Geweldige band idd. Ken 'm van Aeroquote:
Tja, Pink Moon is met afstand mijn favoriete plaat aller tijden, dus die mening deel ik sowieso met je.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:10 schreef Felagund het volgende:
Ik vind van Nick Drake Pink Moon denk ik de beste. Moet ze vanavond allemaal maar eens luisteren.
Ik vond dit een beetje een rare recensie. Zoveel Dire Straits hoor ik er niet in trouwens.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:11 schreef Arn0 het volgende:
http://oor.nl/#!/albums/lost_in_the_dream/album
OOR noemt zowel Dire Straits als Springsteen trouwens, Norrage
Ik zag toen hij zijn eerste album net uit had zijn eerste uitverkochte concert ooit (met een oprecht spontane toegift, dat gebeurt zelden), handgeschreven setlist, verbazing dat mensen gewoon voor hem klapten, heel grappig allemaal. Ook enorm aardige kerel, handtekening, foto, alles kon.quote:
En dat allemaal in de Jupiler League. Mooiste competitie van allemaal.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:11 schreef Maxerazzi het volgende:
FC Oss - FC Emmen 8-0. Ik spring voor TOP, jij springt voor TOP, wij springen voor TOP TOP TOP.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:14 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik vond dit een beetje een rare recensie. Zoveel Dire Straits hoor ik er niet in trouwens.
Eerder Tom Petty / Bruce Springsteen / Don Henley / Bob Dylan / Bryan Adams.
En dat is geenszins slecht bedoeld.
Hehe, GMTA enzo. Behalve dat ik die associaties niet zo leuk vind, op Dylan naquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:57 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik snap het wel, Bruce Springsteen en Tom Petty waren ook mijn associaties toen ik het beluisterde. Beetje te Amerikaans voor mij.
Echt een super kerel idd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:14 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik zag toen hij zijn eerste album net uit had zijn eerste uitverkochte concert ooit (met een oprecht spontane toegift, dat gebeurt zelden), handgeschreven setlist, verbazing dat mensen gewoon voor hem klapten, heel grappig allemaal. Ook enorm aardige kerel, handtekening, foto, alles kon.
Vergelijking met Bryan Adams heb ik nog niet eerder gehoord.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:14 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik vond dit een beetje een rare recensie. Zoveel Dire Straits hoor ik er niet in trouwens.
Eerder Tom Petty / Bruce Springsteen / Don Henley / Bob Dylan / Bryan Adams.
En dat is geenszins slecht bedoeld.
Serieus? Dat is wel best onbeschaafdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:15 schreef Moody het volgende:
Tijdens het concert kwam er geregeld "homo!" en "gay!" uit het publiek, maar zijn performance veegde alles weg
Serieus? Wat kansloos, zeg.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Tijdens het concert kwam er geregeld "homo!" en "gay!" uit het publiek
De Superboeren hebben ook gewonnen, misschien wordt het nog wel wat dit seizoen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:11 schreef Maxerazzi het volgende:
FC Oss - FC Emmen 8-0. Ik spring voor TOP, jij springt voor TOP, wij springen voor TOP TOP TOP.
Oorquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:11 schreef Arn0 het volgende:
http://oor.nl/#!/albums/lost_in_the_dream/album
OOR noemt zowel Dire Straits als Springsteen trouwens, Norrage
Erg sneu was dat. Ik schaamde me bijna als Nederlander op een Vlaams festivalquote:
Daar zou ik niet al te veel rekening mee houden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Superboeren hebben ook gewonnen, misschien wordt het nog wel wat dit seizoen.
Goede tip.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen maar even Control meepakken op twee
Disorderquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:15 schreef Kerftminister het volgende:
Joy Division begint toch al minder dan The Smiths.
Ik moest er ineens aan denken toen ik 'Suffering' hoorde..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vergelijking met Bryan Adams heb ik nog niet eerder gehoord.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
wel jammer dat ik morgen 7 uur op sta, oa om Pinkpop.quote:
Meh vond ik maar een 3.5/5, vooral de zang vond ik minder.quote:
Alles in de hele provincie Drenthe is redelijk verdrietig.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:11 schreef Maxerazzi het volgende:
Die heb ik hier ook nog ergens liggen. Maar ik ben geen (groot) fan van Joy Division, dus nooit gekeken. Toch lijkt mij wel interessant.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gezien het gemiddelde toeschouwersaantal in Emmen lijkt mij dit wel mee te vallen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alles in de hele provincie Drenthe is redelijk verdrietig.
Kun je nagaan hoe erg het gesteld is als FC Emmen de verlichting moet brengen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gezien het gemiddelde toeschouwersaantal in Emmen lijkt mij dit wel mee te vallen.
Hoe gewoon even je bek dicht. Prachtige landschappenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alles in de hele provincie Drenthe is redelijk verdrietig.
Die gaan nog wel een keertje faillietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe erg het gesteld is als FC Emmen de verlichting moet brengen.
Lekker fietsen langs alle hunebedden. Erg fraai.quote:
Hebben mijn voorouders er nog neer gezetquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lekker fietsen langs alle hunebedden. Erg fraai.
Ik heb eens een hunebed kapot gemaaktquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lekker fietsen langs alle hunebedden. Erg fraai.
Dat lijkt me sterk, bob.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hebben mijn voorouders er nog neer gezet
Anders hadden ze die stenen er ook niet neer kunnen leggen hequote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, bob.
En de prijs voor flauwste grap van het jaar gaat naar..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Anders hadden ze die stenen er ook niet neer kunnen leggen he
En d'n TT in Assen, jong. Lekker 'vroem vroem' doen, ja-ha-haaa!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe erg het gesteld is als FC Emmen de verlichting moet brengen.
Ik had me voorgenomen zuiniger te zijn met de emogifs maar hier is niets anders op zijn plaats:quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe gewoon even je bek dicht. Prachtige landschappen
Ik ook. Heel erg zwaar. Ga hem nu ook niet kijken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Control altijd een moeilijke film om te kijken
Klopt, hakt er altijd wel in. Maar daarom is het ook zo een mooie film, misschien wel de beste in zijn genre.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Control altijd een moeilijke film om te kijken
Denk dat ik m tot 12 pak, dan nog even ga knallen voor een tentamen en dan slapenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook. Heel erg zwaar. Ga hem nu ook niet kijken.
Ik kan je nu al vertellen dat 'even knallen voor een tentamen' hem niet meer gaat worden. Wie neem je nu in de maling?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat ik m tot 12 pak, dan nog even ga knallen voor een tentamen en dan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |