Jij bent echt de grootgebruiker van deze smilie op het forumquote:
Als jij een heel genre gay noemt vind ik dat het wel te rechtvaardigen valt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jij bent echt de grootgebruiker van deze smilie op het forum
http://www.allmusic.com/s(...)-ma0000012246/albumsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:57 schreef Norrage het volgende:
Een "heel" genre![]()
![]()
Ik vind het gay, omdat het gewoon helemaal niks zegt. Zoals Bob zegt: ze maken gewoon van Bruce een genre.
Dacht dat Moody een patent had op dit soort posts.quote:
Moet je wat rapnegermuziek opzetten om het te compenseren, doe ik ook altijd nadat ik Grace Kelly heb meegezongen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:22 schreef Norrage het volgende:
Tsja, ik luister naar Heartland Rock, dus ik ben kennelijk gay.
Volgens jezelf.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:22 schreef Norrage het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:18 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dacht dat Moody een patent had op dit soort posts.
Wil jij ons iets meedelen over Moody's geaardheid?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:22 schreef Norrage het volgende:
Goed voorbeeld:quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:58 schreef ranja het volgende:
[..]
dat zouden meer bands eens moeten proberen
Tsja. Wat zal ik er op zeggen. Laat ik maar niks zeggen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:58 schreef DO2 het volgende:
Ik val in herhaling, maar dat album van Angel Olsen is echt ongelooflijk verslavend, zeg.
Ik weet niet eens meer welke nummers mijn favorieten zijn. Er staat werkelijk geen enkele misser op.
Ik kan ook ook niet zo goed uitleggen waarom dit album me zoveel doet, eigenlijk.
Het is zo'n album dat recht uit het hart komt. Eerlijk, recht voor zijn raap. En haar stem.... Jezus.
Ik geloof dat ik op 'n onbewaakt moment 'n keer heb geroepen dat het album van Wild Beasts het beste is dat dit jaar heeft voortgebracht, maar dat moet ik echt terugnemen.
Als ik afga op het aantal draaibeurten dan laat Burn Your Fire for No Witness alle albums van dit jaar ver achter zich.
QFT.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:58 schreef DO2 het volgende:
Ik val in herhaling, maar dat album van Angel Olsen is echt ongelooflijk verslavend, zeg.
Ik weet niet eens meer welke nummers mijn favorieten zijn. Er staat werkelijk geen enkele misser op.
Ik kan ook ook niet zo goed uitleggen waarom dit album me zoveel doet, eigenlijk.
Het is zo'n album dat recht uit het hart komt. Eerlijk, recht voor zijn raap. En haar stem.... Jezus.
Ik geloof dat ik op 'n onbewaakt moment 'n keer heb geroepen dat het album van Wild Beasts het beste is dat dit jaar heeft voortgebracht, maar dat moet ik echt terugnemen.
Als ik afga op het aantal draaibeurten dan laat Burn Your Fire for No Witness alle albums van dit jaar ver achter zich.
quote:
Kijk wel uit naar de nieuwe albums van Fleet Foxes, My Morning Jacket, Woods, Modest Mouse, tUnE-yArDs, Belle & Sebastian, Morrissey, Jack White, Death Cab for Cutie, Wilco, Spoon, en zelfs.....U2.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:09 schreef Norrage het volgende:
Op welke pareltjes zitten we nu nog te wachten trouwens? Wat gaat er nog uitkomen dit jaar waar we op zitten te wachten???
Daar zou ik ook naar uitkijken, maar komt dat allemaal uit dan dit jaar? Maar inderdaad erg benieuwd naar Modest Mouse en Spoonquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Kijk wel uit naar de nieuwe albums van Fleet Foxes, My Morning Jacket, Woods, Modest Mouse, tUnE-yArDs, Belle & Sebastian, Morrissey, Jack White, Death Cab for Cutie, Wilco, Spoon, en zelfs.....U2.
Gaat een leuk jaartje worden
Volgens diverse bronnen wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daar zou ik ook naar uitkijken, maar komt dat allemaal uit dan dit jaar? Maar inderdaad erg benieuwd naar Modest Mouse en Spoon
Klopt, daarom ben ik benieuwdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:16 schreef Maxerazzi het volgende:
Mwah, geen J. Tillman meer bij Fleet Foxes. Dat is wel echt een fikse aderlating, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |