quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is het probleem met de AKP en haar aanhang: ze snappen het principe van democratie, rechtsstaat en vrije media niet. Wanneer men het niet met hen eens is, wordt je ingedeeld in de categorieën Ergenekoncular, çapulcular, çeteler, dış mihraklar, etc. In een democratische rechtsstaat wordt de regering ter verantwoording geroepen voor haar daden en wordt bekritiseerd door vrije media, maar de AKP is allergisch voor kritiek en is te trots om haar gebreken toe te geven, dus iedereen die het niet met hen eens is, is hun tegenstander. Een beetje het idee van G.W. Bush met zijn uitspraak 'You're either with us, or against us'.
Om eerlijk te zijn, weet ik niet of de aleviler het beter of slechter hebben onder Erdogan. Dus vertel, waarom hebben ze het slechter als voor Erdogan? Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik wilde Alevieten express niet noemen, maar inderdaad.
Paar honderd/duizend, dunno hoeveel, aleviler vermoord. Dat is tenminste wat ik weet. Misschien is er meer gebeurd?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hadi ordan lan. Je weet ook wat die Sultan heeft gedaan?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, weet ik niet of de aleviler het beter of slechter hebben onder Erdogan. Dus vertel, waarom hebben ze het slechter als voor Erdogan? Ben benieuwd.
Ik ga dit onderwerp niet openen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, weet ik niet of de aleviler het beter of slechter hebben onder Erdogan. Dus vertel, waarom hebben ze het slechter als voor Erdogan? Ben benieuwd.
Dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ga dit onderwerp niet openen.
hij schiet wel een beetje door iddquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Erdogan wil te veel macht en controle.
jeugd van tegenwoordig en energie drankquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoiiiiii Goedenavondsalaaaaaam aleikummmm
Met een papa als huisarts misschien zelfs energiepillen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
jeugd van tegenwoordig en energie drank
is wel een goede bubbel dan, 13 jaar in the makingquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Bedoel je de bubbel-economie waar mensen brood en sigaretten met een CC kopen?
Kardesim sanane bundan? Herseye burnunu sokma. Ga niet de prins uithangen. Vrouw over wie je het nu hebt loopt andermans ouders uit te schelden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je mag vrouwen wel op een iets nettere manier aanspreken hoor.
oog om oog iddquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:25 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, omdat onze lieve Gülen en de oppositie hem constant op de stang jagen met schandalen. Dan krijg je dit soort natuurlijke reacties, doden of gedood worden.
Wanneer CHP aan de macht komt, niet dat dat snel zal gebeuren, zal de bubbel plotseling klappen en is het de schuld van Erdoganquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
is wel een goede bubbel dan, 13 jaar in the making
Ja hè, wacht maar tot 'ie knapt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
is wel een goede bubbel dan, 13 jaar in the making
Turkije een bubbel-economie? Elke westerse economie draait op schuld creëren?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Bedoel je de bubbel-economie waar mensen brood en sigaretten met een CC kopen?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kardesim sanane bundan? Herseye burnunu sokma. Ga niet de prins uithangen. Vrouw over wie je het nu hebt loopt andermans ouders uit te schelden.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Turkije een bubbel-economie? Elke westerse economie draait op schuld creëren?
voor sommigen, ja!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Meer vrijheid?? Meer democratie??
Oğlum ateşin çıkmış galiba.Ik had het lachen wel even nodig nu, dank je.
![]()
denken dat ik dat drinkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
jeugd van tegenwoordig en energie drank
nietes ik was gewoon vrolijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met een papa als huisarts misschien zelfs energiepillen.
Yaw he he.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dit is in Amerika en de meeste EU-landen ook zo? Elke persoon kan daar een CC aanvragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |