Gelukkig.quote:
Parel van een zin dit.quote:Al mag iemand die 20 jaar ¤250,- per jaar heeft toegevoegd aan de begroting zichzelf wel op de schouders mag kloppen toch?
Vind elke week voor de tv zitten wel genoeg.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Supporter....als in vaste bezoeker van De Kuip?
Bij jou heb ik 17%, vreemd dat het niet hetzelfde is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:19 schreef ranja het volgende:
Friendly soulmates, op 1 Benny met 21%, 2 BigShadow 18%, gedeeld 3e oa. Moody en Grobbel met 17% en gedeeld 4e oa Norrage en Arn0 met 16%
Deze lekkerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
WHIIIITEEEE WHALEEEE HOLYYY GRAAAAAILLLLL
Ja, dat zouden mensen wel eens raar kunnen vinden.
Als er gekeken wordt naar het percentage artiesten dat overlapt is het niet meer dan logisch dat het verschilt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij jou heb ik 17%, vreemd dat het niet hetzelfde is.
oja, jij ook 17, ken niet alle lastfm namenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:21 schreef Felagund het volgende:
Mwa. Als jij 17% van zijn muziek luistert, betekent dat niet dat hij 17% van jouw muziek luistertquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Even uitgerekend, maar ik heb blijkbaar in 20 jaar tijd 2 dagen loon van Castaignos overgemaakt naar de clubquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Al mag iemand die 20 jaar ¤250,- per jaar heeft toegevoegd aan de begroting zichzelf wel op de schouders mag kloppen toch?
Dat is gewoon bijna een weekloon van Castaignos. Ik bedoel maar!
Die zou ik graag terug bij Feyenoord zien he, was bij ons zo goed, dat terwijl hij samen moest spelen met lopende strontknikkers en een paard met oogkleppen die daarna maar naar PSV vertrokken is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Even uitgerekend, maar ik heb blijkbaar in 20 jaar tijd 2 dagen loon van Castaignos overgemaakt naar de club
Kun je nagaan, als je een jaarsalaris van hem op moet hoesten ben je in het jaar 2180 nog steeds bezig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Even uitgerekend, maar ik heb blijkbaar in 20 jaar tijd 2 dagen loon van Castaignos overgemaakt naar de cub
Voorzichtige spoiler: Het ging weer eens over kutjes.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:24 schreef Maxerazzi het volgende:
Nou, ik ga een topshowtje kijken met Schelveccio. Fijne avond nog.
Maar dan zou ik 'm voor mezelf hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kun je nagaan, als je een jaarsalaris van hem op moet hoesten ben je in het jaar 2180 nog steeds bezig.
Mastodon heb ik overigens nog wel eens live gezien.quote:
Mwah is ook niet het belangrijkste bij deze muziek, lekker knallen!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mastodon heb ik overigens nog wel eens live gezien.
Gruwelijk kut. Die gozers kunnen gewoon helemaal niet zingen.
Ruilen voor Pele?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Die zou ik graag terug bij Feyenoord zien he, was bij ons zo goed, dat terwijl hij samen moest spelen met lopende strontknikkers en een paard met oogkleppen die daarna maar naar PSV vertrokken is.
Nee, dat klopt, maar als een van de twee het gewoon helemaal niet haalt en bijvoorbeeld past WHITE schreeuwt als jij als bij WHALE bent, is dat natuurlijk wel enigszins vervelend.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:27 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Mwah is ook niet het belangrijkste bij deze muziek, lekker knallen!![]()
TUDUDUDUDDUDUDUDUDU
Ik ruil Pellè al voor een zak pepernoten, heb een hekel aan die vent. Vindt zichzelf geweldig en stelt zich boven de rest van het team, zet de club in een kwaad daglicht, ga zo maar door.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Ruilen voor Pele?
Castaignos is waardeloos in een ploeg met lopende mensen om hem heen. Hij moet echt de diepste spits zijn met hangende backs. Oftewel: ongeschikt voor Twente.
Dat klinkt wel erg ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, maar als een van de twee het gewoon helemaal niet haalt en bijvoorbeeld past WHITE schreeuwt als jij als bij WHALE bent, is dat natuurlijk wel enigszins vervelend.
Nog nooit meegemaakt eigenlijk, dat iemand gewoon het tempo van z'n eigen nummers niet bij kon houden qua zang.
Zo'n hufter moeten ze bij Twente hebben. Alleen maar goede voetballers hier, hufters ontbreken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik ruil Pellè al voor een zak pepernoten, heb een hekel aan die vent. Vindt zichzelf geweldig en stelt zich boven de rest van het team, zet de club in een kwaad daglicht, ga zo maar door.
Ik vind dat iedereen te makkelijk doet alsof Ajax al kampioen is. Vitesse-uit is absoluut niet 3 gratis punten, dus als Twente wint in de ArenA (wat ik totaal niet onrealistisch vind) is de voorsprong van Ajax misschien al verdampt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Ruilen voor Pele?
Castaignos is waardeloos in een ploeg met lopende mensen om hem heen. Hij moet echt de diepste spits zijn met hangende backs. Oftewel: ongeschikt voor Twente.
Je moet eens weten hoevaak hij Twente al kampioen had kunnen maken dit seizoen
Dit is geen hufter die je wil hebben hoor, dat is meer een Strootman, een Pellè benadeelt zijn eigen team alleen maar, je moet iemand hebben die tegenstanders loopt te kwallen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Zo'n hufter moeten ze bij Twente hebben. Alleen maar goede voetballers hier, hufters ontbreken.
Zag Casta laatst koppenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Ruilen voor Pele?
Je moet eens weten hoevaak hij Twente al kampioen had kunnen maken dit seizoen
Laatste weken is zijn ego een beetje ontploft, maar als ik Feyenoorder was zou ik een hoop van hem slikken. Hij heeft Feyenoord ongeveer eigenhandig uit de stront getrokken vroeg dit seizoen en als hij nu iets te veel kapsones laat zien wordt hij ondankbaar weer uitgekotst.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik ruil Pellè al voor een zak pepernoten, heb een hekel aan die vent. Vindt zichzelf geweldig en stelt zich boven de rest van het team, zet de club in een kwaad daglicht, ga zo maar door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |