SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mwah valt wel mee, ik heb maar een paar grijze haartjesquote:
Jij doet stoer met nummertjes te benoemen hoor, oneluvquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
Hoor deze mensen dan stoer doen.
Het waren mini koekjes ja.
Hoe oud was jij ook alweer?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
mwah valt wel mee, ik heb maar een paar grijze haartjes
Hahahaaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Dus er komt geen meet meer?
Als mensen nu eens met voorstellen komen, dan komen we misschien een stapje verder...
- Eten en loungen? Waar?
- Concert Candan Erçetin.
- ...
- ...
Ben je al getrouwd?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
mwah valt wel mee, ik heb maar een paar grijze haartjes
quote:
Snap je.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik begrijp nu overigens wel waarom xaban06 dacht dat die ene meet niet zou doorgaan. Weet je hoe lastig het is om in deze topicreeks een datum te prikken?
Als besloten is waar wat te doen, is datumprikker opstellen en rondsturen niet echt moeilijk meer.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik begrijp nu overigens wel waarom xaban06 dacht dat die ene meet niet zou doorgaan. Weet je hoe lastig het is om in deze topicreeks een datum te prikken?
Omnomnom.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hem mn neefje opgegeten. Zit nu vol met liefde.
Ik denk dat jullie eerst een stad moeten afspreken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als besloten is waar wat te doen, is datumprikker opstellen en rondsturen niet echt moeilijk meer.
Dat laat ik aan anderen over. Ik woon niet helemaal centraal.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie eerst een stad moeten afspreken.
Datumprikker. Nu je het zegt, ik moet nog een etentje regelen met m'n (ex-)collega's.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als besloten is waar wat te doen, is datumprikker opstellen en rondsturen niet echt moeilijk meer.
Je kan wel je wensen uitspreken toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat laat ik aan anderen over. Ik woon niet helemaal centraal.
Tenx maar heb de laatste tijd al te vaak pizzeriameuk op.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je mij je postcode en huisnummer even via DM/PM geeft, dan laat ik wel wat bezorgen.
Ik ben niet zo bekend met de uitgaansmogelijkheden in de potentiële meetsteden, dus dat laat ik over aan mensen die daar beter bekend mee zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je kan wel je wensen uitspreken toch?
Wie zegt dat ik pizzeriameuk wil bestellen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tenx maar heb de laatste tijd al te vaak pizzeriameuk op.
het zou toch vreselijk zijn als er tijdens het bewind van erdogan een nieuwe grondwet het daglicht zien!?? de oppositie zou dit nooit toelaten en is er daarom ook nog steeds gelukt, ondanks dat erdogan had aangegeven dat dat het belangrijkste doel was voor deze regeringsperiodequote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De andere partijen hebben meerdere malen aangegeven een nieuwe grondwet te zullen steunen in het parlement wanneer dit gezamenlijk, met overleg en oprechtheid wordt gedaan. Er zijn zelfs commissies voor opgericht, maar helaas zonder resultaat.
Ga je?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met de uitgaansmogelijkheden in de potentiële meetsteden, dus dat laat ik over aan mensen die daar beter bekend mee zijn.
oké!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met de uitgaansmogelijkheden in de potentiële meetsteden, dus dat laat ik over aan mensen die daar beter bekend mee zijn.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe oud was jij ook alweer?
Edit: O, wacht, 22 in 2001.
neinquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
stairway.in utrecht dan!? beste fokmeetplek ever!![]()
![]()
![]()
irl kan dat nietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hem mn neefje opgegeten. Zit nu vol met liefde.
Dan ga ik liever naar een Turks restaurantje (Pamukkale) tegenover Stairway.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ze schenken daar ook alcohol aan Turken denk ik
kijk zo komen we ergens! dan doen we dat!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan ga ik liever naar een Turks restaurantje (Pamukkale) tegenover Stairway.
rekenen niet gehad op de basisschool?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als jij gaat. Ik had op jou gerekend.
[..]
Tsja, weet ik veel.
Even een serieuze reactie, ik wil eerst echt zien wie er allemaal gaat + wat we doen. Concrete info.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij bent srs in je als jij gaat ga ik ookquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Tsja, weet ik veel.
Ik zag die post later pas.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
rekenen niet gehad op de basisschool?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent srs in je als jij gaat ga ik ook
staat ook jaar en dag in mijn profielquote:
why?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:12 schreef Arcadia het volgende:
Maar serieus. Als TM niet gaat ben ik er sowieso niet.
Heb ik nodig voor mijn politieke spelletjes bij de meet als ik dingen wil afdwingen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de enige optie hier haha.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik pizzeriameuk wil bestellen?
Als je sosis en broodjes in huis hebt, kun je hotdogs maken. Anders salade met tonijn en Turkse kaas.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb vandaag mijn propedeuse opgehaald.
Ben trots op je man.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
You go, girl! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sosis vinden ze stinken hier.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je sosis en broodjes in huis hebt, kun je hotdogs maken. Anders salade met tonijn en Turkse kaas.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bedankt schatjes.![]()
Wel balen, mistte maar 2 puntem vorig jaar. En heb een 6 op mn lijst.
Wrijf het er maar in.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Het laagste cijfer op mijn P is een 8.Jammer dat ik te lui ben om 't op te halen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Stapje verder: gemiddelde studielast in het eerste jaar was voor mij <8u per week.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent srs in je als jij gaat ga ik ook
Coolquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:28 schreef Slayage het volgende:
turkse politiek:
http://yenisafak.com.tr/v(...)n=yenisafak-facebook
een nichtje van van mij plaatste gisteren de volgende facebookstatus: "Cemaat cep telefonundan arayıp vicdanınız varsa chp ye oy verin diyor. Ben tüm yorumu sizlere bırakıyorum! İşte ideolojileri bu kadar sağlam bunların!"
ze is gewoon opgebeld door fetos mensen om op de CHP te stemmen, wtf!!! en dat sluit ook aan op het filmpje hierboven
dit klinkt zo stom als nederlanders/turken dit hardop zeggenquote:
wat is er mis met een 6?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bedankt schatjes.![]()
Wel balen, mistte maar 2 puntem vorig jaar. En heb een 6 op mn lijst.
luie nerd...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Het laagste cijfer op mijn P is een 8.Jammer dat ik te lui ben om 't op te halen.
Lelijk tussen al mn topcijfers.quote:
Gelukkig is dit het internet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit klinkt zo stom als nederlanders/turken dit hardop zeggen
Ik heb het eerste jaar bijna geen lessen gevolgd. Het laagste cijfer dat ik had was voor een groepsopdracht die door de rest is verneukt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd van hoge cijfers.Ik kan me het eindrapport van de brugklas nog goed herinneren: gemiddeld 8,5. Ik was ook erg boos op m'n mentor/docent Frans dat ze een 9,75 heeft afgerond naar een 9.
![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb het eerste jaar bijna geen lessen gevolgd. Het laagste cijfer dat ik had was voor een groepsopdracht die door de rest is verneukt.Was iedereen maar als jou en mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd van hoge cijfers.Ik kan me het eindrapport van de brugklas nog goed herinneren: gemiddeld 8,5. Ik was ook erg boos op m'n mentor/docent Frans dat ze een 9,75 heeft afgerond naar een 9.
![]()
![]()
Een meisje in m'n klas stond gemiddeld een 9,4 en kreeg wel een 10 op haar rapport. Ik vond het oneerlijk.quote:
Op de middelbare school moest ik wel hoge cijfers halen vanwege de studie met numerus fixus (geneeskunde) die ik zo graag wilde doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik geef niets om cijfers. Gehaald is gehaald. Ik was toch niet van plan om bij Google te gaan werken.
Ik had het er niet bij laten zitten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een meisje in m'n klas stond gemiddeld een 9,4 en kreeg wel een 10 op haar rapport. Ik vond het oneerlijk.
Ze had gewoon een hekel aan me, want ik heb een keer een klacht ingediend bij de decaan.
Ik was toen nog zo'n lieve jongen (liever dan nuquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had het er niet bij laten zitten.
Tsja, als je zoiets ambieert en daarvoor de motivatie hebt, dan begrijp ik het. Alleen niet op mij van toepassing helaas. Ik ben altijd al een twijfelaar geweest en heb mijn studiekeuze op het laatst overhaast moeten maken. Ik doe het nu dus vooral om het papiertje en hoop na de studie iets te doen wat me wel aanspreekt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op de middelbare school moest ik wel hoge cijfers halen vanwege de studie met numerus fixus (geneeskunde) die ik zo graag wilde doen.Dat is me een beetje bijgebleven.
Hahahahaha precies zo dus.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
met onvoldoendes: boos flippen etc
bij voldoendes: ..... *krekelgeluid*
Precies dit.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat zijn topcijfers?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lelijk tussen al mn topcijfers.Mja, had twee keer de kans om te herkansen maar nooit de moeite meer gedaan ervoor.
omdat je jaloers was?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:38 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Ze had gewoon een hekel aan me, want [b]ik heb een keer een klacht ingediend bij de decaan.
Mijn moeder is daar nooit moeilijk in geweest. Mijn vader wel. Ik ben op de middelbare nooit blijven zitten, maar hij had wel graag gezien dat ik wat hogere cijfers had gehaald.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik was toen nog zo'n lieve jongen (liever dan nu)...
Op het kerstrapport in de tweede klas had ik trouwens 3 onvoldoendes. Ik durfde niet thuis te komen.Hoe gingen jullie ouders om met onvoldoendes?
Nee, de klacht bij de decaan was om iets anders. Ze had een schriftelijke overhoring niet volgens de regels aangekondigd, dus hadden sommige leerlingen (onder wie ikquote:
Echte struggles!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Precies dit.
Of nog erbij zeggen: Ja jaaa het zal wel ik geloof het niet.
Aantal 7ens, meerdere 8en en twee 9ens.quote:
quote:
netjes heurquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aantal 7ens, meerdere 8en en twee 9ens.
Aahjoh. Volgens mij hebben mijn ouders geen idee wat ik doe, welk jaar etc.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ken je beter niet doen neequote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Aahjoh. Volgens mij hebben mijn ouders geen idee wat ik doe, welk jaar etc.
Ja wel aardig tok.quote:
Awhh. Lastig.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Woon je niet thuis?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wel je studie afmaken heh! anders zou het allemaal uiteindelijk "voor niets" zijnquote:
wat?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wuah.
KB: Vind het niet erg hoor
quote:whua (wuah)
An enthusiastic jeer where the prolongation of the end of the word depends on desired effect. I.e. whuaaaaaaa/wuaaaaaah
It is usually used for hilarious outcome or general day to day use. The expression is derived from the mating noise of a species of bird and the immaturity of school kids. The more you use it, the better it sounds.
Example of proper use of the word:
Facial expressions may also be used for emphasis.
"Whuaaaaaaa, yo momma gimme juice!" or "I fell off my bike" "whua (wuah)!"
Jaaa sowieso ben ik dat van plan! Loop nu stage tot eind juni! inshallahhhhhh ga ik halen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
wel je studie afmaken heh! anders zou het allemaal uiteindelijk "voor niets" zijn
Ik ken twee type ouders (ongeacht nationaliteit):quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:56 schreef Bortecinem het volgende:
Is ook bij veel Turkse ouders, hoor.
Okuyor mu? Okuyor.
Meer weten ze niet haha.
Wuah?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wuah.
KB: Vind het niet erg hoor
hayirlis!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaaa sowieso ben ik dat van plan! Loop nu stage tot eind juni! inshallahhhhhh ga ik halen.![]()
wat betekent dat dan?quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
moeder een combo van een en twee (ergste soort).
Combi van 1 en 2... Verschrikkelijk,. Ik ken het gevoel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn vader is twee, moeder een combo van een en twee (ergste soort).
ah sorry, niet turkstalig dusquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moest googlen.
Maar hartelijk bedankt.
Mooie uitleg.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
ah sorry, niet turkstalig dushayirlisi is een verkorting van allahtan hayirlisi, "het gelukkige van allah" maw moge je dat wat gelukkig is krijgen van allah, soort van
Klopt inderdaad. Ik vind het alleen een beetje eng omdat hij mijn adres, naam en telnummer (en hoe?) weet. Heb hem maar geblokkeerd. Heb hier totaal geen zin in gatverdamme.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:12 schreef Mathemaat het volgende:
Unlabeled kennende alleen via Fok, denk ik dat zij dit niet zal waarderen.
Bij mij wisselde het per jaar, mijn moeder heeft het zelf dankzij ouders ala nummer 2 wel tot ingenieur geschopt, maar haar ouders waren dan ook geen standaard Turken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ken twee type ouders (ongeacht nationaliteit):
1. ouders die totaal niet weten wat hun kind op school doet
2. ouders die alles weten en zich overal mee bemoeien
Veel Turkse ouders die ik ken zijn van het type 1.
Gefeliciteeerd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat probeerde hij te bereikenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Ik vind het alleen een beetje eng omdat hij mijn adres, naam en telnummer (en hoe?) weet. Heb hem maar geblokkeerd. Heb hier totaal geen zin in gatverdamme.
Afterpartyquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:15 schreef Stimorol- het volgende:
Adresini neden verdin ki...... Beetje vaag.
Walaykom as'salaamquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:47 schreef Crip het volgende:
Assalamu alaykom wa ra7matullahi wa barakatu!
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Na de meet nog gemeet/gedatet met Weiss?chreef Unlabeled het volgende:[/b]
EEN VRAAGJE AAN FOKKERS DIE MIJN NUMMER HEBBEN:Na de meet nog gemeet/gedatet met Weiss?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote]
Wat gebeurt hier
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:04 schreef Unlabeled het volgende:
EEN VRAAGJE AAN FOKKERS DIE MIJN NUMMER HEBBEN:Na de meet nog gemeet/gedatet met Weiss?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 77% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2014 12:52:03 ]
Lijkt me wel vervelend ja wat er nu gebeurt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:34 schreef Unlabeled het volgende:
Ik moet even iets recht zetten. Het is in ieder geval niemand van FOK. Het was enkel iets wat bij mij als eerste opkwam. Sorry voor de misleiding.
Dit. Succes man.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lijkt me wel vervelend ja wat er nu gebeurt.Hopelijk kom je er snel achter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gemeet inderdaad. Met sylvesterrr ook trouwensquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:48 schreef zarGon het volgende:
Ik zit te kutten op mijn telefoon.. En jij bent sneller dan ik, blijkbaar. Opnieuw dan.
Dit wilde ik posten:
----
Jullie lullen echt een eind weg man.
[..]
Na de meet nog gemeet/gedatet met Weiss?
Ja ik weet al wie het is. Of eigenlijk niet. Een onbekend persoon die mij naar mijn appartement zag gaan en na research achter mijn gegevens kwam. Hij wilde niet zeggen van wie hij die gegevens heeft, want dan raakt de desbetreffende persoon zijn baan kwijt. Vreemd verhaal...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lijkt me wel vervelend ja wat er nu gebeurt.Hopelijk kom je er snel achter.
watquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:42 schreef Unlabeled het volgende:
Ja ik weet al wie het is. Of eigenlijk niet. Een onbekend persoon die mij naar mijn appartement zag gaan en na research achter mijn gegevens kwam. Hij wilde niet zeggen van wie hij die gegevens heeft, want dan raakt de desbetreffende persoon zijn baan kwijt. Vreemd verhaal...
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:42 schreef Crip het volgende:
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhh Arcadia check dit ik ga helemaaaaaaaaaaal stuk.Assalamoe alaikoum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehhhhhhh. Wat is dit. Damnnnnnnnnnnnn je hebt zoveel hp. Ik zit net pas op het schip waarbij iedereen probes krijgt.
Wtf.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja ik weet al wie het is. Of eigenlijk niet. Een onbekend persoon die mij naar mijn appartement zag gaan en na research achter mijn gegevens kwam. Hij wilde niet zeggen van wie hij die gegevens heeft, want dan raakt de desbetreffende persoon zijn baan kwijt. Vreemd verhaal...
Wa alaykom salaam!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Assalamoe alaikoum.
Ehhhhhhh. Wat is dit. Damnnnnnnnnnnnn je hebt zoveel hp. Ik zit net pas op het schip waarbij iedereen probes krijgt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Wa alaykom salaam!
Hhhhh, dit is de nazi zombie foetus van Khoe Kardashian.
Dan is het iemand met een baan waar privacy schending niet word getolereerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:42 schreef Unlabeled het volgende:
Hhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]![]()
Welk level ben je momenteel? Jimmy als bard is echt geniaal btw
Dit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:34 schreef Bortecinem het volgende:
Elke keer als ik Crip en Arcadia hoor praten is het abracadabra voor mij.
Jullie lijken echt voor elkaar gemaakt trouwens.
Het wordt bij geen enkel bedrijf getolereerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dan is het iemand met een baan waar privacy schending niet word getolereerd.
- Accountants
- Artsen
- Psychologen
etc.
Ik denk niet dat je bij ieder bedrijf een eed aflegtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het wordt bij geen enkel bedrijf getolereerd.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:34 schreef Bortecinem het volgende:
Elke keer als ik Crip en Arcadia hoor praten is het abracadabra voor mij.
Jullie lijken echt voor elkaar gemaakt trouwens.
Beter gewoon mama een leuke meid laten uitzoeken ja, uit een catalogus Tartaarse vluchtelingen uit de Krimquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:51 schreef Arcadia het volgende:
Ik wil zeggen dat je partner via FOK! ontmoeten best sneu is. Maar dan maak ik een steek naar bijna iedereen in dit topic
Hmm, mits ze sterke benen en rug heeft. De economie gaat achteruit. Vrouwen die kunnen ploegen zijn een must. Ik wil wel winterpeentjes voor de koude dagen en kruimelaardappeltjes om friet te kunnen bakken tijdens de familiefeestjes.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Beter gewoon mama een leuke meid laten uitzoeken ja, uit een catalogus Tartaarse vluchtelingen uit de Krim
Nee, je laten uithuwelijken door een abi, dat is tof.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:51 schreef Arcadia het volgende:
Ik wil zeggen dat je partner via FOK! ontmoeten best sneu is. Maar dan maak ik een steek naar bijna iedereen in dit topic
Als je dit vergelijkt met dat ene extreme, dan ja, lijkt dit normaal. Ik was daar trouwens niet akkoord mee gegaan... Waarom dis je mij nuquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, je laten uithuwelijken door een abi, dat is tof.
Ik neem het terug. Ik vind het suf. Zullen we het daar over eens zijn ja?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet onderbouwd waarom je het sneu vindt?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik neem het terug. Ik vind het suf. Zullen we het daar over eens zijn ja?
Ik heb een geheimhoudingsverklaring moeten ondertekenen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:44 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je bij ieder bedrijf een eed aflegt!
komt door je criminele blik die ieder hartje doet veroveren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb een geheimhoudingsverklaring moeten ondertekenen.
Wat hip.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Twee 'internethuwelijken' in mijn familie; beiden heel gelukkig en beiden hebben nu lieve kinderen.
k jou ook xxquote:
Elke woonkamer, huisindeling, badkamer en slaapkamer was bijna exact hetzelfdequote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
Stick of truth gedownload binnen 10 minuten. Geïnstalleerd binnen 30 sec. Verveelde mij al na 5 minuten. Wel lijp dat men met zijn eigen poep kan gooien tho.
Heb meer aanleg voor strategische spelletjesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Elke woonkamer, huisindeling, badkamer en slaapkamer was bijna exact hetzelfde
Haal Civ 5, en als TM dan ook haalt, kunnen we met zijn vijfen inclusief Bilge spelenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Heb meer aanleg voor strategische spelletjes
Ik had zijn summon voor het eerst gebruikt op een rabid dogquote:
Goed punt, vrouwen met zicht op een erfenis bestaande uit vruchtbare kostgronden lijken mij ook een premium waard.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hmm, mits ze sterke benen en rug heeft. De economie gaat achteruit. Vrouwen die kunnen ploegen zijn een must. Ik wil wel winterpeentjes voor de koude dagen en kruimelaardappeltjes om friet te kunnen bakken tijdens de familiefeestjes.
Hhhhhhhhhhhhhhhh, me too.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik had zijn summon voor het eerst gebruikt op een rabid dog. De geluiden die het hondje maakte
.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:57 schreef Stimorol- het volgende:
Mn zusje heeft haar man via hyves leren kennen. So whattttt?
Hyves lang geledenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Haha, wowie. Hyves. Dat is lang geleden zeg.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn zusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Best onhandig van hem, als hij je gewoon uit wilde vragen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Ik vind het alleen een beetje eng omdat hij mijn adres, naam en telnummer (en hoe?) weet. Heb hem maar geblokkeerd. Heb hier totaal geen zin in gatverdamme.
Hahahahahahahaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Best onhandig van hem, als hij je gewoon uit wilde vragen.
Het engste wat mij was overkomen was een meisje die mij elke dag voor een week lang om 10 uur in de avond belde om te zeggen dat ze het koud had.
Gefeliciteerdquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad.![]()
Hoe gaat het met jou?
Kom nu LoLquote:
Yum, een van mijn favorieten! Met zelfgemaakte knoflooksaus...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij hebben kipdürüm gemacht. Gel ye
Bwohhhhquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij hebben kipdürüm gemacht. Gel ye
Zou je wel weer willen studeren, nu je nichtjes daar zo mee bezig zijn?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben een beetje brak na een dagje op de universiteit.
Ik weet nu in ieder geval de verschillen tussen Geneeskunde, Farmacie en College of Pharmaceutical Science zijn.
Farmacie lijkt mij een leuke studie, maar het eindresultaat ("apotheker") vind ik maar niks. Geneeskunde is en blijft mijn favoriet.CPS (College of Pharmaceutical Science) lijkt me ook tof.
Ik heb me tijdens het werkcollege Geneeskunde (communicatie) wel flink moeten inhouden. Er werd aan het publiek om feedback gevraagd....
Oh, ik vind de macarons van Poptasi niet zo lekker.
LOL.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad.![]()
Hoe gaat het met jou?
Ik ga eens behandelingen voorbereiden voor op stage.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:15 schreef Crip het volgende:
Ik ga los in me eentje, ha zaterdagavond.![]()
Wat doen jullie?
Niet lachennnn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
LOL.
En syl heeft geen idee van macarons, hij vindt macarons zelf gewoon niet lekker. Haten op poptasi.
Was laatst in Parijs, hebben we superlang ergens in de rij gestaan voor macaronsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
Maar even serieus, dat is ook echt een actie voor mij hehe.
Ja, dat kan. Dat dacht ik tot ik die van dat winkeltje proefde. Nu zijn het mijn favo dingen.
Uhhhh ik moet ook nog voorbereidingen maken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga eens behandelingen voorbereiden voor op stage.
JOEPIE.
[..]
Niet lachennnn.
Ja maar je kunt macarons ook gewoon niet lekker vinden toch.
En dat vertel je mij NU pas?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Was laatst in Parijs, hebben we superlang ergens in de rij gestaan voor macarons
Ik zou op zich wel College of Pharmaceutical Science willen studeren, maar dan ben ik een jaar of 34-35 als ik klaar ben met m'n studie (zonder uitloop).quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zou je wel weer willen studeren, nu je nichtjes daar zo mee bezig zijn?
Ik heb nog nooit macarons gehad, dus geen idee of ze bij de poptasi niet zo lekker zijn of wel.
Ik vind macarons inderdaad niet lekker. Ik haat Poptasi helemaal niet - ik heb alleen aangegeven dat ik (hun) macarons niet lekker vind.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
LOL.
En syl heeft geen idee van macarons, hij vindt macarons zelf gewoon niet lekker. Haten op poptasi.
Een kort verhaaltje schrijven en levenloos hierop reagerenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:15 schreef Crip het volgende:
Ik ga los in me eentje, ha zaterdagavond.![]()
Wat doen jullie?
Laduree ofcourse. Stervensduur man. 2 groene(pistache? ), 1 rose, en 1 citroen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En dat vertel je mij NU pas?
Welke winkel? Hermes? Laduree?![]()
Telll me moree, welke smaken, hoeveel telll meee
Ze zeggen dat Hermes veel beter is dan Laduree.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Laduree ofcourse. Stervensduur man. 2 groene(pistache? ), 1 rose, en 1 citroen.
Weet niet meer hoeveel ik betaald heb, maar wel veel. Waren lekker, beter dan van de Délifrance. Wel echt druk, mensen werden gek.
Laat ons lezen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een kort verhaaltje schrijven en levenloos hierop reageren
Laduree heeft volgens mij macarons bedacht? Niet naar herme gegaan, het was zo warm en dit duurde al tig jaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze zeggen dat Hermes veel beter is dan Laduree.
Zo weinig maar? Ik had er tenminste 20 ofzo gehaald. Ik ga ze de volgende keer allebei proberen.
Macarons? Weet je zeker dat het geen McArons zijn? Of Fastarons?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Laduree heeft volgens mij macarons bedacht? Niet naar herme gegaan, het was zo warm en dit duurde al tig jaar.
De Macdonalds op Champs Elysees verkoopt ook macarons![]()
En ja ik had maar 4 :[
Oh zou kunnen, geen idee. Maar als ik alle recensies lees zijn de macarons van Hermes iets beter.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Laduree heeft volgens mij macarons bedacht? Niet naar herme gegaan, het was zo warm en dit duurde al tig jaar.
De Macdonalds op Champs Elysees verkoopt ook macarons![]()
En ja ik had maar 4 :[
Vorig weekend.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh zou kunnen, geen idee. Maar als ik alle recensies lees zijn de macarons van Hermes iets beter.
Zo weinig men.Wanneer was je gegaan dan dat het zo warm was?
Oh blijkbaar is het Pierre Hermé.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:36 schreef hugecooll het volgende:
Hermes :0 Die regelen hier het busvervoer
Vast welquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Macarons? Weet je zeker dat het geen McArons zijn? Of Fastarons?![]()
Mag ik lezen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een kort verhaaltje schrijven en levenloos hierop reageren
20 graden. Tatta die je bent.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
allo hier was het ook zooooo warm vorig weekend
Borte, ik zweer het, was zo warm dat ik drie keer een ijsje moest eten. Zeker wel 25 graden rond 2-3 uur.quote:
Neuh...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op de taalfouten, die gaan er pas op het eind eruit.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Gevoelstemperatuur?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Borte, ik zweer het, was zo warm dat ik drie keer een ijsje moest eten. Zeker wel 25 graden rond 2-3 uur.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Neuh...
Oké, één regeltje dan maarStuur meer, het werd net spannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op de taalfouten, die gaan er pas op het eind eruit.![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Borte, ik zweer het, was zo warm dat ik drie keer een ijsje moest eten. Zeker wel 25 graden rond 2-3 uur.
Ik klaag als het te warm is. Ik klaag als het te koud is. Ik klaag eigenlijk altijd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga.
Ik hou niet van warmte. Hart van ijs.
Ik hou ook wel van koud weer, maar wanneer het warm is voel ik mij veeeel beter en positiever.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga.
Ik hou niet van warmte. Hart van ijs.
http://freemeteo.com/defa(...)date=08/03/2014&lc=2quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Die was rond de 30. Snikheet.
Houd je van de warmte of van het zonlicht?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van koud weer, maar wanneer het warm is voel ik mij veeeel beter en positiever.
Sowiesoooo.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Borte, ga ook maar naar Sephora wanneer je naar Parijs gaat. Hele wahalla voor jou.
Mijn telefoon gaf anders aan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
http://freemeteo.com/defa(...)date=08/03/2014&lc=2
Are you sure?
http://freemeteo.com/defa(...)&lc=2&nDate=9/3/2014quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mijn telefoon gaf anders aan.Positive.
Als het af is en het is episch, dan mag je het lezen op papier. Oké?quote:
Met internet veronderstel ik dat je dit topic bedoelt? En wie beoordeelt of het episch is?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Als het af is en het is episch, dan zet ik het wel op internet. Oké?
Nee, op papier. Internet is niet handig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Met internet veronderstel ik dat je dit topic bedoelt? En wie beoordeelt of het episch is?
Ik hou van de combo.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Houd je van de warmte of van het zonlicht?
* sylvesterrr meldt zich aan als taalnazi.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:47 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, op papier. Internet is niet handig.
Mijn schrijfclubje
Hoe goed is je Nederlands dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
* sylvesterrr meldt zich aan als taalnazi.
Dat ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan woon je in het verkeerde land.
Mag ik meedoen? Ik kan ook vrij goed schrijven. En ik klop niet graag op mijn eigen schouder, maar het is de waarheid.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:47 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, op papier. Internet is niet handig.
Mijn schrijfclubje
Als de continenten nou eens 3000km en 750km in respectievelijk oostelijke en zuidelijke richting zouden verschuiven... Dan zouden we in een zonnig Nederland wonen.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mag ik meedoen? Ik kan ook vrij goed schrijven. En ik klop niet graag op mijn eigen schouder, maar het is de waarheid.
Echttt he. Leg dit maar uit aan niet-Adanalilar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wij komen uit Cehennem, daar buiten is alles koud voor ons. 😂
Facebook die de gegevens van Whatsapp gebruikt! It has begun.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf. Ik heb geen facebookchat op mijn mobiel. Heb mijn telefoonnummer ook niet op mijn facebook ingevoerd. Maar toch werd ik gebeld door een contact? Hoe kan dit? Wat is dit?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Neuh...
Oké, één regeltje dan maarVeels te lange, pretentieuze zin. Korte(re) zinnen doen het doorgaans beter bij het publiek. Halverwege de zin had ik het al wel gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op de taalfouten, die gaan er pas op het eind eruit.
Huh?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf. Ik heb geen facebookchat op mijn mobiel. Heb mijn telefoonnummer ook niet op mijn facebook ingevoerd. Maar toch werd ik gebeld door een contact? Hoe kan dit? Wat is dit?
Ik ben nog nooit in Adana geweest, maar volgens mij is het in Anamur een stuk warmer.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wij komen uit Cehennem, daar buiten is alles koud voor ons. 😂
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Adana geweest, maar volgens mij is het in Anamur een stuk warmer.
Wat is Anamur?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Adana geweest, maar volgens mij is het in Anamur een stuk warmer.
quote:
Ja, wtf? Ik werd gebeld op mijn telefoon?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Facebook die de gegevens van Whatsapp gebruikt! It has begun.
Dit is bedoeld als literatuur. Niet 50 shades of Grey, of geschreven voor een breed publiek.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Veels te lange, pretentieuze zin. Korte(re) zinnen doen het doorgaans beter bij het publiek. Halverwege de zin had ik het al wel gezien.
Ooit in Side 50+ graden meegemaakt. Ik werd levend geroosterd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echttt he. Leg dit maar uit aan niet-Adanalilar.
Bij 30 graden krijg ik al hoofdpijn van de zonquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ooit in Side 50+ graden meegemaakt. Ik werd levend geroosterd.
Jij bent echt niks gewend.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bij 30 graden krijg ik al hoofdpijn van de zon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |