Dat beweer of bedoel ik absoluut niet. Ik zeg alleen dat hij nog nauwelijks iets heeft laten zien en er geen reden is te denken dat hij Pelle kan vervangen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:52 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar men doet hier alsof hij van het niveau FC Bal op het Dak 2 is en dat is hij niet, gewoon een degelijke Eredivisie spits, prima backup.
Pelle hoeft niet vervangen te worden, er moet eens als team gevoetbald worden, en niet ballen naar voren jagen en hopen dat je spits er mee kan. Zou willen dat we meer als Ajax zouden gaan spelen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat beweer of bedoel ik absoluut niet. Ik zeg alleen dat hij nog nauwelijks iets heeft laten zien en er geen reden is te denken dat hij Pelle kan vervangen.
Bijzonder dat je dat nu zegt nu van alle kanten de kritiek op het balbezitvoetbal toeneemt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:54 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Pelle hoeft niet vervangen te worden, er moet eens als team gevoetbald worden, en niet ballen naar voren jagen en hopen dat je spits er mee kan. Zou willen dat we meer als Ajax zouden gaan spelen.
Valt mij nog mee dat je er een top drie van kan maken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Pink Moon
2. Five Leaves Left
3. Blyter Lyter
Maar alle drie is het niet mijn ding.
Singer/songwriter is niet je ding?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Pink Moon
2. Five Leaves Left
3. Blyter Lyter
Maar alle drie is het niet mijn ding.
Ik luister nu Inner Vision, ik vind het wel aardig, maar ik word er nog niet dolenthousiast van.quote:
Pink Moon is wel een mooi album maar ik val in slaap ervan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Valt mij nog mee dat je er een top drie van kan maken.
Nja het moet niet tikken om het tikken worden, maar het voetbal dat we nu spelen is echt dramatisch en zit compleet geen idee achter behalve Pelle zoveel mogelijk ballen geven zodat hij tenminste nog tevreden blijft.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bijzonder dat je dat nu zegt nu van alle kanten de kritiek op het balbezitvoetbal toeneemt.
edit: Prachtig woord. Balbezitvoetbal.
Dan ken je zijn solo-werk blijkbaar niet goed. Dit ligt in dezelfde lijn. Vond je het de afgelopen 5-10 jaar niets, dan vind je dit ook nietsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik luister nu Inner Vision, ik vind het wel aardig, maar ik word er nog niet dolenthousiast van.
Ik vind echt dat je doorslaat in je Pellč-haat. Zonder hem stond Feyenoord nu in het rechter rijtje en had je vorig jaar moeten billenknijpen om nacompetitie te ontlopenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nja het moet niet tikken om het tikken worden, maar het voetbal dat we nu spelen is echt dramatisch en zit compleet geen idee achter behalve Pelle zoveel mogelijk ballen geven zodat hij tenminste nog tevreden blijft.
Ik vind Moon Landing erg fijn. Maar vind dit gewoon meer/teveel van hetzelfde..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:58 schreef Moody het volgende:
[..]
Dan ken je zijn solo-werk blijkbaar niet goed. Dit ligt in dezelfde lijn. Vond je het de afgelopen 5-10 jaar niets, dan vind je dit ook niets
Blijft hypothetisch, maar ik vind echt van niet. Geen toeval dat sinds hij zo belangrijk begint te worden mannen als De Vrij en Martins Indi bijvoorbeeld geen wedstrijd meer van niveau gespeeld hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind echt dat je doorslaat in je Pellč-haat. Zonder hem stond Feyenoord nu in het rechter rijtje en had je vorig jaar moeten billenknijpen om nacompetitie te ontlopen
Nee, jij chargeert nietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind echt dat je doorslaat in je Pellč-haat. Zonder hem stond Feyenoord nu in het rechter rijtje en had je vorig jaar moeten billenknijpen om nacompetitie te ontlopen
Nee, met 1 nummer op spotify.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Je vergelijkt nu een heel album met 2 tuubjes?
Luister het als een album van een debuterende artiest, dan is het ijzersterkquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, met 1 nummer op spotify.Maar ik zal braaf het gehele album gaan luisteren.
Ik chargeer letterlijk niet. Vorig jaar haalde Feyenoord 69 punten (bron 1). Zonder Pellč haalde Feyenoord 36 punten (bron 2). Daarmee was je in het seizoen 2012/2013 zestiende geworden. Nacompetitie dus.quote:
Je negeert wel telkens mijn argumenten, want dit is pure hypothetische scorebordjournalistiek.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik chargeer letterlijk niet. Vorig jaar haalde Feyenoord 69 punten (bron 1). Zonder Pellč haalde Feyenoord 36 punten (bron 2). Daarmee was je in het seizoen 2012/2013 zestiende geworden. Nacompetitie dus.
Dit seizoen haalt Pelle de punten binnen tegen NAC (3), ADO (3), Vitesse (3), PSV (2 punten, zonder zijn goals is het gelijk), Groningen (3), Vitesse (1) en Twente (1) (bron 3) Als ik die optel en aftrek van Feyenoords huidige puntenaantal (dan reken ik dus alleen de goals van Pellč mee die beslissend waren en de rest niet, en ook geen assists) kom ik op 33, daarmee sta je tiende en dus in het rechter rijtje.
Opdonderen met je beschuldigingen als je het niet hebt uitgezocht.
In jouw betoog ga je er vanuit dat Feyenoord zonder Pelle met 10 man speeltquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik chargeer letterlijk niet. Vorig jaar haalde Feyenoord 69 punten (bron 1). Zonder Pellč haalde Feyenoord 36 punten (bron 2). Daarmee was je in het seizoen 2012/2013 zestiende geworden. Nacompetitie dus.
Dit seizoen haalt Pelle de punten binnen tegen NAC (3), ADO (3), Vitesse (3), PSV (2 punten, zonder zijn goals is het gelijk), Groningen (3), Vitesse (1) en Twente (1) (bron 3) Als ik die optel en aftrek van Feyenoords huidige puntenaantal (dan reken ik dus alleen de goals van Pellč mee die beslissend waren en de rest niet, en ook geen assists) kom ik op 33, daarmee sta je tiende en dus in het rechter rijtje.
Speelt hij dan ook veel nummers van Madrugada?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Luister het als een album van een debuterende artiest, dan is het ijzersterk
Maar serieus....gewoon uitbreiding van zijn oeuvre. Op album meer van hetzelfde, maar live geweldig....soms concerten van 1,5 uur met maar 9 of 10 nummers
Control?quote:
Ja, ik weet dat Feyenoords spel aangepast is op Pellč. Het zou juist hypothetisch zijn als je stelt dat een andere spits dit ook had gekund. Ik trek simpelweg Pellčs goals af van het resultaat. Dat is niet perfect, maar bewijst wel hoe waardevol hij is voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:11 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Je negeert wel telkens mijn argumenten, want dit is pure hypothetische scorebordjournalistiek.
Toch me maar even bemoeien maar deze berekening gaat op zoveel manieren foutquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tja kipfilet in een gerecht is ook belangrijk als je kip jambalaya wil koken, maar des te minder in een paëlla.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat Feyenoords spel aangepast is op Pellč. Het zou juist hypothetisch zijn als je stelt dat een andere spits dit ook had gekund. Ik trek simpelweg Pellčs goals af van het resultaat. Dat is niet perfect, maar bewijst wel hoe waardevol hij is voor Feyenoord.
Ongetwijfeld had die er af en toe eentje gemaakt. Maar vergeet niet dat er geen speler is behalve Bony die meer veldgoals scoort dan Pellč vorig en dit seizoen. Het ligt dus in de lijn der verwachting dat het er in elk geval minder zouden zijn geweest. Tenzij ze Bony op die plek hadden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:11 schreef Moody het volgende:
[..]
In jouw betoog ga je er vanuit dat Feyenoord zonder Pelle met 10 man speelt
Er had dan een andere spits gestaan die ook weleens een doelpuntje had gemaakt.......misschien wel meer dan Pelle....weten wij veel
50/50quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Speelt hij dan ook veel nummers van Madrugada?
Ja. Domme keus.quote:
Kijk, dit is pas een goed argument.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:13 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja kipfilet in een gerecht is ook belangrijk als je kip jambalaya wil koken, maar des te minder in een paëlla.
Zoals ik al zei is het verre van perfect (vandaar dat ik dit even neer kan typen in een paar minuten) maar het toont wel degelijk zijn waarde aan voor het team. Ik denk niet dat er spelers zijn die meer punten voor hun club halen, met Finnbogason misschien als uitzondering.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:13 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Toch me maar even bemoeien maar deze berekening gaat op zoveel manieren foutJe kan echt niet objectief berekenen waar een club zou staan zonder een speler.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:15 schreef Felagund het volgende:
Beste nummer met een kleur in de titel?
Mwah, de film intrigeert me in het geheel. Ik kan niet stoppen met hem te kijken. Een goed gevoel krijg ik er natuurlijk niet van..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar gaat je humeur de komende dagen.
[DO2][Maxerazzi]quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:15 schreef Felagund het volgende:
Nja bedoel gewoon te zeggen, Feyenoord speelt in dienst van zijn spits en daarom scoort hij veel. Als Ajax zich aan zou passen aan Sigthorsson zou hij er ook zeker 25 inleggen, maar zou Ajax echt geen kampioen worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kijk, dit is pas een goed argument.
[..]
Zoals ik al zei is het verre van perfect (vandaar dat ik dit even neer kan typen in een paar minuten) maar het toont wel degelijk zijn waarde aan voor het team. Ik denk niet dat er spelers zijn die meer punten voor hun club halen, met Finnbogason misschien als uitzondering.
Oei...dan deze:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:15 schreef Felagund het volgende:
Klopt, maar wit is geen kleur.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[DO2][Maxerazzi]
[/Maxerazzi][/DO2]
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Oei...dan deze:
Al is zwart geen kleur
Als je uitgaat van licht is zwart afwezigheid van kleuren en wit de mengkleur van alle andere. Als je uitgaat van verf is wit de afwezigheid van kleur en zwart de perfecte mengkleur van alle andere. Ik vind de verf-visie raar omdat de kleur van verf bepaald wordt door absorptie of reflectie van licht, dus ik hang de licht-visie aan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:19 schreef Arn0 het volgende:
Oh, de "zijn zwart / wit wel of geen kleuren" discussie hadden we hier nog niet gehad. Barst los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |