Geweldige band idd. Ken 'm van Aeroquote:
Tja, Pink Moon is met afstand mijn favoriete plaat aller tijden, dus die mening deel ik sowieso met je.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:10 schreef Felagund het volgende:
Ik vind van Nick Drake Pink Moon denk ik de beste. Moet ze vanavond allemaal maar eens luisteren.
Ik vond dit een beetje een rare recensie. Zoveel Dire Straits hoor ik er niet in trouwens.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:11 schreef Arn0 het volgende:
http://oor.nl/#!/albums/lost_in_the_dream/album
OOR noemt zowel Dire Straits als Springsteen trouwens, Norrage
Ik zag toen hij zijn eerste album net uit had zijn eerste uitverkochte concert ooit (met een oprecht spontane toegift, dat gebeurt zelden), handgeschreven setlist, verbazing dat mensen gewoon voor hem klapten, heel grappig allemaal. Ook enorm aardige kerel, handtekening, foto, alles kon.quote:
En dat allemaal in de Jupiler League. Mooiste competitie van allemaal.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:11 schreef Maxerazzi het volgende:
FC Oss - FC Emmen 8-0. Ik spring voor TOP, jij springt voor TOP, wij springen voor TOP TOP TOP.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:14 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik vond dit een beetje een rare recensie. Zoveel Dire Straits hoor ik er niet in trouwens.
Eerder Tom Petty / Bruce Springsteen / Don Henley / Bob Dylan / Bryan Adams.
En dat is geenszins slecht bedoeld.
Hehe, GMTA enzo. Behalve dat ik die associaties niet zo leuk vind, op Dylan naquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:57 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik snap het wel, Bruce Springsteen en Tom Petty waren ook mijn associaties toen ik het beluisterde. Beetje te Amerikaans voor mij.
Echt een super kerel idd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:14 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik zag toen hij zijn eerste album net uit had zijn eerste uitverkochte concert ooit (met een oprecht spontane toegift, dat gebeurt zelden), handgeschreven setlist, verbazing dat mensen gewoon voor hem klapten, heel grappig allemaal. Ook enorm aardige kerel, handtekening, foto, alles kon.
Vergelijking met Bryan Adams heb ik nog niet eerder gehoord.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:14 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik vond dit een beetje een rare recensie. Zoveel Dire Straits hoor ik er niet in trouwens.
Eerder Tom Petty / Bruce Springsteen / Don Henley / Bob Dylan / Bryan Adams.
En dat is geenszins slecht bedoeld.
Serieus? Dat is wel best onbeschaafdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:15 schreef Moody het volgende:
Tijdens het concert kwam er geregeld "homo!" en "gay!" uit het publiek, maar zijn performance veegde alles weg
Serieus? Wat kansloos, zeg.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Tijdens het concert kwam er geregeld "homo!" en "gay!" uit het publiek
De Superboeren hebben ook gewonnen, misschien wordt het nog wel wat dit seizoen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:11 schreef Maxerazzi het volgende:
FC Oss - FC Emmen 8-0. Ik spring voor TOP, jij springt voor TOP, wij springen voor TOP TOP TOP.
Oorquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:11 schreef Arn0 het volgende:
http://oor.nl/#!/albums/lost_in_the_dream/album
OOR noemt zowel Dire Straits als Springsteen trouwens, Norrage
Erg sneu was dat. Ik schaamde me bijna als Nederlander op een Vlaams festivalquote:
Daar zou ik niet al te veel rekening mee houden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Superboeren hebben ook gewonnen, misschien wordt het nog wel wat dit seizoen.
Goede tip.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen maar even Control meepakken op twee
Disorderquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:15 schreef Kerftminister het volgende:
Joy Division begint toch al minder dan The Smiths.
Ik moest er ineens aan denken toen ik 'Suffering' hoorde..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vergelijking met Bryan Adams heb ik nog niet eerder gehoord.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen maar even Control meepakken op twee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |