Nee, QotSA is een stuk beterquote:
Kan ik ook niet zo veel mee.quote:
Yep. Die smiley vat die groep wel perfect samen ja.quote:
Idem hier.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan ik ook niet zo veel mee.
We zijn wel in de minderheid, geloof ik.
Tweede, derde en vierde album van ze is werkelijk briljant. Eerste is wel oké. Daarna:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:36 schreef Kerftminister het volgende:
Wel leuk, op een ander forum waar ik erg actief ben, ben ik dus wel in de minderheid. Maar ja daar vinden ze Muse ook een van de beste bands ooit.
Slechte binnenkomer, Bert.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:37 schreef BoerBert het volgende:
Dit
Tempo
Twee topics door zitten scrollen. Conclusie:
Ajax.
Vooral de tweede.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tweede, derde en vierde album van ze is werkelijk briljant. Eerste is wel oké. Daarna:!
Wat vinden ze daar van Elvis Costello?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:36 schreef Kerftminister het volgende:
Wel leuk, op een ander forum waar ik erg actief ben, ben ik dus wel in de minderheid. Maar ja daar vinden ze Muse ook een van de beste bands ooit.
Had ik al verteld he.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:38 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wat vinden ze daar van Elvis Costello?
Je hebt de intellectuele discussie in topic CLVIII gemist over het gebruik van stijlfiguren in indiemuziek?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:37 schreef BoerBert het volgende:
Dit
Tempo
Twee topics door zitten scrollen. Conclusie:
Ajax.
Wordt dit het snelste topic ooit, trouwens?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt de intellectuele discussie in topic CLVIII gemist over het gebruik van stijlfiguren in indiemuziek?
Nee, dat denk ik niet. Toch bijna twee uur over gedaan. Dat had sneller gekund.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:40 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wordt dit het snelste topic ooit, trouwens?
Die zat op 1 uur 42 min ofzo.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:40 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wordt dit het snelste topic ooit, trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |