Jep. Zo heb je ook Behiç Erkin, Selahattin Ülkümen en Namık Kemal Yolga.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:47 schreef Arcadia het volgende:
Kennen jullie de Turkse Schindler Necdet Kent? http://en.wikipedia.org/wiki/Necdet_Kent
Zijn zoon is blijkbaar president van de Coca Cola company. http://en.wikipedia.org/wiki/Muhtar_Kent
Turks bloed,quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:53 schreef Bortecinem het volgende:
Wat hebben ze gedaan voor TR of Turkije? Laten ze überhaupt merken dat ze Turks zijn? En anders /care
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:53 schreef Bortecinem het volgende:
Wat hebben ze gedaan voor TR of Turkije? Laten ze überhaupt merken dat ze Turks zijn? En anders /care
Bedanktquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jep. Zo heb je ook Behiç Erkin, Selahattin Ülkümen en Namık Kemal Yolga.
Hahah, barakalahu feek!quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Slaap lekker!
Aleikum salaam, Crip. Mooie dua weer. Er druipt honing uit je mond (luidt een Turkse gezegde).![]()
Vond ik wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet waar. Die opmerking is mij altijd bijgebleven.
HAHAHAHHAAH, jouw poppetje ziet er echtfreaky, kifache grijze haren en grijze bril.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:05 schreef Arcadia het volgende:
@Crip, check mijn poppetje links![]()
[ afbeelding ]
nice!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Is dit iets voor jou, sylvesterrr?
Ik wilde het op mij laten lijken. Dat is trouwens bruin, maar goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:06 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHAHAHHAAH, jouw poppetje ziet er echtfreaky, kifache grijze haren en grijze bril.
Wa feeki stinkerdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Barakalahufeek voor het teruggroeten btw.
Ik ook. Nog 120 minutenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Stimsy, wilde niet fokken. Shit man. Wil naar huis, kutwerk.
Carlos Slim (jeweetwel die rijke) wordt 'Osmanlı Torunu' genoemd in de Turkse media, omdat zijn ouders zijn geboren in Lebanon ten tijde van de Ottomaanse overheersing.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:53 schreef Bortecinem het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Carlos Slim (jeweetwel die rijke) wordt 'Osmanlı Torunu' genoemd in de Turkse media.. Omdat zijn ouders zijn geboren in Lebanon ten tijde van de Ottomaanse overheersing.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |