En die klotemoeder.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O ja, met die Chinese illegalen.
Omdat je zei dat je je "op en top turks" voelt en naar Turkai wilt immigreren had ik dat idee in mijn hoofd.quote:
Als je bij die film geen vochtige ogen krijgt, dan heb je gewoon geen hart.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:36 schreef WammesWaggel het volgende:
De laatste film waar ik bij huilde was My Sister's Keeperallemaal huilende mensen in de bioscoopzaal
Haha ja maar fysieke aantrekkingskracht heb je zelf weinig invloed op, niet?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:11 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Omdat je zei dat je je "op en top turks" voelt en naar Turkai wilt immigreren had ik dat idee in mijn hoofd.
Ik ben een dromer, maar ik leef helaas niet in een fantasiewereld.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
Als je een dromer bent en in een fantasiewereld leeft moet je de film zeker zien.
Wat of wie houdt je nu tegen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En ik wil niet naar Turkije immigreren, als in daar voor altijd blijven. Ik wil een beetje rondzwerven in de wereld. Dat is mijn droom.![]()
Een diploma kan handig zijn ja. Een beetje geld ook trouwens.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:25 schreef Bortecinem het volgende:
Je hebt wel een diploma en/of een beetje geld nodig om een degelijk bestaan op te bouwen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vragen kan je niet veranderen, maar de antwoorden wel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:31 schreef Bortecinem het volgende:
Altijd dezelfde vragen, altijd dezelfde antwoorden.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een diploma kan handig zijn ja. Een beetje geld ook trouwens.
Ik heb laatst het idee gekregen om geen woning te huren/kopen in Amsterdam, maar om gewoon een simpele studio te huren. Het geld dat ik bespaar wil ik dan opzij leggen voor een lange werkvakantie in Nieuw-Zeeland.Ik kan ze ook gewoon negeren. Maar goed, ik ga me voornemen om hier niet meer te praten over mijn toekomstplannen. Hoef ik ook geen stomme vragen meer te beantwoorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why not?
Leeftijdsgrensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Alleen sylvesterrrOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Nice.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:37 schreef Unlabeled het volgende:
Sergey Brin mag er ook wel wezen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
Voor mijn fan sylvesterrr:Koetsjiekoetsjiekoe.SPOILER: Alleen sylvesterrrOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |