SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet niet wat dat is.quote:
Soms dacht ik: waarom werd er niet eerder 112/911/etc gebeld. Maar wel mooi om te zien. Ik weet niet hoe ik zou reageren. In Amerika werden we aangereden en toen sprong ik wel de auto uit om tegen die andere automobilist te schreeuwen wat hij aan het doen was. Testosteron..quote:[b]Op donderdag 13 maart 2014 11:02 schreef TheMagnificent het volgende:
...
Ik vraag me af of ik in dit soort situaties instinctief te hulp zou kunnen schieten. Ik wil graag geloven van wel, maar zonder ooit in een dergelijke situatie gezeten te hebben, is dat niet met zekerheid te zeggen.
Esek herifquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:47 schreef FuryOverkill het volgende:
[..]
ik weet niet wat dat is.
ik weet dat ekmek brood is.
en iets van een eshekerurf is een ezelman.
daar houd het ongeveer op voor mij
Adrenaline. Of werd je ineens hariger en mannelijker?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Soms dacht ik: waarom werd er niet eerder 112/911/etc gebeld. Maar wel mooi om te zien. Ik weet niet hoe ik zou reageren. In Amerika werden we aangereden en toen sprong ik wel de auto uit om tegen die andere automobilist te schreeuwen wat hij aan het doen was. Testosteron..
Ohja, was het woord al kwijt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Adrenaline. Of werd je ineens hariger en mannelijker?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Adrenaline. Of werd je ineens hariger en mannelijker?
Dan doe je het goed toch als je de helft verstaatquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:55 schreef FuryOverkill het volgende:
ik ga ook pas 10 jaar op rij naar turkije elke zomer en mijn oom is turks maargoed ik snap die taal half niet
Het was wel leuk, maar het was wel gespannen tussen Arabieren en Joden. Ik bedoel: ze haten elkaar tot de bot.quote:
Nee, Joodse. De Arabische die ik zag, waren ook wel mooi.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Joodse? Of bedoel je Arabische? Of zijn joden ook een bevolkingsgroep?
Sowieso. Ze waren allemaal fijngebouwd en mooi gevormd. Dus de legendes over hoe mooi de vrouwen daar zijn kloppen echt.quote:
Opmerkelijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het was wel leuk, maar het was wel gespannen tussen Arabieren en Joden. Ik bedoel: ze haten elkaar tot de bot.
Tot op het bot*quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het was wel leuk, maar het was wel gespannen tussen Arabieren en Joden. Ik bedoel: ze haten elkaar tot de bot.
Ja. Ik ben geweest in Tel Aviv, Haifa, Tiberias, Akko, Nazereth, Jeruzalem en ergens in het Negev woestijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Tot op het bot*
Heb je daar veel Arabieren gespot dan? Welke steden was je geweest?
Ogen neerslaan sukkel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Sowieso. Ze waren allemaal fijngebouwd en mooi gevormd. Dus de legendes over hoe mooi de vrouwen daar zijn kloppen echt.
We vlogen via Turkije, dus toen ik terug was op het vliegveld in Turkije, zag je het enorme verschil.
Joodse vrouwen zijn allemaal fijn![]()
Turkse vrouwen hebben allemaal obesitas
Ben je met een tour geweest of op eigen kracht?quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:29 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja. Ik ben geweest in Tel Aviv, Haifa, Tiberias, Akko, Nazereth, Jeruzalem en ergens in het Negev woestijn.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Sowieso. Ze waren allemaal fijngebouwd en mooi gevormd. Dus de legendes over hoe mooi de vrouwen daar zijn kloppen echt.
We vlogen via Turkije, dus toen ik terug was op het vliegveld in Turkije, zag je het enorme verschil.
Joodse vrouwen zijn allemaal fijn![]()
Turkse vrouwen hebben allemaal obesitas
Op eigen kracht.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben je met een tour geweest of op eigen kracht?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:03 schreef Mathemaat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nein.
Ging mij om praktiserende praat vs omnomnom lekkere wijvenpraat.
Hhhhhhh, ben je aan het spelen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:12 schreef Arcadia het volgende:
This is where the wizard does his magic. Smells like he is brewing some potion in here
Bij ons ih dorp zijn alleen ouderen dikker. Onder jongeren ken ik ze niet. Dan werd je gepestquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:20 schreef Bortecinem het volgende:
Sowieso is Stimo Koerd. Ze hoeft niet jaloers te zijn.
Maar even serieus, Koerdische vrouwen in TR zijn in vergelijking met de Turken echt een stuk slanker. Mijn moeder zegt dat het komt doordat Koerdische families groter zijn en de vrouwen de tijd niet hebben om zichzelf te stuffen.![]()
Ik doelde eigenlijk op de ouderen/volwassenen/vrouwen met kinderen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bij ons ih dorp zijn alleen ouderen dikker. Onder jongeren ken ik ze niet. Dan werd je gepest
Goede genenquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op de ouderen/volwassenen/vrouwen met kinderen.
Ik heb aangetrouwde Koerdische familie en toen mijn tante dit jaar in Batman was zei ze precies hetzelfde. Dat Koerdische vrouwen veel dunner zijn.
Ja, maar dat is niet wat ik deed of wel?quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Nein.
Ging mij om praktiserende praat vs omnomnom lekkere wijvenpraat.
Ik heb moorkoppen gebakken waarvan 3 zijn misluktquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:38 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben zooooooo moe. Wil bijna mn uiteten gaan afzeggen maar dat is niet aardig.![]()
En dan moest je zeggen, dan moet u hiernaast zijn. U moet vragen naar dokter iaan, voornaam Niger.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Random vrouw aanbellen hier. "Ik heb gehoord dat hier een huisarts woont?"
Wut.
Omnomnomquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:42 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb moorkoppen gebakken waarvan 3 zijn mislukt![]()
![]()
.
Jij moslimhater.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:42 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb moorkoppen gebakken waarvan 3 zijn mislukt![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Random vrouw aanbellen hier. "Ik heb gehoord dat hier een huisarts woont?"
Wut.
Koerden zijn vaak armer, meer kinderen > minder eten per kind.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:20 schreef Bortecinem het volgende:
Sowieso is Stimo Koerd. Ze hoeft niet jaloers te zijn.
Maar even serieus, Koerdische vrouwen in TR zijn in vergelijking met de Turken echt een stuk slanker. Mijn moeder zegt dat het komt doordat Koerdische families groter zijn en de vrouwen de tijd niet hebben om zichzelf te stuffen.![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En dan moest je zeggen, dan moet u hiernaast zijn. U moet vragen naar dokter iaan, voornaam Niger.
quote:
Ik snap ook niet waarom je zo'n persoon zou moeten doorverwijzen naar een Nigeriaan...quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]! Waarom ? Snap de grap niet.
Een kennis van een goede vriend van een vriend haar zal wel een patiënt zijn.quote:[..]ze was niet eens patiënt bij mn vader.
Ben je nog naar een Circassisch dorpje geweest?quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, Joodse. De Arabische die ik zag, waren ook wel mooi.
Hoe verklaar dan de Koerden in Noord-Irak die met een geldoverschot kampen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:12 schreef expans het volgende:
[..]
Koerden zijn vaak armer, meer kinderen > minder eten per kind.
Klinkt grof en lomp maar er zit een kern van waarheid in (denk ik dan)
Hhhh, is niet moeilijk. Gewoon even wennen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja. Ben gestorven en toen dichtgedaan. Tis moeilijk.
Olie en gas.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe verklaar dan de Koerden in Noord-Irak die met een geldoverschot kampen?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:12 schreef expans het volgende:
[..]
k hhhquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhh, is niet moeilijk. Gewoon even wennen.
Noord-Irak heeft gewoon geluk gehad door de invasie van Amerika, als dat niet zou gebeuren zouden zij nog steeds zwak/arm zijn. Amerika had ze nodig omdat ze anders helemaal geen stabiel punt zouden hebben, en de Koerden stonden klaar om hun landgenoten te verraden voor zichzelf.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe verklaar dan de Koerden in Noord-Irak die met een geldoverschot kampen?
Check deze haat en jaloezie hahaquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:13 schreef expans het volgende:
[..]
Noord-Irak heeft gewoon geluk gehad door de invasie van Amerika, als dat niet zou gebeuren zouden zij nog steeds zwak/arm zijn. Amerika had ze nodig omdat ze anders helemaal geen stabiel punt zouden hebben, en de Koerden stonden klaar om hun landgenoten te verraden voor zichzelf.
Als Irak stabieler was / sterker leger had zou Noord-Irak allang al getemd zijn.
(Plus, ik had het over Koerden in Turkije. Wat de rest over de grens doet boeit me niet zoveel)
-
Winkels die 15 min na bestelling al direct verzenden
Met led lights?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga een Philips sylvesterrr Wake-up Light maken.
Hoe bedoel je? In Israël?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ben je nog naar een Circassisch dorpje geweest?
Klopt ja, de Joodse mannen daar zijn gemiddeld ook knapper, als in dat er minder mannen zijn die afstotend uitzienquote:Sowieso zijn Israeliers vaak fysiek beter gevormde mensen, ook de mannen en kinderen.. Turken kijken graag naar voetbal maar proppen zich liever vol dan dat zij sporten
Ja.quote:
Netanyahu in zijn jonge jarenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:02 schreef Mathemaat het volgende:
Klopt ja, de Joodse mannen daar zijn gemiddeld ook knapper, als in dat er minder mannen zijn die afstotend uitzien
Dus ze warmen het op in de magnetron en bezorgen hetquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:13 schreef expans het volgende:
[..]
Noord-Irak heeft gewoon geluk gehad door de invasie van Amerika, als dat niet zou gebeuren zouden zij nog steeds zwak/arm zijn. Amerika had ze nodig omdat ze anders helemaal geen stabiel punt zouden hebben, en de Koerden stonden klaar om hun landgenoten te verraden voor zichzelf.
Als Irak stabieler was / sterker leger had zou Noord-Irak allang al getemd zijn.
(Plus, ik had het over Koerden in Turkije. Wat de rest over de grens doet boeit me niet zoveel)
-
Winkels die 15 min na bestelling al direct verzenden
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Heeft iemand ook beelden van een jonge Erdogan? opzich ook best een knappe man toch zo op zijn oude dag?
433 als je met batterijen gaat werkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja.
Ik twijfel nog over de aansturing (stand-alone, IP of 433 MHz). Heb jij als informaticus nog suggesties?
Batterijen? Ik heb 5V/2A nodig (of misschien zelfs 3-4 A).quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
433 als je met batterijen gaat werken
Hoe duurder hoe beterquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Batterijen? Ik heb 5V/2A nodig (of misschien zelfs 3-4 A).
Wanhoopquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:37 schreef Unlabeled het volgende:
Sergey Brin mag er ook wel wezen![]()
[ afbeelding ]
Dat ding gaat dus op netvoeding werken. Raad je mij nog steeds aan om 433MHz te gebruiken voor de aansturing?quote:
Niemand of maar een inimini minderheid in TR is zo arm dat ze niet dik kunnen worden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:12 schreef expans het volgende:
[..]
Wow yum.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:07 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Netanyahu in zijn jonge jaren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(heb niets met zijn politiek though)
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:06 schreef Bortecinem het volgende:
Lol @ water. Bedoelde dus olie haha.
Hmmmmm. Liever nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat ding gaat dus op netvoeding werken. Raad je mij nog steeds aan om 433MHz te gebruiken voor de aansturing?
quote:Op zondag 9 maart 2014 13:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HAAL JE OKSELHAAR WEG HET IS NASTY KKR EYYYY
Heb even gegoogled. Voorouders komen uit Yemen las ik. Ik val zelf niet op getinte mannenquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:14 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb altijd een oogje gehad op Boaz Mauda. Lijkt meer op Mocro maar goed.
Ik denk dat ik een Arduino met ethernet shield ga gebruiken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hmmmmm. Liever niet! Maar je kan het proberen.
Jij valt op buitenaardse mannen. Bij gebrek aan een levend (mannelijk) organisme stel ik voor dat je op zoek gaat naar een astronaut.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Heb even gegoogled. Voorouders komen uit Yemen las ik. Ik val zelf niet op getinte mannen(noracist)
Ja had al zo'n vermoeden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Heb even gegoogled. Voorouders komen uit Yemen las ik. Ik val zelf niet op getinte mannen(noracist)
Borte valt op getinte mannen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wow yum.
Ik heb altijd een oogje gehad op Boaz Mauda. Lijkt meer op Mocro maar goed.
Heb niet echt een voorkeur. Although ik wel altijd een zwak heb gehad voor Marokkanen.quote:
Pak rijst. Echte tata jij.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Tijd om mijn keukenkastjes opnieuw in te delen... Ik heb een pak rijst laten vallen...
Een zak van 10kg (of meer)... Dat is genoeg rijst voor een paar jaar denk ik...quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Pak rijst. Echte tata jij.
Turken kopen rijst met zakken van 10 kilo's.
Jaaaaa toch.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Pak rijst. Echte tata jij.
Turken kopen rijst met zakken van 10 kilo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |