Die samenwerking/toenadering vind ik ook opvallend. Wilders ken ik juist als een beschermheer van de Joden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En anti-semiet? Gezien zijn toenaderinf tot Le Pen.
Meh... Die mogen van Wilders ook niet meer kosher slachtenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die samenwerking/toenadering vind ik ook opvallend. Wilders ken ik juist als een beschermheer van de Joden.
Dan is het blijkbaar geen breekpunt voor Marie. Ik zou bijvoorbeeld niet voor de PVV wíllen werken omdat ik dan voor een partij zou werken die staat voor iets waar ik het absoluut niet mee eens ben.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Marie is unlike haar vader geen voorname anti-semiet.
Zelfs hij is niet zo gek om halal wel te verbieden en kosher toe te staan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Meh... Die mogen van Wilders ook niet meer kosher slachten
Of dat hij een adviseur uit Vlaanderen neemt die anti-homo is en daar openlijk tegen vechtquote:Op,vrijdag 14 maart 2014 13:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die samenwerking/toenadering vind ik ook opvallend. Wilders ken ik juist als een beschermheer van de Joden.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Met welke programma bewerken ze dit soort filmpjes?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:05 schreef Arcadia het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Belien die hoofd dan ook
Vraag hem maar waarom hij thuis of in de bioscoop naar niet-Nederlandse films kijkt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:15 schreef Stimorol- het volgende:
Ik klagen over blokkade van Turkse radio website. Collega die mij aankijkt en zegt: We wonen in NL. Waarom luister jij Turkse radio.___!
werk je in een autogarage aangezien er een radio aanstaatquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:15 schreef Stimorol- het volgende:
Ik klagen over blokkade van Turkse radio website. Collega die mij aankijkt en zegt: We wonen in NL. Waarom luister jij Turkse radio.___!
Ja man.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
werk je in een autogarage aangezien er een radio aanstaat
Reactie: aparte opmerking voor iemand die zijn ogen in Turkije heeft laten laseren, omdat dat goedkoper zou zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vraag hem maar waarom hij thuis of in de bioscoop naar niet-Nederlandse films kijkt.
Is dat een reactie op mij of op die collega?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Reactie: aparte opmerking voor iemand die zijn ogen in Turkije heeft laten laseren, omdat dat goedkoper zou zijn.
Denk es na man.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat een reactie op mij of op die collega?Ik heb mijn ogen namelijk enkele maanden geleden laten laseren in Istanbul.
Ik denk liever niet na over wat een vrouw met een bepaalde reactie bedoelt.quote:
Ja ze bedoelde jou.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik denk liever niet na over wat een vrouw met een bepaalde reactie bedoelt.![]()
Heeft tot nu toe alleen maar geleid tot ellende.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:47 schreef Arcadia het volgende:
Kennen jullie de Turkse Schindler Necdet Kent? http://en.wikipedia.org/wiki/Necdet_Kent
Zijn zoon is blijkbaar president van de Coca Cola company. http://en.wikipedia.org/wiki/Muhtar_Kent
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zoon van één van de Turkse Schindlers tijdens WO II.
Verbaast me niet dat hij het ver heeft geschopt.. Ik was verbaasder toen ik erachterkwam dat Orkut (van Google) ontwikkeld is door een Turk (genaamd Orkut).
Jep. Zo heb je ook Behiç Erkin, Selahattin Ülkümen en Namık Kemal Yolga.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:47 schreef Arcadia het volgende:
Kennen jullie de Turkse Schindler Necdet Kent? http://en.wikipedia.org/wiki/Necdet_Kent
Zijn zoon is blijkbaar president van de Coca Cola company. http://en.wikipedia.org/wiki/Muhtar_Kent
Turks bloed,quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:53 schreef Bortecinem het volgende:
Wat hebben ze gedaan voor TR of Turkije? Laten ze überhaupt merken dat ze Turks zijn? En anders /care
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:53 schreef Bortecinem het volgende:
Wat hebben ze gedaan voor TR of Turkije? Laten ze überhaupt merken dat ze Turks zijn? En anders /care
Bedanktquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jep. Zo heb je ook Behiç Erkin, Selahattin Ülkümen en Namık Kemal Yolga.
Hahah, barakalahu feek!quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Slaap lekker!
Aleikum salaam, Crip. Mooie dua weer. Er druipt honing uit je mond (luidt een Turkse gezegde).![]()
Vond ik wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet waar. Die opmerking is mij altijd bijgebleven.
HAHAHAHHAAH, jouw poppetje ziet er echtfreaky, kifache grijze haren en grijze bril.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:05 schreef Arcadia het volgende:
@Crip, check mijn poppetje links![]()
[ afbeelding ]
nice!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Is dit iets voor jou, sylvesterrr?
Ik wilde het op mij laten lijken. Dat is trouwens bruin, maar goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:06 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHAHAHHAAH, jouw poppetje ziet er echtfreaky, kifache grijze haren en grijze bril.
Wa feeki stinkerdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Barakalahufeek voor het teruggroeten btw.
Ik ook. Nog 120 minutenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Stimsy, wilde niet fokken. Shit man. Wil naar huis, kutwerk.
Carlos Slim (jeweetwel die rijke) wordt 'Osmanlı Torunu' genoemd in de Turkse media, omdat zijn ouders zijn geboren in Lebanon ten tijde van de Ottomaanse overheersing.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:53 schreef Bortecinem het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Carlos Slim (jeweetwel die rijke) wordt 'Osmanlı Torunu' genoemd in de Turkse media.. Omdat zijn ouders zijn geboren in Lebanon ten tijde van de Ottomaanse overheersing.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |