Fucked upquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
op.de een of andere manier blijf ik op die ads drukken, plus krijg alleen amerikaanse te zien
Wat negeer je mn opmerking?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Fucked up
fok deed eerst ook een beetje raar als adblock aanstond maar nu niet meer
je magnie met adblock fokken!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Fucked up
fok deed eerst ook een beetje raar als adblock aanstond maar nu niet meer
Hhhhhhhhhh, mongoliann bowwwww.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb de ratten in een kelder gedood en de Mongorians in de toren naast de Chinees gedood. Nu heb ik een ubersterke boog die alles in 1x neerhaalt
De profeet mocht het ook, eigenlijk dus vrij logischquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)s-vanaf-9-jaar.dhtml
Dude........
Neuken met een 9 jarige???quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:48 schreef Visne het volgende:
[..]
De profeet mocht het ook, eigenlijk dus vrij logisch
But moooooooomquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben jij Cartman dan?
[..]
Geen eigenlijk.. het voelt gewoon alsof je een hele lange southpark ep zit. Heel veel references.
Awesome RPG!
nee daar hoeven we niet op te wachten, de turken zijn als volk nog niet helemaal rijp kwa, democratie, rechtstaat en vrije media, ezilmemek icin ezeceksin mentaliteit zit diep geworteld in de turkse psyche, daarnaast is ook lastig als je een grondwet hebt dat door militairen is samengesteld om een baken van vrijheid en democratie te zijn, omdat je dat als overheid de keuze hebt om je ook militaristisch te gedragen (vrijheid inperken)quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De tijd zal leren of de partijen die je opnoemt dit inderdaad ook snappen. Vooralsnog zitten zij in de oppositie en beroepen zij zich op hun recht om de regering te bekritiseren en op het matje te roepen. Zo niet, dan zal ik een van de eersten zijn die hen bekritiseert, net zoals ik dat nu met Tayyip en de AKP doe. Politiek en democratie is namelijk niet een partij of leider uitkiezen en als een voetbalclub steunen tot het bittere eind, maar op zijn tijd ervan weten af te stappen en er kritisch naar te kijken. Dit mis ik bij de AKP-aanhang. ''Çalsın, götürsün; yol yaptı, aq.''
En de laatste alinea is toch vrij duidelijk? Ik steun het recht van mijn hoofddoekdragende zuster om aan universiteiten te studeren met haar hoofddoek, maar ik verwacht ook van mijn hoofddoekdragende zuster om op haar beurt de rechten van haar ongesluierde zuster te verdedigen. Maar een voorbeeld.
Of niet in de propaganda trappen dat jongeren bierblikjes naar binnen zouden hebben gebracht in de moskee en toejuichen dat de imam die dit tegenspreekt wordt overgeplaatst. Etcetera.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Alleen als er over Turkse politiek wordt gediscussieerd.
ik wilde je leeftijd weten, maar ik gok 20quote:
ouderquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik wilde je leeftijd weten, maar ik gok 20
pijnlijk...quote:
Volgens wie?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Huwelijk is niet op 9 jarige leeftijd geconsumeerd. Wat is jouw punt.
Ik meende het. Als mn zgn internetliefde komt wil ik ook wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Als iedereen nu eens oprecht aangeeft of die geïnteresseerd is in een meet, dan komen we veel verder. En geen shit van ik kom als blabla komt.
zijn jullie een zgn koppel?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik meende het. Als mn zgn internetliefde komt wil ik ook wel.
En aan de andere kant hebben we bastaarden zonder identiteit die bij een beetje succes van een Turk groen worden van jaloezie en met net zulke belachelijke claims komen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Echt he... Iedere grote Turk blijkt er helemaal geen te zijn
Je hebt er zin in hequote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Als iedereen nu eens oprecht aangeeft of die geïnteresseerd is in een meet, dan komen we veel verder. En geen shit van ik kom als blabla komt.
nee. Maar er moet duidelijkheid zijn voor de mensen die wel willen. Onderwerp zweeft al een tijdje.quote:
Dat het volk daar niet rijp voor is, is onzin. Als regering dien je dan het juiste voorbeeld te geven en niet net als Tayyip tegenstanders te demoniseren en de mond te snoeren. Wat is nu gebleken van dat hele Ergenekon-gedoe? Ze komen één voor één vrij en Tayyip die eerst moord en brand schreeuwde dat het een internationaal complot tegen zijn partij was en dat het een staatsgreep was, rept er met geen woord meer over. En kom op, hoe lang hebben ze nu al de tijd gehad om een nieuwe grondwet te maken? Wanneer ze er een spoedwetje doorheen willen drukken, kunnen ze dat opeens wel binnen een nachtje.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee daar hoeven we niet op te wachten, de turken zijn als volk nog niet helemaal rijp kwa, democratie, rechtstaat en vrije media, ezilmemek icin ezeceksin mentaliteit zit diep geworteld in de turkse psyche, daarnaast is ook lastig als je een grondwet hebt dat door militairen is samengesteld om een baken van vrijheid en democratie te zijn, omdat je dat als overheid de keuze hebt om je ook militaristisch te gedragen (vrijheid inperken)
je gaat met je laatste alineas van de hak op de tak, het eerste stukje deel ik uiteraard, mijn vrijheid is net zo belangrijk als de vrijheid van de ander
en dan ga je vervolgens iets beschrijven wat tijdens gezi is gebeurd of zou gebeurd zijn en dan ook nog eens bepaalde waarde oordelen aan geven
ik was in 2001 22, das pas pijnlijkquote:
ezilmemek icin ezeceksin...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat het volk daar niet rijp voor is, is onzin. Als regering dien je dan het juiste voorbeeld te geven en niet net als Tayyip tegenstanders te demoniseren en de mond te snoeren. Wat is nu gebleken van dat hele Ergenekon-gedoe? Ze komen één voor één vrij en Tayyip die eerst moord en brand schreeuwde dat het een internationaal complot tegen zijn partij was en dat het een staatsgreep was, rept er met geen woord meer over. En kom op, hoe lang hebben ze nu al de tijd gehad om een nieuw grondwet te maken? Wanneer ze er een spoedwetje doorheen willen drukken, kunnen ze dat opeen wel binnen een nacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |