Jij had t over mum sondu. Hypocriet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kardesim sanane bundan? Herseye burnunu sokma. Ga niet de prins uithangen. Vrouw over wie je het nu hebt loopt andermans ouders uit te schelden.
akpliler snappen dus niet wat democratie, rechtsstaat en vrije media is volgens jouquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is het probleem met de AKP en haar aanhang: ze snappen het principe van democratie, rechtsstaat en vrije media niet. Wanneer men het niet met hen eens is, wordt je ingedeeld in de categorieën Ergenekoncular, çapulcular, çeteciler, dış mihraklar, etc. In een democratische rechtsstaat wordt de regering door de oppositie ter verantwoording geroepen voor haar daden en wordt bekritiseerd door vrije media, maar de AKP is allergisch voor kritiek en is te trots om haar gebreken toe te geven, dus iedereen die het niet met hen eens is, is hun tegenstander. Een beetje het idee van G.W. Bush met zijn uitspraak 'You're either with us, or against us'.
En een moslim hoort trouwens partij te kiezen, namelijk die van de zwakkere en onderdrukte. Het siert een moslim niet om de ogen te sluiten voor het onrecht dat een andersdenkende wordt aangedaan en slechts moord en brand te schreeuwen wanneer je zelf de dupe ergens van bent.
why not?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik wilde Alevieten express niet noemen, maar inderdaad.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hadi ordan lan. Je weet ook wat die Sultan heeft gedaan?
quote:
verstandig...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ga dit onderwerp niet openen.
doe ff normaal...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je mag vrouwen wel op een iets nettere manier aanspreken hoor.
Dat zeggen alleen mensen die zelf niet nadenken of ergens maar ook een fuck vanaf weten, en het ergens hebben gehoord. Boşver, değmez böylelerine. Allaha havale et.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij had t over mum sondu. Hypocriet.
energiepillen? wasda?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met een papa als huisarts misschien zelfs energiepillen.
Oh jij weet wat mum sondu betekend, vertel eens?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die zelf niet nadenken of ergens maar ook een fuck vanaf weten, en het ergens hebben gehoord. Boşver, değmez böylelerine. Allaha havale et.
dat staat al vastquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wanneer CHP aan de macht komt, niet dat dat snel zal gebeuren, zal de bubbel plotseling klappen en is het de schuld van Erdogan
nog eens 13 jaar?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja hè, wacht maar tot 'ie knapt.
goedkoop en is stoer ofzoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
energiepillen? wasda?
ff serieus wat is dat met de jeugd en energiedrank!!?
Bak, tepemi attırma.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oh jij weet wat mum sondu betekend, vertel eens?
wat moet ik terug nemen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goedkoop en is stoer ofzo
Heb het zelf nooit gedronken.dus neem dat terug ja!
wat lief!quote:
Net als koffie voor ouderen, verslavend.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
energiepillen? wasda?
ff serieus wat is dat met de jeugd en energiedrank!!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bende orda seninle konuşmuyordum.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dan moet je er misschien niet op in gaan? Konuya ben girmedim.
ah okay, neem ik dan terug, maar waarom wordt het zoveel geconsumeerd door de jeugd?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat ik dat gedronken heb volgens jou.
weet ik veel? Ik val niet meer in die doelgroep hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
ah okay, neem ik dan terug, maar waarom wordt het zoveel geconsumeerd door de jeugd?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:04 schreef Unlabeled het volgende:
EEN VRAAGJE AAN FOKKERS DIE MIJN NUMMER HEBBEN:trollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Maar wel over mijquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Bende orda seninle konuşmuyordum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |