ik denk dat ik em ga checken, zal wel een van mijn laatste ps3 games worden denk ikquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:17 schreef Crip het volgende:
Geen eigenlijk.. het voelt gewoon alsof je een hele lange southpark ep zit. Heel veel references.
Awesome RPG!
Geen idee, heb hem in het Turks. Je mag hem wel lenen als ik hem uit heb?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat boek inmiddels vertaald naar het Engels?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ga volgende verkiezingen expres op AKP stemmen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat zegt iemand die akp stemt? Schaapjes
Ja, ik wil 'm best van je lenen. Verwacht overigens niet dat je 'm snel terugkrijgt, ik kan Turkse teksten niet snel lezen. Ik ga geen Turkse boeken meer kopen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Geen idee, heb hem in het Turks. Je mag hem wel lenen als ik hem uit heb?
Ik kijk liever naar het grotere plaatje, dan naar paar schandalen.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar het grotere plaatje, dan naar paar schandalen.
Turkije is paar tijdperken vooruit gegaan dankzij Erdogan en het zal vooruit gaan zolang hij blijft.
Maar de oppositie kankert liever het systeem naar beneden voor wat macht. Turkije boeit hun geen zak.
Erdogan wil te veel macht en controle.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Turkije is paar tijdperken vooruit gegaan dankzij Erdogan en het zal vooruit zolang hij blijft.
Maar de oppositie kankert liever het systeem naar beneden voor wat macht. Turkije boeit hun geen zak.
Als ik hem ooit maar terug krijg.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, ik wil 'm best van je lenen. Verwacht overigens niet dat je 'm snel terugkrijgt, ik kan Turkse teksten niet snel lezen. Ik ga geen Turkse boeken meer kopen.
Ja, omdat onze lieve Gülen en de oppositie hem constant op de stang jagen met schandalen. Dan krijg je dit soort natuurlijke reacties, doden of gedood worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Erdogan wil te veel macht en controle.
Bedoel je de bubbel-economie waar mensen brood en sigaretten met een CC kopen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Turkije is paar tijdperken vooruit gegaan dankzij Erdogan en het zal vooruit gaan zolang hij blijft.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:25 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, omdat onze lieve Gülen en de oppositie hem constant op de stang jagen met schandalen. Dan krijg je dit soort natuurlijke reacties, doden of gedood worden.
Dus is het gerechtvaardigd om steeds meer macht naar zichzelf toe te trekken en alles te willen controleren en/of vrijheden te beperken?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:25 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, omdat onze lieve Gülen en de oppositie hem constant op de stang jagen met schandalen.
Ooit. Daar kan ik mee leven.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Als ik hem ooit maar terug krijg.![]()
De helft van m'n boeken is uitgeleend nu.
De Turkse economie is absoluut vooruit gegaan, hiervan kun je keiharde cijfers vinden. En die zijn tig keer naar voren gebracht in de Gezi topics.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Bedoel je de bubbel-economie waar mensen brood en sigaretten met een CC kopen?
Ja ik hoorde het maar ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mn zusje wel en zij is de vromere versie van mij
Zoals ik al zei: bedoel je de bubbel?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De Turkse economie is absoluut vooruit gegaan, hiervan kun je keiharde cijfers vinden. En die zijn tig keer naar voren gebracht in de Gezi topics.
Creditcards..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oh, de standaard reactie van Ambi. Ze is een goede voorbeeld voor je zie ik. Suggereer dat wat Mathemaat zegt niet klopt? Turkije is niet vooruit gegaan? Economie gaat niet beter? Meer vrijheid, meer democratie? Nee?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Creditcards..Prettig betaalmiddel mits je ermee kan omgaan. De inwoners van Turkije hebben bewezen dat ze dat niet kunnen.
Er is geen rechtvaardiging in politiek. Zo kankert Turkije naar beneden met deze protesten, daarin heb je ook geen rechtvaardiging.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus is het gerechtvaardigd om steeds meer macht naar zichzelf toe te trekken en alles te willen controleren en/of vrijheden te beperken?
Serieuze vraag (ik weet het antwoord niet): Is de economie erop vooruitgegaan dankzij Erdogan, of heeft hij gewoon geluk gehad?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De Turkse economie is absoluut vooruit gegaan, hiervan kun je keiharde cijfers vinden. En die zijn tig keer naar voren gebracht in de Gezi topics.
Meer vrijheid?? Meer democratie??quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oh, de standaard reactie van Ambi. Ze is een goede voorbeeld voor je zie ik. Suggereer dat wat Mathemaat zegt niet klopt? Turkije is niet vooruit gegaan? Economie gaat niet beter? Meer vrijheid, meer democratie? Nee?
De minderheid in Turkije (lees: koerden) hebben niet meer rechten als voor Erdogan? Meen je dit serieus.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Meer vrijheid?? Meer democratie??
Oğlum ateşin çıkmış galiba.Ik had het lachen wel even nodig nu, dank je.
![]()
En de rest van Turkije dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
De minderheid in Turkije (lees: koerden) hebben niet meer rechten als voor Erdogan? Meen je dit serieus.
Nee, er zijn concrete stappen geweest om de economie opener te maken voor het buitenwereld en dit is ook wat nu werkt in zuidoost Azië en wat heeft gewerkt in oost Azië. Dus dit was meer dan geluk.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Serieuze vraag (ik weet het antwoord niet): Is de economie erop vooruitgegaan dankzij Erdogan, of heeft hij gewoon geluk gehad?
Wie is de rest? Welke minderheid heeft het minder goed als voor Erdogan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
En de rest van Turkije dan?
Het is zo. Brood kopen met CCquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oh, de standaard reactie van Ambi. Ze is een goede voorbeeld voor je zie ik. Suggereer dat wat Mathemaat zegt niet klopt? Turkije is niet vooruit gegaan? Economie gaat niet beter? Meer vrijheid, meer democratie? Nee?
Geldt ook voor jou.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:34 schreef xaban06 het volgende:
Jij bent serieus gebraindwashed. Dat je Erdogan niet mag, ok, maar dat je de feiten niet wilt zien.....
Ik kan nu terug gaan wijzen, maar zo kinderachtig ben ik niet. Wie gebrainswashed is, is meer dan duidelijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:34 schreef xaban06 het volgende:
Jij bent serieus gebraindwashed. Dat je Erdogan niet mag, ok, maar dat je de feiten niet wilt zien.....
Zieltjes voor AKP winnen. Nu worden Alevietjes gediscrimineerd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
De minderheid in Turkije (lees: koerden) hebben niet meer rechten als voor Erdogan? Meen je dit serieus.
Sen sus, serieus. Seninle bu konulari cok konustuk, moeten we alles herhalen, serieus?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is zo. Brood kopen met CC
Meer vrijheid? Nog nooit zoveel journalisten vast gezeten of mensen aangeklaagd man.
Alevietjes janken om ieder scheet, yok neymis, een brug vernoemd naar een Sultan. Gec bunlari.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zieltjes voor AKP winnen. Nu worden Alevietjes gediscrimineerd.
Waarom heb je het steeds over minderheden? De minderheden behoren ook tot de bevolking van Turkije.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wie is de rest? Welke minderheid heeft het minder goed als voor Erdogan?
Dat is het probleem met de AKP en haar aanhang: ze snappen het principe van democratie, rechtsstaat en vrije media niet. Wanneer men het niet met hen eens is, wordt je ingedeeld in de categorieën Ergenekoncular, çapulcular, çeteciler, dış mihraklar, etc. In een democratische rechtsstaat wordt de regering door de oppositie ter verantwoording geroepen voor haar daden en wordt bekritiseerd door vrije media, maar de AKP is allergisch voor kritiek en is te trots om haar gebreken toe te geven, dus iedereen die het niet met hen eens is, is hun tegenstander. Een beetje het idee van G.W. Bush met zijn uitspraak 'You're either with us, or against us'.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
het is maar waar je staat in de discussie. zoals ik zei als het slachtoffer aan "mijn kant" staat ben ik rauwiger dan wanneer het een slachtoffer is van iemand aan de "andere kant"
zo zijn we allemaal partij in dingen, soms is zelfs geen partij kiezen, partij kiezen
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:38 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Sen sus, serieus. Seninle bu konulari cok konustuk, moeten we alles herhalen, serieus?
Ik wilde Alevieten express niet noemen, maar inderdaad.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zieltjes voor AKP winnen. Nu worden Alevietjes gediscrimineerd.
Candan kiz, geen Candamquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Deze man...... Geweldigggggh ahahahahhahahah.
Ga je nog naar Candam Ercetin?
Hadi ordan lan. Je weet ook wat die Sultan heeft gedaan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:38 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Alevietjes janken om ieder scheet, yok neymis, een brug vernoemd naar een Sultan. Gec bunlari.
Typische yezid gespot.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:38 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Alevietjes janken om ieder scheet, yok neymis, een brug vernoemd naar een Sultan. Gec bunlari.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |