welke doelgroep ben je dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weet ik veel? Ik val niet meer in die doelgroep hoor![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:04 schreef Unlabeled het volgende:
EEN VRAAGJE AAN FOKKERS DIE MIJN NUMMER HEBBEN:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:04 schreef Unlabeled het volgende:
EEN VRAAGJE AAN FOKKERS DIE MIJN NUMMER HEBBEN:Kijk, daarom ga ik nooit naar fokmeets. Je moet gewoon dreigen dat je aangifte gaat doen voor stalken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Qua leeftijd niet nee.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weet ik veel? Ik val niet meer in die doelgroep hoor![]()
waarom? Gestalkt worden door Turkse hertjes, leuk tochquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:10 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Kijk, daarom ga ik nooit naar fokmeets.
wat wil je hiermee zeggen?!quote:
Unlabeled kennende alleen via Fok, denk ik dat zij dit niet zal waarderen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom? Gestalkt worden door Turkse hertjes, leuk toch
[..]
wat wil je hiermee zeggen?!
De tijd zal leren of de partijen die je opnoemt dit inderdaad ook snappen. Vooralsnog zitten zij in de oppositie en beroepen zij zich op hun recht om de regering te bekritiseren en op het matje te roepen. Zo niet, dan zal ik een van de eersten zijn die hen bekritiseert, net zoals ik dat nu met Tayyip en de AKP doe. Politiek en democratie is namelijk niet een partij of leider uitkiezen en als een voetbalclub steunen tot het bittere eind, maar op zijn tijd ervan weten af te stappen en er kritisch naar te kijken. Dit mis ik bij de AKP-aanhang. ''Çalsın, götürsün; yol yaptı, aq.''quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
akpliler snappen dus niet wat democratie, rechtsstaat en vrije media is volgens jou
wie wel dan? chpliler? mhpliler? bdpliler? turkiyede varmi boyle bir grup?
die laatste alinea snap ik niet, op wie/wat doel je?
Dat je geen tiener meer bentquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom? Gestalkt worden door Turkse hertjes, leuk toch
[..]
wat wil je hiermee zeggen?!
Ik heb de ratten in een kelder gedood en de Mongorians in de toren naast de Chinees gedood. Nu heb ik een ubersterke boog die alles in 1x neerhaaltquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:12 schreef Crip het volgende:
Ik ben gepromoveerd naar Commander Douchebag.
BetekenT. Ga fietsen bollie.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Maar wel over mij![]()
Anlatacakmisin wat het betekend? Of denk je dat ik het wel weet?
Ik kom als Borte komtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Komt die meet er nog of heeft men geen zin meer?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom heb jij het niet over sletjes. Siert je.
Ik ga als niemand komt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Beter tochquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is de harde waarheid. Was laatst vergeten hoe oud ik precies was.
Alleen als er over Turkse politiek wordt gediscussieerd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kom als jij komt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Alleen als er over Turkse politiek wordt gediscussieerd.
Ik heb ook al gezegd als Arcadia en Borte komen, dus er rust kennelijk een zware last op haar schouders.quote:
Ik ben best gezellig. Moet ik eerlijk toegeven.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dus in feite ben jij nu aan het meeten? Is het gezellig daar?
Dat geloof ik graag.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben best gezellig. Moet ik eerlijk toegeven.
Ik heb die andere niet genoemd. Sws kom ik zeker als die Che komt. Evem checken hoe mn Internet liefde eruit ziet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb ook al gezegd als Arcadia en Borte komen, dus er rust kennelijk een zware last op haar schouders.
Gewoon erover heen kijkenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik heb adblock geïnstalleerd op mn mobiele firefox , waarom blijf ik adds zien?wat dow ik verkeers
op je 17e kan je al studerenquote:
Fucked upquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
op.de een of andere manier blijf ik op die ads drukken, plus krijg alleen amerikaanse te zien
Wat negeer je mn opmerking?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Fucked up
fok deed eerst ook een beetje raar als adblock aanstond maar nu niet meer
je magnie met adblock fokken!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Fucked up
fok deed eerst ook een beetje raar als adblock aanstond maar nu niet meer
Hhhhhhhhhh, mongoliann bowwwww.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb de ratten in een kelder gedood en de Mongorians in de toren naast de Chinees gedood. Nu heb ik een ubersterke boog die alles in 1x neerhaalt
De profeet mocht het ook, eigenlijk dus vrij logischquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)s-vanaf-9-jaar.dhtml
Dude........
Neuken met een 9 jarige???quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:48 schreef Visne het volgende:
[..]
De profeet mocht het ook, eigenlijk dus vrij logisch
But moooooooomquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben jij Cartman dan?
[..]
Geen eigenlijk.. het voelt gewoon alsof je een hele lange southpark ep zit. Heel veel references.
Awesome RPG!
nee daar hoeven we niet op te wachten, de turken zijn als volk nog niet helemaal rijp kwa, democratie, rechtstaat en vrije media, ezilmemek icin ezeceksin mentaliteit zit diep geworteld in de turkse psyche, daarnaast is ook lastig als je een grondwet hebt dat door militairen is samengesteld om een baken van vrijheid en democratie te zijn, omdat je dat als overheid de keuze hebt om je ook militaristisch te gedragen (vrijheid inperken)quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De tijd zal leren of de partijen die je opnoemt dit inderdaad ook snappen. Vooralsnog zitten zij in de oppositie en beroepen zij zich op hun recht om de regering te bekritiseren en op het matje te roepen. Zo niet, dan zal ik een van de eersten zijn die hen bekritiseert, net zoals ik dat nu met Tayyip en de AKP doe. Politiek en democratie is namelijk niet een partij of leider uitkiezen en als een voetbalclub steunen tot het bittere eind, maar op zijn tijd ervan weten af te stappen en er kritisch naar te kijken. Dit mis ik bij de AKP-aanhang. ''Çalsın, götürsün; yol yaptı, aq.''
En de laatste alinea is toch vrij duidelijk? Ik steun het recht van mijn hoofddoekdragende zuster om aan universiteiten te studeren met haar hoofddoek, maar ik verwacht ook van mijn hoofddoekdragende zuster om op haar beurt de rechten van haar ongesluierde zuster te verdedigen. Maar een voorbeeld.
Of niet in de propaganda trappen dat jongeren bierblikjes naar binnen zouden hebben gebracht in de moskee en toejuichen dat de imam die dit tegenspreekt wordt overgeplaatst. Etcetera.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |