quote:After working in the corporate world for years, Greek-American filmmaker Chrysovalantis Stamelos decided it was time to satisfy his desire to search for his roots in Anatolia, the historical birthplace of his ancestors. So, he picked up and moved to the homeland of his great-grandparents: Turkey.
His family and friends thought he was crazy. Maybe he was, but he couldn't shake off the stories he heard growing up...of old Smyrna and Asia Minor.
Hello Anatolia follows Stamelos' reconnection with his ancestry through the exploration of neighborhoods, interviews with Greeks of Turkey, and his immersion into the art and culture. Stamelos will break down barriers between two cultures with a history of feuding, as well as build a bridge from the Aegean to the US.
Prachtige beelden, wil hem geaag zien.quote:
Dat zijn bepaalde types die dat zeggen. Om je onzeker te maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Op foto's zie ik er beter uit, maar dat komt omdat ik 1000 foto's maak en de beste eruit haal.
Heb trouwens jaren terug serieus een keer gehad dat iemand mij vertelde dat ik lelijk was. Gewoon heel doodnormaal zegt die 'Echt alle meisjes met wie ik praat op msn zijn mooi, op jou en blabla na'.
Dacht eerst dat hij grapte, niet omdat ik zo'n hoge dunk van mezelf had, maar dat iemand dat zomaar tegen een persoon zegt alsof het de normaalste zaak van de wereld is. En het erge is dat hij er zelf ook echt niet uitzag.
Hij wilde zijn kleine tinkywinky compenseren door jou de grond in te boren.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Op foto's zie ik er beter uit, maar dat komt omdat ik 1000 foto's maak en de beste eruit haal.
Heb trouwens jaren terug serieus een keer gehad dat iemand mij vertelde dat ik lelijk was. Gewoon heel doodnormaal zegt die 'Echt alle meisjes met wie ik praat op msn zijn mooi, op jou en blabla na'.
Dacht eerst dat hij grapte, niet omdat ik zo'n hoge dunk van mezelf had, maar dat iemand dat zomaar tegen een persoon zegt alsof het de normaalste zaak van de wereld is. En het erge is dat hij er zelf ook echt niet uitzag.
Lijkt me een leuke documentaire. Bedankt voor het delen.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Heeft de user Nederturk wel eens in deze reeks gepost?
Hmm.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja.
http://piles.nl/fok/index.php?user_id=344970&topics_all=1.
Dat heeft niets met PVV te maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:50 schreef Stimorol- het volgende:
Je Hollandse PVV collega uitleggen dat het in onze cultuur niet normaal is even een nachtje bij je vriend te slapen
'Ik hoef mn zoon van 21 niet te vertellen wat hij hoeft te doen, hoor'.
Goh. Meen je dat..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat heeft niets met PVV te maken.
Een mens kan zowel "linkse" als "rechtse" poliitieke opvattingen hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goh. Meen je dat..
Begrijp je het verschil van reactie tussen een links- en rechtsdenkende?
Waarom oordeel jij zo snel?quote:Heb jij ooit op de Pvv gestemd. Je lijkt mij wel zo'n type eigk.
Om wat je laatst zei over Pimmetje en zo.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een mens kan zowel "linkse" als "rechtse" poliitieke opvattingen hebben.
[ afbeelding ]
Volgens het Kieskompas is PVV niet eens rechts.
[..]
Waarom oordeel jij zo snel?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
Voor mijn fan sylvesterrr:Wie's dat?SPOILER: Alleen sylvesterrrOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Ik was het op veel punten niet met Pim eens, maar een politieke moord heeft ie niet verdiend hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Om wat je laatst zei over Pimmetje en zo.
Het staat vast ergens op FOK!.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:50 schreef Stimorol- het volgende:
Wanneer besloot jij je nationaliteit op te geven eigk.
Het staat gewoon ergens op FOK!. Ik heb het volgens mij al enkele keren uitgelegd in deze topicreeks.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen sana ne. Of ben je die directheid ook die dag verloren.
Joequote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het staat gewoon ergens op FOK!. Ik heb het volgens mij al enkele keren uitgelegd in deze topicreeks.
Haha, hij lijkt op die ene Turkse acteurquote:
Brengt elkaar in evenwicht, dus links.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:58 schreef Stimorol- het volgende:
Pvv is met bepaalde zaken behoorlijk linksdenkend, maar gezien ze een haat richting de islam hebben zie ik het als rechts.
Simpel.
Dus links?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Brengt elkaar in evenwicht, dus links.
Door de rechtse opvattingen zal ik ook nooit PVV stemmen.
Haha, zo schattig dit.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat ze met betrekking tot andere kwesties doorgaans niets onderscheidends of realiseerbaars in te brengen hebben. Je hebt de PVV'ers in de Kamer vast wel eens zien stuntelen hiermee. Het is wel weer tekenend dat Wilders laatst weer vlak voor de verkiezingen een uitspraak doet als ''een stad met minder lasten en als het even kan wat minder Marokkanen''. Doet het natuurlijk altijd goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Het is dat Wilders zijn PVV naar buiten brengt als een one issue partij (anti-Islam) of misschien zelfs als two issues (anti-Islam en anti-EU), anders had ie meer stemmen kunnen krijgen denk ik.
Met welke programma bewerken ze dit soort filmpjes?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een menigte...
https://www.facebook.com/photo.php?v=586666394754972
Klopt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Omdat ze met betrekking tot andere kwesties doorgaans niets onderscheidends of realiseerbaars in te brengen hebben. Je hebt de PVV'ers in de Kamer vast wel eens zien stuntelen hiermee. Het is wel weer tekenend dat Wilders laatst weer vlak voor de verkiezingen een uitspraak doet als ''een stad met minder lasten en als het even kan wat minder Marokkanen''. Doet het natuurlijk altijd goed.
En anti-semiet? Gezien zijn toenaderinf tot Le Pen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Het is dat Wilders zijn PVV naar buiten brengt als een one issue partij (anti-Islam) of misschien zelfs als two issues (anti-Islam en anti-EU), anders had ie meer stemmen kunnen krijgen denk ik.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Met welke programma bewerken ze dit soort filmpjes?
[ afbeelding ]
Marie is unlike haar vader geen voorname anti-semiet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En anti-semiet? Gezien zijn toenaderinf tot Le Pen.
Die samenwerking/toenadering vind ik ook opvallend. Wilders ken ik juist als een beschermheer van de Joden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En anti-semiet? Gezien zijn toenaderinf tot Le Pen.
Meh... Die mogen van Wilders ook niet meer kosher slachtenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die samenwerking/toenadering vind ik ook opvallend. Wilders ken ik juist als een beschermheer van de Joden.
Dan is het blijkbaar geen breekpunt voor Marie. Ik zou bijvoorbeeld niet voor de PVV wíllen werken omdat ik dan voor een partij zou werken die staat voor iets waar ik het absoluut niet mee eens ben.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Marie is unlike haar vader geen voorname anti-semiet.
Zelfs hij is niet zo gek om halal wel te verbieden en kosher toe te staan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Meh... Die mogen van Wilders ook niet meer kosher slachten
Of dat hij een adviseur uit Vlaanderen neemt die anti-homo is en daar openlijk tegen vechtquote:Op,vrijdag 14 maart 2014 13:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die samenwerking/toenadering vind ik ook opvallend. Wilders ken ik juist als een beschermheer van de Joden.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Met welke programma bewerken ze dit soort filmpjes?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:05 schreef Arcadia het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Belien die hoofd dan ook
Vraag hem maar waarom hij thuis of in de bioscoop naar niet-Nederlandse films kijkt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:15 schreef Stimorol- het volgende:
Ik klagen over blokkade van Turkse radio website. Collega die mij aankijkt en zegt: We wonen in NL. Waarom luister jij Turkse radio.___!
werk je in een autogarage aangezien er een radio aanstaatquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:15 schreef Stimorol- het volgende:
Ik klagen over blokkade van Turkse radio website. Collega die mij aankijkt en zegt: We wonen in NL. Waarom luister jij Turkse radio.___!
Ja man.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
werk je in een autogarage aangezien er een radio aanstaat
Reactie: aparte opmerking voor iemand die zijn ogen in Turkije heeft laten laseren, omdat dat goedkoper zou zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vraag hem maar waarom hij thuis of in de bioscoop naar niet-Nederlandse films kijkt.
Is dat een reactie op mij of op die collega?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Reactie: aparte opmerking voor iemand die zijn ogen in Turkije heeft laten laseren, omdat dat goedkoper zou zijn.
Denk es na man.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat een reactie op mij of op die collega?Ik heb mijn ogen namelijk enkele maanden geleden laten laseren in Istanbul.
Ik denk liever niet na over wat een vrouw met een bepaalde reactie bedoelt.quote:
Ja ze bedoelde jou.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik denk liever niet na over wat een vrouw met een bepaalde reactie bedoelt.![]()
Heeft tot nu toe alleen maar geleid tot ellende.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:47 schreef Arcadia het volgende:
Kennen jullie de Turkse Schindler Necdet Kent? http://en.wikipedia.org/wiki/Necdet_Kent
Zijn zoon is blijkbaar president van de Coca Cola company. http://en.wikipedia.org/wiki/Muhtar_Kent
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zoon van één van de Turkse Schindlers tijdens WO II.
Verbaast me niet dat hij het ver heeft geschopt.. Ik was verbaasder toen ik erachterkwam dat Orkut (van Google) ontwikkeld is door een Turk (genaamd Orkut).
Jep. Zo heb je ook Behiç Erkin, Selahattin Ülkümen en Namık Kemal Yolga.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:47 schreef Arcadia het volgende:
Kennen jullie de Turkse Schindler Necdet Kent? http://en.wikipedia.org/wiki/Necdet_Kent
Zijn zoon is blijkbaar president van de Coca Cola company. http://en.wikipedia.org/wiki/Muhtar_Kent
Turks bloed,quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:53 schreef Bortecinem het volgende:
Wat hebben ze gedaan voor TR of Turkije? Laten ze überhaupt merken dat ze Turks zijn? En anders /care
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:53 schreef Bortecinem het volgende:
Wat hebben ze gedaan voor TR of Turkije? Laten ze überhaupt merken dat ze Turks zijn? En anders /care
Bedanktquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jep. Zo heb je ook Behiç Erkin, Selahattin Ülkümen en Namık Kemal Yolga.
Hahah, barakalahu feek!quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Slaap lekker!
Aleikum salaam, Crip. Mooie dua weer. Er druipt honing uit je mond (luidt een Turkse gezegde).![]()
Vond ik wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet waar. Die opmerking is mij altijd bijgebleven.
HAHAHAHHAAH, jouw poppetje ziet er echtfreaky, kifache grijze haren en grijze bril.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:05 schreef Arcadia het volgende:
@Crip, check mijn poppetje links![]()
[ afbeelding ]
nice!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Is dit iets voor jou, sylvesterrr?
Ik wilde het op mij laten lijken. Dat is trouwens bruin, maar goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:06 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHAHAHHAAH, jouw poppetje ziet er echtfreaky, kifache grijze haren en grijze bril.
Wa feeki stinkerdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Barakalahufeek voor het teruggroeten btw.
Ik ook. Nog 120 minutenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Stimsy, wilde niet fokken. Shit man. Wil naar huis, kutwerk.
Carlos Slim (jeweetwel die rijke) wordt 'Osmanlı Torunu' genoemd in de Turkse media, omdat zijn ouders zijn geboren in Lebanon ten tijde van de Ottomaanse overheersing.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:53 schreef Bortecinem het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Carlos Slim (jeweetwel die rijke) wordt 'Osmanlı Torunu' genoemd in de Turkse media.. Omdat zijn ouders zijn geboren in Lebanon ten tijde van de Ottomaanse overheersing.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |