Mezelfquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan je nu al vertellen dat 'even knallen voor een tentamen' hem niet meer gaat worden. Wie neem je nu in de maling?
Mijn beste studiemomenten zijn altijd na elven. Ben nu ook bezig trouwens.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan je nu al vertellen dat 'even knallen voor een tentamen' hem niet meer gaat worden. Wie neem je nu in de maling?
Wel als je geen leven hebt en zondag voetval wil kijkenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Niemand knalt voor een tentamen op de vrijdagavond.
En zaterdag weg bentquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel als je geen leven hebt en zondag voetval wil kijken
Ik zit nog wel wat te werken (plots te veranderen in Inkscape, waar ik de hele dag geen zin in had). Wel met Nick Drake op de voorgrond.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Niemand knalt voor een tentamen op de vrijdagavond. Dat is een hallucinatie.
Waar haal je die eerste vandaan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:32 schreef Kerftminister het volgende:
Trouwens een Last.fm record van mij gaat aan diggelen.
Dit was het tot vorige week:
[ afbeelding ]
En dan de plays van Freddie Gibbs & Madlib in 3 dagen:
[ afbeelding ]
Dat wordt echt een ziek record.
Zondag wordt puur genieten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel als je geen leven hebt en zondag voetval wil kijken
Morgen moet ik Vitas uit missen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:33 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Zondag wordt puur genieten.
13.30 Man Utd. - Liverpool
16.00 Tottenham - Arsenal
Eind 2012 ja, had ik hele hoop nieuwe nummers binnengehaald en ging ik ze een voor een af. Don't blame me, dat was in het begin van mijn ontdekkingsfase na Hip Hop.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:33 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, 340 artists in één weekBen je dan enkel aan het luisteren voor de records?
Ach, dat wordt een nulletje of vier op onze sloffen. Willy heeft gesproken, we gaan de eerste plek nog even binnenharken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen moet ik Vitas uit missen.
Ode aan deze manquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet overigens wel een beetje lachen om de naam JayDeeDillaNL.
Zeker als je dan vervolgens een foto ziet van een blanke jongeman.
Jammer dat het niet in Eindje is. Hadden we die rat nog even uit kunnen fluitenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:34 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ach, dat wordt een nulletje of vier op onze sloffen. Willy heeft gesproken, we gaan de eerste plek nog even binnenharken.
Dank, die was ik al een tijdje kwijt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
http://twothreefall.co.uk/lastfmexplorer
Moest even zoeken, maar gevonden uiteindelijk.
Ja, dat van 15 zijn herken ik wel. Anders had ik ook geen Rellende_Rotscholier geheten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ode aan deze man
[ afbeelding ]
Verder was ik 15 destijds dus wederom don't blame me.
Labyad. Opperkneus.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat het niet in Eindje is. Hadden we die rat nog even uit kunnen fluiten
f5je dan heb je hem meestal wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:35 schreef Felagund het volgende:
dumbnoteclectic, 1 requests remaining
bluffroom, 1 requests remaining
monai, 4 requests remaining
m2wester, 4 requests remaining
gokingsgo32, 5 requests remaining
SpecialEd85, 2 requests remaining
Chris_Gamgee, 282 requests remaining
pikamaster13, 4 requests remaining
Perhaps have a cup of tea?
Mexicanobakker is natuurlijk ook een pareltje van formaatquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat van 15 zijn herken ik wel. Anders had ik ook geen Rellende_Rotscholier geheten.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet overigens wel een beetje lachen om de naam JayDeeDillaNL.
Zeker als je dan vervolgens een foto ziet van een blanke jongeman.
Meh die fase had ik een paar maanden in de brugklas denk ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op fok heb je zo'n leuk plaatje van een gast die later neger wilde worden
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op fok heb je zo'n leuk plaatje van een gast die later neger wilde worden
Dat is ook mijn favoriet Joy Division nummer.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:37 schreef Kerftminister het volgende:
Shadowplay beste nummer tot nu toe, dat is wel een pareltje hoor.
Ik blijf toch enigszins trots op mijn verbastering van deze mafkees:quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mexicanobakker is natuurlijk ook een pareltje van formaat
Ik heb een keer 668 plays in een weekquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:39 schreef Kerftminister het volgende:
[ afbeelding ]
Hier komt dalijk trouwens Freddie Gibbs & Madlib met circa 200 op 1 binnenvallen.
Check!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is ook mijn favoriet Joy Division nummer.
Pff, dat is wel heel weinig zegquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:42 schreef ranja het volgende:
Plays of one artist in one week
16/09/2012: 32 - The Lovely Eggs
03/03/2013: 31 - Katie Costello
10/10/2010: 29 - UNKLE
Dat is inderdaad best weinig, dat haal ik met Elvis Costello dit jaar al 2 keer.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mijn hoogste is 60 nummers per week van 1 artiest. Best weinig
Zijn tag cloud:quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Kijk je ook uit naar een artiest met een piemel of een band met meerdere piemels?
Just curious
Ja, ik luister toch nog meer cd's en lp's dan via de pcquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:42 schreef Tchock het volgende:
Pff, dat is wel heel weinig zegDat red ik praktisch elke week wel eigenlijk
Edit: Oh, je hebt ook 4 tracks per dag gemiddeld. Dan snap ik het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |