
En de prijs voor flauwste grap van het jaar gaat naar..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Anders hadden ze die stenen er ook niet neer kunnen leggen he
En d'n TT in Assen, jong. Lekker 'vroem vroem' doen, ja-ha-haaa!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe erg het gesteld is als FC Emmen de verlichting moet brengen.
Ik had me voorgenomen zuiniger te zijn met de emogifs maar hier is niets anders op zijn plaats:quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe gewoon even je bek dicht. Prachtige landschappen
Ik ook. Heel erg zwaar. Ga hem nu ook niet kijken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Control altijd een moeilijke film om te kijken
Klopt, hakt er altijd wel in. Maar daarom is het ook zo een mooie film, misschien wel de beste in zijn genre.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Control altijd een moeilijke film om te kijken
Denk dat ik m tot 12 pak, dan nog even ga knallen voor een tentamen en dan slapenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook. Heel erg zwaar. Ga hem nu ook niet kijken.
Ik kan je nu al vertellen dat 'even knallen voor een tentamen' hem niet meer gaat worden. Wie neem je nu in de maling?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat ik m tot 12 pak, dan nog even ga knallen voor een tentamen en dan slapen
Mezelfquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan je nu al vertellen dat 'even knallen voor een tentamen' hem niet meer gaat worden. Wie neem je nu in de maling?
Mijn beste studiemomenten zijn altijd na elven. Ben nu ook bezig trouwens.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan je nu al vertellen dat 'even knallen voor een tentamen' hem niet meer gaat worden. Wie neem je nu in de maling?
Wel als je geen leven hebt en zondag voetval wil kijkenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Niemand knalt voor een tentamen op de vrijdagavond.
En zaterdag weg bentquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel als je geen leven hebt en zondag voetval wil kijken
Ik zit nog wel wat te werken (plots te veranderen in Inkscape, waar ik de hele dag geen zin in had). Wel met Nick Drake op de voorgrond.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Niemand knalt voor een tentamen op de vrijdagavond. Dat is een hallucinatie.
Waar haal je die eerste vandaan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:32 schreef Kerftminister het volgende:
Trouwens een Last.fm record van mij gaat aan diggelen.
Dit was het tot vorige week:
[ afbeelding ]
En dan de plays van Freddie Gibbs & Madlib in 3 dagen:
[ afbeelding ]
Dat wordt echt een ziek record.
Zondag wordt puur genieten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel als je geen leven hebt en zondag voetval wil kijken
Morgen moet ik Vitas uit missen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:33 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Zondag wordt puur genieten.
13.30 Man Utd. - Liverpool
16.00 Tottenham - Arsenal
Eind 2012 ja, had ik hele hoop nieuwe nummers binnengehaald en ging ik ze een voor een af. Don't blame me, dat was in het begin van mijn ontdekkingsfase na Hip Hop.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:33 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, 340 artists in één weekBen je dan enkel aan het luisteren voor de records?
Ach, dat wordt een nulletje of vier op onze sloffen. Willy heeft gesproken, we gaan de eerste plek nog even binnenharken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen moet ik Vitas uit missen.
Ode aan deze manquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet overigens wel een beetje lachen om de naam JayDeeDillaNL.
Zeker als je dan vervolgens een foto ziet van een blanke jongeman.
Jammer dat het niet in Eindje is. Hadden we die rat nog even uit kunnen fluitenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:34 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ach, dat wordt een nulletje of vier op onze sloffen. Willy heeft gesproken, we gaan de eerste plek nog even binnenharken.
Dank, die was ik al een tijdje kwijt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
http://twothreefall.co.uk/lastfmexplorer
Moest even zoeken, maar gevonden uiteindelijk.
Ja, dat van 15 zijn herken ik wel. Anders had ik ook geen Rellende_Rotscholier geheten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ode aan deze man
[ afbeelding ]
Verder was ik 15 destijds dus wederom don't blame me.
Labyad. Opperkneus.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat het niet in Eindje is. Hadden we die rat nog even uit kunnen fluiten
f5je dan heb je hem meestal wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:35 schreef Felagund het volgende:
dumbnoteclectic, 1 requests remaining
bluffroom, 1 requests remaining
monai, 4 requests remaining
m2wester, 4 requests remaining
gokingsgo32, 5 requests remaining
SpecialEd85, 2 requests remaining
Chris_Gamgee, 282 requests remaining
pikamaster13, 4 requests remaining
Perhaps have a cup of tea?
Mexicanobakker is natuurlijk ook een pareltje van formaatquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat van 15 zijn herken ik wel. Anders had ik ook geen Rellende_Rotscholier geheten.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet overigens wel een beetje lachen om de naam JayDeeDillaNL.
Zeker als je dan vervolgens een foto ziet van een blanke jongeman.
Meh die fase had ik een paar maanden in de brugklas denk ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op fok heb je zo'n leuk plaatje van een gast die later neger wilde worden
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op fok heb je zo'n leuk plaatje van een gast die later neger wilde worden
Dat is ook mijn favoriet Joy Division nummer.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:37 schreef Kerftminister het volgende:
Shadowplay beste nummer tot nu toe, dat is wel een pareltje hoor.
Ik blijf toch enigszins trots op mijn verbastering van deze mafkees:quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mexicanobakker is natuurlijk ook een pareltje van formaat
Ik heb een keer 668 plays in een weekquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:39 schreef Kerftminister het volgende:
[ afbeelding ]
Hier komt dalijk trouwens Freddie Gibbs & Madlib met circa 200 op 1 binnenvallen.
Check!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is ook mijn favoriet Joy Division nummer.
Pff, dat is wel heel weinig zegquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:42 schreef ranja het volgende:
Plays of one artist in one week
16/09/2012: 32 - The Lovely Eggs
03/03/2013: 31 - Katie Costello
10/10/2010: 29 - UNKLE
Dat is inderdaad best weinig, dat haal ik met Elvis Costello dit jaar al 2 keer.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mijn hoogste is 60 nummers per week van 1 artiest. Best weinig
Zijn tag cloud:quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Kijk je ook uit naar een artiest met een piemel of een band met meerdere piemels?
Just curious
Ja, ik luister toch nog meer cd's en lp's dan via de pcquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:42 schreef Tchock het volgende:
Pff, dat is wel heel weinig zegDat red ik praktisch elke week wel eigenlijk
Edit: Oh, je hebt ook 4 tracks per dag gemiddeld. Dan snap ik het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |