Ben gerizekaliyim zaten. Ondan inandimquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
cok guzel yola gelin, ik ben trots op je

Ben jij Cartman dan?quote:
Geen eigenlijk.. het voelt gewoon alsof je een hele lange southpark ep zit. Heel veel references.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
met welke game kan je het vergelijken?

jawohl mein fuhrer!quote:

En iyisi susim ben, yoksa ayıp olur.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ga volgende verkiezingen expres op AKP stemmen.

Ja, het laat zien hoe onwetend Turken zijn over de Europese geschiedenis.quote:

beetje zelfrespect graag...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben gerizekaliyim zaten. Ondan inandim

Is dat boek inmiddels vertaald naar het Engels?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Moet dit boek echt nog lezen, ga hem binnenkort maar terugvragen.

ik denk dat ik em ga checken, zal wel een van mijn laatste ps3 games worden denk ikquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:17 schreef Crip het volgende:
Geen eigenlijk.. het voelt gewoon alsof je een hele lange southpark ep zit. Heel veel references.
Awesome RPG!

Geen idee, heb hem in het Turks. Je mag hem wel lenen als ik hem uit heb?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat boek inmiddels vertaald naar het Engels?

quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ga volgende verkiezingen expres op AKP stemmen.

quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat zegt iemand die akp stemt? Schaapjes
 wat doe je gemeen?
  wat doe je gemeen?   

Ja, ik wil 'm best van je lenen. Verwacht overigens niet dat je 'm snel terugkrijgt, ik kan Turkse teksten niet snel lezen. Ik ga geen Turkse boeken meer kopen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Geen idee, heb hem in het Turks. Je mag hem wel lenen als ik hem uit heb?

Ik kijk liever naar het grotere plaatje, dan naar paar schandalen.quote:

Dit.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar het grotere plaatje, dan naar paar schandalen.
Turkije is paar tijdperken vooruit gegaan dankzij Erdogan en het zal vooruit gaan zolang hij blijft.
Maar de oppositie kankert liever het systeem naar beneden voor wat macht. Turkije boeit hun geen zak.

Erdogan wil te veel macht en controle.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Turkije is paar tijdperken vooruit gegaan dankzij Erdogan en het zal vooruit zolang hij blijft.
Maar de oppositie kankert liever het systeem naar beneden voor wat macht. Turkije boeit hun geen zak.

Als ik hem ooit maar terug krijg.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, ik wil 'm best van je lenen. Verwacht overigens niet dat je 'm snel terugkrijgt, ik kan Turkse teksten niet snel lezen. Ik ga geen Turkse boeken meer kopen.

Ja, omdat onze lieve Gülen en de oppositie hem constant op de stang jagen met schandalen. Dan krijg je dit soort natuurlijke reacties, doden of gedood worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Erdogan wil te veel macht en controle.

Bedoel je de bubbel-economie waar mensen brood en sigaretten met een CC kopen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Turkije is paar tijdperken vooruit gegaan dankzij Erdogan en het zal vooruit gaan zolang hij blijft.

quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:25 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, omdat onze lieve Gülen en de oppositie hem constant op de stang jagen met schandalen. Dan krijg je dit soort natuurlijke reacties, doden of gedood worden.

Dus is het gerechtvaardigd om steeds meer macht naar zichzelf toe te trekken en alles te willen controleren en/of vrijheden te beperken?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:25 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, omdat onze lieve Gülen en de oppositie hem constant op de stang jagen met schandalen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |