Hoe duurder hoe beterquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Batterijen? Ik heb 5V/2A nodig (of misschien zelfs 3-4 A).
Wanhoopquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:37 schreef Unlabeled het volgende:
Sergey Brin mag er ook wel wezen![]()
[ afbeelding ]
Dat ding gaat dus op netvoeding werken. Raad je mij nog steeds aan om 433MHz te gebruiken voor de aansturing?quote:
Niemand of maar een inimini minderheid in TR is zo arm dat ze niet dik kunnen worden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:12 schreef expans het volgende:
[..]
Koerden zijn vaak armer, meer kinderen > minder eten per kind.
Klinkt grof en lomp maar er zit een kern van waarheid in (denk ik dan)
Wow yum.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:07 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Netanyahu in zijn jonge jaren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(heb niets met zijn politiek though)
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:06 schreef Bortecinem het volgende:
Lol @ water. Bedoelde dus olie haha.
Hmmmmm. Liever nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat ding gaat dus op netvoeding werken. Raad je mij nog steeds aan om 433MHz te gebruiken voor de aansturing?
quote:Op zondag 9 maart 2014 13:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HAAL JE OKSELHAAR WEG HET IS NASTY KKR EYYYY
Heb even gegoogled. Voorouders komen uit Yemen las ik. Ik val zelf niet op getinte mannenquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:14 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb altijd een oogje gehad op Boaz Mauda. Lijkt meer op Mocro maar goed.
Ik denk dat ik een Arduino met ethernet shield ga gebruiken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hmmmmm. Liever niet! Maar je kan het proberen.
Jij valt op buitenaardse mannen. Bij gebrek aan een levend (mannelijk) organisme stel ik voor dat je op zoek gaat naar een astronaut.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Heb even gegoogled. Voorouders komen uit Yemen las ik. Ik val zelf niet op getinte mannen(noracist)
Ja had al zo'n vermoeden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Heb even gegoogled. Voorouders komen uit Yemen las ik. Ik val zelf niet op getinte mannen(noracist)
Borte valt op getinte mannen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wow yum.
Ik heb altijd een oogje gehad op Boaz Mauda. Lijkt meer op Mocro maar goed.
Heb niet echt een voorkeur. Although ik wel altijd een zwak heb gehad voor Marokkanen.quote:
Pak rijst. Echte tata jij.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Tijd om mijn keukenkastjes opnieuw in te delen... Ik heb een pak rijst laten vallen...
Een zak van 10kg (of meer)... Dat is genoeg rijst voor een paar jaar denk ik...quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Pak rijst. Echte tata jij.
Turken kopen rijst met zakken van 10 kilo's.
Jaaaaa toch.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Pak rijst. Echte tata jij.
Turken kopen rijst met zakken van 10 kilo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |