quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Alleen als er over Turkse politiek wordt gediscussieerd.
ik wilde je leeftijd weten, maar ik gok 20quote:
ouderquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik wilde je leeftijd weten, maar ik gok 20
pijnlijk...quote:
Volgens wie?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Huwelijk is niet op 9 jarige leeftijd geconsumeerd. Wat is jouw punt.
Ik meende het. Als mn zgn internetliefde komt wil ik ook wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Als iedereen nu eens oprecht aangeeft of die geïnteresseerd is in een meet, dan komen we veel verder. En geen shit van ik kom als blabla komt.
zijn jullie een zgn koppel?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik meende het. Als mn zgn internetliefde komt wil ik ook wel.
En aan de andere kant hebben we bastaarden zonder identiteit die bij een beetje succes van een Turk groen worden van jaloezie en met net zulke belachelijke claims komen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Echt he... Iedere grote Turk blijkt er helemaal geen te zijn
Je hebt er zin in hequote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Als iedereen nu eens oprecht aangeeft of die geïnteresseerd is in een meet, dan komen we veel verder. En geen shit van ik kom als blabla komt.
nee. Maar er moet duidelijkheid zijn voor de mensen die wel willen. Onderwerp zweeft al een tijdje.quote:
Dat het volk daar niet rijp voor is, is onzin. Als regering dien je dan het juiste voorbeeld te geven en niet net als Tayyip tegenstanders te demoniseren en de mond te snoeren. Wat is nu gebleken van dat hele Ergenekon-gedoe? Ze komen één voor één vrij en Tayyip die eerst moord en brand schreeuwde dat het een internationaal complot tegen zijn partij was en dat het een staatsgreep was, rept er met geen woord meer over. En kom op, hoe lang hebben ze nu al de tijd gehad om een nieuwe grondwet te maken? Wanneer ze er een spoedwetje doorheen willen drukken, kunnen ze dat opeens wel binnen een nachtje.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee daar hoeven we niet op te wachten, de turken zijn als volk nog niet helemaal rijp kwa, democratie, rechtstaat en vrije media, ezilmemek icin ezeceksin mentaliteit zit diep geworteld in de turkse psyche, daarnaast is ook lastig als je een grondwet hebt dat door militairen is samengesteld om een baken van vrijheid en democratie te zijn, omdat je dat als overheid de keuze hebt om je ook militaristisch te gedragen (vrijheid inperken)
je gaat met je laatste alineas van de hak op de tak, het eerste stukje deel ik uiteraard, mijn vrijheid is net zo belangrijk als de vrijheid van de ander
en dan ga je vervolgens iets beschrijven wat tijdens gezi is gebeurd of zou gebeurd zijn en dan ook nog eens bepaalde waarde oordelen aan geven
ik was in 2001 22, das pas pijnlijkquote:
ezilmemek icin ezeceksin...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat het volk daar niet rijp voor is, is onzin. Als regering dien je dan het juiste voorbeeld te geven en niet net als Tayyip tegenstanders te demoniseren en de mond te snoeren. Wat is nu gebleken van dat hele Ergenekon-gedoe? Ze komen één voor één vrij en Tayyip die eerst moord en brand schreeuwde dat het een internationaal complot tegen zijn partij was en dat het een staatsgreep was, rept er met geen woord meer over. En kom op, hoe lang hebben ze nu al de tijd gehad om een nieuw grondwet te maken? Wanneer ze er een spoedwetje doorheen willen drukken, kunnen ze dat opeen wel binnen een nacht.
wow opaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik was in 2001 22, das pas pijnlijkgouden tijden
Ik ga niet naar meets. Helaashhhquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik meende het. Als mn zgn internetliefde komt wil ik ook wel.
Bu nasil mantik ya? Ezilmemek için ezeceksin? Zorg ervoor dat je een goed functionerende rechtsstaat creëert waar iedereen zich met gemoedsrust op kan beroepen en je hebt dit soort ademocratische machtsspelletjes niet meer nodig. Rechtvaardigheid is iets dat je iedereen moet gunnen, ook je tegenstanders, want op een dag zul je het zelf nodig hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
ezilmemek icin ezeceksin...
nu gaat de complot gerucht dat hij niks zegt omdat hij in aliantie is gegaan met deze knakkers tegen de cemaat en dat hij daarom niks zegt, tja wat moet je geloven? wie steunt wie? waarom? politiek stinkt en de rest is history
voor een nieuwe grondwet heb je 3/4 van tbmm nodig en dat hebben ze niet
Net Milka op.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
Gelukkig bestaat dit topic, anders zouden we nog verhongeren.
Ik wil avondeten.quote:
Was je handen en haal hem eruit.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallo mn lens zit helemaal niey meer goed in mn oog help
Iewh nooit gesnapt hoe mensen lenzen kunnen dragen. Vinger in oog enzo.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallo mn lens zit helemaal niey meer goed in mn oog help
Wat lul je met je beetjequote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil avondeten.
Mensen die misselijk worden van een beetje choco.Dalijk na maaltijd groene balisto eten.
Grrrrrrquote:
Mensen die niet tegen een koekje kunnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat lul je met je beetjeHeb daarnaast 10 paaskoeken op ja.
advies meteen opgevolgdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Was je handen en haal hem eruit.
Echt walgelijk is het eigenlijk ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iewh nooit gesnapt hoe mensen lenzen kunnen dragen. Vinger in oog enzo.Beterschap.
Waren wel lekkere koekenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mensen die niet tegen een koekje kunnen.
dude, je was net nog misselijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waren wel lekkere koekenhalve pak op. Daarna milka confetti. Die was even te veel.
Nu zin in chips.
En dan afvragen waarom afvallen niet zo snel gaat.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waren wel lekkere koekenhalve pak op. Daarna milka confetti. Die was even te veel.
Nu zin in chips.
I know. Van bolletje, toch? Van die rode pakken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nu zin in chips.
Ja maar 10?quote:
doeeeeequote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja maar 10?
KB: fijnmisschien zo nog snel Pll kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |