quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En dan moest je zeggen, dan moet u hiernaast zijn. U moet vragen naar dokter iaan, voornaam Niger.
quote:

Ik snap ook niet waarom je zo'n persoon zou moeten doorverwijzen naar een Nigeriaan...quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]! Waarom ? Snap de grap niet.
Een kennis van een goede vriend van een vriend haar zal wel een patiënt zijn.quote:[..]ze was niet eens patiënt bij mn vader.

Ben je nog naar een Circassisch dorpje geweest?quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, Joodse. De Arabische die ik zag, waren ook wel mooi.

Hoe verklaar dan de Koerden in Noord-Irak die met een geldoverschot kampen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:12 schreef expans het volgende:
[..]
Koerden zijn vaak armer, meer kinderen > minder eten per kind.
Klinkt grof en lomp maar er zit een kern van waarheid in (denk ik dan)

Hhhh, is niet moeilijk. Gewoon even wennen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja. Ben gestorven en toen dichtgedaan. Tis moeilijk.

Olie en gas.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe verklaar dan de Koerden in Noord-Irak die met een geldoverschot kampen?

quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:12 schreef expans het volgende:
[..]
Koerden zijn vaak armer, meer kinderen > minder eten per kind.
Klinkt grof en lomp maar er zit een kern van waarheid in (denk ik dan)

k hhhquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhh, is niet moeilijk. Gewoon even wennen.

Noord-Irak heeft gewoon geluk gehad door de invasie van Amerika, als dat niet zou gebeuren zouden zij nog steeds zwak/arm zijn. Amerika had ze nodig omdat ze anders helemaal geen stabiel punt zouden hebben, en de Koerden stonden klaar om hun landgenoten te verraden voor zichzelf.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe verklaar dan de Koerden in Noord-Irak die met een geldoverschot kampen?

Check deze haat en jaloezie hahaquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:13 schreef expans het volgende:
[..]
Noord-Irak heeft gewoon geluk gehad door de invasie van Amerika, als dat niet zou gebeuren zouden zij nog steeds zwak/arm zijn. Amerika had ze nodig omdat ze anders helemaal geen stabiel punt zouden hebben, en de Koerden stonden klaar om hun landgenoten te verraden voor zichzelf.
Als Irak stabieler was / sterker leger had zou Noord-Irak allang al getemd zijn.
(Plus, ik had het over Koerden in Turkije. Wat de rest over de grens doet boeit me niet zoveel)
-
Winkels die 15 min na bestelling al direct verzenden

Met led lights?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga een Philips sylvesterrr Wake-up Light maken.

Hoe bedoel je? In Israël?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ben je nog naar een Circassisch dorpje geweest?
Klopt ja, de Joodse mannen daar zijn gemiddeld ook knapper, als in dat er minder mannen zijn die afstotend uitzienquote:Sowieso zijn Israeliers vaak fysiek beter gevormde mensen, ook de mannen en kinderen.. Turken kijken graag naar voetbal maar proppen zich liever vol dan dat zij sporten

Ja.quote:

Netanyahu in zijn jonge jarenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:02 schreef Mathemaat het volgende:
Klopt ja, de Joodse mannen daar zijn gemiddeld ook knapper, als in dat er minder mannen zijn die afstotend uitzien

Dus ze warmen het op in de magnetron en bezorgen hetquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:13 schreef expans het volgende:
[..]
Noord-Irak heeft gewoon geluk gehad door de invasie van Amerika, als dat niet zou gebeuren zouden zij nog steeds zwak/arm zijn. Amerika had ze nodig omdat ze anders helemaal geen stabiel punt zouden hebben, en de Koerden stonden klaar om hun landgenoten te verraden voor zichzelf.
Als Irak stabieler was / sterker leger had zou Noord-Irak allang al getemd zijn.
(Plus, ik had het over Koerden in Turkije. Wat de rest over de grens doet boeit me niet zoveel)
-
Winkels die 15 min na bestelling al direct verzenden

quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Heeft iemand ook beelden van een jonge Erdogan? opzich ook best een knappe man toch zo op zijn oude dag?

433 als je met batterijen gaat werkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja.
Ik twijfel nog over de aansturing (stand-alone, IP of 433 MHz). Heb jij als informaticus nog suggesties?

Batterijen? Ik heb 5V/2A nodig (of misschien zelfs 3-4 A).quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
433 als je met batterijen gaat werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |