SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahahaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Carlos Slim (jeweetwel die rijke) wordt 'Osmanlı Torunu' genoemd in de Turkse media, omdat zijn ouders zijn geboren in Lebanon ten tijde van de Ottomaanse overheersing..
Wat the, 28kgquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik vraag me af waarom deze oefening 'Turkish get up' heet.
Echt he... Iedere grote Turk blijkt er helemaal geen te zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:16 schreef Bortecinem het volgende:
@zarGon
En zo zijn er nog genoeg andere voorbeelden te vinden. Kon mij daar een tijd terug erg boos om maken. Turkse media.
Waar gaat het precies over? Voor- en tegenstanders van Erdogan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:12 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.cnnturk.com/vi(...)ylemcilerine-saldiri
Tükürdügümün magandalari...Stoer doen met een mes in je hand, maar piepen wanneer je ervan langs krijgt. Het einde is wel mooi. Deze jongeren stemmen mij wel hoopvol voor de toekomst van Turkije.
Tof dat een groep toch actie durft te ondernemen ipv toe te kijken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Tükürdügümün magandalari...Stoer doen met een mes in je hand, maar piepen wanneer je ervan langs krijgt. Het einde is wel mooi. Deze jongeren stemmen mij wel hoopvol voor de toekomst van Turkije.
Ja toch. Zijn biologische vader is Syrisch.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:23 schreef WammesWaggel het volgende:
De grootvader van Steve Jobs is vast ook geboren in land dat onder Turken viel dus Apple is net zoals Blackberry een Turkse deugd.
Samsung zal ook wel vernoemd zijn naar Samsun door een Asian met een spraakgebrek.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:37 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja toch. Zijn biologische vader is Syrisch.
dat je dat nog niet wistquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Samsung zal ook wel vernoemd zijn naar Samsun door een Asian met een spraakgebrek.
Is familie.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Samsung zal ook wel vernoemd zijn naar Samsun door een Asian met een spraakgebrek.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ik houd helemaal niet van kaas.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ga haten op Cor en Don gij kaasknabbelaar!
is et wat?quote:
Zorg ervoor dat ze een vriendje heeft, dan kan ze boos op hem worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:22 schreef Arcadia het volgende:
Geef ik mijn zusje wat spullen die ze mag verkopen via Marktplaats, mag ze de winst houden.
Wordt ze boos op mij omdat ze iets heeft verkocht voor 10 euro, waarvan de verzendkosten 6,75 zijn en geen verzendkosten heeft gevraagd
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:12 schreef TheMagnificent het volgende:
ik ben een beetje moe van dat eeuwige gezeik in turkije, er is momenteel een machtsstrijd gaande en die is kort door de bocht idd tussen voor en tegenstanders van erdogan, dit keer is er iemand overleden die gewond was geraakt tijdens de rellen in juni meen ik en dat geeft weer voer om te rellen en iedereen springt erop om een statement te maken en nu zijn we weer een paar doden verder, ik ga dit jaar maar een vakantie in tunesie houden ofzoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar gaat het precies over? Voor- en tegenstanders van Erdogan?
de hype niet waardig miquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:28 schreef Che_ het volgende:
The Wolf of Wall Street (2013) - IMDb
Deze uit in HD
Moet nog kijken, maar meestal zijn films boven de 8,0 gerate op imdb met meer dan 200.000+ stemmers wel vermakelijk. Uitzonderingen daar gelaten, zoals American Beautyquote:
Cartman en Crip, true love.quote:
het is een goede film hoor daar niet van, maar de hype niet waardig miquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet nog kijken, maar meestal zijn films boven de 8,0 gerate op imdb met meer dan 200.000+ stemmers wel vermakelijk. Uitzonderingen daar gelaten, zoals American Beauty
turken en politiekquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
http://www.gercekgundem.c(...)UyMQ8mIm3mA.facebook
Bu kadar'da şerefsizlik olmaz ya. Utanın, utanın.
met welke game kan je het vergelijken?quote:
Voor een regionale vergadering binnen een protestants kerkgenootschap? Of in de klas?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
het is een goede film hoor daar niet van, maar de hype niet waardig mi
american beauty was voor een classis toen ik em zag
Allahsiz.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
http://www.cumhuriyet.com(...)orist_ilan_etti.html
Deze hoerenzoon.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor een regionale vergadering binnen een protestants kerkgenootschap? Of in de klas?
was et een dhkpc lid ofzo?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Deze hoerenzoon.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
het is een goede film hoor daar niet van, maar de hype niet waardig mi
american beauty was voor een classis toen ik em zag
sorry man, drukte te snel op invoeren, had moeten zijn, "american beauty was voor mij een instant classic toen ik em zag" zoek de verschillenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor een regionale vergadering binnen een protestants kerkgenootschap? Of in de klas?
ging met de verkeerde gasten om en helaas een trieste afloopquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Het was een kind van 14.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
ging met de verkeerde gasten om en helaas een trieste afloop
Brb dogu = full terror = geen woord eroverquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Deze hoerenzoon.
En wat is de relevantie met deze foto? Sowieso kan er getwijfeld worden aan de echtheid. Ten tweede was Berkin op het moment dat er gericht werd geschoten brood halen, niet aan het protesteren.quote:
die is wel goed moet ik zeggenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
En wat is de relevantie met deze foto? Sowieso kan er getwijfeld worden aan de echtheid. Ten tweede was Berkin op het moment dat er gericht werd geschoten brood halen, niet aan het protesteren.
Verder vraag ik me af of jij hierdoor vindt dat het goed is dat hij dood is? Of vind je dat het minder erg is?
[ afbeelding ]
omgquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
http://www.gercekgundem.c(...)UyMQ8mIm3mA.facebook
Bu kadar'da şerefsizlik olmaz ya. Utanın, utanın.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Deze hoerenzoon.
als iets in ons straatje past slikken wij het in als zoete koek en als het niet in ons straatje past trekken we echtheid in twijfel, zo zijn we allemaalquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
En wat is de relevantie met deze foto? Sowieso kan er getwijfeld worden aan de echtheid. Ten tweede was Berkin op het moment dat er gericht werd geschoten brood halen, niet aan het protesteren.
Verder vraag ik me af of jij hierdoor vindt dat het goed is dat hij dood is? Of vind je dat het minder erg is?
Spreekwoordelijke druppel die de emmer doet overlopen...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:55 schreef expans het volgende:
Vorige week is er een aanval gepleegd op militairen, die gelokt werden met de gedachte dat het normale smokkelaars waren, toen 2 IED's kregen + op ze werd geschoten. Een man dood. Niks in het nieuws, word waarschijnlijk stilgehouden omdat Tayyip al te veel problemen heeft.
Maar een of ander kind krijgt een gas canister op z'n hoofd door een of andere lompe agent die niet kan schieten, omdat een of andere lompe politicus dat bevel gaf van hogerhand. En nu ruikt iedereen bloed en is iedereen opeens zwaar aan het protesteren / meedoen met de hype.
Daar irriteer ik me wel aan tbh.
wanneer is dit gebeurd? bron?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:55 schreef expans het volgende:
Vorige week is er een aanval gepleegd op militairen, die gelokt werden met de gedachte dat het normale smokkelaars waren, toen 2 IED's kregen + op ze werd geschoten. Een man dood. Niks in het nieuws, word waarschijnlijk stilgehouden omdat Tayyip al te veel problemen heeft.
er zijn veel druppels de laatste tijd dan...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Spreekwoordelijke druppel die de emmer doet overlopen...
Onlarada Allah rahmet eylesin. Wat wil je nou? Can can'dir, maar een kind dat zo om het leven is gekomen is anders dan een gesneuvelde soldaat.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
die is wel goed moet ik zeggen![]()
[ link | afbeelding ]
Er is niet veel nodig om een (grote) groep mensen op te hitsen. Dat gecombineerd met het feit dat veel mensen graag ergens bij willen horen lopen ze gewoon mee, zonder te weten waarvoor ze protesteren/strijden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
er zijn veel druppels de laatste tijd dan...
Gecen hafta.quote:
De waterton is vorig jaar al overgelopen. Nu verdrinken we in het overgelopen water.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Spreekwoordelijke druppel die de emmer doet overlopen...
het is maar waar je staat in de discussie. zoals ik zei als het slachtoffer aan "mijn kant" staat ben ik rauwiger dan wanneer het een slachtoffer is van iemand aan de "andere kant"quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Onlarada Allah rahmet eylesin. Wat wil je nou? Can can'dir, maar een kind dat zo om het leven is gekomen is anders dan een gesneuvelde soldaat.
Dat bedoel ik. Met iedere druppel stijgt het waterniveau buiten de emmer...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
De waterton is vorig jaar al overgelopen. Nu verdrinken we in het overgelopen water.
En hij is ook geen dief!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:06 schreef Stimorol- het volgende:
Erdogan is onze leider en er wordt een spel gespeeld. Hij zou nooit spelen met het volk.
Gezi in een notendop;quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Met iedere druppel stijgt het waterniveau buiten de emmer...
Veel mensen denken dat de rellen van vorig jaar (Gezi) gaat om een paar bomen, maar de harde reactie van de autoriteiten op de vredige demonstraties was de druppel en aanleiding voor de grootschalige protesten.
Hoe je het wendt of keert, burgerslachtoffers (vooral als het om KINDEREN of VROUWEN gaat) zijn erger dan agenten en militairen die zijn gesneuveld. Althans, dat willen de media je laten geloven door het aantal kinderen en vrouwen onder de doden expliciet te vermelden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
het is maar waar je staat in de discussie. zoals ik zei als het slachtoffer aan "mijn kant" staat ben ik rauwiger dan wanneer het een slachtoffer is van iemand aan de "andere kant"
zo zijn we allemaal partij in dingen, soms is zelfs geen partij kiezen, partij kiezen
akp gaat sowieso weer de meeste stemmen krijgen alleen, de grote vraag is hoe groot wordt de schade dat is opgelopen door alle shit, gezi/fetosquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
De waterton is vorig jaar al overgelopen. Nu verdrinken we in het overgelopen water.
Bu millet adam olmaz ama, wedden dat AKP weer gaat 'winnen'? Niet alleen door de schapen, maar ook door de vervalste en omgekochte stemmen. Ik houd mijn hart vast.
Goed samengevat.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:07 schreef expans het volgende:
[..]
Gezi in een notendop;
hippies + bomenliefhebbers -> ambtenaren die dom doen -> meer hippies -> politie die dom doet -> mondt uit in anti regering protest -> politie doet weer dom -> groter protest -> toen kwamen al die halvegare politieke partijen en terroristen symphatisanten (aka b.kunu cikardilar) -> doofde vanzelf weer uit
cok guzel yola gelin, ik ben trots op jequote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:06 schreef Stimorol- het volgende:
Erdogan is onze leider en er wordt een spel gespeeld. Hij zou nooit spelen met het volk.
iig veel domme mensen bij elkaar die dom bezig warenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:07 schreef expans het volgende:
[..]
Gezi in een notendop;
hippies + bomenliefhebbers -> ambtenaren die dom doen -> meer hippies -> politie die dom doet -> mondt uit in anti regering protest -> politie doet weer dom -> groter protest -> toen kwamen al die halvegare politieke partijen en terroristen symphatisanten (aka b.kunu cikardilar) -> doofde vanzelf weer uit
De leider die de tegenstanders (pijn) laat lijden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:06 schreef Stimorol- het volgende:
Jij stemt vrijwillig akp?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
akp gaat sowieso weer de meeste stemmen krijgen alleen, de grote vraag is hoe groot wordt de schade dat is opgelopen door alle shit, gezi/fetos
en nee ik ben geen schaap , ben ook niet omgekocht en vervalsen zou ik niet weten hoe
Domme mensen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
iig veel domme mensen bij elkaar die dom bezig waren
Ja Turken, ze zijn gewoon een sneu volk gewordenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:55 schreef expans het volgende:
canister op z'n hoofd door een of andere lompe agent die niet kan schieten, omdat een of andere lompe politicus dat bevel gaf van hogerhand. En nu ruikt iedereen bloed en is iedereen opeens zwaar aan het protesteren / meedoen met de hype.
Dat kan toch? Als de plannen van AKP positief voor hem uitpakken, waarom niet?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Jij stemt vrijwillig akp?
een omgekomen kind van 5 is erger dan een omgekomen man van 55quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoe je het wendt of keert, burgerslachtoffers (vooral als het om KINDEREN of VROUWEN gaat) zijn erger dan agenten en militairen die zijn gesneuveld. Althans, dat willen de media je laten geloven door het aantal kinderen en vrouwen onder de doden expliciet te vermelden.
Ben oprecht benieuwd naar hoe en waarom iemand nu nog akp kan/wil/zal stemmen. Zal maar beginnen met de vraag wat ze van de schoenendozen vinden. Of is dat 'een complot'?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat kan toch? Als de plannen van AKP positief voor hem uitpakken, waarom niet?
fixedquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:12 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja Turken, ze zijn gewoon een sneu volk geworden
nee dat moet van mijn grote leiderquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, honderd jaar geleden waren ze beterquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga volgende verkiezingen expres op AKP stemmen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
schoenendozen was dat iets met halkbank?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ben oprecht benieuwd naar hoe en waarom iemand nu nog akp kan/wil/zal stemmen. Zal maar beginnen met de vraag wat ze van de schoenendozen vinden. Of is dat 'een complot'?
daarnaast geef mij een stemadvies ajbquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ben oprecht benieuwd naar hoe en waarom iemand nu nog akp kan/wil/zal stemmen. Zal maar beginnen met de vraag wat ze van de schoenendozen vinden. Of is dat 'een complot'?
Ben gerizekaliyim zaten. Ondan inandimquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
cok guzel yola gelin, ik ben trots op je
Ben jij Cartman dan?quote:
Geen eigenlijk.. het voelt gewoon alsof je een hele lange southpark ep zit. Heel veel references.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
met welke game kan je het vergelijken?
jawohl mein fuhrer!quote:
En iyisi susim ben, yoksa ayıp olur.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ga volgende verkiezingen expres op AKP stemmen.
Ja, het laat zien hoe onwetend Turken zijn over de Europese geschiedenis.quote:
beetje zelfrespect graag...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben gerizekaliyim zaten. Ondan inandim
Is dat boek inmiddels vertaald naar het Engels?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Moet dit boek echt nog lezen, ga hem binnenkort maar terugvragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |